zijn kennis van banale infoquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:49 schreef Geo3kant het volgende:
Danny maakt een spannend verhaal ervan waar hij allemaal gewoond heeft, heeft er verder niks mee te maken
Gert zette zijn pruik weer op?quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:53 schreef Geo3kant het volgende:
Deze gast heeft zijn pruik niet ver genoeg over zijn hoofd getrokken.
fiets parkerenquote:
Wel aardig van de bewoners idd.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Geluk hebben dat dat hek open staat
Ja maak me hongerig terwijl jij niet kan kokenquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:55 schreef Karina het volgende:
Patat en frietenjacht
Bal gehakt met mayo![]()
Nee. Dat was het verschil tussen Fuckler nog een dag langer in het geelquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Geluk hebben dat dat hek open staat
Hier vlak om de hoek zit een snackbarquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:56 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja maak me hongerig terwijl jij niet kan kokenslechte gastvrouw ben jij.
Zaagmans die op woensdag langskomt ook.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:55 schreef Geo3kant het volgende:
Sjaspatat.. dat breekt zo lekker de week.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ruijgh is toch ook gewoon een topper.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:57 schreef franklop het volgende:
Dat eeuwige optimisme van Jacobs, geloof me de toppers laten morgen en vrijdag niet liggen, zaterdag wint Martin en zondag Cavendish
volgens mij gelooft Jakobs zichzelf niet eensquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:57 schreef franklop het volgende:
Dat eeuwige optimisme van Jacobs, geloof me de toppers laten morgen en vrijdag niet liggen, zaterdag wint Martin en zondag Cavendish
Dus je geeft wel toe dat je niet kan koken?quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier vlak om de hoek zit een snackbar
Morgen moet ik nog zien welke ploeg de hele dag in de achtervolging wil/kan...quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:57 schreef franklop het volgende:
Ja dat geef ik toe, ik kan absoluut niet koken.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus je geeft wel toe dat je niet kan koken?
quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:58 schreef franklop het volgende:
Nelissen, die grap stond ook al in Knudde vandaag
quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:01 schreef pullup het volgende:
Nu mogen ze die kale wel weer een keertje afvoeren zeg
Na 2-en-halve week is het inderdaad wel mooi geweest...quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:01 schreef pullup het volgende:
van der Gijp blijft gewoon leuk, Gert zie ik dat niet volhouden als al zijn anekdotes op zijnquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:01 schreef pullup het volgende:
Gijp zijn anekdotes heb ik ook al minimaal 53 keer gehoord.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:01 schreef Geo3kant het volgende:
Gijp is toch een stuk beter, zijn aanstekelijke lach werkt wel mee maar toch hij verteld beter.
Zelfs sommige ronde missen zullen hem nog overtreffen ben ik bang.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:03 schreef tomtomaat het volgende:
Gijp is denk ik ook een stuk sliimer dan Gert.
Dat lijkt me ook niet heel moeilijkquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:03 schreef tomtomaat het volgende:
Gijp zegt tenminste wat ie echt denkt, Jakobs gelooft niet in de woorden die hij zegt. die zit er alleen maar om de boel op te jutten op een onnatuurlijke manierquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:03 schreef tomtomaat het volgende:
Waar anders in?quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:03 schreef franklop het volgende:
leontine en goede doelen =, die gaat de finish halen met 2 vingers in dr..euh neus
Mooi mensquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:04 schreef ZaZoe het volgende:
Tinus is winnaartje hoor, die gaat heel diep.
Ikke niet hoor, ik zing al vrolijk meequote:Op woensdag 20 juli 2011 21:05 schreef Dreassic het volgende:
[..]
Dat is straks als Dries gaat zingen.
Zoals iedereen dat gaat doen.
Ze kon nog praten net.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:04 schreef ZaZoe het volgende:
Tinus is winnaartje hoor, die gaat heel diep.
Volgens mij hebben ze de software van die machine aangepast zodat ze binnen 30 minuten de finish haalt.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:03 schreef franklop het volgende:
leontine en goede doelen =, die gaat de finish halen met 2 vingers in dr..euh neus
Ditquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:12 schreef franklop het volgende:
welke fokker heeft dat mailtje gestuurd
QFTquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:12 schreef franklop het volgende:
welke fokker heeft dat mailtje gestuurd
quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:13 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ik krijg bij Mollema echt dat beeld van postbode Siem.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:13 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ik zie hem wel als fashionicoon in zijn overige uren.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:13 schreef Roflpantoffel het volgende:
Zit geen goeie kop op.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:13 schreef Roflpantoffel het volgende:
dat dusquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:17 schreef Roflpantoffel het volgende:
Voeckler mag ook niet winnen, kut Fransen.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:18 schreef Specularium het volgende:
Ligt ie nu te rukken terwijl Marcel hem interviewt?
M'n cola, wat doe jequote:Op woensdag 20 juli 2011 21:18 schreef Specularium het volgende:
Hahahahaquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:18 schreef Specularium het volgende:
Ik vond het er ook nogal apart uitzienquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:18 schreef Specularium het volgende:
Handdoekje er bij.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:18 schreef Specularium het volgende:
Ja, maar als je moet kiezen tussen kleurloos (met alle respect) 18e worden, of gaan voor een etappe-overwinning met het risico dat je een paar plaatsjes zakt, lijkt mij de keus makkelijk.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:20 schreef Roflpantoffel het volgende:
Natuurlijk maakt het wel uit of je 18 of 21 wordt
Klopt, maar dat is niet wat Ben bedoelde.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:21 schreef Sdivad het volgende:
[..]
Ja, maar als je moet kiezen tussen kleurloos (met alle respect) 18e worden, of gaan voor een etappe-overwinning met het risico dat je een paar plaatsjes zakt, lijkt mij de keus makkelijk.
Zou heerlijk zijnquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:21 schreef TheVulture het volgende:
Ruigh
En Ben en Danny gaan zometeen nog slaan denk ik
Op een bepaald moment had hij 6 minuten...maargoed, morgen gaat hij natuurlijk voor de bijlquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:22 schreef Ambrosius het volgende:
Vrij zinloze aanval van De Weert hoor Danny, pakt iets van een halve minuut en rijdt een halve dag alleen.
Als die andere twee meedraaien komen ze er gemakkelijk bij en De Weert had al aan Hoogerland aangegeven niet voor de rit te zullen gaan.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:22 schreef Ambrosius het volgende:
Vrij zinloze aanval van De Weert hoor Danny, pakt iets van een halve minuut en rijdt een halve dag alleen.
Het gaat toch om de tijd aan de streep..er zijn er meer die virtueel het geel hebben gehad, kun je weinig mee.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Op een bepaald moment had hij 6 minuten...maargoed, morgen gaat hij natuurlijk voor de bijl
Lijkt net als Hans Klok, ook een ventilator op het voorhoofdquote:
Hoogerland had er geen enkel belang bij om De Weert naar zijn ploeggenoten te rijden...quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als die andere twee meedraaien komen ze er gemakkelijk bij en De Weert had al aan Hoogerland aangegeven niet voor de rit te zullen gaan.
ditquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:24 schreef BobW het volgende:
Die Marcel Meijer, met zijn lachende kop tijdens interviews
Ditquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:25 schreef Evertjan het volgende:
Van Poppel is voor Gert wat Gullit is voor Gijp
mja na 2 en een halve week geloof ik het welquote:
Dan druk je op de powerknop van je afstandsbediening.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:27 schreef franklop het volgende:
[..]
mja na 2 en een halve week geloof ik het wel
Romantiseren van het verleden en dan ook uiteindelijk geloven dat het zo is gegaan.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Dat laatste inderdaad, het is allemaal wel gebeurd, maar het wordt superoverdreven.
Hebben ze zelf gezegdquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:28 schreef ScudRaket het volgende:
Movistar tactiek nu al weten
Sure Danny
dat verhaal gaat al een aantal dagen hoor, niks aan gelogenquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:28 schreef ScudRaket het volgende:
Sure Danny
Dat verhaal heb ik gister al ergens gelezenquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:28 schreef ScudRaket het volgende:
Sure Danny
quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:28 schreef ScudRaket het volgende:
Sure Danny
Na 2,5 week weet ik wel dat ik toch liever Gert zie als karikatuur van zichzelfquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:27 schreef franklop het volgende:
[..]
mja na 2 en een halve week geloof ik het wel
daar wil ik wel een fotoshop van zienquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:29 schreef exile79 het volgende:
Als je Danny z'n bril afpakt en hem een hoed opzet met een blik heineken in de hand is het precies Andre Hazes.
Wie voelt zich geroepen?quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:29 schreef franklop het volgende:
[..]
daar wil ik wel een fotoshop van zien
Zei die Haagse cabaretier dat niet?quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:29 schreef Evertjan het volgende:
Gert doet me altijd denken aan die ene oom op verjaardagsfeestjes mooie verhalen vertellen waarvan je weet dat er een kern van waarheid inzit maar erg opgeklopt1
Ik dacht altijd wel dat hij een neef was ofzo.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:29 schreef exile79 het volgende:
Als je Danny z'n bril afpakt en hem een hoed opzet met een blik heineken in de hand is het precies Andre Hazes.
Luch je hart: Dingen die je pas jaaaaaaaaaaaaaaaaaren later begrepen hebt #53quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik dacht altijd wel dat hij een neef was ofzo.
Dit. Al vind ik hem wel minder dan Gijpquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:31 schreef Caland het volgende:
Ik vind Gert nog steeds vermakelijk hoor, jammer dat ie geen verstand van voetbal heeft. Had 'ie bij VI aan kunnen schuiven.
Genee pakt alles aan als het om schnabbels gaatquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:31 schreef Roflpantoffel het volgende:
En Genee ALTIJD ' Jajaa!' ' Wat dat betreft'
hij had wel een alcoholische oomquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik dacht altijd wel dat hij een neef was ofzo.
Heeft ie dan wel verstand van fietsen?quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:31 schreef Caland het volgende:
Ik vind Gert nog steeds vermakelijk hoor, jammer dat ie geen verstand van voetbal heeft. Had 'ie bij VI aan kunnen schuiven.
Vraag ik me af, hij kan goed anekdotes vertellen, maar directe humor heeft hij niet zo veel.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:31 schreef Caland het volgende:
Maar dat geheel ter zijde.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:31 schreef Roflpantoffel het volgende:
Kan niet zonder bevestiging. Vermoedens zijn niet voldoende.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:31 schreef exile79 het volgende:
[..]
Luch je hart: Dingen die je pas jaaaaaaaaaaaaaaaaaren later begrepen hebt #53
En terechtquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:31 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Genee pakt alles aan als het om schnabbels gaat
Hij heeft niet voor niks zijn eigen bingokaart.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:31 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ja maar zelfs Derksen heeft die.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij heeft niet voor niks zijn eigen bingokaart.
Gijp geeft zelfs lezingen voor bedrijven voor de hoofdprijs. Een uur lang anekdotes vertellenquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:31 schreef Evertjan het volgende:
is toch mooi dat je zo een boterham kan verdienen zoals Gert of Rene. Beetje mooie verhalen vertellen en handjes schudden
Ja/Nee, daar begon het mee. De rest volgde later.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:33 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ja maar zelfs Derksen heeft die.
Wel joh. Dat lekker lompe is toch al humoristisch genoegquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:31 schreef exile79 het volgende:
[..]
Vraag ik me af, hij kan goed anekdotes vertellen, maar directe humor heeft hij niet zo veel.
Alleen Hansie heeft nog geen bingokaart...quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja/Nee, daar begon het mee. De rest volgde later.
Ja, dat is ook weer zoquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel joh. Dat lekker lompe is toch al humoristisch genoeg
quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:31 schreef Roflpantoffel het volgende:
Hij krijgt de lachers op zijn hand door zijn manier van vertellen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel joh. Dat lekker lompe is toch al humoristisch genoeg
Die komt er toch nooit tussenquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alleen Hansie heeft nog geen bingokaart...
*Insert slechte grap over Libiëquote:
Met de wetenschap dat De Weert niet voor de etappe zou gaan had hij er alle belang bij om zelf mee vooraan te geraken.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoogerland had er geen enkel belang bij om De Weert naar zijn ploeggenoten te rijden...
Weet jij hoe Hoogerland daalt?quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
Met de wetenschap dat De Weert niet voor de etappe zou gaan had hij er alle belang bij om zelf mee vooraan te geraken.
Jeannie Longo rijdt en wint ook nog steedsquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:38 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Die gewoon in het damespeloton rond fietst
Ze moet niets...dat maakt ze zelf wel uit.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als dat zo is moet ze gewoon een comeback maken.
idd, is beter dan Longoquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als dat zo is moet ze gewoon een comeback maken.
Nee, met bloed...quote:
quote:
Ja, die is al een keer of 50 frans kampioen geweestquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:39 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Jeannie Longo rijdt en wint ook nog steeds
quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:41 schreef Eenskijken het volgende:
zo, gert is alweer toe aan een nieuw biertje? onder werktijd nog wel..
nee, dat is juist voor mannen...quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:41 schreef Karina het volgende:
Donker bier? Dat is toch bier voor vrouwen
quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mensen die een lichte erectie krijgen door Ben.
Nee, dat is kriek en rosebier.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:41 schreef Karina het volgende:
Donker bier? Dat is toch bier voor vrouwen
Ik bedoelde oud bruin.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daar zit toch juist veel alcohol in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |