Echt hè. Zal ik hem eerst maar onherkenbaar maken en dan posten?quote:
tuurlijk nietquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:49 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Echt hè. Zal ik hem eerst maar onherkenbaar maken en dan posten?
Doe maar wel ja, onze ogen moeten ook nog langer mee.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:49 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Echt hè. Zal ik hem eerst maar onherkenbaar maken en dan posten?
Heeft FOK! invloed gehad op je schoolresultaten?quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb in minder dan één jaar bijna 40k posts.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Doe maar wel ja, onze ogen moeten ook nog langer mee.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:50 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Heeft FOK! invloed gehad voor je schoolresultaten?
Dat zou een understatement zijn denk ik.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:50 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Heeft FOK! invloed gehad voor je schoolresultaten?
Nee.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:50 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Heeft FOK! invloed gehad op je schoolresultaten?
Dat, alsof in een keer iedereen je gaat opzoeken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:53 schreef Dastan het volgende:
Nee niet onherkenbaar man, wat maakt het uit.
Oh, dat was eigenlijk wel m'n plan.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat, alsof in een keer iedereen je gaat opzoeken.
gister had je de kansquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oh, dat was eigenlijk wel m'n plan.
Inderdaad ja.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat, alsof in een keer iedereen je gaat opzoeken.
Ja, maar jij bent een geval apart.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oh, dat was eigenlijk wel m'n plan.
Positief of negatief?quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent een geval apart.
Eindhoven is lelijk, maar als ik in Nederland nog een lelijkere stad zou moeten aanwijzen, zou het Rotterdam zijn. Daarom bleef ik liever in Eindje.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
In Rotterdam moest je zijn, niet in fuckingEindhoven.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eindhoven is lelijk, maar als ik in Nederland nog een lelijkere stad zou moeten aanwijzen, zou het Rotterdam zijn. Daarom bleef ik liever in Eindje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |