Op een bepaald moment had hij 6 minuten...maargoed, morgen gaat hij natuurlijk voor de bijlquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:22 schreef Ambrosius het volgende:
Vrij zinloze aanval van De Weert hoor Danny, pakt iets van een halve minuut en rijdt een halve dag alleen.
Als die andere twee meedraaien komen ze er gemakkelijk bij en De Weert had al aan Hoogerland aangegeven niet voor de rit te zullen gaan.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:22 schreef Ambrosius het volgende:
Vrij zinloze aanval van De Weert hoor Danny, pakt iets van een halve minuut en rijdt een halve dag alleen.
Het gaat toch om de tijd aan de streep..er zijn er meer die virtueel het geel hebben gehad, kun je weinig mee.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Op een bepaald moment had hij 6 minuten...maargoed, morgen gaat hij natuurlijk voor de bijl
Lijkt net als Hans Klok, ook een ventilator op het voorhoofdquote:
Hoogerland had er geen enkel belang bij om De Weert naar zijn ploeggenoten te rijden...quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als die andere twee meedraaien komen ze er gemakkelijk bij en De Weert had al aan Hoogerland aangegeven niet voor de rit te zullen gaan.
ditquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:24 schreef BobW het volgende:
Die Marcel Meijer, met zijn lachende kop tijdens interviews
Ditquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:25 schreef Evertjan het volgende:
Van Poppel is voor Gert wat Gullit is voor Gijp
mja na 2 en een halve week geloof ik het welquote:
Dan druk je op de powerknop van je afstandsbediening.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:27 schreef franklop het volgende:
[..]
mja na 2 en een halve week geloof ik het wel
Romantiseren van het verleden en dan ook uiteindelijk geloven dat het zo is gegaan.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Dat laatste inderdaad, het is allemaal wel gebeurd, maar het wordt superoverdreven.
Hebben ze zelf gezegdquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:28 schreef ScudRaket het volgende:
Movistar tactiek nu al weten
Sure Danny
dat verhaal gaat al een aantal dagen hoor, niks aan gelogenquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:28 schreef ScudRaket het volgende:
Sure Danny
Dat verhaal heb ik gister al ergens gelezenquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:28 schreef ScudRaket het volgende:
Sure Danny
quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:28 schreef ScudRaket het volgende:
Sure Danny
Na 2,5 week weet ik wel dat ik toch liever Gert zie als karikatuur van zichzelfquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:27 schreef franklop het volgende:
[..]
mja na 2 en een halve week geloof ik het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |