Keutenberg?quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:13 schreef Maver24 het volgende:
hoe heet dat heuveltje in Nederland nou die ook een enorm hellingspercentage heeft waar je niet met de auto mag komen, ben het even kwijt
De VAM-Berg?quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:13 schreef Maver24 het volgende:
hoe heet dat heuveltje in Nederland nou die ook een enorm hellingspercentage heeft waar je niet met de auto mag komen, ben het even kwijt
Als je zo'n slecht bijliggende afdaling op 10km van de aankomst legt kan je verwachten dat er risico genomen gaat worden en op het randje gereden gaat worden..quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:12 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat heeft ook allemaal met risico te maken; het is niet als de afdaling van de Kemmelberg, die nog gevaarlijk is als je er stapvoets overheen rijdt. Uiteindelijk is elke afdaling gevaarlijk als je op het randje probeert te rijden.
Vader Voeckler zou me meer boeien.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:12 schreef Wilskracht het volgende:
TV Tip Vader en dochter Herijgers in Tour Vive le Velo vanavond.
Dochter Herijgers is nog wel een lekker dier en het liefje van VDB.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:12 schreef Wilskracht het volgende:
TV Tip Vader en dochter Herijgers in Tour Vive le Velo vanavond.
VAM-berg? De Keutenberg is het steilst, maar daar mag je gewoon overheen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:13 schreef Maver24 het volgende:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:13 schreef Maver24 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
Vertel!quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
Heb je het verhaal over de vader van Voeckler al gehoord?
Hij stond er waarschijnlijk zelf vlakbijquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:15 schreef Sheepcidus het volgende:
Wel mazzel dat die italiaan het hek naar zijn parkeerplaats open liet
Als ik daar woonde had ik snel dat hek dicht gedaan, kan je gewoon zegegn dat je een voeckler hebt gevangen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:15 schreef Sheepcidus het volgende:
Wel mazzel dat die italiaan het hek naar zijn parkeerplaats open liet
heb je het verhaal van Mollema al gehoord? Die fietste iedere dag naar school van Zuidhorn naar Groningen en probeerde telkens zn eigen tijd te verbeteren, totdat de Noordelijke Wielervereniging Groningen hem vroeg om bij hen te komen fietsen...de rest is geschiedenisquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
Heb je het verhaal over de vader van Voeckler al gehoord?
Vond je het zo mooi dan?quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:15 schreef Maver24 het volgende:
Ik kan me herinneren dat ik toen ooit een keer in Valkenburg en omstreken aan het fietsen was en dat ik ergens kwam, das was zo stijl dat ik moest afstappen, haha
quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:16 schreef Rudieh het volgende:
[..]
heb je het verhaal van Mollema al gehoord? Die fietste iedere dag naar school van Zuidhorn naar Groningen en probeerde telkens zn eigen tijd te verbeteren, totdat de Noordelijke Wielervereniging Groningen hem vroeg om bij hen te komen fietsen...de rest is geschiedenis
Nee echt?quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:16 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nou weet je, die vader is een keer gaan varen, en die is nooit meer teruggekomen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |