Oh, dat was eigenlijk wel m'n plan.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat, alsof in een keer iedereen je gaat opzoeken.
gister had je de kansquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oh, dat was eigenlijk wel m'n plan.
Inderdaad ja.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat, alsof in een keer iedereen je gaat opzoeken.
Ja, maar jij bent een geval apart.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oh, dat was eigenlijk wel m'n plan.
Positief of negatief?quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent een geval apart.
Eindhoven is lelijk, maar als ik in Nederland nog een lelijkere stad zou moeten aanwijzen, zou het Rotterdam zijn. Daarom bleef ik liever in Eindje.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
In Rotterdam moest je zijn, niet in fuckingEindhoven.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eindhoven is lelijk, maar als ik in Nederland nog een lelijkere stad zou moeten aanwijzen, zou het Rotterdam zijn. Daarom bleef ik liever in Eindje.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:00 schreef Dastan het volgende:
M'n paspoort is dus al een paar maanden verlopen en mijn id-kaart is kwijt. Ik daarnet een nieuw paspoort aanvragen (ruim 50,- ) met een proces-verbaal voor de id-kaart en vermissingskosten (30,-).
En een pasfoto laten maken (10,-)
Alles gedaan, foto opgeplakt, handtekening gezet, vingerafdrukken afgegeven (:r ) en het vermissingsformulier helemaal ingevuld.
Kwam ik er toen ineens achter dat ik mijn pinpas ben verloren.
Kanker zeg.
Dat is kut.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:00 schreef Dastan het volgende:
M'n paspoort is dus al een paar maanden verlopen en mijn id-kaart is kwijt. Ik daarnet een nieuw paspoort aanvragen (ruim 50,- ) met een proces-verbaal voor de id-kaart en vermissingskosten (30,-).
Alles gedaan, foto opgeplakt, handtekening gezet, vingerafdrukken afgegeven (:r ) en het vermissingsformulier helemaal ingevuld.
Kanker zeg.
Doe je goedquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:00 schreef Dastan het volgende:
Alles gedaan, foto opgeplakt, handtekening gezet, vingerafdrukken afgegeven () en het vermissingsformulier helemaal ingevuld.
Kanker zeg.
Ja, ontzettend, die vrouw achter de balie was ook niet heel blij. Ze was ruim twintig minuten met me `bezig` en toen kon ze alles dus weer weggooien.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |