SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
Themesong
DE OP IS HIER TE VINDEN
Nick! Tijd voor Brinkquote:
Godver! Kom er aan ! Beter een keer nummer regelen, kun je whatsappenquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nick! Tijd voor BrinkBen hem nu aan het installeren ouwe
Ik wil ookquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:56 schreef Nebo het volgende:
Potverdorie wat is Lion tof. Simpele features maken het allemaal zo relaxed. Ik kan de hoeken van het scherm gewoon interactief maken. Als ik mijn muis een seconde helemaal rechtsonderin laat staan, gaat hij in sluimermodus. Linksonderin; screensaver. Rechtsboven; Mission Control waarmee ik snel naar een ander programma kan. Linksboven; Launchpad met alle Apps. Supernice
Dat is niet nieuwquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:56 schreef Nebo het volgende:
Potverdorie wat is Lion tof. Simpele features maken het allemaal zo relaxed. Ik kan de hoeken van het scherm gewoon interactief maken. Als ik mijn muis een seconde helemaal rechtsonderin laat staan, gaat hij in sluimermodus. Linksonderin; screensaver. Rechtsboven; Mission Control waarmee ik snel naar een ander programma kan. Linksboven; Launchpad met alle Apps. Supernice
Tof! En op het laagste niveau is het nog wel redelijk te doen als je ervaring hebt met Rock Band. Maar ik ga voor Rocksmith! Ik hoop dat die wel goed verkrijgbaar is, en dat is met een gitaar met snaren en echt gericht op gitaar leren spelen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:13 schreef Laniboekje het volgende:
Vriendlief gaat hard falen met Rockband. Voor zijn verjaardag alvast zo'n Pro Guitar in huis gehaald met zo'n 10000 knoppen ofzo. Gaat hij nooooit leren.
![]()
beetje à la lucas, maar dan extremer?quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:00 schreef koei het volgende:
[..]
Tof! En op het laagste niveau is het nog wel redelijk te doen als je ervaring hebt met Rock Band. Maar ik ga voor Rocksmith! Ik hoop dat die wel goed verkrijgbaar is, en dat is met een gitaar met snaren en echt gericht op gitaar leren spelen.
Die Rock Band-gitaar welquote:
Afgezien van Mission Control en Launchpad, de feature zelf zat al in euh.... OS-X Leopard, 10.5quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:56 schreef Nebo het volgende:
Owquote:
Ik snap die keuze niet na de install van Lion eigenlijkquote:
quote:
Beetje meer van hetzelfde toch?quote:Op donderdag 21 juli 2011 08:17 schreef Sharana_LV het volgende:
Is rock band leuk? Ik heb bijna alle guitar heros uitgespeeld en wil wel wat nieuws!
Die is wel nicequote:
Voetbalquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:22 schreef Kn0x het volgende:
Zo en dat was mijn bijdrage voor vanavond. Tijd voor FM11.
quote:
Held! nog steeds met Rodaquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:22 schreef Kn0x het volgende:
Zo en dat was mijn bijdrage voor vanavond. Tijd voor FM11.
2026quote:
0906-rossdalequote:Op woensdag 20 juli 2011 19:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Godver! Kom er aan ! Beter een keer nummer regelen, kun je whatsappen
Alleen is hij snel saai, co-op met 4 man is briljantquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:16 schreef Mday het volgende:
Hahaha @nebo faalhaas komt eindelijk achter de featurss van osxstenentijdperk
@eend
Borderlands is tof. Ook non coop.
Zekerquote:
Haha dat wordt sporten!quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Zeker
3 dagen achter elkaar uit eten
Ja zeker omdat je niet kunt komenquote:
Mijn knie werkt weer niet meequote:
Precies... moet helaas iets gaan doen waar ik helemaal geen zin in heb. Zou liever naar de meet komenquote:Op donderdag 21 juli 2011 09:24 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja zeker omdat je niet kunt komen
De hele dag gamenquote:
quote:
Sharquote:
Dat is Ross toch gewoonquote:Op donderdag 21 juli 2011 09:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..], krijg ik dan niet 1 of andere dikke negerin aan de lijn
?
Jippie! Shoppenquote:Op donderdag 21 juli 2011 09:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Shar![]()
Ik moest gisteren tijdens het shoppen aan jouw denken haha!
Het ging over dure tassen en toen moest ik denken aan dat verhaal van jou en de verzekering!quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jippie! Shoppen
Waarom dacht je aan mij dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:12 schreef Nebo het volgende:
Goede morgen. Ik kom net uit mijn bed rollen, vakantie
Same here! gelukkig maar tot 10 uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
ja godver wie dat verzonnen heeft . ik kan het ook niet terugzettenquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:43 schreef Cliffy het volgende:
Doe het niet!
Geen 3 finger swipe in Firefox! Terug naar Snow Leopard dus...
En waar is de quote button?
Ah de fantastische anti adblocker scriptjesquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:56 schreef Cliffy het volgende:
ik kan niet quoten (of edit, pm sturen etc), geen spoilers bekijken of smilies selecteren.. brr
Dat is toch om naar de vorige en volgende pagina te gaan? Dat zit nu op vier vingers namelijk.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:43 schreef Cliffy het volgende:
Doe het niet!
Geen 3 finger swipe in Firefox! Terug naar Snow Leopard dus...
En waar is de quote button?
Brrr, veranderingquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:11 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat is toch om naar de vorige en volgende pagina te gaan? Dat zit nu op vier vingers namelijk.
Dan gebruik je het toch niet?quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:25 schreef Mday het volgende:
seg, wat heb je eigenlijk aan launchpad? soort iPad interface voor je mac ofzo? waarom zou ik dat willen als ik een dock vol icoontjes heb
4 vinger swipe ook? Dat is bij mij namelijk gewoon top/bottem en vorige/volgende pagina.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:27 schreef Cliffy het volgende:
vorige/volgende pagina en top/bottom pagina idd, 3/4 vinger swipe swapt bij mij nu tussen full screen apps...
Zat er al veel eerder in, soort spaces met exposequote:Op donderdag 21 juli 2011 12:47 schreef Cliffy het volgende:
In Firefox werkt alleen 2 finger scrollen hier
Mission Control voegt toch ook niet zo veel toe? Zoiets zat toch al in Snow Leopard, had het alleen geen fancy naam?
Valt mee inderdaad. Je kunt nu heel makkelijk spaces toevoegen en ook wat makkelijker switchen, maar verder puur cosmetisch. Het is ook geen massieve update of iets dergelijks, maar alle kleine dingetjes bij elkaar maken het voor mij de 25 euro wel waardquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:47 schreef Cliffy het volgende:
In Firefox werkt alleen 2 finger scrollen hier
Mission Control voegt toch ook niet zo veel toe? Zoiets zat toch al in Snow Leopard, had het alleen geen fancy naam?
Dingen die hier geroepen worden heeft weinig met kritiek te maken. "Hu, er zijn dingen anders". Ja nogal logisch, anders was er wel een patch geweest voor SLquote:
Applequote:Op donderdag 21 juli 2011 13:17 schreef Mday het volgende:
@phe ja maar die veranderingen moet ik niet per definitie goed of handig vinden. beter dat ze aangeven - dit is er anders, wil je het gebruiken?
@cliffy, da's pheno for u, hij haat pc's maar alles mac is heilig. want apple.![]()
Vroeger, toen pc's nog leuk waren, met jumpersettingsquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:23 schreef Mday het volgende:
ja! ik wil mijn CPU over kunnen klokken man
Why not? Ik heb nu een schijf van 60G (of zo), die is gewoon way too small.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:27 schreef Mday het volgende:
een SSD in je PS3?
en jumpersettings! Pinnetjes omzetten waar de manual bij roept 'niet doen!'
Launchpad is gewoon poep. Als je icoontjes niet kan beheren, wtf?quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:30 schreef Cliffy het volgende:
Mjah Launchpad en Mission Control worden natuurlijk weer aardig aangeprezen terwijl het niet zo heel bijzonder is (vind ik).
De swipe functies in Firefox vind ik geweldig en krijg ik nu niet werkend dus daar baal ik flink van..
Dat is wel een grove fout inderdaad. Ik vermoed dat ze dit heel snel toe gaan voegen, want ik lees er nogal wat geklaag over.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Launchpad is gewoon poep. Als je icoontjes niet kan beheren, wtf?
Geen idee, moet toch kunnen. Ik neem aan dat een PS3 fat ook een sata-aansluiting heeft? Al kan ik ook gewoon een 500GB kopen voor weinig, altijd een optie. Ik blijf opruimen op dat ding.quote:
SSD is mogelijk ja. Veel winst heb je er echter niet mee, heb ik gehoord.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, moet toch kunnen. Ik neem aan dat een PS3 fat ook een sata-aansluiting heeft? Al kan ik ook gewoon een 500GB kopen voor weinig, altijd een optie. Ik blijf opruimen op dat ding.
gewoon ergens een 10.000rpm schijf op de kop tikken, that should help.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:40 schreef Kn0x het volgende:
[..]
SSD is mogelijk ja. Veel winst heb je er echter niet mee, heb ik gehoord.
10.000 rpm wordt te warm voor in de PS3 en de fat gaat al niet zo goed om met warmte.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:43 schreef Mday het volgende:
[..]
gewoon ergens een 10.000rpm schijf op de kop tikken, that should help.
mensen, battlefield 3. prrrftrtrfrt enzo enzulcks.
[UPD2] Gameplay en unlock info Battlefield 3 Alpha
Snelheidswinst is heel erg afhankelijk van de game.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:40 schreef Kn0x het volgende:
[..]
SSD is mogelijk ja. Veel winst heb je er echter niet mee, heb ik gehoord.
Ik kan geen youtube bekijken op mijn werkquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:46 schreef Mday het volgende:
oi poit.
hey ron, pfffrt als gameplay soundeffect op 5:50
Ik zit wat te kijken, maar sata 300 kan neem ik aan ook gewoon in de ps3? Of mijn part 600, zou toch backwards moeten kunnen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:45 schreef Poit het volgende:
[..]
10.000 rpm wordt te warm voor in de PS3 en de fat gaat al niet zo goed om met warmte.
[..]
Snelheidswinst is heel erg afhankelijk van de game.
En goedemiddag mensensch.
Als ik me niet vergis is de schijf zelf backwards compatible, de ps3 gaat niet verder dan 300 dacht ik nee..quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zit wat te kijken, maar sata 300 kan neem ik aan ook gewoon in de ps3? Of mijn part 600, zou toch backwards moeten kunnen.
BF3quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:43 schreef Mday het volgende:
[..]
gewoon ergens een 10.000rpm schijf op de kop tikken, that should help.
mensen, battlefield 3. prrrftrtrfrt enzo enzulcks.
[UPD2] Gameplay en unlock info Battlefield 3 Alpha
Onder het games gedeelte heb je een map waar de game data word opgeslagen per game. (save games, dlc, etc)quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:03 schreef Sharana_LV het volgende:
Ohja PS3 opruimen, moet ik ook nog doen. Waar kun je de geinstalleerde games wegmikken? Kon vorige keer alleen zo snel de demo;s en de savegames vinden, maar ik heb ooit GT5 en MGS geinstalleerd maar die speel ik toch niet zo vaak dus die kan ik dan best vanaf cd laden
Nu zit ps3 vol
Jamaar ik zag daar alleen savegames en de downloadsquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:06 schreef Solique het volgende:
[..]
Onder het games gedeelte heb je een map waar de game data word opgeslagen per game. (save games, dlc, etc)
Kan het zelf nu ook niet even nakijken voor je, zocht het net even op via google.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jamaar ik zag daar alleen savegames en de downloadsik zal thuis nog wel even kijken dan
Ik zie echt geen veranderingen in Safari. Zijn er genoeg redenen om nu over te stappen van FireFox?quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:31 schreef SuperFruitig het volgende:
Lion
Ik ben fan
Gezeik met gestures kun je hiermee echt super-easy fixxen: (ik heb trouwens met vorige/volgende nergens last van? alleen het show desktop / expose / hoe heet dat nieuwe ding is vervelend gedaan (dat ze vast zitten op een bepaald aantal gestures, maar dat kun je zoals gezegd met deze mini-tool fixen).
http://blog.boastr.net/
nieuwe safari
nieuw design
snappy-er apps
FAN FAN FAN
ik ben naar chrome gegaan omdat FF gewoon vreselijk traag is geworden en flash veel te zwaar uitvoerde...quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:46 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik zie echt geen veranderingen in Safari. Zijn er genoeg redenen om nu over te stappen van FireFox?
Flash op een macquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:34 schreef Mday het volgende:
[..]
ik ben naar chrome gegaan omdat FF gewoon vreselijk traag is geworden en flash veel te zwaar uitvoerde...
En zelfs in firefox werkt de helft nog niet. Outlook van de fontys bijvoorbeeld, dat heeft alleen beantwoord/doorstuur opties in internet explorerquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:40 schreef Cliffy het volgende:
Net even de nek en schouders van m'n zus losgemasseerd, gigantisch verschil voor en na in mobiliteit![]()
Door Fontys zit ik vast aan Firefox, geen Safari of Chrome support voor hun digitale leeromgeving
fixed!quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:49 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
En zelfs in firefox werkt het de helft van de tijd nog niet.
Als het nou iemand anders z'n zusje was was ik onder de indruk geweestquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:40 schreef Cliffy het volgende:
Net even de nek en schouders van m'n zus losgemasseerd, gigantisch verschil voor en na in mobiliteit![]()
Door Fontys zit ik vast aan Firefox, geen Safari of Chrome support voor hun digitale leeromgeving
quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:53 schreef Poit het volgende:
[..]
Als het nou iemand anders z'n zusje was was ik onder de indruk geweest
i knoooow. maar al die gameswebsitesquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Flash op een mac
Dat is zoiets als Pheno op een voetbalveld: doe maar niet. Wat een brakke implementatie
Kom ook eens hier doen plx!quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:40 schreef Cliffy het volgende:
Kan ik zaterdag wel voor je doen!quote:
of ikquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:12 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Kan ik zaterdag wel voor je doen!
Owja zaterdag! Hoe laat en waar? Ik ben totaal niet bekend met het centrum van Den Bosch, zou niet eens weten welke kant ik op moet lopen vanaf het station. Iemand anders die over Utrecht reist?quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:12 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Staat allemaal in de OPquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:16 schreef Nebo het volgende:
[..]
Owja zaterdag! Hoe laat en waar? Ik ben totaal niet bekend met het centrum van Den Bosch, zou niet eens weten welke kant ik op moet lopen vanaf het station. Iemand anders die over Utrecht reist?
OH YES PLEAAAAAAAAAAAAASEquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:12 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
ookquote:
Oh, maar ik heb er geen verstand vanquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ook
meestal is 1 persoon het na een tijdje bij mij wel zat om te massernehet zit altijd zo vast
kom maar opquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Oh, maar ik heb er geen verstand van
Al hoor ik ook zelden iemand klagen over m'n kunsten
Klinkt bekendquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik maak altijd de spieren bij mijzelf los.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:33 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik heb er wel verstand van! Dan maak ik je spieren een beetje los en dan kan poit je een beetje verwennen (hm klinkt fouter dan hoe ik het bedoel..)
Hoe?quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:34 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik maak altijd de spieren los bij mijzelf.
Geen idee. Gewoon wat masseren, warmen en gaat vanzelf los bij mij.quote:
Ik hoor niets foutquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:33 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik heb er wel verstand van! Dan maak ik je spieren een beetje los en dan kan poit je een beetje verwennen (hm klinkt fouter dan hoe ik het bedoel..)
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik hoor niets fout
* Poit zit weg te zwijmelen op de soundtrack van Shadow of the Colossus
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:33 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Jij zal eens iets fouts horenquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik hoor niets fout
* Poit zit weg te zwijmelen op de soundtrack van Shadow of the Colossus
quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:18 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Bleeh ik moet zo beginnen met werken, geen zin!
quote:
Ga zo uit eten dus merk wel wat ik eetquote:
Kom vanavond maar even DS brengen...quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:14 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik ben erg happy met mn Lion heur
Hij spint als een kitten
PHOTOSHOPPED!quote:
Sorry kuuks maarquote:Op donderdag 21 juli 2011 18:16 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben erg blij met m'n buffy dvd box met alle seizoenen.
Omdat je het nooit doetquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Lol die smiley, je denkt zeker meteen aan aardbeien en slagroomquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:53 schreef Poit het volgende:
[..]
Als het nou iemand anders z'n zusje was was ik onder de indruk geweest
waarom wachten?quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:16 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Omdat je het nooit doet
Ik heb trouwens ook gruwelijk veel pijn in mijn rug sinds het karten x weken geledenMisschien maar eens een fysio zoeken na de vakantie
[..]
Lol die smiley, je denkt zeker meteen aan aardbeien en slagroom
Zou idd wel moeten lukken, maar of het een meerwaarde isquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, moet toch kunnen. Ik neem aan dat een PS3 fat ook een sata-aansluiting heeft? Al kan ik ook gewoon een 500GB kopen voor weinig, altijd een optie. Ik blijf opruimen op dat ding.
Buskant of niet buskant? Dat is makkelijker voor mijquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:23 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Staat allemaal in de OPtussen 15.00 en 15.30 bij de roltrappen aan centrumkant.
Je kunt het station van DB aan 2 kanten uit, een kan is aan het centrum en bij de andere kant zie je allemaal kantoorgebouwen. Kan niet missen.
Ach, ik neem aan dat dat alleen richting de docent gaat die tig van dat soort dingen leest, inclusief verslagen van studenten die nog helemaal geen seksuele ervaring met andere mensen hebben. Ik zou me er dus niet druk over maken als ik jou was. Elk verslag uitgebreid bespreken met medestudenten lijkt me vervelender...quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:51 schreef Nebo het volgende:
Crap, ik volg het eerste blok van komend studiejaar het vak seks en relatie (ofwel seksuologie) en ik lees hier dat ik een verslag moet gaan schrijven die mijn gehele seksuele bestaan bloot legt. Best begrijpelijk dat ze zoiets van je vragen, je moet er immers zelf ook open over kunnen zijn als je bijvoorbeeld seksuoloog wil worden, maar fuck
Het probleem is dat deels van de vragen die in het verslag beantwoord moeten worden, ook in interview-vorm in de werkgroepen gaan gebeuren.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:54 schreef koei het volgende:
[..]
Ach, ik neem aan dat dat alleen richting de docent gaat die tig van dat soort dingen leest, inclusief verslagen van studenten die nog helemaal geen seksuele ervaring met andere mensen hebben. Ik zou me er dus niet druk over maken als ik jou was. Elk verslag uitgebreid bespreken met medestudenten lijkt me vervelender...
Dat is wel een beetje jammerquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:01 schreef Nebo het volgende:
[..]
Het probleem is dat deels van de vragen die in het verslag beantwoord moeten worden, ook in interview-vorm in de werkgroepen gaan gebeuren.
Ach, zo raar is het toch ook niet? Mijn vrienden van toen ik mijn eerste serieuze vriendje had zijn ook helemaal op de hoogte van mijn seksleven toentertijd, en ik weet alles van hun seksleven van toen. Ik heb nu amper contact meer met ze, maar die enkele keer per jaar dat ik ze zie komt het soms ook nog wel ter sprake. Ik denk dat ik daar niet zoveel problemen mee zou hebben met wildvreemden eigenlijk...quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:20 schreef Mday het volgende:
wat koei zegt, hoewel ik niet zo geneigd zou zijn om mee te doen. die zooi is simpelweg privé, en ik snap dat je school all about praten is, maar damn, doe niet zo intrusive...praat dan over een ernstige ziekte ofzo
Het hoort gewoon bij het leerproces binnen dit vak helaas. Als je er zelf niet open over kunt zijn, is je geloofwaardigheid als therapeut ook weg.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:20 schreef Mday het volgende:
wat koei zegt, hoewel ik niet zo geneigd zou zijn om mee te doen. die zooi is simpelweg privé, en ik snap dat je school all about praten is, maar damn, doe niet zo intrusive...praat dan over een ernstige ziekte ofzo
Hoe weet jij dat? Ik hou nauwelijks handjes vast met het zusje van Ritsequote:Op donderdag 21 juli 2011 22:17 schreef koei het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje jammerHoewel je het dan alsnog veel beter getroffen hebt dan een maagd die waarschijnlijk snel uitgepraat is...
Ja, dat zou ik ook vertellen als haar broer hier mee leestquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:47 schreef Nebo het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Ik hou nauwelijks handjes vast met het zusje van Ritse
Ritse leest al tijden niet meer mee, die snicker komt niet eens naar de meetquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:48 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik ook vertellen als haar broer hier mee leest
Dat inderdaad!quote:
Je mag hier een lange vinger op komen halen! Als je opschiet misschien zelfs twee!quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Bleeh te weinig gegeten doordat ik om 18.00 moest werken maar nu niet echt meer iets in huis om te kunnen eten.
Hij post niet mee, dat is wat anders dan niet meelezen... Zo ken ik er nog een die hier niet post en zegt niet te lezen, maar wel heel 'toevallig' net alle opvallende dingen die ik post wel leestquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:51 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ritse leest al tijden niet meer mee, die snicker komt niet eens naar de meet
Oh men dat is precies waar ik zin in heb!!quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:55 schreef koei het volgende:
[..]
Je mag hier een lange vinger op komen halen! Als je opschiet misschien zelfs twee!
Den Haag, om de hoek bij de Koningin!quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh men dat is precies waar ik zin in heb!!
Waar is hier?
Dat is toch wel het grote voordeel aan hoofddoekjes, ze maken het fotoshoppen zo makkelijkquote:
Ah das te ver.quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:23 schreef Rossdale het volgende:
! Ik hoef dit weekend toch niet naar zeeland!
Waarschijnlijk kan ik dus wel naar de meet komen!
Bweheheh was niet thuis want zakenmeetingquote:Op donderdag 21 juli 2011 18:18 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Kom vanavond maar even DS brengen...
En je SL en iW DVDs![]()
Dat komt zaterdag P.quote:
kom morgen maar brengen dan, ben zo goed als klaar met Mafia 2quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:37 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Bweheheh was niet thuis want zakenmeeting
[..]
Dat komt zaterdag P.
Morgen werk en daarna p-p-p-p-p-p-p-p-p-p-p-poker-avond mah mah mah mahquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:47 schreef Cliffy het volgende:
[..]
kom morgen maar brengen dan, ben zo goed als klaar met Mafia 2
Gast! Echt een jaar al he!quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:48 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Morgen werk en daarna p-p-p-p-p-p-p-p-p-p-p-poker-avond mah mah mah mah
Is het ookquote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
Fruitje, zo lijkt het wel alsof je een kutjong bent
Omdat het hopelijk automatisch over gaat als ik even rust neem... de zorgverzekering is al hoog genoeg, we hoeven niet voor elk wissewasje naar een arts te rennen toch...quote:
Maar aan de andere kant is seks gewoon iets natuurlijks, wellicht wel het doel van ons bestaan indirect (voortplantuh). Het enige lastige is dat je als vrouw geen seks hebt maar geslachtsgemeenschap, net zoals je niet poept maar je neus poedertquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:20 schreef Mday het volgende:
Bij jou mag het best worden uitgezet, hier liever niet.quote:
Oh echt?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 08:46 schreef Rossdale het volgende:
Bwoah, wat een hoerenweer
Maargoed ik weet nu wel dat mijn motorpak behoorlijk waterdicht is
Hier is het droog, wel bewolkt en zo te zien in de verte kan er wel eens regen aan komen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 08:46 schreef Rossdale het volgende:
Bwoah, wat een hoerenweer
Maargoed ik weet nu wel dat mijn motorpak behoorlijk waterdicht is
Zit gelukkig nog 1 jaar aan de huidige tarieven.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:18 schreef Rossdale het volgende:
Ook vodafone gooit zijn tarieven omhoogVerrassend zeg
Ik ben blij dat ik net een nieuw abonnement heb afgesloten
Gezelliequote:Op donderdag 21 juli 2011 23:23 schreef Rossdale het volgende:
! Ik hoef dit weekend toch niet naar zeeland!
Waarschijnlijk kan ik dus wel naar de meet komen!
Ik maak me er niet zo druk om, ik weet dat ik niet de enige zal zijn die het er moet over hebben. Maar voor de duidelijkheid; het gaat om een complete seksuele biografie en alles er omheen. Dat betekent ook vragen als (ik citeer):quote:Op vrijdag 22 juli 2011 08:21 schreef GameBabe het volgende:
Maar aan de andere kant is seks gewoon iets natuurlijks, wellicht wel het doel van ons bestaan indirect (voortplantuh). Het enige lastige is dat je als vrouw geen seks hebt maar geslachtsgemeenschap, net zoals je niet poept maar je neus poedert![]()
Even zonder dollen, het is best een beetje lastig om erover te praten, maar het is iets heel natuurlijks, dus ik zou me er niet al te druk om maken...
ik ook gelukkigquote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Zit gelukkig nog 1 jaar aan de huidige tarieven.
Buskant!quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:50 schreef Nebo het volgende:
[..]
Buskant of niet buskant? Dat is makkelijker voor mij
Beetje kromme gedachten want je gaat niet voor een wissewasje maar omdat je al een aantal weken flink last van je rug hebt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 08:21 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Omdat het hopelijk automatisch over gaat als ik even rust neem... de zorgverzekering is al hoog genoeg, we hoeven niet voor elk wissewasje naar een arts te rennen toch...
8 keer toch bij de meeste? En ik dacht dat je beter wel langs de huisarts kon gaan, vanwege dat het dan verzekering technisch beter wasquote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:29 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Beetje kromme gedachten want je gaat niet voor een wissewasje maar omdat je al een aantal weken flink last van je rug hebt.
Daarnaast moet je even in je polis kijken, dikke kans dat je iets van 7 keer fysio vergoed krijgt. Daar betaal je in feite dus voor, dus waarom zou je er gen gebruik van maken.
Daarnaast hoef je niet naar de (huis)arts maar kun je rechtstreeks naar de fysio.
Via je huisarts krijg je voor zover ik weet niet meer sessies of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
8 keer toch bij de meeste? En ik dacht dat je beter wel langs de huisarts kon gaan, vanwege dat het dan verzekering technisch beter was
Wel eens met je antwoord, als je er al een aantal weken last van hebt (misschien al maanden zelfs)
Zou ik toch ff gaan
Ik zes bv, dus ligt er net aan waar je zit. En het maakt niet uit of je komt via HA of gewoon op eigen gelegenheid.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
8 keer toch bij de meeste? En ik dacht dat je beter wel langs de huisarts kon gaan, vanwege dat het dan verzekering technisch beter was
De uitgang waar 95% van de mensen naartoe looptquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:50 schreef Nebo het volgende:
[..]
Buskant of niet buskant? Dat is makkelijker voor mij
Nee het is beter om niet langs de huisarts te gaan als je weet dat het alleen voor een verwijzing is want dan gebruik je zijn kostbare tijd.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel eens met je antwoord, als je er al een aantal weken last van hebt (misschien al maanden zelfs)
Zou ik toch ff gaan
Hoelang ken je me al Nick?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
Fruitje, zo lijkt het wel alsof je een kutjong bent
Geniaal!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:36 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik maak me er niet zo druk om, ik weet dat ik niet de enige zal zijn die het er moet over hebben. Maar voor de duidelijkheid; het gaat om een complete seksuele biografie en alles er omheen. Dat betekent ook vragen als (ik citeer):
- Wanneer werd u zich bewust van uw erecties, eerste zaadlozing, was u hier op voorbereid, gaf het problemen, hoe liep het met nachtelijke erecties en zaadlozingen, hoe is dat nu?
Of:
- Hoe voelde u zich toen u zich voor het eerst bevredigde?
Of:
- Is masturberen voor u gericht op orgasme of is het uitgebreider vrijen met uzelf?
Of:
- Wat is de inhoud van uw fantasieën?
Of:
- Kunt u zich herinneren of u als kind seksuele spelletjes speelde, hoe ging dat later in de puberteit?
Het gaat dus wel even wat verder dan hoe vaak ik seks heb en wat mijn favoriete standje is
Ze moeten die vragen aan poit stellen! Goed psychologenvoer!quote:
Ohja moet ik ook nog even doen, moet ook naar de fysio ...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:43 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee het is beter om niet langs de huisarts te gaan als je weet dat het alleen voor een verwijzing is want dan gebruik je zijn kostbare tijd.
Het enige verschil is dat een direct bezoek aan de fysio (dtf) iets duurder is, alleen dit eerste bezoek omdat er gescreent moet worden. En als je de verzekering de fysio vergoed is dit voor hen duurder maar ga je eerst naar de huisarts moet de verzekering dat bezoek ook vergoeden.
En het was vroeger 8 keer, maar per 1 januari zijn heel veel polissen veranderd, dus dat moet iedereen echt in zijn eigen polis opzoeken.
Wat heb je?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ohja moet ik ook nog even doen, moet ook naar de fysio ...
Mag 8 keer naar de fysio geloof ik, daarna word het sowieso zelf dokken.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:43 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee het is beter om niet langs de huisarts te gaan als je weet dat het alleen voor een verwijzing is want dan gebruik je zijn kostbare tijd.
Het enige verschil is dat een direct bezoek aan de fysio (dtf) iets duurder is, alleen dit eerste bezoek omdat er gescreent moet worden. En als je de verzekering de fysio vergoed is dit voor hen duurder maar ga je eerst naar de huisarts moet de verzekering dat bezoek ook vergoeden.
En het was vroeger 8 keer, maar per 1 januari zijn heel veel polissen veranderd, dus dat moet iedereen echt in zijn eigen polis opzoeken.
Veel te veelquote:
Dat zal wel meevallen denk. Heb alleen nooit zo'n probleem gehad om erover te praten. Mooi onderwerp zelfsquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:22 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ze moeten die vragen aan poit stellen! Goed psychologenvoer!
Ligt eraan wat je hebt en hoe goed je fysio is.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:30 schreef Solique het volgende:
[..]
Mag 8 keer naar de fysio geloof ik, daarna word het sowieso zelf dokken.
Alleen de vraag is of fysio gaat helpen.![]()
6 jaar geleden paar keer geweest zonder resultaaat![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Veel te veel
Spieren en gewrichten die heel erg pijn doen, wervels die scheef staan, ga zo maar door
Mijn knie is verrot, maar ze kunnen niet uit vinden wat er precies mis is.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je hebt en hoe goed je fysio is.
Sommige behandelingen helpen gewoon echt niet maar zijn wel het proberen waard geweest.
Aan de andere kant zijn er ook wel veel slechte fysio's (als ik kijk naar het jaar waar ik in zit, zijn er genoeg die ik absoluut nooit als fysio zou willen hebben!)
Tja nogmaals, dat is 1 klacht en 1 therapeut. Geeft niet echt iets aan over fysiotherapie in het algemeen. Daarnaast zijn er bij klachten maar kleine stapjes haalbaar, en moet je kijken hoe je een jaar geleden was en hoe het nu is.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:33 schreef Pheno het volgende:
Ik loop bijna een jaar rond bij de therapie. Iets zegt me dat het hopeloos is
Eerst fysio, later manueel en nu mensendieck. Vandaar dat ik ook therapie zeg en niet specifiekquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:35 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Tja nogmaals, dat is 1 klacht en 1 therapeut. Geeft niet echt iets aan over fysiotherapie in het algemeen. Daarnaast zijn er bij klachten maar kleine stapjes haalbaar, en moet je kijken hoe je een jaar geleden was en hoe het nu is.
2 ziekenhuizen en 4 (losse) therapeuten in de laatste 6 jaar.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:35 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Tja nogmaals, dat is 1 klacht en 1 therapeut. Geeft niet echt iets aan over fysiotherapie in het algemeen. Daarnaast zijn er bij klachten maar kleine stapjes haalbaar, en moet je kijken hoe je een jaar geleden was en hoe het nu is.
Ja ik heb al 7 verschillende fysio therapeuten gehadquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:33 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
![]()
Maak maar snel een afspraak meisje, dan kan er in ieder geval vast naar gekeken worden!
Overigens geen slecht iets over fysio in het algemeen hoor, ik snap ook wel dat de ene klacht de ander niet isquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:35 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Heb je al een fysio gehad die ook manueel therapeut is?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ik heb al 7 verschillende fysio therapeuten gehad
maargoed, we gaan t hier in amsterdam gewoon weer proberen!
Wat had je ook alweer? Ook een verneukte knie?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Overigens geen slecht iets over fysio in het algemeen hoor, ik snap ook wel dat de ene klacht de ander niet is
Jawel, ze hebben al 2 keer mijn rug recht gezet door heerlijk op mijn wervels te rammen, maar ik heb het idee dat ik weer terug moet want het gaat steeds weer verkeerd staanquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:38 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Heb je al een fysio gehad die ook manueel therapeut is?
Nee, een nek/schouder die spontaan in een kramp schiet.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Wat had je ook alweer? Ook een verneukte knie?
Oh ja heb ik gisteren ook moeten laten doen, mijn rugspieren zijn het er nu totaal niet mee eens!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jawel, ze hebben al 2 keer mijn rug recht gezet door heerlijk op mijn wervels te rammen, maar ik heb het idee dat ik weer terug moet want het gaat steeds weer verkeerd staan
Oh lekker is datquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, een nek/schouder die spontaan in een kramp schiet.
Pijnlijk is dat als dat gebeurdquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, een nek/schouder die spontaan in een kramp schiet.
Gisteravond amper geslapen. Alsof iemand opeens heel hard aan die spier trekt. Ik geef de schuld aan kaboutertjes in mijn schouder.quote:
Jaaaa buuuuhquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:49 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh ja heb ik gisteren ook moeten laten doen, mijn rugspieren zijn het er nu totaal niet mee eens!
En moet volgende week nog een keer terug voor mijn nek, bah!
Maar daarna is het wel beter!
Jammer dat je in Amsterdam woont anders had je ik je hier wel wat goede fysio's aan kunnen raden.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:04 schreef Rossdale het volgende:
Wat zijn we toch ook een stelletje softe kneusjes met zijn allen
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:04 schreef Rossdale het volgende:
Ik had het ook niet over sessies hequote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:41 schreef Nebo het volgende:
[..]
Via je huisarts krijg je voor zover ik weet niet meer sessies of iets dergelijks.
uhm...niet?quote:
Nee, moest voor iemand invallen maar heb tegen mn baas gezegd dat hij daar maar iemand anders voor moest zoekenquote:
Story of my life. Rolstoel, longen, nu weer de nek, het is ook altijd watquote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:04 schreef Rossdale het volgende:
Ik in een jaar tijd bij 3, en nog geen kut geholpenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:33 schreef Pheno het volgende:
Ik loop bijna een jaar rond bij de therapie. Iets zegt me dat het hopeloos is
Dan moet je naar de gynaecoloog.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik in een jaar tijd bij 3, en nog geen kut geholpen
quote:
We kunnen natuurlijk voor de meet wel ff shoppen in den boschquote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee, moest voor iemand invallen maar heb tegen mn baas gezegd dat hij daar maar iemand anders voor moest zoeken
quote:
Oeh! Like the way you think!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk voor de meet wel ff shoppen in den bosch
quote:
Dat weet je toch van me, gebrek aan echte humor!quote:
Oeh, stufi is net binnenquote:
Wat wil je hebben danquote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:27 schreef Poit het volgende:
Goed plan! Kunnen jullie een cadeautje voor me halen
Een verrassingquote:
Duurt nog wel paar dagenquote:
ik normaal 23ste maar ze doen altijd voor t weekendquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:07 schreef Solique het volgende:
En terug van lunch![]()
[..]
Duurt nog wel paar dagen
Het verschilt: dan voor het weekend dan erna, dan in de maand dan de maand erna.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik normaal 23ste maar ze doen altijd voor t weekend
Het grappige is dat het grootste deel van de werkgroep dames zal zijn, dus die kan ik dan interviewen. Het kutte is dat het grootste deel van de werkgroep dames zal zijn, dus die gaan mij ook interviewenquote:
Impress them!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:20 schreef Nebo het volgende:
[..]
Het grappige is dat het grootste deel van de werkgroep dames zal zijn, dus die kan ik dan interviewen. Het kutte is dat het grootste deel van de werkgroep dames zal zijn, dus die gaan mij ook interviewen
Wa doen?quote:
Shoppen in DBquote:
Oh, spreken jullie dan al eerder af?quote:
Ja daar zaten we over te denkenquote:
En bedanktquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:28 schreef Kuukske het volgende:
Ow zo! Euhhh.. nou op zich wel leuk. Maar moeten we dan vanuit de stad weer terug naar het station lopen om het schorriemorrie op te pikken?
We zijn verdomme geen kinderen die je bij het schoolplein hoeft op te halenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:28 schreef Kuukske het volgende:
Ow zo! Euhhh.. nou op zich wel leuk. Maar moeten we dan vanuit de stad weer terug naar het station lopen om het schorriemorrie op te pikken?
Dat zeg ik toch ook niet? MAar da's misschien wel zo gezellig, anders zoeken we ons het schompezuur.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
We zijn verdomme geen kinderen die je bij het schoolplein hoeft op te halen
Nou bij sommige twijfel ik daar een beetje aanquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
We zijn verdomme geen kinderen die je bij het schoolplein hoeft op te halen
Als je eerst gaat shoppen lijkt me dat niet handigquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet? MAar da's misschien wel zo gezellig, anders zoeken we ons het schompezuur.
Doen wij nou samen treinen of nie?
Ik weet ook niet of ik eerst ga shoppen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:32 schreef Rossdale het volgende:
Als je eerst gaat shoppen lijkt me dat niet handig
Is goed.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:35 schreef Rossdale het volgende:
Ik whazzaaap je nog wel even ofzo hoe laat ik van plan ben om door te gaan. (Als ik je nummer nog heb)
bullocks, ik kom niet meerquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:28 schreef Kuukske het volgende:
Probeer het maar weer goed te maken.quote:
OHNEEEEEEEEEEEEE. Sorry. Sorrriehieeeeee! Ik bedoel met schorriemorrie natuurlijk eh.. gezellige gepeupel!quote:
12 uur ofzo? dan kunnen we tot 3 uur shoppen, en als er geen moer aan het stoppen is kunnen we alvast terrassenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:37 schreef Kuukske het volgende:
Maaruhm, shoppers. Hoe laat hebben we het dan over?
Goed punt. Goed punt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
12 uur ofzo? dan kunnen we tot 3 uur shoppen, en als er geen moer aan het stoppen is kunnen we alvast terrassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |