zijn kennis van banale infoquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:49 schreef Geo3kant het volgende:
Danny maakt een spannend verhaal ervan waar hij allemaal gewoond heeft, heeft er verder niks mee te maken
Gert zette zijn pruik weer op?quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:53 schreef Geo3kant het volgende:
Deze gast heeft zijn pruik niet ver genoeg over zijn hoofd getrokken.
fiets parkerenquote:
Wel aardig van de bewoners idd.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Geluk hebben dat dat hek open staat
Ja maak me hongerig terwijl jij niet kan kokenquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:55 schreef Karina het volgende:
Patat en frietenjacht
Bal gehakt met mayo![]()
Nee. Dat was het verschil tussen Fuckler nog een dag langer in het geelquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Geluk hebben dat dat hek open staat
Hier vlak om de hoek zit een snackbarquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:56 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja maak me hongerig terwijl jij niet kan kokenslechte gastvrouw ben jij.
Zaagmans die op woensdag langskomt ook.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:55 schreef Geo3kant het volgende:
Sjaspatat.. dat breekt zo lekker de week.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ruijgh is toch ook gewoon een topper.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:57 schreef franklop het volgende:
Dat eeuwige optimisme van Jacobs, geloof me de toppers laten morgen en vrijdag niet liggen, zaterdag wint Martin en zondag Cavendish
volgens mij gelooft Jakobs zichzelf niet eensquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:57 schreef franklop het volgende:
Dat eeuwige optimisme van Jacobs, geloof me de toppers laten morgen en vrijdag niet liggen, zaterdag wint Martin en zondag Cavendish
Dus je geeft wel toe dat je niet kan koken?quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier vlak om de hoek zit een snackbar
Morgen moet ik nog zien welke ploeg de hele dag in de achtervolging wil/kan...quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:57 schreef franklop het volgende:
Ja dat geef ik toe, ik kan absoluut niet koken.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus je geeft wel toe dat je niet kan koken?
quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:58 schreef franklop het volgende:
Nelissen, die grap stond ook al in Knudde vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |