Dan hebben jullie zeker van 'suiker in de wond' strooien ook nog nooit gehoord?quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:38 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik denk dat de methode die Clan geleerd heeft ietwat outdated is
Ik neem aan operatiefquote:Op woensdag 20 juli 2011 18:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
En hoe haal je dat ping pong circus er dan weer uit?
Zout in de wonden strooien ken ik wel...quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:50 schreef Clan het volgende:
[..]
Dan hebben jullie zeker van 'suiker in de wond' strooien ook nog nooit gehoord?
Hou eens op met mij hongerig maken. Het is godverdomme woensdag en ik ben niet op de kazerne.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:48 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik slik toch liever deze balletjes door m'n strot!
[ afbeelding ]
Om de pijn wat zoeter te maken zeker?quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:50 schreef Clan het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!!!quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:29 schreef Maitje het volgende:
Goeiemorgen loite!
Neem vanavond een biertje en een stukkie taart op mijn naam!
Officieel in dienst bij politie Amsterdam Amstelland!
Net papieren getekend.
2 augustus mag ik kleren halen en 8 augustus begint de introductieweek.
Een jaar naar de klote geweest... Maar het was het waard! Bij deze wil ik jullie ook allen bedanken voor de hulp en de positiviteit die ik heb mogen ontvangen!
quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:08 schreef Rave_NL het volgende:
Net met m'n meisje Band of Brothers kijken..
"Waarom doen ze niet gewoon hun helmbandje dicht, het was er toch helemaal niet de tijd voor om er cool rond te lopen?"
Werkt toch tegen infecties?quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:50 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik weet dat ik blondT ben, maar het lijkt me toch wel handig het helmbandje dicht te doen... toch?quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:08 schreef Rave_NL het volgende:
"Waarom doen ze niet gewoon hun helmbandje dicht, het was er toch helemaal niet de tijd voor om er cool rond te lopen?"
Moet je tegen haar zeggen dat het er "peppie" uitzietquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:08 schreef Rave_NL het volgende:
Toen had men nog geen "snelsluiting" en was de helm de omgekeerde parachute in het geval van een ontploffing.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:16 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik weet dat ik blondT ben, maar het lijkt me toch wel handig het helmbandje dicht te doen... toch?
Yup. Eerst scheren, daarna wassen ivm infecties.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:24 schreef ErwinRommel het volgende:
AchJa, werd jou ook geleerd om uit je stalen buitenhelm jezelf te scheren, te wassen en zelfs te koken?
Merci.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Toen had men nog geen "snelsluiting" en was de helm de omgekeerde parachute in het geval van een ontploffing.
Ook om in te koken?quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Yup. Eerst scheren, daarna wassen ivm infecties.
Met nekbandje kun je hem niet schuin op je klus zetten, pfff...quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Moet je tegen haar zeggen dat het er "peppie" uitziet
quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:27 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Met nekbandje kun je hem niet schuin op je klus zetten, pfff...
Wat bedoel je met een nekbandje?quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:27 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Met nekbandje kun je hem niet schuin op je klus zetten, pfff...
Dat koken in de buitenhelm kwam er eentje eens duur te staanquote:
Die ken ik niet. Binnenhelm had enkel een kinbandje, net als de buitenhelm.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zat richting binnenhelm te denken. Dat bandje wat over je achterhoofd ging.
Kookte zijn binnenhelm mee?quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat koken in de buitenhelm kwam er eentje eens duur te staan
Nope, maar hij dacht snugger te zijn om z'n messtins niet te gebruiken en na koken in binnenhelm dat camohoesje er weer over te doenquote:
De veldgeneeskundigen van 'The grande armée' pastte het al zo'n 200 jaar geleden toe:quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zout in de wonden strooien ken ik wel...
Dat bandje droegen wij standaard om ons achterhoofd. Buitenhelm onder de kin, binnenhelmband over ons achterhoofd.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Binnenhelm had enkel een kinbandje, net als de buitenhelm.
Wist wel dat honing een antibacteriële werking heeft... maar wist het niet van suiker!quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:41 schreef Clan het volgende:
[..]
De veldgeneeskundigen van 'The grande armée' pastte het al zo'n 200 jaar geleden toe:
Waarom helen sommige diepe wonden met honing of suikerpasta zonder littekens?
http://www.wondzorg.be/Te(...)nder%20littekens.pdf
Dan heb jij een heel ander type helm gehad, want ik kan me dat bandje over achterhoofd niet herinneren.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat bandje droegen wij standaard om ons achterhoofd. Buitenhelm onder de kin, binnenhelmband over ons achterhoofd.
Chillipeper deed men ook op wonden voor het helingproces, maar wat dat voor een effect had weet ik niet meer.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wist wel dat honing een antibacteriële werking heeft... maar wist het niet van suiker!
Ach, de capsaïne zorgt er wel voor dat de patiënten zo hard mogelijk van het veldhospitaal weg wilden rennenquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:48 schreef Clan het volgende:
[..]
Chillipeper deed men ook op wonden voor het helingproces, maar wat dat voor een effect had weet ik niet meer.
Ik heb die ouwe pot nog steeds liggen...quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:44 schreef ErwinRommel het volgende:
Ohhh wacht. Ik snap het al. Dat kinbandje werd idd bij enkelen soms als nekbandje gebruikt
Heb er ook nog eentje, met blauwgeschilderde VN buitenhelmquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb die ouwe pot nog steeds liggen...
Is het niet slecht dan dat er een grote hoeveelheid suiker in je bloedbaan komt te zitten?quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:41 schreef Clan het volgende:
[..]
De veldgeneeskundigen van 'The grande armée' pastte het al zo'n 200 jaar geleden toe:
Waarom helen sommige diepe wonden met honing of suikerpasta zonder littekens?
http://www.wondzorg.be/Te(...)nder%20littekens.pdf
Ze hadden in het begin toch die overtrekhoesjes van de VN voor over de Kevlar helm?quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heb er ook nog eentje, met blauwgeschilderde VN buitenhelm![]()
Blauwgeschilderd? Omdat we toen een bus verfspray kregen onze buitenhelm te verven ivm gebrek aan die kevlar helmen
Ik weet niet hoe de suiker in je aders terrecht gaat komen?quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:53 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Is het niet slecht dan dat er een grote hoeveelheid suiker in je bloedbaan komt te zitten?
Correct! En die moet ik ergens nog hebben liggen, vraag me niet waar, maar ik zou hem moeten hebben. Ik ben veel "ergens" kwijt". Zal wel ergens in een van de kelders van m'n ouders liggen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:55 schreef Clan het volgende:
[..]
Ze hadden in het begin toch die overtrekhoesjes van de VN voor over de Kevlar helm?
Je slaapt niet eens onder die wollen dekens?quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:56 schreef AchJa het volgende:
Buiten/ binnehelm van AchJa... Elastiekje met cateyes is een beetje uitgelubberd...![]()
[ afbeelding ]
En een Defensie dekbedhoes.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:56 schreef AchJa het volgende:
Buiten/ binnehelm van AchJa... Elastiekje met cateyes is een beetje uitgelubberd...![]()
[ afbeelding ]
Maar het is wel nostalgie als je beiden hebt meegemaaktquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:59 schreef Clan het volgende:
De 'oude' kunststof binnenhelm, die was nog lekker licht, totdat de buitenhelm erop kwam, wat was dat vroeger een zwaar ding op het hoofd.
Defensie dekbedhoes??? Gewoon die bruine wollen dekens, twee stuks kreeg je. Twee stuks lakens en twee kussenslopen.quote:
Niet meer... Tegenwoordig een dekbedje, wat zomers veel te warm is... Vroeger kon je nog onder 1 dekentje gaan liggen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Defensie dekbedhoes??? Gewoon die bruine wollen dekens, twee stuks kreeg je. Twee stuks lakens en twee kussenslopen.
Heh, vroegah moest je een VRA in drievoud indienen indien je je eigen dekbed wilde gebruiken. Paraat was dat vaak geen probleem, maar in opleiding werd dat gewoon afgkeurd.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Niet meer... Tegenwoordig een dekbedje, wat zomers veel te warm is... Vroeger kon je nog onder 1 dekentje gaan liggen.
Ik heb nooit onder "eigen" dekens/ dekbed gelegen. Eerst die paardedekens (bruin), daarna blauwe dekens en uiteindelijk het dekbed.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heh, vroegah moest je een VRA in drievoud indienen indien je je eigen dekbed wilde gebruiken. Paraat was dat vaak geen probleem, maar in opleiding werd dat gewoon afgkeurd.
Die paardendekens waren op zich héél erg goed en warm. probleem was altijd dat ze veel stof afgaven wat dus voor kamercorvee elke dag een hoop stof afgaf. Was het koud? deed je twee van die paardendekens over je, was het warm, sliep je enkel onder die witte lakens. Edoch, bed diende wel elke dag model opgenmaakt te zijn.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb nooit onder "eigen" dekens/ dekbed gelegen. Eerst die paardedekens (bruin), daarna blauwe dekens en uiteindelijk het dekbed.
Maar ik vond er niks mis mee met die dekens, dan had je het gevoel dat er iets op je lag en je kon kiezen tussen 1 of 2 dekens. Nu heb je dat dekbed en daar is er maar 1 van. Geen vier seizoenen spul.
Kamercorvee?quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die paardendekens waren op zich héél erg goed en warm. probleem was altijd dat ze veel stof afgaven wat dus voor kamercorvee elke dag een hoop stof afgaf. Was het koud? deed je twee van die paardendekens over je, was het warm, sliep je enkel onder die witte lakens. Edoch, bed diende wel elke dag model opgenmaakt te zijn.
Dat woord kennen ze niet bij de Luftwaffequote:
Cobra is ook landmachter geweest...quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat woord kennen ze niet bij de Luftwaffe
Nee, wij doen aan werkverschaffing en hebben poetsvrouwen in dienst.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat woord kennen ze niet bij de Luftwaffe
Dat weet ikquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Cobra is ook landmachter geweest...
En ik kan je beloven dat hij daar ook mee verveeld is.
Zekers.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Cobra is ook landmachter geweest...
En ik kan je beloven dat hij daar ook mee verveeld is.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, wij doen aan werkverschaffing en hebben poetsvrouwen in dienst.
Hebben wij ook al een tijdje, maar ze zijn hier weer overgegaan op een ander bedrijf... Derhalve een ruk uitvoering, ik gooi nu al een paar weken mijn eigen prullenbak leeg...quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, wij doen aan werkverschaffing en hebben poetsvrouwen in dienst.
Wat een prutsers.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hebben wij ook al een tijdje, maar ze zijn hier weer overgegaan op een ander bedrijf... Derhalve een ruk uitvoering, ik gooi nu al een paar weken mijn eigen prullenbak leeg...
Suiker zou toch gebruikt kunnen worden in geval van een diepe open wond? Als je er veel suiker op dumpt dan komt er toch suiker in de bloedbaan of heb ik dat mis?quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:56 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe de suiker in je aders terrecht gaat komen?
Nope.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:24 schreef Erasmo het volgende:
Verder nog iemand met het mes op tafel gezien?
Ik heb ook nog met die oranje-witte geslapen, prima warm maar wat een stofbende.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb nooit onder "eigen" dekens/ dekbed gelegen. Eerst die paardedekens (bruin), daarna blauwe dekens en uiteindelijk het dekbed.
Maar ik vond er niks mis mee met die dekens, dan had je het gevoel dat er iets op je lag en je kon kiezen tussen 1 of 2 dekens. Nu heb je dat dekbed en daar is er maar 1 van. Geen vier seizoenen spul.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:23 schreef Nibb-it het volgende:
Goran Hadzic opgepakt (Joegoslavië-tribunaal)
VROUW lief?quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:49 schreef ErwinRommel het volgende:
Pfff, een heftig serieus gesprek gehad net met vrouwlief
Nu wat luchtigers
quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:50 schreef Lotusss het volgende:
[..]
VROUW lief?
Ik ben nog steeds je vriendin hoor....
Trap er niet in als ze binnenkort "Lord of the RINGs" wil kijken.quote:
Ik kijk wel uitquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Trap er niet in als ze binnenkort "Lord of the RINGs" wil kijken.
Hij begon ermee om mij "vrouwlief" te noemen!!! Hell, straks wil hij alle delen van The Ring met me kijken...quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Trap er niet in als ze binnenkort "Lord of the RINGs" wil kijken.
Je moeder begon er laatst ook al over aan de telefoon! (als "grap")quote:
In elke grap zit een kern van waarheidquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je moeder begon er laatst ook al over aan de telefoon! (als "grap")
Van het kijken naar "the ring" schijn je dood te gaan. Kijk dus maar uit.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hij begon ermee om mij "vrouwlief" te noemen!!! Hell, straks wil hij alle delen van The Ring met me kijken...
quote:
Kom, kom. Ze houden zich enorm in. (in de sc).quote:
Daarom ook de "quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Van het kijken naar "the ring" schijn je dood te gaan. Kijk dus maar uit.
Hell, in de SC zijn we kleffer dan in real life. In het echt lopen we alleen maar te bikkelen en elkaar te dreigen van het balkon te gooienquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kom, kom. Ze houden zich enorm in. (in de sc).
quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kom, kom. Ze houden zich enorm in. (in de sc).
Sinds ene R. zijn posts volplempt met smilies kijk ik daar niet meer naar.quote:
Geen commentaar......quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hell, in de SC zijn we kleffer dan in real life. In het echt lopen we alleen maar te bikkelen en elkaar te dreigen van het balkon te gooien
quote:
The mother of all nipple slips.quote:
Want...? Klopt toch? Of heb ik een blinde vlek?quote:
Ouwe meuk...quote:
Nog een paar dagen. Dan zijn jullie 25 jaar getrouwd.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Want...? Klopt toch? Of heb ik een blinde vlek?
Hij heeft zijn koptelefoon wel op maar ik hoor in de slaapkamer de bassline van boys boys boysquote:
Whehehe dat dusquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nog een paar dagen. Dan zijn jullie 25 jaar getrouwd.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hij heeft zijn koptelefoon wel op maar ik hoor in de slaapkamer de bassline van boys boys boys
Moderne shit is het, m'n oren doen er pijn vanquote:
Tuurlijk!quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Whehehe dat dus
Dat kom je 6 augustus wel bij ons vieren he?
quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Moderne shit is het, m'n oren doen er pijn van
Draai dit maar eens hard van de steigersquote:
Ik heb liever wijn. Is lekkerder en sneller dronkenquote:
Neem jij de Snow grouse maarquote:
Zit aan de Codeïne, bier en de wijnquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:30 schreef Thaboel het volgende:
* Thaboelverveelt zich dus trek een Amsteltje open
Amstel ??????quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:30 schreef Thaboel het volgende:
Niet haten! Heb nog 3 kratten over na me verjaardagquote:
Amstel is beter dan Heineken. Maar daar is dan ook echt alles mee gezegd.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:30 schreef Thaboel het volgende:
Liever HJ maja die kneusjes hier haten op HJ en Grolsch beugel =[quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:33 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Amstel is beter dan Heineken. Maar daar is dan ook echt alles mee gezegd.
Klinkt als wat 'zwaars'quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:34 schreef hoogvlieger het volgende:
Op de boot naar Engeland hadden ze trouwen sook Black Grouse, iemand idee wat dat voor smaak heeft?
Ja, maar mijn mening heeft geen nut. Je moet het zelf proeven.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:34 schreef hoogvlieger het volgende:
Op de boot naar Engeland hadden ze trouwen sook Black Grouse, iemand idee wat dat voor smaak heeft?
DAB...quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:34 schreef Cobra4 het volgende:
Op gebied van pils is Bitburger toch wel het beste.
Geef jouw mening eens? Ik weet hoe Snow Grouse smaakt...quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, maar mijn mening heeft geen nut. Je moet het zelf proeven.
Sterke en rokerige smaak. Niet zo zacht als een koude Snow.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:39 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Geef jouw mening eens? Ik weet hoe Snow Grouse smaakt...
Waar koop je die Snow eigenlijk? Geloof niet dat zie die bij de G/G hebben?quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Sterke en rokerige smaak. Niet zo zacht als een koude Snow.
Goeie slijterijquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:43 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Waar koop je die Snow eigenlijk? Geloof niet dat zie die bij de G/G hebben?
G&G heeft 'm.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:43 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Waar koop je die Snow eigenlijk? Geloof niet dat zie die bij de G/G hebben?
Ja, ken ik.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:39 schreef ErwinRommel het volgende:
Cobra, AchJa kennen jullie vast wel
Mijn god...quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:44 schreef Cobra4 het volgende:
Oh nee, het is klef doen avond. Tijd om te gaan dromen over Maitje.
Uiteraardquote:
Ah, het werkt!quote:
Hell yeah!quote:
OK, dan staat hij niet op hunne site. Ga morgen maar eens kijken. Slaapzuhquote:
Ze hadden m wel in de winter, misschien en tijdelijke actie?quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:50 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
OK, dan staat hij niet op hunne site. Ga morgen maar eens kijken. Slaapzuh
Paar weken terug hadden ze hem ook hoor...quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:50 schreef m.k het volgende:
[..]
Ze hadden m wel in de winter, misschien en tijdelijke actie?
God wat ben ik blij dat ER een koptelefoon heeft aangesloten op zijn netbook.....quote:
WIJN!!!!quote:
Good lord, natuurlijk ken ik dezequote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
God wat ben ik blij dat ER een koptelefoon heeft aangesloten op zijn netbook.....
Die meuk kan me gestolen worden! Hooguit op een warme zomer dag een koude zoete rosequote:Op donderdag 21 juli 2011 00:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
WIJN!!!!
Heb de rode wijn "gejat" van ER![]()
Errug lekker
Kop dicht!quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
God wat ben ik blij dat ER een koptelefoon heeft aangesloten op zijn netbook.....
Zelf! Schedelquote:
Jij moet even rustig doen anders breek ik ff nog een paar ribben....quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jij moet even rustig doen anders breek ik ff nog een paar ribben....
Open pneumo/ fladder/ whatever thorax...quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Moet je doen, ga ik je aanklagen ivm aanrandingquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Open buikwond omschrijft het toch ookquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Open pneumo/ fladder/ whatever thorax...
Your my mate nanananaquote:
Als we dan toch trip muziek gaan luisterenquote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:03 schreef Lotusss het volgende:
Eén van mijn favorieten... zeker live is het echt SUPER!!!!
quote:
Heb ze in november 2009 live gezien in de HMH.... super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
HMH juist! Te 020quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heb ze in november 2009 live gezien in de HMH.... super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Moeten ze betere speakers bouwen daar. Tijdens de encore kapten de speakers ermeequote:
Zal aan de muziek hebben gelegen hoor!quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:08 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Moeten ze betere speakers bouwen daar. Tijdens de encore kapten de speakers ermee
quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:08 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zal aan de muziek hebben gelegen hoor!
Zal niet aan de speakers hebben gelegen maar aan de voeding ervanquote:Op donderdag 21 juli 2011 01:08 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Moeten ze betere speakers bouwen daar. Tijdens de encore kapten de speakers ermee
The Young Ones... Heb ze laatst allemaal weer gezien (Bottom trouwens toch wel), mijn god, wat een revolutie was dat toen op TV.quote:
Vind de oudere nummers beter, maar toch bedanktquote:
Als ze nou zou leren zingen...quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:12 schreef ErwinRommel het volgende:
Jullie zijn een stelletje barbaren bij elkaar!!!
Ga dan voor dit, mooie muziek
Heh, Slayer, als je daarvan speltjes droeg dacht men dat je een neo-nazi wasquote:Op donderdag 21 juli 2011 01:14 schreef AchJa het volgende:
Vroegah toen AchJa nog met spijkerjasje inc. de bijbehorende "plaatjes" rondliep...
quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:14 schreef m.k het volgende:
[..]
Als ze nou zou leren zingen...
Dan liver dit,
Dat kan heul niet, ik had haar tot aan mijn reet....quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heh, Slayer, als je daarvan speltjes droeg dacht men dat je een neo-nazi was
Kapperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 21 juli 2011 01:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat kan heul niet, ik had haar tot aan mijn reet....
quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat kan heul niet, ik had haar tot aan mijn reet....
Ik was dan ook 1 van de eersten in dat oord van mij die kaal ging...quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:16 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Kapperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Ik kan het prima alleen af.quote:
Geweldigquote:
Ok wanneer? Dan zal ik die krat is ff op je kop zettenquote:Op donderdag 21 juli 2011 01:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Neem gelijk ff een krat bier mee graag!
naaaais.. die heb ik natuurlijk ook...quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:24 schreef AchJa het volgende:
Deze mag natuulijk niet ontbreken in het rijtje old-skool rock:
Die gast snapt het gewoon niet. Goede muziek is tijdloos.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:26 schreef AchJa het volgende:
Zat bij Baltic Fire bij een duitser in de bak die alle CD's had... Mijn wat jongere collega begreep ons niet zo goed...
Prodigy is niet mijn ding...quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
naaaais.. die heb ik natuurlijk ook...
Al blijft Prodigy mijn favoriet. Word ik rustig van
quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Al blijft Prodigy mijn favoriet. Word ik rustig van
Mietje.... dan geniet je het best van de muziek!!!!quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:28 schreef ErwinRommel het volgende:
Heren, de pijnstillers beginnen te werken icm met het bier, dus ik ga kappen nu.......laters
Truste...quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:28 schreef ErwinRommel het volgende:
Heren, de pijnstillers beginnen te werken icm met het bier, dus ik ga kappen nu.......laters
Tss je hebt nog niet eens een "krat op je kop" datum gegevenquote:Op donderdag 21 juli 2011 01:28 schreef ErwinRommel het volgende:
6 augustus aanstaande? Heb je dan wat te doen?quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:31 schreef m.k het volgende:
[..]
Tss je hebt nog niet eens een "krat op je kop" datum gegeven
Waarschijnlijk niet nee, plannen?quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
6 augustus aanstaande? Heb je dan wat te doen?
Ik heb geen pyjamaquote:
dan neem je die van je kleine zusje maarquote:
Boeiend.......quote:
Ik ga inliggen. Adiozzzquote:Op donderdag 21 juli 2011 01:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Boeiend.......
Maar ER en ik gaan slapen (ja, echt SLAPEN)... tot morgen!
quote:
Valt wel mee toch?quote:
Afschuwelijkquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:01 schreef hoogvlieger het volgende:
Nieuw pica's van het nieuwe NL camo:
http://www.facebook.com/m(...)2648.196917793658995
Er gaat ook een desert variant komen.
Thanks to COBBS industries we can share some pictures with you of the prototypes of the new Dutch woodland camo. It is still in the prototype phase so don't think it is out there yet. Soon a desert version will be trailed as well. The fabric is the Defender-M fabric from Ten Cate Protect. The garments are manufactured by the NFM Group who used the design of their Combat Jacket from the GARM line.
En ik weet al welke eenheid dit als eerste gaat dragenquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:01 schreef hoogvlieger het volgende:
Nieuw pica's van het nieuwe NL camo:
http://www.facebook.com/m(...)2648.196917793658995
Er gaat ook een desert variant komen.
Thanks to COBBS industries we can share some pictures with you of the prototypes of the new Dutch woodland camo. It is still in the prototype phase so don't think it is out there yet. Soon a desert version will be trailed as well. The fabric is the Defender-M fabric from Ten Cate Protect. The garments are manufactured by the NFM Group who used the design of their Combat Jacket from the GARM line.
11lmb....quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En ik weet al welke eenheid dit als eerste gaat dragen
Niet geheel LMB, maar het 13de bataljon zal er mee beginnenquote:
Dan hoop ik dat ze voorlopig ook nog de oude mogen dragenquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:39 schreef ErwinRommel het volgende:
En ivm met de bezuinigingen krijgt men er man maar 2 broeken en twee jassen in dat nieuwe camo patroon ipv de huidige drie
Helaas niet. Dat zal men moeten inleveren want die uitrustingstukken gaan verpatst wordenquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:40 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ze voorlopig ook nog de oude mogen dragen
Lekker hoor... Wat een onzin weer.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Helaas niet. Dat zal men moeten inleveren want die uitrustingstukken gaan verpatst worden
Tja, de poilitiek en defensie top hè?quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:46 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Lekker hoor... Wat een onzin weer.
Echt zoiets van Doe het goed of doe het niet
Wat ik gehoord heb pas tweede helft 2012. Gaat gefaseerd ingevoerd worden, dus kan zijn dat een andere eenheid bv nog een jaar moet wachten.quote:
Ja, het is 1600. Tijd voor een biertje.quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, het is 1600. Tijd voor een biertje.
Mag ik eerst nog ff wakker worden? Komt vanavond wel weerquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
moet nog boodschappen doenquote:Op [url=htt p://forum.fok.nl/topic/1685717/5/50#99753642]donderdag 21 juli 2011 15:59[/url] schreef Cobra4 het volgende:
[..]
doeiquote:
Bier: Presentquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:51 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Harlopen: gedaan
Bier: Present
Interwebz: present
Games: present
Fijne avond is gekomen xD
Gewoon de 60L defensie namaak Lowe Alpine tas.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:02 schreef Braamyo het volgende:
Oe... dan heb je nu toch niet die goedkope namaak versie van het orginele model gekregen of wel ?
Je hebt idd weer wat gemist. Ik mag niet werkenquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:00 schreef Braamyo het volgende:
Gekneusde rib? ik heb weer eens wat gemist of niet?
Vertel
DE koekoek. Ga jij echt voor je lol in zo een mierennest staan terwijl je niet eens fatsoenlijk kunt lullen?quote:
Het is wel gezellig thuis nuquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
![]()
Ik ben ook echt rete trots op mezelf
Ben jij niet thuis dan?quote:
quote:
Das best naarquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Je hebt idd weer wat gemist. Ik mag niet werken![]()
Tot maandag ziektewet.
En geloof me, een gekneusde rib, of gebroken rib, is pijnlijk als je vele malen de auto in en uit moet, postzakken sjouwen etc.
Hun ouwe foute foute funknummers zijn koning:quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:04 schreef hoogvlieger het volgende:
Nog even de allerrrrelaxte muziek voor als je aangeschoten op de bank hangt:
Uit mijn bouwjaar uiteraard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trustah!
Weer snel met C4 aan de HJ!quote:
En G en SG.quote:
Is zij nog op tv dan?quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:22 schreef Lotusss het volgende:
Dr. G kijken.. heerlijk, patholoog-anatoompje spelen
Was het nog wel de moeite waard of à la dancevalley 09?quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:58 schreef EllaN het volgende:
Ik ben snipverkouden. Extrema in de stromende regen afgelopen zaterdag was me toch teveel vrees ik.
Dancevalley '09 weet ik niets van. Dit was mijn eerste keer Extrema dus kon wel balen van de regen, maar uiteindelijk was het toch best een goed feestjequote:Op donderdag 21 juli 2011 23:36 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Was het nog wel de moeite waard of à la dancevalley 09?
Boem boem boem boem ...quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:43 schreef EllaN het volgende:
[..]
Dancevalley '09 weet ik niets van. Dit was mijn eerste keer Extrema dus kon wel balen van de regen, maar uiteindelijk was het toch best een goed feestje. Ik vond de muziek over het algemeen wel een beetje tam, het had wat harder gemogen.
Ik ga dit jaar niet naar hardstylefeesten, en laat de grotere festivals wat meer links liggen. Ga nu juist naar de kleinere waar de sfeer wat meer ongedwongen is. Volgende week zaterdag weer!quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:43 schreef EllaN het volgende:
[..]
Dancevalley '09 weet ik niets van. Dit was mijn eerste keer Extrema dus kon wel balen van de regen, maar uiteindelijk was het toch best een goed feestje. Ik vond de muziek over het algemeen wel een beetje tam, het had wat harder gemogen.
Hobby zoekenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 08:54 schreef ErwinRommel het volgende:
Dat thuis zitten komt me nu wel een betje de strot uit.
Als ik ergens mee bezig ben heb ik tenminste wat te doen.
Heb ik ook. Maar de gehele dag gaat me ook wat vervelen.quote:
Nice! Word 3e jaar voor mijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |