quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:12 schreef Maver24 het volgende:
Schlecks gaan morgen vlammen, heb er nu al zin in
Qua klassement uiteindelijk weinig.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:18 schreef banaantjeEE het volgende:
Is er niets speciaals gebeurd vandaag?
oh bij hun is het me nog niet opgevallenquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:18 schreef Sautor het volgende:
[..]
Johny heeft ze ook, en Ruijgh heeft een heel wit vlak
Vaker Reportage kijken.. Juist dan zijn de bazenquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:19 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dat ventje breekt af bij windkracht 2.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:15 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De Zevenheuvelenweg. Das 15% minimaal.
Volgens mij hooguit 6% ofzo, wel geinig om te fietsen, één heuvel opknallen en dan zo hard gaan dat je bij de volgende bijna niet meer hoeft te trappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neil LOVES Carrots!
Nee, nooit iets gevonden (dacht ik)quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:19 schreef Sautor het volgende:
[..]
Hebben ze hem al gevonden dan (dood of levend?)
Ze hebben hem wel gevonden, maar niet dood of levend.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:19 schreef Sautor het volgende:
[..]
Hebben ze hem al gevonden dan (dood of levend?)
Geen valpartijen en dergelijke?quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:19 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Qua klassement uiteindelijk weinig.
quote:Van den Broeck kan deelnemen aan Vuelta
Laatste update: 20 juli 2011 16:19 info
HERENTALS - Jurgen Van den Broeck kan volgende maand deelnemen aan de Ronde van Spanje.
Foto: ANP
De renner van Omega Pharma-Lotto kreeg woensdag na onderzoek in het ziekenhuis van Herentals toestemming om de training te hervatten en zijn opwachting te maken in de Vuelta.
Van den Broeck liep vorige week bij een val in de negende etappe van de Ronde van Frankrijk zware verwondingen op, zoals een schouderbreuk en een klaplong.
Het vocht uit zijn longen is nu verdwenen en daarom mag hij weer trainen.
Elke seconde tijdswinst is er één. En hij laat tenminste iets zien, kunnen we van vele klassementsrenners niet zeggen, toch?quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:07 schreef Maver24 het volgende:
Maar waarom zou Contador nu als een malloot naar beneden aan het rijden zijn als hij vind dat hij betere benen heeft, dan ga je toch in de alpen toeslaan, ik vind het een stukje bewijs dat hij het toch niet zeker weet in de alpen of hij goed genoeg is,
Als je er nog wat mee opschoot vandaag, maar ja, je hebt wel gelijk, proberen is altijd goed,quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:22 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Elke seconde tijdswinst is er één. En hij laat tenminste iets zien, kunnen we van vele klassementsrenners niet zeggen, toch?
Idd, hij stelt weinig voor op zich, zeker omdat je met flink wat vaart de volgende heuvel zo op bent. Eigenlijk jammer, want hij gaat best steil omhoog. Van Moorsel trainde daar vaak. Die ramt er uiteraard zonder moeite overheenquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:20 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Volgens mij hooguit 6% ofzo, wel geinig om te fietsen, één heuvel opknallen en dan zo hard gaan dat je bij de volgende bijna niet meer hoeft te trappen.
Notering?quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:20 schreef buzz1291 het volgende:
Mwah, gewoon Evans die de beste zaken doet. Maar dat zeg ik al een paar weken, en toen werd er hier hard gelachen. Mijn 100 euro inzet bij Unibet gaat echt een hele vakantie opleveren!
Hij zit te poepen voor de Alpen. Gaat ie in dit soort kutritjes een paar seconden proberen te pakken, omdat ie weet dat ie er afgereden wordt door Andy.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:22 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Elke seconde tijdswinst is er één. En hij laat tenminste iets zien, kunnen we van vele klassementsrenners niet zeggen, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |