Dat zijn a-klasse auto's (de laatste 2 die ik noemde)quote:
Soit, slecht rijden doet de lease laguna niet, brengt me comfortabel van a naar b.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:44 schreef draaijer het volgende:
[..]
Dat zijn a-klasse auto's (de laatste 2 die ik noemde)
Opels etc zijn allemaal echte jan modaal bakken. Goedkoop, lelijk rijden voor geen meter etc. Hetzelfde als die andere tupperware bakken
Als je zuinig wil zijn kan je beter een goede tweedehands VW kopenquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:49 schreef Sounddragon het volgende:
Ik vind de gemiddelde fransoos 20 keer modaler als welke Opel dan ook; Opel is tegenwoordig best goed bezig qua design, en kwalitatief is er ook veel verbeterd.
Als je écht niet op wilt vallen en niks te besteden hebt kun je beter in iets frans gaan rijden als in een Opel imho
Golf is de enige auto die klasseloos is, als in, sociale klasse, die zie je in villawijken, vinexx en achterbuurtenquote:
Ik ben hartgrondig bmw fan, maar ik wil nog weleens een tijdje in een C6 rijden na mijn fantastische XM. Ben ik dan ook jan modaal?quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als je zuinig wil zijn kan je beter een goede tweedehands VW kopen
C6 is misschien de enige niet ordinaire auto. De XM is zooooo oud en elke BMW ouder dan 2 jaar is kansloos ordinair gewordenquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:54 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik ben hartgrondig bmw fan, maar ik wil nog weleens een tijdje in een C6 rijden na mijn fantastische XM. Ben ik dan ook jan modaal?
Een C6 met dat actieve veersysteem is natuurlijk erg mooi. Heb een keer in gereden en dat erg lekker. Maar volgens mij kan Jan Modaal dat echt niet betalen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:54 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik ben hartgrondig bmw fan, maar ik wil nog weleens een tijdje in een C6 rijden na mijn fantastische XM. Ben ik dan ook jan modaal?
Een Octavia staat op de bodemplaat van een Golf.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:10 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Echt wel. Een skoda octavia (dat is toch de passaat) dat scheelt 10K ofzo met een passaat.
En dat geldt ook voor de andere modellen. Stukken goedkoper dan de vw versie.
Daarom mede het toppunt van burgelijkheid.
De eerste jaar afschrijving is net zo hoog als een modaal jaar inkomen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Een C6 met dat actieve veersysteem is natuurlijk erg mooi. Heb een keer in gereden en dat erg lekker. Maar volgens mij kan Jan Modaal dat echt niet betalen.
Ik zou hem ook 2e hands kopen. Ik koop eigenlijk per definitie geen nieuwe auto's.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:35 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
De eerste jaar afschrijving is net zo hoog als een modaal jaar inkomen.
Opel Meriva???quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:49 schreef Sounddragon het volgende:
Ik vind de gemiddelde fransoos 20 keer modaler als welke Opel dan ook; Opel is tegenwoordig best goed bezig qua design, en kwalitatief is er ook veel verbeterd.
Als je écht niet op wilt vallen en niks te besteden hebt kun je beter in iets frans gaan rijden als in een Opel imho
VOLKSwagen, hoe Jan Modaal wil je het hebben?quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:40 schreef draaijer het volgende:
[..]
Klopt VW en Mercedes etc horen er ook bij
Flikker op man, als ik een Golf zie rijden zit er óf één of andere tikgeit in, óf een debieltje met een petjequote:Op donderdag 21 juli 2011 20:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Golf is de enige auto die klasseloos is, als in, sociale klasse, die zie je in villawijken, vinexx en achterbuurten
Zet hem eens naast een Scenic?quote:
De Astra Sports tourer vind ik geen pauperbak:quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Flikker op man, als ik een Golf zie rijden zit er óf één of andere tikgeit in, óf een debieltje met een petje![]()
Een Golf is net zo goed een pauperhok als een Astra
[..]
Zet hem eens naast een Scenic?
Ach de zoveelste 13 in een dozijn auto van opel.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:53 schreef Markster het volgende:
[..]
De Astra Sports tourer vind ik geen pauperbak:
[ afbeelding ]
Ik was vergeten dat ik in PTA zat.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:01 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ach de zoveelste 13 in een dozijn auto van opel.
Eigenlijk ben ik wel benieuwd wat jij voor bijzondere auto rijdt, dat je zo uit durft te laten over een auto van een rug of 30quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:01 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ach de zoveelste 13 in een dozijn auto van opel.
Een bmw E39 touring.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik wel benieuwd wat jij voor bijzondere auto rijdt, dat je zo uit durft te laten over een auto van een rug of 30
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |