Ja.quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:39 schreef Markster het volgende:
[..]
Wel eens in een insignia gezeten ?
Of de nieuwste astra?
Kansloze opmerking
Het topic slaat alleen helemaal nergens op.quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:41 schreef BrandX het volgende:
Oy, het topic staat niet in ONZ maar in PTA
Dude, opel is over het algemeen duurder dan zijn concurrenten hoor, bij vergelijkbare modellenquote:Op donderdag 21 juli 2011 19:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja.
Het blijven bakken voor Jan modaal.
Open rijd je alleen als je meer wilt maar het bij een ander merk niet kunt betalen.
Laat me raden, Opel voor de deur?quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:43 schreef Markster het volgende:
[..]
Dude, opel is over het algemeen duurder dan zijn concurrenten hoor, bij vergelijkbare modellen
Nee.quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:43 schreef Markster het volgende:
[..]
Laat me raden, jij rijdt in een Peugeot 106 uit 1989
Ik rij Opel omdat ik deze zelf kan fixen en alles nog gewoon mechanisch geschakeld is ipv al die boordcomputers en nutteloze elektronische sensors.quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja.
Het blijven bakken voor Jan modaal.
Open rijd je alleen als je meer wilt maar het bij een ander merk niet kunt betalen.
En er rammelt altijd watquote:Op donderdag 21 juli 2011 19:43 schreef Markster het volgende:
[..]
Dude, opel is over het algemeen duurder dan zijn concurrenten hoor, bij vergelijkbare modellen
Altijd, Anne.quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:45 schreef Anne het volgende:
Heb je de drang om op iedereen te reageren, Markster?
Hadden ooit een opel nooit meerquote:Op donderdag 21 juli 2011 19:56 schreef Markster het volgende:
[..]
Geen idee. Enige ervaring die ik met Opel heb, is de Combo ->
Da's wel heel "Out of the box" !quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Da's wel heel "Out of the box" !
Hoezo? Skoda is duidelijk een modaalbak. Maar dan voor modaal mensen zonder enige fantasie.quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:43 schreef Markster het volgende:
[..]
Laat me raden, jij rijdt in een Peugeot 106 uit 1989
Ik vind skoda ook lelijk. Die modellen zien er hetzelfde uit als de audi's van 10 jaar geleden. Blegh.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:06 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Hoezo? Skoda is duidelijk een modaalbak. Maar dan voor modaal mensen zonder enige fantasie.
De grijze muisjes zegmaar.
Maarja dat kun je van een golf ook wel zeggen.
Maar volgens mij is niets zo burgelijk als een skoda.
Echt wel. Een skoda octavia (dat is toch de passaat) dat scheelt 10K ofzo met een passaat.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:07 schreef Markster het volgende:
[..]
Ik vind skoda ook lelijk. Die modellen zien er hetzelfde uit als de audi's van 10 jaar geleden. Blegh.
Maar echt goedkoop is skoda niet toch
Refograp alertquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:10 schreef TwenteFC het volgende:
Volvo, "Volgend onderdeel ligt verder op" bakjes
Ow okay.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:10 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Echt wel. Een skoda octavia (dat is toch de passaat) dat scheelt 10K ofzo met een passaat.
En dat geldt ook voor de andere modellen. Stukken goedkoper dan de vw versie.
Daarom mede het toppunt van burgelijkheid.
20K dat valt binnen modaal. Lening van de DSB uhh een andere instantie en jan modaal ken weer rije.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:14 schreef Markster het volgende:
[..]
Ow okay.
En volvo absoluut niet. Goedkoopste (c30) begint bij de 20.000 en dat is het instapmodel.
Daarom vind ik het dus niet echt een jan modaal bak. Beetje leuke volvo begint bij de 30.000/40.000 (v50/v70quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:17 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
20K dat valt binnen modaal. Lening van de DSB uhh een andere instantie en jan modaal ken weer rije.
Maar het model c30 is niet geschikt als saaie gezinsbak. Volvo's zijn overigens best leuke auto's alleen ze ZUIPEN enorm.
b-merkenquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:38 schreef draaijer het volgende:
Opel, Citroen, Renault, Fiat, Skoda, Seat etc
Alle middenklasser van bovengenoemde b-merken zijn "jan modaal" wagentjes
Klopt VW en Mercedes etc horen er ook bijquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:38 schreef Markster het volgende:
[..]
b-merken
Hou op hoor.
Niet alleen BMW en Audi zijn a-merken)
Ik rij een renault in de lease, van mijn eigen geld zou ik dat niet durvenquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:38 schreef Markster het volgende:
[..]
b-merken
Hou op hoor.
Niet alleen BMW en Audi zijn a-merken)
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:40 schreef draaijer het volgende:
[..]
Klopt VW en Mercedes etc horen er ook bij
Maar hij noemt ook Citroen, Opel en Seatquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik rij een renault in de lease, van mijn eigen geld zou ik dat niet durven
En?quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:41 schreef Markster het volgende:
[..]
Maar hij noemt ook Citroen, Opel en Seat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |