Niet zo'n beetje sneller ook.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:46 schreef Caland het volgende:
Sneller dan die Kneteman, dat moet pijn doen.
Wordt nog interessant als Kruiswijk komtquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:46 schreef Caland het volgende:
Sneller dan die Kneteman, dat moet pijn doen.
hangt er vanaf in welke vorm, maar 40 minuten moet wel lukkenquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:46 schreef timm_95 het volgende:
[..]
Wordt nog interessant als Kruiswijk komt
Beetje meer trainen en ze komt daar gewoon weer in de buurt, bijzonder knap.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:47 schreef Van_Poppel het volgende:
Redelijke tijd, maar vroeger reed ze 5 minuten sneller...
Pantani deed het in 35 minuten...een Kruijswijk in vorm moet 38:00 kunnen rijden...quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:47 schreef franklop het volgende:
[..]
hangt er vanaf in welke vorm, maar 40 minuten moet wel lukken
53.23quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:48 schreef Aalbers het volgende:
wat was de tijd van leontien, heb het gemist
Voeckler lukt het in minder als een half uurquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Pantani deed het in 35 minuten...een Kruijswijk in vorm moet 38:00 kunnen rijden...
Dat is het ook...je miste m'n smileyquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Beetje meer trainen en ze komt daar gewoon weer in de buurt, bijzonder knap.
De eerste bocht om jaquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:48 schreef Kirov het volgende:
[..]
Voeckler lukt het in minder als een half uur
Wat een natuurtalentquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:49 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Ongelooflijk. Gewoon sneller dan Brentjes en Kneteman, die nog actief prof is. Superknap.
Die zou inderdaad dik onder de 50 minuten moeten kunnen rijden.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:49 schreef ZaZoe het volgende:
Volgens mij is Marianne Vos de enigste vrouw die eventueel de tijd van Leontien kan verbeteren
Brentjens was 10 seconden snellerquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:49 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Ongelooflijk. Gewoon sneller dan Brentjes en Kneteman, die nog actief prof is. Superknap.
Ik maak nooit grapjesquote:
zijn neefje ookquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:51 schreef Karina het volgende:
Dat vertelde hij net ja, Danny, dat zijn zoon ook meedoet.
Dat is het mooie van Marianne Vos. Er zou nooit meer een nieuwe leontien komen. Over een paar jaar heeft ze meer gewonnen in meer disciplines.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:49 schreef ZaZoe het volgende:
Volgens mij is Marianne Vos de enigste vrouw die eventueel de tijd van Leontien kan verbeteren
De Bossche Mariannequote:Op woensdag 20 juli 2011 21:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is het mooie van Marianne Vos. Er zou nooit meer een nieuwe leontien komen. Over een paar jaar heeft ze meer gewonnen in meer disciplines.
Ben doet er niets voor onder.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Hans Kraaij Jr. wat een oetlul vind ik dat.
Precies, net als Benquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is een fucking kwal, met manipulatieve trekjes.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:52 schreef Roflpantoffel het volgende:
Die Danny zit ook steeds te kutten met opmerkingen als ' Voor schouderklopjes?'
quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Hans Kraaij Jr. wat een oetpaardenlul vind ik dat.
Ligt aan de drugs die hij heeft genomen voor de uitzending.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
paars is puntentruiquote:
Zeker nooit the funniest home videos op SBS6 gezien?quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zeker nooit de the funniest home videos op SBS6 gezien?
Jammer dat jij het talent van Hansie niet wilt erkennen...
Ditquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
dat zegt al genoeg, dat hij dat presenteert.
Ja, maar al wel vele jaren.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je kijkt zeker alleen naar de Tour?
Ik vind dat juist leuk.quote:
Dan komt Kruijswijk hopelijk zondag als finale?quote:
quote:
doe dan gewoon beidequote:Op woensdag 20 juli 2011 22:00 schreef franklop het volgende:
ik had morgen vrij moeten nemen ipv vrijdag
duuuhquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:00 schreef franklop het volgende:
ik had morgen vrij moeten nemen ipv vrijdag
twitter:frankloppie twitterde op woensdag 20-07-2011 om 22:03:25@dnelissen vind je dat nummer van Dries ook elke dag beter worden? reageer retweet
Die met Danny Vera is nog steeds de bestequote:Op woensdag 20 juli 2011 22:03 schreef Karina het volgende:
Die grapjes van Gert worden steeds slechter...
GMTAquote:
Je kan altijd nog naar alle uitzendingen gemist kijken van dit programma.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:04 schreef LudoSanders het volgende:
Gert.
Ik hoop dat hij een beetje op tv blijft wanneer de Tour afgelopen is.
Ook blauwe ogen?quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:04 schreef franklop het volgende:
en blonde bij Vive le Velo, snel naar de Belg!
Jeroen vd Boomquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:05 schreef ZaZoe het volgende:
Beste zangers van Nederland op ned 3, gelukkkig daar geen Dries
Mooi die genuanceerde tekstenquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:06 schreef Absurditeit het volgende:
Deze film bederft de jeugd een stuk minder dan de aids van Dries.
Dat zeg ik, maar dan anders.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:06 schreef Absurditeit het volgende:
Deze film bederft de jeugd een stuk minder dan de aids van Dries.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:07 schreef TheVulture het volgende:
Is deze film een verwijzing naar de Tour in de zin van "Gib meine fahrrad zuruck"?
quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:07 schreef TheVulture het volgende:
Is deze film een verwijzing naar de Tour in de zin van "Gib meine fahrrad zuruck"?
Snel editten!!quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben benieuwd wie de gele ster wint
sorry die kan eigenlijk echt niet
C-film inderdaad.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:09 schreef Eenskijken het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0074695/
een 7.5.. zou je toch niet zeggen. ziet er uit als een baggerfilm
Kan makkelijk. Ik moest denken aan de outrotune van De Miniplaybackshow.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben benieuwd wie de gele ster wint
sorry die kan eigenlijk echt niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:13 schreef Absurditeit het volgende:
Laten we het een beetje gezellig houden dames en heren.Wie is Reinder Weidijk>SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:13 schreef Absurditeit het volgende:
Laten we het een beetje gezellig houden dames en heren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
2e, 53.23quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:20 schreef DuTank het volgende:
Ik heb even gemist op welke plaats Leontien is geëindigd.. En dus ook met welke tijd. Help. Iemand?
Heeft ie zelf al getwitterd.quote:
quote:
Wow, zelfs VI Oranje heeft dat vorig jaar maar 4x gehaald. Denk dat de champagne rijkelijk vloeit bij RTLquote:
Prachtigquote:
Klote zomer true, maar het prime-time uitzenden kan ook tegen je werken. Je moet als relatief kleine zender als RTL7 toch opboksen tegen grote spelers Nederland 1, RTL4 en SBS6.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Mooie cijfers, maar het wordt wel prime-time uitgezonden en we hebben een klote-zomer...
Dat was echt een fantastisch stuk zeg! Zo mooi hoe twee ex-sporters gepassioneerd los kunnen gaan!quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:16 schreef marcodej het volgende:
Gewoon nog eens terug aan het kijken, is toch heerlijk man, schei toch uit.
Die blikken van Gert als het over die puntentrui van Van der Velde gaat.
"NOOIT! NOOIT! NOOIT! Ja, kiek jongen, Johan van der Velde, jou stuurn we naar Frankrijk!"
Toen werd het een beetje eng...
Bron: Mediacourant.nlquote:Wilfred Genee niet blij met uitzendtijdstip Tour du Jour
Wilfred Genee is niet tevreden met het uitzendmoment en de uitzendduur van zijn dagelijkse talkshow Tour du Jour op RTL 7. Hij had zijn Tour de France-show liever korter en later op de avond gezien. Dat zegt de presentator in VARAgids. Later op de avond is echter niet mogelijk. “We konden sowieso niet later op de avond gaan zitten omdat we met de NOS hebben afgesproken dat we hen niet overlappen, dat is de afspraak die we hebben gemaakt in ruil voor de heelden. Dat is wel jammer.”
Tour du Jour begint elke dag om half negen ‘s avonds en eindigt om tien uur, voordat de NOS begint met haar talkshow De Avondetappe. “Het gaat schemeren als we klaar zijn en dan krijg je net die prettige sfeer“, klaagt het RTL 7-gezicht.
Tijdens een van de eerste uitzendingen kreeg Genee een sms van Jan de Jong, directeur bij de NOS. “Hij zegt dat hij het een enorme uitdaging vindt om anderhalf uur over de tour te praten. ‘Hou moedig stand. Succes, Jan’.”
Genee is het eens met De Jong. “Hij bedoelt het wel heel positief. Maar ik had een uur misschien ook een geschiktere lengte gevonden. Maar RTL zei: ‘Dan is het van half negen tot half tien en dan is het helemaal geen late night meer.”
Ik vind hem altijd zo onnodig blaaskakerig overkomen... ben gewoon blij met je succes maar overdrijf het toch niet altijd zo... je mag blij zijn dat je niet rechtstreeks tegenover de Avondetappe zit want dat kost je 300000 kijkers op zijn minstquote:
Het is net een kwartiertje te lang. Dat laatste kwartiertje ga je je net iets teveel aan Jakobs ergeren.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:06 schreef TargaFlorio het volgende:
Op voorhand dacht ik ook dat 90 minuten veel te lang zou zijn, echter in de praktijk valt dat mee. Voor je het weet is het 22:00 uur. Ik denk wel dat men geluk heeft met het matige weer.
Maar je weet dat Driesje nog gaat komenquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het is net een kwartiertje te lang. Dat laatste kwartiertje ga je je net iets teveel aan Jakobs ergeren.
en 2x per week vult JD dat kwartier met voetbalquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het is net een kwartiertje te lang. Dat laatste kwartiertje ga je je net iets teveel aan Jakobs ergeren.
Dannyquote:Op donderdag 21 juli 2011 18:19 schreef marcodej het volgende:
Danny krijgt zijn natte winden-opmerking flink om zijn oren op twitter.
Misschien welquote:Op donderdag 21 juli 2011 18:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jemig, succes dus wel. Volgend jaar weer?
Genee wil z'n achterstand op Gert en Derksen dus inhalen...quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:58 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Misschien wel
RTL wil ook volgend jaar Tour du Jour op de buis
RTL is tevreden over Tour du Jour (dat gisteren met 688.000 kijkers een nieuw hoogtepunt beleefde) en zou het programma volgend jaar graag opnieuw in de Nederlandse huiskamers brengen. Dat vertelde Wilfred Genee vanmorgen in het radioprogramma Evers Staat Op.
Of dit ook daadwerkelijk zal gaan gebeuren, is echter nog de vraag. Genee: "Ik moet even kijken. Volgend jaar is er eerst vier weken het EK met VI Oranje, daarna gaat de Tour de France meteen door. De directie heeft me gevraagd of ik er rekening mee wil houden dat ik volgend jaar zeven weken elke avond op de buis ben. Dat wil ik eerst met mijn vrouw bespreken, dat lijkt me heel verstandig."
Sowieso vormloos figuur.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:56 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Danny, heeft ook geen mening. Nu is hij weer voor Andy Schleck, let maar op
quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:58 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Misschien wel
RTL wil ook volgend jaar Tour du Jour op de buis
RTL is tevreden over Tour du Jour (dat gisteren met 688.000 kijkers een nieuw hoogtepunt beleefde) en zou het programma volgend jaar graag opnieuw in de Nederlandse huiskamers brengen. Dat vertelde Wilfred Genee vanmorgen in het radioprogramma Evers Staat Op.
Of dit ook daadwerkelijk zal gaan gebeuren, is echter nog de vraag. Genee: "Ik moet even kijken. Volgend jaar is er eerst vier weken het EK met VI Oranje, daarna gaat de Tour de France meteen door. De directie heeft me gevraagd of ik er rekening mee wil houden dat ik volgend jaar zeven weken elke avond op de buis ben. Dat wil ik eerst met mijn vrouw bespreken, dat lijkt me heel verstandig."
Danny heeft meer reliëf dan die berg die ze vandaag moesten beklimmenquote:
Johan Derksen kreeg bij VI Oranje 750 euro/aflevering...dan zal Sjenee dat ook wel krijgen...quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:27 schreef Veerboot het volgende:
Hij heeft volgens mij een vast contract nu bij RTL, presenteren van Tour du Jour zou daar dan gewoon onder vallen? Of zou hij per programma nog extra geld krijgen? In het eerste geval is het natuurlijk iets makkelijker weigeren
Dat trekt Johan nietquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:28 schreef Karina het volgende:
Zou Dries hierna elke keer bij VI optreden?
Wie komen er?quote:
Dat was vorig jaar toen ze VI Oranje (en Voetbal International) nog op projectbasis deden. Onlangs hebben ze dus een vast contract getekend. Volgens mij houdt dat dan gewoon in dat je een vast jaarsalaris krijgt en moet komen opdraven als RTL dat wil. (Al zal er wel een en ander in het contract staan over aantal te werken uren/dagen, etc.).quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Johan Derksen kreeg bij VI Oranje 750 euro/aflevering...dan zal Sjenee dat ook wel krijgen...
De Tour de France, de tijd van mijn levenquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:28 schreef Karina het volgende:
Zou Dries hierna elke keer bij VI optreden?
quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:30 schreef tong80 het volgende:
Hulzebos praat al jaren normaal Nederlands. Zal ie net zo als gert Jacobs ook nep dialect praten ?
2 dialectenquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]Bij dat zangprogramma viel ie idd door de mand
Iets minder dik.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:34 schreef Geo3kant het volgende:
Ik zie het wel.. hij is een stuk dunner
Straks gaan ze volledig op het dialect overquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |