SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
![]()
Door het slotje heen posten is niet zo moeilijk als het snel gaat.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
eitje toch heb zelfs door een slotje heengepost eens en post nummer 302 gehad ook
is me maar een keer gelukt hehe.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Door het slotje heen posten is niet zo moeilijk als het snel gaat.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:20 schreef Etsu het volgende:
Haha ja. We hebben een foto gemaakt, en toen werd ik gepest door m'n collega's
Een beetje ja, maar ik trilde meer omdat ik nog niks had gegeten.quote:
quote:
Al gedaanquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:29 schreef Etsu het volgende:
Jaen die mislukte foto's wel deleten hoor
Zet je die hier neer?quote:
Wacht wat, iedereen zegt dat ik te hard praat. Moet aan jou liggenquote:
Wil Etsu nietquote:
Zal wel aan de zenuwen hebben gelegen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:31 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Wacht wat, iedereen zegt dat ik te hard praat. Moet aan jou liggen
[..]
Wil Etsu niet
Je hebt niets om voor te schamen Etsie.!quote:
Na 4 jaar pas, vind het meevallen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het begin van de apocalyps.
Ik heb de 10.000 nog niet eens gehaald in 4 jaar tijd.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Na 4 jaar pas, vind het meevallen.
Ik heb al in 2 sc's gezeten hè.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb de 10.000 nog niet eens gehaald in 4 jaar tijd.
Ik heb drie jaar lang haast niets gepost, van m'n 9000 zijn er 6000 van dit jaar denk ik.quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb drie jaar lang haast niets gepost, van m'n 9000 zijn er 6000 van dit jaar denk ik.
Moment, kabeltje zoekenquote:
Jij wel, ik kijk raar. Zoals altijd op foto´s.quote:
ik wacht.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:45 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Jij wel, ik kijk raar. Zoals altijd op foto´s.
Ik van twaalf naar dertig.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ben dit jaar van gemiddeld 2 posts per dag naar gemiddeld 8 posts per dag gedaan.
Damn, dan valt dat van mij nog best mee.quote:
Gemiddeld 134 per dag.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb in minder dan één jaar bijna 40k posts.
Echt hè. Zal ik hem eerst maar onherkenbaar maken en dan posten?quote:
tuurlijk nietquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:49 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Echt hè. Zal ik hem eerst maar onherkenbaar maken en dan posten?
Doe maar wel ja, onze ogen moeten ook nog langer mee.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:49 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Echt hè. Zal ik hem eerst maar onherkenbaar maken en dan posten?
Heeft FOK! invloed gehad op je schoolresultaten?quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb in minder dan één jaar bijna 40k posts.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Doe maar wel ja, onze ogen moeten ook nog langer mee.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:50 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Heeft FOK! invloed gehad voor je schoolresultaten?
Dat zou een understatement zijn denk ik.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:50 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Heeft FOK! invloed gehad voor je schoolresultaten?
Nee.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:50 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Heeft FOK! invloed gehad op je schoolresultaten?
Dat, alsof in een keer iedereen je gaat opzoeken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:53 schreef Dastan het volgende:
Nee niet onherkenbaar man, wat maakt het uit.
Oh, dat was eigenlijk wel m'n plan.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat, alsof in een keer iedereen je gaat opzoeken.
gister had je de kansquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oh, dat was eigenlijk wel m'n plan.
Inderdaad ja.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat, alsof in een keer iedereen je gaat opzoeken.
Ja, maar jij bent een geval apart.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oh, dat was eigenlijk wel m'n plan.
Positief of negatief?quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent een geval apart.
Eindhoven is lelijk, maar als ik in Nederland nog een lelijkere stad zou moeten aanwijzen, zou het Rotterdam zijn. Daarom bleef ik liever in Eindje.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
In Rotterdam moest je zijn, niet in fuckingEindhoven.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eindhoven is lelijk, maar als ik in Nederland nog een lelijkere stad zou moeten aanwijzen, zou het Rotterdam zijn. Daarom bleef ik liever in Eindje.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:00 schreef Dastan het volgende:
M'n paspoort is dus al een paar maanden verlopen en mijn id-kaart is kwijt. Ik daarnet een nieuw paspoort aanvragen (ruim 50,- ) met een proces-verbaal voor de id-kaart en vermissingskosten (30,-).
En een pasfoto laten maken (10,-)
Alles gedaan, foto opgeplakt, handtekening gezet, vingerafdrukken afgegeven (:r ) en het vermissingsformulier helemaal ingevuld.
Kwam ik er toen ineens achter dat ik mijn pinpas ben verloren.
Kanker zeg.
Dat is kut.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:00 schreef Dastan het volgende:
M'n paspoort is dus al een paar maanden verlopen en mijn id-kaart is kwijt. Ik daarnet een nieuw paspoort aanvragen (ruim 50,- ) met een proces-verbaal voor de id-kaart en vermissingskosten (30,-).
Alles gedaan, foto opgeplakt, handtekening gezet, vingerafdrukken afgegeven (:r ) en het vermissingsformulier helemaal ingevuld.
Kanker zeg.
Doe je goedquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:00 schreef Dastan het volgende:
Alles gedaan, foto opgeplakt, handtekening gezet, vingerafdrukken afgegeven () en het vermissingsformulier helemaal ingevuld.
Kanker zeg.
Ja, ontzettend, die vrouw achter de balie was ook niet heel blij. Ze was ruim twintig minuten met me `bezig` en toen kon ze alles dus weer weggooien.quote:
Ach, die pasfoto's komen nog van pas..quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:02 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, ontzettend, die vrouw achter de balie was ook niet heel blij. Ze was ruim twintig minuten met me `bezig` en toen kon ze alles dus weer weggooien.
Aw.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:02 schreef Kaasrol het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk dan hoe groot hij is
Jezus, stop alles in je BH.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:02 schreef Dastan het volgende:
Ik raak altijd van zulke dingen kwijt. Dit is al mijn derde pinpas van dit jaar.
En als ik nog een keer een legitimatiebewijs verlies (dit was de tweede keer al) dan kom ik op een of andere Europese fraudelijst.
Goed plan inderdaad, zou je wat mee moeten doen Dastan.quote:
nee hoorquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:03 schreef Kaasrol het volgende:
Volgens mij ging ie zelfs nog wat lager staan
Ik voel me net een tuinkabouter nu
Kleine Kaasrol.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:02 schreef Kaasrol het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb een geil programma, met dat geile programma heb ik die emo.gifs verwijderd en zie ik nu gewoon jullie gezichten.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb een geil programma, met dat geile programma heb ik die emo.gifs verwijderd en zie ik nu gewoon jullie gezichten.
Neeuuhquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gelukkigquote:
Zo blijft er ook niet veel over van de fotoquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:02 schreef Kaasrol het volgende:
[ afbeelding ]
Mij wel, ik kijk met een rapeface vind ikquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:06 schreef Etsu het volgende:
Rogiertjeee, waarom niet plaatsenmij boeit het niet zo
Dan sowieso posten.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:06 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Mij wel, ik kijk met een rapeface vind ik
quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:06 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Daar is niets mis mee.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:06 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Opgeslagen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:07 schreef Etsu het volgende:
na 10 minuten verwijder ik hem weer op tinypic, dus zien ze een kruisje.
Alsof wij 'm niet opslaan en allemaal in ons fobo zetten.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:07 schreef Etsu het volgende:
na 10 minuten verwijder ik hem weer op tinypic, dus zien ze een kruisje.
mweh, straks komt ie me weer opzoeken en gaat ie me 'rapen'.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:07 schreef Dastan het volgende:
[..]
Doe gewoon zonder zijn toestemming. [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
mweh, straks komt ie me weer opzoeken en gaat ie me 'rapen'.
Erger dan die van mij kan nietquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:06 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Als jij het niet erg vindt is het geen `rapen`.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
mweh, straks komt ie me weer opzoeken en gaat ie me 'rapen'.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:08 schreef Dastan het volgende:
[..]
Als jij het niet erg vindt is het geen `rapen`.![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:08 schreef Dastan het volgende:
[..]
Als jij het niet erg vindt is het geen `rapen`.![]()
Kan dat?quote:
Toen was ik slechts een schimquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:10 schreef Etsu het volgende:
rogierrrr, doe niet zo stommmmmze hebben je toch ook gezien op cam?
Moet je ook geen nacht doorhalenquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:10 schreef Etsu het volgende:
bovendien heb ik wallen van hier tot tokyo, mogen ze ook zien![]()
FOK!-wallen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:10 schreef Etsu het volgende:
bovendien heb ik wallen van hier tot tokyo, mogen ze ook zien![]()
Niets mis mee. Leuke foto toch.quote:
Neequote:Op donderdag 21 juli 2011 14:13 schreef Kaasrol het volgende:
Jeuzus hebben jullie gezien wat ze vandaag bij de Tour rijden
Wil ik ook een foto van jou zienquote:
Ja, zou tijd worden ook, eindelijk een fatsoenlijke bergrit.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:13 schreef Kaasrol het volgende:
Dastan wil nooit meer van z'n leven in Roffa komenquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Na de vakantie gaan we hem opzoeken ok. Jij en ik in roffa.
Heel veel kilometers?quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:13 schreef Kaasrol het volgende:
DIE AFDALINGquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, zou tijd worden ook, eindelijk een fatsoenlijke bergrit.
Wel om jou te stalken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dastan wil nooit meer van z'n leven in Roffa komen
Kustad inderdaad.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dastan wil nooit meer van z'n leven in Roffa komen
Nog erger dan die van gister?quote:
Ik kan ook een verrassingsaanval doen. Dat is toch veel leuker?quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:14 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Wil ik ook een foto van jou zien
Of op zijn minst je naam dan
Ilze.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:14 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Wil ik ook een foto van jou zien
Of op zijn minst je naam dan
Dat duurt nog zo langquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik kan ook een verrassingsaanval doen. Dat is toch veel leuker?
Dit boeiend vinden.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:17 schreef Kaasrol het volgende:
[ afbeelding ]
Het is de 17e etappe, kijk de afdaling na Sestriéres dan
Ik zag het op Geenstijl, dat is toch fucking steilquote:
Wielrennen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik haat le TDF. Totaal niet boeiend.
Ja. Daarom Veghel.quote:
Ik zou niet met ze willen ruilen, echt nietquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:18 schreef Heroinjunk het volgende:
Wtf kijk de klim die ze morgen hebben.
Anders kun je toch nog lenen van je ouders en dan overmaken met internetbankieren?quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:19 schreef Dastan het volgende:
Gelukkig heb ik trouwens nog 60,- in contanten, anders kon ik de komende week niet eens iets betalen.
O ja.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:19 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Anders kun je toch nog lenen van je ouders en dan overmaken met internetbankieren?
Even serieus, neem een portemonnee, dan hoef je je pinpas én id niet verliezen en kan je je condooms ook erin doen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:19 schreef Dastan het volgende:
Gelukkig heb ik trouwens nog 60,- in contanten, anders kon ik de komende week niet eens iets betalen.
Ik heb een portemonnee, maar die is stuk.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Even serieus, neem een portemonnee, dan hoef je je pinpas én id niet verliezen en kan je je condooms ook erin doen.
Nieuwe kopen (nog meer uitgeven hihihquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik heb een portemonnee, maar die is stuk.
En condooms heb ik toch niet.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:20 schreef Dastan het volgende:
Alhoewel. M'n moeder is met vakantie en m'n vader zou waarschijnlijk zeggen: 'Eigen schuld.'
quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
Koop dan een nieuwe ofzo, is toch niet handig om alles in je broekzak te bewarenquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
In m'n jas.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:21 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Koop dan een nieuwe ofzo, is toch niet handig om alles in je broekzak te bewaren
Ja, te duur hoor.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nieuwe kopen (nog meer uitgeven hihih![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
)
En als het warm is? Houd je dan je jas aan?quote:
Slim, erg slim, dan raak je ook niets kwijt, gelukkig.quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Slim, erg slim, dan raak je ook niets kwijt, gelukkig.
Sorry schatje.quote:
Ik had een heel mooie uit Marokko. Wacht, maak wel een foto.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wil ook een nieuwe voor Jan kopen, voor zijn verjaardag. Dus Dastan, als jij op portemonnee jacht gaat moet je even zeggen waar ze leuke mannenporto's hebben ok gr gr.
In een lederwinkel?quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wil ook een nieuwe voor Jan kopen, voor zijn verjaardag. Dus Dastan, als jij op portemonnee jacht gaat moet je even zeggen waar ze leuke mannenporto's hebben ok gr gr.
Wat?quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:22 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
En als het warm is? Houd je dan je jas aan?
Als je geld in je jas zit, het is 25 graden, hoe neem je dan geld mee?quote:
kontzak.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:23 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Als je geld in je jas zit, het is 25 graden, hoe neem je dan geld mee?
In zn BH.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:23 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
In m'n portemonnee. Alleen de pasjes vallen eruit. Het geld kan erin.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:23 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
In Lloret kun je ekte ekte D&G of Prada portomonnee's kopen voor 10 piek.quote:
Lekker alles los zo, valt er zo mooi uit.quote:
doe ik ook als ik moet werken en ik heb pauze.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:24 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Lekker alles los zo, valt er zo mooi uit.
Een winkel waar ze lederen dingen verkopen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat is dat?
DAT IS KENKER DUUR.
had er een gekocht dan voor mij als kado jeweet souvenir dit dat allesquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In Lloret kun je ekte ekte D&G of Prada portomonnee's kopen voor 10 piek.
Mooie lederen portemonnee in Rabat voor 40 dirham (minder dan vier euro).quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat is dat?
DAT IS KENKER DUUR.
Jazeker mijn pa heeft er een in Turkije gekocht, prachtige portemonnee.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In Lloret kun je ekte ekte D&G of Prada portomonnee's kopen voor 10 piek.
JA MAAR DIE HEB JE NIETquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:24 schreef Dastan het volgende:
[..]
In m'n portemonnee. Alleen de pasjes vallen eruit. Het geld kan erin.
Ik kom daar nooit.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:24 schreef Dastan het volgende:
[..]
Mooie lederen portemonnee in Rabat voor 40 dirham (minder dan vier euro).
Weet ik veel dat jij zo'n ding wil hebben.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
had er een gekocht dan voor mij als kado jeweet souvenir dit dat alles
Ik ook niet.quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:25 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
JA MAAR DIE HEB JE NIET![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De pasjes dan
Pff.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:25 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
JA MAAR DIE HEB JE NIET![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De pasjes dan
souvenirsirsrsir zijn altijd leukquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Weet ik veel dat jij zo'n ding wil hebben.
Jammerquote:
Tegen de tijd dat ik jou zie is het toch pas september ofzo, had ik hier al die tijd met een souvenir gezeten.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
souvenirsirsrsir zijn altijd leuk
[..]
Jammer
stel je voor zegquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik jou zie is het toch pas september ofzo, had ik hier al die tijd met een souvenir gezeten.
Ja, dat was erg geweest.quote:
Ik doe alleen maar aan mini-meets. Ik hoef niet 20 personen in één keer te zien. Stel je voor dat ik genegeerd word.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:27 schreef Etsu het volgende:
Weer een mini-FOK!meet, maar nu tussen KB en R_R?
Dat zou wat zijn zeg.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik doe alleen maar aan mini-meets. Ik hoef niet 20 personen in één keer te zien. Stel je voor dat ik genegeerd word.Of dat iedereen zich samenspant tegen mij.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik doe alleen maar aan mini-meets. Ik hoef niet 20 personen in één keer te zien. Stel je voor dat ik genegeerd word.Of dat iedereen zich samenspant tegen mij.
Ja zeg meid stel je eens voor!quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
SANDERquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:27 schreef Heroinjunk het volgende:
Volgende week mini-meet tussen mij en Sander dit dat.
Oewwww.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:28 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, wij komende week misschien wel met Jordy.
Alleen Etsu is een broodmongool.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ik zit hier echt mee en dan gaan jullie zo doen.
Broodmongolen.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ik zit hier echt mee en dan gaan jullie zo doen.
Broodmongolen.
Oh, ik vond het wel een goed vloekwoord.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Alleen Etsu is een broodmongool.
quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jezus ben je autist met al die kaartjes ofzo?
Het is ook een goed vloekwoord, maar ik bedoel meer dat Etus met brood werkt en dus in die context een broodmongool is. Verder mag je het gewoon altijd gebruiken hoor.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh, ik vond het wel een goed vloekwoord.
[..]
Teringjantje, echt hè.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoe weet je datquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij smaakt naar suikerwater.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:29 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Hij bakt de croissantjes minder lekker dan die bij de appie in de binnenstad hier
JOUW HAAR FAPFAPquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:30 schreef Dastan het volgende:
Mijn portemonnee:
[ afbeelding ]
Pasjes vallen dus uit dat vakje:
[ afbeelding ]
Maar geld kan er nog wel in:
[ afbeelding ]
En ja, daar is tevens mijn treinkaartjesverzameling
[ afbeelding ]
Nee, eenpersoons.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Is dat trouwens een tweepersoonsbed achter je? Met die planken zo? Die heb ik dan in het wit.
Ik bewaar ze ook gewoon hoor, ben te lui om alles weg te gooienquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gewoon.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:31 schreef Ezell het volgende:
Waarom heb je zo veel treinkaartjes in je portemonnee?
quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is ook een goed vloekwoord, maar ik bedoel meer dat Etus met brood werkt en dus in die context een broodmongool is. Verder mag je het gewoon altijd gebruiken hoor.
Oh, dan heb ik jouw bed maar dan in twee persoonsquote:
Ik ook. Alleen liggen ze ergens in mijn kamer..quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:31 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik bewaar ze ook gewoon hoor, ben te lui om alles weg te gooien
Heb ook nog bonnetjes uit 2006 ofzo erin zitten
Jezusquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:31 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik bewaar ze ook gewoon hoor, ben te lui om alles weg te gooien
Heb ook nog bonnetjes uit 2006 ofzo erin zitten
Ik 2, raak me aan.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jezus![]()
Ik heb maar één treinkaartje.
20 euroquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:32 schreef Heroinjunk het volgende:
Wil er hier iemand nog een PS3 kopen?
Jezus, jij biedt wel heel veel.quote:
pics met jouw hoofd erop.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het lijkt wel alsof ik heel rijk ben, ik heb echt ontzettend veel kleingeld en daardoor is mijn portemonnee erg dik geworden.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jezus, jij biedt wel heel veel.
Beter.quote:
Marks PS, niet de mijne.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:35 schreef Etsu het volgende:
Mensen die hopeloos gaan bieden terwijl Hero toch wel ja zegt tegen mijn 21 euries.
Kan je tips van draaienquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:30 schreef Dastan het volgende:
Mijn portemonnee:
[ afbeelding ]
Pasjes vallen dus uit dat vakje:
[ afbeelding ]
Maar geld kan er nog wel in:
[ afbeelding ]
En ja, daar is tevens mijn treinkaartjesverzameling
[ afbeelding ]
Nog negen berichten en we kunnen het niet meer veranderen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:36 schreef Kaasrol het volgende:
Volgens mij heeft niemand de battle tussen mij en Dastan gezien
Jawelquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:36 schreef Kaasrol het volgende:
Volgens mij heeft niemand de battle tussen mij en Dastan gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |