Samenzweringen van Euskaltel en Saxo bankquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:10 schreef Gramulanion het volgende:
Lol, een high-fiveje van Contador naar Samu.
Ik wens je bij deze veel succesquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:10 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Als je Grinta hebt knal je gewoon met 120 naar beneden.. Klaar.
Het was dan ook technisch. En gevaarlijk door het weinige zicht dat er was. En door de steiltegraad. En door de opeenvolging van bochten.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:10 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Moet je eens luisteren, het is zo gevaarlijk als je het zelf maakt. Gevaarlijk zou ik eerder willen omschrijven als technisch.
Die 2 zijn zulke faalhazen, niet normaal.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:10 schreef Ericr het volgende:
Goh Dijkstra ziet het handje ook na 20 minuten.
Dat heeft ook allemaal met risico te maken; het is niet als de afdaling van de Kemmelberg, die nog gevaarlijk is als je er stapvoets overheen rijdt. Uiteindelijk is elke afdaling gevaarlijk als je op het randje probeert te rijden.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:05 schreef Sautor het volgende:
[..]
2 of 3x, en je zag Contador volgens mij op een gegeven moment ook tijdens een bocht over een hobbel (boomwortel, steen weet ik veel wat) springen
Keutenberg?quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:13 schreef Maver24 het volgende:
hoe heet dat heuveltje in Nederland nou die ook een enorm hellingspercentage heeft waar je niet met de auto mag komen, ben het even kwijt
De VAM-Berg?quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:13 schreef Maver24 het volgende:
hoe heet dat heuveltje in Nederland nou die ook een enorm hellingspercentage heeft waar je niet met de auto mag komen, ben het even kwijt
Als je zo'n slecht bijliggende afdaling op 10km van de aankomst legt kan je verwachten dat er risico genomen gaat worden en op het randje gereden gaat worden..quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:12 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat heeft ook allemaal met risico te maken; het is niet als de afdaling van de Kemmelberg, die nog gevaarlijk is als je er stapvoets overheen rijdt. Uiteindelijk is elke afdaling gevaarlijk als je op het randje probeert te rijden.
Vader Voeckler zou me meer boeien.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:12 schreef Wilskracht het volgende:
TV Tip Vader en dochter Herijgers in Tour Vive le Velo vanavond.
Dochter Herijgers is nog wel een lekker dier en het liefje van VDB.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:12 schreef Wilskracht het volgende:
TV Tip Vader en dochter Herijgers in Tour Vive le Velo vanavond.
VAM-berg? De Keutenberg is het steilst, maar daar mag je gewoon overheen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:13 schreef Maver24 het volgende:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:13 schreef Maver24 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
Vertel!quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
Heb je het verhaal over de vader van Voeckler al gehoord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |