ik had hem even op de gallerij gezet zodat ie daar kon drogen! Half uurtje later hoorde ik hem omvallen dacht ik..keek ik even later..was ie gewoon weg!!quote:
Misschien hebben ze het wat hoger gemaakt ofzo, dat was wel nodig. Elke keer als het een beetje geregend heeft (vaak) is het meer een rivier dan een paadje.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:12 schreef loecje het volgende:
iemand enig idee waar zijn ze tussen blok 1 en 2 mee bezig zijn?
graafmachine was eerst een heel stuk gras/pad aan het afgraven en nu gooien ze alles weer dicht.
Nummer 18 heeft zelfs een eigen dakterras en betaald net zoveel als de rest! Waarom wordt internet bij hun wel geregeld?!quote:Op maandag 12 september 2011 16:10 schreef toenie het volgende:
Ze zijn ook bezig op de grotere veldjes met graven. Ik vroeg mij al af waar ze nu mee bezig zijn, maar het ziet er naar uit dat ze met de riolering bezig zijn.
Daarnaast zijn er ook nieuwe containerwoningen geplaatst, langs de Kolendrift. Daar zit ook een dubbele woning bij, aparte constructiehttp://www.studentonderdak.nl is daar de site van..
En toch denk ik dat het nut van die drangers maar beperkt is. Ik vind het fijn dat Nijestee er wel wat aan wilt doen, maar uiteindelijk kun je toch nog vrij makkelijk binnenkomen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:11 schreef loecje het volgende:
er worden deurdrangers op de deur van het fietsenhok geplaatst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |