SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
Themesong
DE OP IS HIER TE VINDEN
Nick! Tijd voor Brinkquote:
Godver! Kom er aan ! Beter een keer nummer regelen, kun je whatsappenquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nick! Tijd voor BrinkBen hem nu aan het installeren ouwe
Ik wil ookquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:56 schreef Nebo het volgende:
Potverdorie wat is Lion tof. Simpele features maken het allemaal zo relaxed. Ik kan de hoeken van het scherm gewoon interactief maken. Als ik mijn muis een seconde helemaal rechtsonderin laat staan, gaat hij in sluimermodus. Linksonderin; screensaver. Rechtsboven; Mission Control waarmee ik snel naar een ander programma kan. Linksboven; Launchpad met alle Apps. Supernice
Dat is niet nieuwquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:56 schreef Nebo het volgende:
Potverdorie wat is Lion tof. Simpele features maken het allemaal zo relaxed. Ik kan de hoeken van het scherm gewoon interactief maken. Als ik mijn muis een seconde helemaal rechtsonderin laat staan, gaat hij in sluimermodus. Linksonderin; screensaver. Rechtsboven; Mission Control waarmee ik snel naar een ander programma kan. Linksboven; Launchpad met alle Apps. Supernice
Tof! En op het laagste niveau is het nog wel redelijk te doen als je ervaring hebt met Rock Band. Maar ik ga voor Rocksmith! Ik hoop dat die wel goed verkrijgbaar is, en dat is met een gitaar met snaren en echt gericht op gitaar leren spelen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:13 schreef Laniboekje het volgende:
Vriendlief gaat hard falen met Rockband. Voor zijn verjaardag alvast zo'n Pro Guitar in huis gehaald met zo'n 10000 knoppen ofzo. Gaat hij nooooit leren.
![]()
beetje à la lucas, maar dan extremer?quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:00 schreef koei het volgende:
[..]
Tof! En op het laagste niveau is het nog wel redelijk te doen als je ervaring hebt met Rock Band. Maar ik ga voor Rocksmith! Ik hoop dat die wel goed verkrijgbaar is, en dat is met een gitaar met snaren en echt gericht op gitaar leren spelen.
Die Rock Band-gitaar welquote:
Afgezien van Mission Control en Launchpad, de feature zelf zat al in euh.... OS-X Leopard, 10.5quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:56 schreef Nebo het volgende:
Owquote:
Ik snap die keuze niet na de install van Lion eigenlijkquote:
quote:
Beetje meer van hetzelfde toch?quote:Op donderdag 21 juli 2011 08:17 schreef Sharana_LV het volgende:
Is rock band leuk? Ik heb bijna alle guitar heros uitgespeeld en wil wel wat nieuws!
Die is wel nicequote:
Voetbalquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:22 schreef Kn0x het volgende:
Zo en dat was mijn bijdrage voor vanavond. Tijd voor FM11.
quote:
Held! nog steeds met Rodaquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:22 schreef Kn0x het volgende:
Zo en dat was mijn bijdrage voor vanavond. Tijd voor FM11.
2026quote:
0906-rossdalequote:Op woensdag 20 juli 2011 19:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Godver! Kom er aan ! Beter een keer nummer regelen, kun je whatsappen
Alleen is hij snel saai, co-op met 4 man is briljantquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:16 schreef Mday het volgende:
Hahaha @nebo faalhaas komt eindelijk achter de featurss van osxstenentijdperk
@eend
Borderlands is tof. Ook non coop.
Zekerquote:
Haha dat wordt sporten!quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Zeker
3 dagen achter elkaar uit eten
Ja zeker omdat je niet kunt komenquote:
Mijn knie werkt weer niet meequote:
Precies... moet helaas iets gaan doen waar ik helemaal geen zin in heb. Zou liever naar de meet komenquote:Op donderdag 21 juli 2011 09:24 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja zeker omdat je niet kunt komen
De hele dag gamenquote:
quote:
Sharquote:
Dat is Ross toch gewoonquote:Op donderdag 21 juli 2011 09:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..], krijg ik dan niet 1 of andere dikke negerin aan de lijn
?
Jippie! Shoppenquote:Op donderdag 21 juli 2011 09:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Shar![]()
Ik moest gisteren tijdens het shoppen aan jouw denken haha!
Het ging over dure tassen en toen moest ik denken aan dat verhaal van jou en de verzekering!quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jippie! Shoppen
Waarom dacht je aan mij dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:12 schreef Nebo het volgende:
Goede morgen. Ik kom net uit mijn bed rollen, vakantie
Same here! gelukkig maar tot 10 uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
ja godver wie dat verzonnen heeft . ik kan het ook niet terugzettenquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:43 schreef Cliffy het volgende:
Doe het niet!
Geen 3 finger swipe in Firefox! Terug naar Snow Leopard dus...
En waar is de quote button?
Ah de fantastische anti adblocker scriptjesquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:56 schreef Cliffy het volgende:
ik kan niet quoten (of edit, pm sturen etc), geen spoilers bekijken of smilies selecteren.. brr
Dat is toch om naar de vorige en volgende pagina te gaan? Dat zit nu op vier vingers namelijk.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:43 schreef Cliffy het volgende:
Doe het niet!
Geen 3 finger swipe in Firefox! Terug naar Snow Leopard dus...
En waar is de quote button?
Brrr, veranderingquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:11 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat is toch om naar de vorige en volgende pagina te gaan? Dat zit nu op vier vingers namelijk.
Dan gebruik je het toch niet?quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:25 schreef Mday het volgende:
seg, wat heb je eigenlijk aan launchpad? soort iPad interface voor je mac ofzo? waarom zou ik dat willen als ik een dock vol icoontjes heb
4 vinger swipe ook? Dat is bij mij namelijk gewoon top/bottem en vorige/volgende pagina.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:27 schreef Cliffy het volgende:
vorige/volgende pagina en top/bottom pagina idd, 3/4 vinger swipe swapt bij mij nu tussen full screen apps...
Zat er al veel eerder in, soort spaces met exposequote:Op donderdag 21 juli 2011 12:47 schreef Cliffy het volgende:
In Firefox werkt alleen 2 finger scrollen hier
Mission Control voegt toch ook niet zo veel toe? Zoiets zat toch al in Snow Leopard, had het alleen geen fancy naam?
Valt mee inderdaad. Je kunt nu heel makkelijk spaces toevoegen en ook wat makkelijker switchen, maar verder puur cosmetisch. Het is ook geen massieve update of iets dergelijks, maar alle kleine dingetjes bij elkaar maken het voor mij de 25 euro wel waardquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:47 schreef Cliffy het volgende:
In Firefox werkt alleen 2 finger scrollen hier
Mission Control voegt toch ook niet zo veel toe? Zoiets zat toch al in Snow Leopard, had het alleen geen fancy naam?
Dingen die hier geroepen worden heeft weinig met kritiek te maken. "Hu, er zijn dingen anders". Ja nogal logisch, anders was er wel een patch geweest voor SLquote:
Applequote:Op donderdag 21 juli 2011 13:17 schreef Mday het volgende:
@phe ja maar die veranderingen moet ik niet per definitie goed of handig vinden. beter dat ze aangeven - dit is er anders, wil je het gebruiken?
@cliffy, da's pheno for u, hij haat pc's maar alles mac is heilig. want apple.![]()
Vroeger, toen pc's nog leuk waren, met jumpersettingsquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:23 schreef Mday het volgende:
ja! ik wil mijn CPU over kunnen klokken man
Why not? Ik heb nu een schijf van 60G (of zo), die is gewoon way too small.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:27 schreef Mday het volgende:
een SSD in je PS3?
en jumpersettings! Pinnetjes omzetten waar de manual bij roept 'niet doen!'
Launchpad is gewoon poep. Als je icoontjes niet kan beheren, wtf?quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:30 schreef Cliffy het volgende:
Mjah Launchpad en Mission Control worden natuurlijk weer aardig aangeprezen terwijl het niet zo heel bijzonder is (vind ik).
De swipe functies in Firefox vind ik geweldig en krijg ik nu niet werkend dus daar baal ik flink van..
Dat is wel een grove fout inderdaad. Ik vermoed dat ze dit heel snel toe gaan voegen, want ik lees er nogal wat geklaag over.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Launchpad is gewoon poep. Als je icoontjes niet kan beheren, wtf?
Geen idee, moet toch kunnen. Ik neem aan dat een PS3 fat ook een sata-aansluiting heeft? Al kan ik ook gewoon een 500GB kopen voor weinig, altijd een optie. Ik blijf opruimen op dat ding.quote:
SSD is mogelijk ja. Veel winst heb je er echter niet mee, heb ik gehoord.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, moet toch kunnen. Ik neem aan dat een PS3 fat ook een sata-aansluiting heeft? Al kan ik ook gewoon een 500GB kopen voor weinig, altijd een optie. Ik blijf opruimen op dat ding.
gewoon ergens een 10.000rpm schijf op de kop tikken, that should help.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:40 schreef Kn0x het volgende:
[..]
SSD is mogelijk ja. Veel winst heb je er echter niet mee, heb ik gehoord.
10.000 rpm wordt te warm voor in de PS3 en de fat gaat al niet zo goed om met warmte.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:43 schreef Mday het volgende:
[..]
gewoon ergens een 10.000rpm schijf op de kop tikken, that should help.
mensen, battlefield 3. prrrftrtrfrt enzo enzulcks.
[UPD2] Gameplay en unlock info Battlefield 3 Alpha
Snelheidswinst is heel erg afhankelijk van de game.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:40 schreef Kn0x het volgende:
[..]
SSD is mogelijk ja. Veel winst heb je er echter niet mee, heb ik gehoord.
Ik kan geen youtube bekijken op mijn werkquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:46 schreef Mday het volgende:
oi poit.
hey ron, pfffrt als gameplay soundeffect op 5:50
Ik zit wat te kijken, maar sata 300 kan neem ik aan ook gewoon in de ps3? Of mijn part 600, zou toch backwards moeten kunnen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:45 schreef Poit het volgende:
[..]
10.000 rpm wordt te warm voor in de PS3 en de fat gaat al niet zo goed om met warmte.
[..]
Snelheidswinst is heel erg afhankelijk van de game.
En goedemiddag mensensch.
Als ik me niet vergis is de schijf zelf backwards compatible, de ps3 gaat niet verder dan 300 dacht ik nee..quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zit wat te kijken, maar sata 300 kan neem ik aan ook gewoon in de ps3? Of mijn part 600, zou toch backwards moeten kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |