Toch wel een heel bijzondere opmerking. Aan de ene kant wil je zeggen dat de Octavia rommel is, maar tegelijk waardeer je de auto hoger dan dat het is.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:41 schreef Dementor het volgende:
De Skoda Octavia.
Ontrek al het moois uit een Volkswagen Passat Full Option en dat is wat er over blijft.
Voor geen goud dat ik daar ooit in zou gaan rijden.
Plastic rommel.
Ik vind van niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:09 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Toch wel een heel bijzondere opmerking. Aan de ene kant wil je zeggen dat de Octavia rommel is, maar tegelijk waardeer je de auto hoger dan dat het is.
Het komt een beetje neer op:
Ontrek al het moois uit een Ferrari Enzo en je houdt een Fiat Panda over.
Zelfs in zo'n geval kan Fiat (of Skoda) trots zijn.
Mijn auto!!! Beetje zijn imago stukmakenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:29 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
vandaag al vier van deze dingen zien rijden met in allemaal 65+ volk
Die dingen zijn opvallend praktisch voor senioren. Niet al te duur, dus kan wel van het AOWtje betaald. Erg betrouwbaar, hoge instap, ook achter, en voor rollators/rolstoelen is prima plek op de neerklapbare achterbank.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:29 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
vandaag al vier van deze dingen zien rijden met in allemaal 65+ volk
elke BMW? Niet mee eens, z lijn is vrij tijdloos. ( maar geen Jan modaal)quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:56 schreef draaijer het volgende:
[..]
C6 is misschien de enige niet ordinaire auto. De XM is zooooo oud en elke BMW ouder dan 2 jaar is kansloos ordinair geworden
Een hoop z's zijn al kansloos als ze uit de fabriek komen. Na 3 jaar rijdt er gaajes in wat het helemaal kansloos maakt.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:35 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
elke BMW? Niet mee eens, z lijn is vrij tijdloos. ( maar geen Jan modaal)
Dat doet er niet toe. Ze zijn nog steeds niet modaal. Overigens, ik zit even te denken he. Als Jan Modaal een inkomen heeft van 33.000 euro, dan is een auto van 33.000 euro wel degelijk bovenmodaal. Dan zou Jan Modaal een volledig jaar lang elke euro die hij aan salaris krijgt opzij moeten zetten (en die 33k is bruto dus dat gaat niet eens lukken) om na een jaar die auto te kunnen kopen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Een hoop z's zijn al kansloos als ze uit de fabriek komen. Na 3 jaar rijdt er gaajes in wat het helemaal kansloos maakt.
Dat slaat nergens op. Volgens die redenering is elke bak een potentiele jan modaal bak. Dat was niet de strekking van de vraag in dit topic, dat weet jij echt wel.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Tweedehands kan zo'n z natuurlijk prima een jan modaal bak worden.
Volgens mij rijdt Jan Modaal voornamelijk particulier ipv lease.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:12 schreef capricia het volgende:
Heeft Jan Modaal een leaseauto, of koopt hij zelf zijn auto?
Ik vind dat beide wel kan, ken genoeg jan modaal kantoorpikkies met een leaseauto.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:12 schreef capricia het volgende:
Heeft Jan Modaal een leaseauto, of koopt hij zelf zijn auto?
Gezien het feit dat JM 1,8 kinderen heeft, denk ik dat hij VW of Opel rijdt.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:23 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik vind dat beide wel kan, ken genoeg jan modaal kantoorpikkies met een leaseauto.
Dat is redelijk gebruikelijk in de IT.
Ik denk dat de gemiddelde It-er met leasebak bovenmodaal verdient. En dan kijk ik naar de grootste IT-dienstverleners van NL.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:23 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik vind dat beide wel kan, ken genoeg jan modaal kantoorpikkies met een leaseauto.
Dat is redelijk gebruikelijk in de IT.
Vergeet de golden retriever niet, dus station, want dat is zo lekker praktisch.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Gezien het feit dat JM 1,8 kinderen heeft, denk ik dat hij VW of Opel rijdt.
Je moet eerder de Superb met de Passat vergelijken, Octavia zit een segment lager. Dan zie je dat ze niet veel qua prijs schelen en afwerkingquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:10 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Echt wel. Een skoda octavia (dat is toch de passaat) dat scheelt 10K ofzo met een passaat.
En dat geldt ook voor de andere modellen. Stukken goedkoper dan de vw versie.
Daarom mede het toppunt van burgelijkheid.
Toch wel met 2.0 TSI?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:15 schreef CoolGuy het volgende:
Ik rij een Jan Modaal auto, en ik ga naar een nog Jan Modaler auto, qua uitstraling. Ik rij nu een VW Golf VI, en ik ga naar de nieuwe VW Jetta over 2 weken. De Golf kost 31k en de Jetta kost 36k. Dus ik denk dat dat gewoon hardstikke Jan Modaal is?
Skoda vink van buiten vooral net wat minder dan vw.quote:Op zondag 24 juli 2011 09:04 schreef Andyy het volgende:
[..]
Je moet eerder de Superb met de Passat vergelijken, Octavia zit een segment lager. Dan zie je dat ze niet veel qua prijs schelen en afwerking
Imago zit opel niet mee. Maar met de nieuwere belijning moet dat op termijn ook wel goedkomenquote:Op zondag 24 juli 2011 10:23 schreef junkiexp het volgende:
Roepen dat Opels slecht zijn
Vroeger hebben ze nog wel wat problemen gehad, maar ik rijd nu een Astra station van 2 jaar oud met wat leuke opties en dat rijdt echt lekker hoor.
Ook voor langere ritten, lekker op de cc een beetje 130 tuffen.
Niks mis mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |