Hoezo? Skoda is duidelijk een modaalbak. Maar dan voor modaal mensen zonder enige fantasie.quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:43 schreef Markster het volgende:
[..]
Laat me raden, jij rijdt in een Peugeot 106 uit 1989
Ik vind skoda ook lelijk. Die modellen zien er hetzelfde uit als de audi's van 10 jaar geleden. Blegh.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:06 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Hoezo? Skoda is duidelijk een modaalbak. Maar dan voor modaal mensen zonder enige fantasie.
De grijze muisjes zegmaar.
Maarja dat kun je van een golf ook wel zeggen.
Maar volgens mij is niets zo burgelijk als een skoda.
Echt wel. Een skoda octavia (dat is toch de passaat) dat scheelt 10K ofzo met een passaat.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:07 schreef Markster het volgende:
[..]
Ik vind skoda ook lelijk. Die modellen zien er hetzelfde uit als de audi's van 10 jaar geleden. Blegh.
Maar echt goedkoop is skoda niet toch
Refograp alertquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:10 schreef TwenteFC het volgende:
Volvo, "Volgend onderdeel ligt verder op" bakjes
Ow okay.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:10 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Echt wel. Een skoda octavia (dat is toch de passaat) dat scheelt 10K ofzo met een passaat.
En dat geldt ook voor de andere modellen. Stukken goedkoper dan de vw versie.
Daarom mede het toppunt van burgelijkheid.
20K dat valt binnen modaal. Lening van de DSB uhh een andere instantie en jan modaal ken weer rije.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:14 schreef Markster het volgende:
[..]
Ow okay.
En volvo absoluut niet. Goedkoopste (c30) begint bij de 20.000 en dat is het instapmodel.
Daarom vind ik het dus niet echt een jan modaal bak. Beetje leuke volvo begint bij de 30.000/40.000 (v50/v70quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:17 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
20K dat valt binnen modaal. Lening van de DSB uhh een andere instantie en jan modaal ken weer rije.
Maar het model c30 is niet geschikt als saaie gezinsbak. Volvo's zijn overigens best leuke auto's alleen ze ZUIPEN enorm.
b-merkenquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:38 schreef draaijer het volgende:
Opel, Citroen, Renault, Fiat, Skoda, Seat etc
Alle middenklasser van bovengenoemde b-merken zijn "jan modaal" wagentjes
Klopt VW en Mercedes etc horen er ook bijquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:38 schreef Markster het volgende:
[..]
b-merken
Hou op hoor.
Niet alleen BMW en Audi zijn a-merken)
Ik rij een renault in de lease, van mijn eigen geld zou ik dat niet durvenquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:38 schreef Markster het volgende:
[..]
b-merken
Hou op hoor.
Niet alleen BMW en Audi zijn a-merken)
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:40 schreef draaijer het volgende:
[..]
Klopt VW en Mercedes etc horen er ook bij
Maar hij noemt ook Citroen, Opel en Seatquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik rij een renault in de lease, van mijn eigen geld zou ik dat niet durven
En?quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:41 schreef Markster het volgende:
[..]
Maar hij noemt ook Citroen, Opel en Seat
Dat zijn a-klasse auto's (de laatste 2 die ik noemde)quote:
Soit, slecht rijden doet de lease laguna niet, brengt me comfortabel van a naar b.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:44 schreef draaijer het volgende:
[..]
Dat zijn a-klasse auto's (de laatste 2 die ik noemde)
Opels etc zijn allemaal echte jan modaal bakken. Goedkoop, lelijk rijden voor geen meter etc. Hetzelfde als die andere tupperware bakken
Als je zuinig wil zijn kan je beter een goede tweedehands VW kopenquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:49 schreef Sounddragon het volgende:
Ik vind de gemiddelde fransoos 20 keer modaler als welke Opel dan ook; Opel is tegenwoordig best goed bezig qua design, en kwalitatief is er ook veel verbeterd.
Als je écht niet op wilt vallen en niks te besteden hebt kun je beter in iets frans gaan rijden als in een Opel imho
Golf is de enige auto die klasseloos is, als in, sociale klasse, die zie je in villawijken, vinexx en achterbuurtenquote:
Ik ben hartgrondig bmw fan, maar ik wil nog weleens een tijdje in een C6 rijden na mijn fantastische XM. Ben ik dan ook jan modaal?quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als je zuinig wil zijn kan je beter een goede tweedehands VW kopen
C6 is misschien de enige niet ordinaire auto. De XM is zooooo oud en elke BMW ouder dan 2 jaar is kansloos ordinair gewordenquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:54 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik ben hartgrondig bmw fan, maar ik wil nog weleens een tijdje in een C6 rijden na mijn fantastische XM. Ben ik dan ook jan modaal?
Een C6 met dat actieve veersysteem is natuurlijk erg mooi. Heb een keer in gereden en dat erg lekker. Maar volgens mij kan Jan Modaal dat echt niet betalen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:54 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik ben hartgrondig bmw fan, maar ik wil nog weleens een tijdje in een C6 rijden na mijn fantastische XM. Ben ik dan ook jan modaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |