Die neemt morgen revanchequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan nog steeds wat doen, hij is elke belangrijke etappe voor de favorieten binnen gekomen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:56 schreef thettes het volgende:
Als SamSan in een team met een goede TTT zat en de eerste etappe niets verloor dan was ie een serieuze kandidaat voor het geel in Parijs.
welke traditie?quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:56 schreef Gitank2 het volgende:
Mollema wint morgen, als de traditie zich voortzet
Ditquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:56 schreef Sasman het volgende:
Ik wil gifje's zien van Hivert en Voeckler!
Dit dus. Mogen ze vaker doenquote:
Ene dag 1. Sanchez 2. Vanendertquote:
Oude traditie, ja.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:58 schreef Keauning het volgende:
[..]
Dinsdag: 2. Boasson Hagen.
Woensdag: 1. Boasson Hagen
Donderdag: 2. Mollema
Vrijdag: ...
dat is een rijke traditiequote:Op woensdag 20 juli 2011 16:58 schreef Keauning het volgende:
[..]
Vergeet Vanendert en Sanchez nietquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:58 schreef Keauning het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? En hoeveel dan?quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:59 schreef marcodej het volgende:
Ruijgh verliest flink. Mooi, kan ie aanvallen in de etappe naar de Alpe.
Waarom zou hij niet hebben meegereden met de Schlecks?quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:59 schreef Lann555 het volgende:
Deze Tour wordt een makkie voor Evans. Heeft nog geen meter op kop gereden
precies !!,. Contador is gewoon bang in de bergen, waarom zou die anders nu als een malloot naar beneden gaan als je weet dat je toch goeie benen hebt en in de alpen dan kan toeslaan,quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:00 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dan pakken de Schleckjes weer tijd terug
Door te volgen zeker...quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:00 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dan pakken de Schleckjes weer tijd terug
Misschien doet hij dat dan steeds als de camera weg is. Ik heb hem niet aan kop gezien vandaagquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom zou hij niet hebben meegereden met de Schlecks?
Tuurlijk niet onverantwoord. Sturen hoort er bijquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:00 schreef TargaFlorio het volgende:
Wat vonden jullie van de afdaling? Was erg technisch maar toch niet onverantwoord?
Smal en bochtig, OK. Maar ook nog eens hobbelig door boomwortels? Nou, dat mogen ze er wel van tussen laten.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:00 schreef TargaFlorio het volgende:
Wat vonden jullie van de afdaling? Was erg technisch maar toch niet onverantwoord?
Er was ook geen camera bij de Schlecks de laatste 3,5 km op die brede weg. Dus je weet het gewoon niet.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:01 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Misschien doet hij dat dan steeds als de camera weg is. Ik heb hem niet aan kop gezien vandaag
Onverantwoord zo vlak voor de finish. Iedereen neemt risico en je vraagt echt om ongelukken op die manier.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:00 schreef TargaFlorio het volgende:
Ook bij die BBQ in die achtertuin?quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:01 schreef marcodej het volgende:
Bauke dus ook rechtdoor gereden. Vandaar dat hij ineens 20 seconden verloor.
Vond het ook al vreemd, hij was terug aan het komen op een gegeven moment. Na die slipper van Hivert dus zelf ook gelijk de mist in gegaan.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:01 schreef marcodej het volgende:
Ook dat hoort bij aanvallend koersen. Zien waar het schip strand.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:01 schreef marcodej het volgende:
Mwah, vond het een beetje too much als finish afdaling.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:00 schreef TargaFlorio het volgende:
En zeuren...quote:
Hij zal wel meegetrapt hebben, maar over de hele linie heeft hij deze Tour nog weinig werk hoeven verzetten. Ze zullen de komende dagen vroeg moeten beginnen om hem nog te kloppenquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Er was ook geen camera bij de Schlecks de laatste 3,5 km op die brede weg. Dus je weet het gewoon niet.
Onzin, een goede daler als Sanchez kwam er prima doorheen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:02 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Onverantwoord zo vlak voor de finish. Iedereen neemt risico en je vraagt echt om ongelukken op die manier.
niet dus, die miste toch ook bijna een bochtquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:03 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Onzin, een goede daler als Sanchez kwam er prima doorheen.
Niks aan de hand, Giro 2009 zat ie er ook in.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:02 schreef Maver24 het volgende:
Laten we eerlijk wezen, afdaling was gewoon zijn ergst in zijn soort, jezus
dat meen je nietquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:03 schreef Robar het volgende:
Primeur: Het schijnt dat Bauke een bocht heeft gemist.
Behalve die keren dat hij bijna tegen een boom plakte.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:03 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Herbert vraagt elke dag om zijn ontslag?quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:03 schreef TargaFlorio het volgende:
Herbert komt er ook achter dat Ruijgh op z'n plaat is gegaan
Dat maakt het toch juist mooi itt die saaie brede afdalinkjes.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:02 schreef Maver24 het volgende:
Laten we eerlijk wezen, afdaling was gewoon zijn ergst in zijn soort, jezus
ik dacht dat boom al naar huis wasquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Behalve die keren dat hij bijna tegen een boom plakte.
Jij rijdt ook met 30 door een bocht over de gele steentjes in een binnenstad?quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:03 schreef DeMessias het volgende:
Gelukkig was het wegdek droog, inderdaad onverantwoord als het nat zou zijn.
Nee, hij ging ineens van 13 naar 35 seconden. Daarna ook niet superveel meer verloren.quote:
Het "goede daler" imago heeft hij toch even te grabbel gegooid in twee dagen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:03 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Eigen fout. Je moet niet zo'n risico's nemen. Kijk Contador gewoon snel maar beheerst.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Vorig jaar was hij dat ook al kwijt hoor.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:04 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Het "goede daler" imago heeft hij toch even te grabbel gegooid in twee dagen.
2 of 3x, en je zag Contador volgens mij op een gegeven moment ook tijdens een bocht over een hobbel (boomwortel, steen weet ik veel wat) springenquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
ook hij glipte bijna wegquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:04 schreef Sasman het volgende:
[..]
Eigen fout. Je moet niet zo'n risico's nemen. Kijk Contador gewoon snel maar beheerst.
Gat was misschien 200-300 meter op die brede weg.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:04 schreef Geo3kant het volgende:
Die Slecks hebben ff achter de auto gehangen? Uit het niets kwamen ze terug achter Contador
19e of 22e maakt geen reet uit. Hij heeft nu tenminste weer wat ruimte om aan te vallen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:04 schreef Keauning het volgende:
Enigste hoop in het klassement nog. Valt ook nog. Wat een kankertour voor de Nederlanders.
Ja Contador reed risicoloos naar beneden inderdaadquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:04 schreef Sasman het volgende:
[..]
Eigen fout. Je moet niet zo'n risico's nemen. Kijk Contador gewoon snel maar beheerst.
Alleen deze is nog beterquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:05 schreef Bonobo11 het volgende:
Dat hoofd van Boason Hagen,
gewoon een 1o jaar jongere versie van Hushovd, die Noren hebben hem gekloond
Twee jaar geleden in de Vuelta ook al. Werd er toen constant afgereden door Valverdequote:Op woensdag 20 juli 2011 17:04 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Vorig jaar was hij dat ook al kwijt hoor.
Nja, ik vind het gewoon zonde.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:05 schreef marcodej het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 20 juli 2011 17:04 schreef Keauning het volgende:
Enigste hoop in het klassement nog. Valt ook nog. Wat een kankertour voor de Nederlanders.
[/quote19e of 22e maakt geen reet uit. Hij heeft nu tenminste weer wat ruimte om aan te vallen.
Algemeen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
AG? Hoeft echt niet in dat lettertype hoor.
Inderdaad, daarom net. Die hobbels zorgden ervoor dat zelfs de beste daler van het peloton fouten maakte. Beter bewijs van gevaarlijk kan je eigenlijk niet vinden.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:05 schreef Sautor het volgende:
[..]
2 of 3x, en je zag Contador volgens mij op een gegeven moment ook tijdens een bocht over een hobbel (boomwortel, steen weet ik veel wat) springen
Dat had hij alsnog in de sprint verloren...quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:05 schreef vivelafete het volgende:
Goed hoor van Mollema, jammer dat hij op dat klimmetje net niet mee kon komen met EBH
Eensquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Inderdaad, daarom net. Die hobbels zorgden ervoor dat zelfs de beste daler van het peloton fouten maakte. Beter bewijs van gevaarlijk kan je eigenlijk niet vinden.
Idd.. Duidelijke cijfers.. Noren doen het goed.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:06 schreef Ericr het volgende:
4 Noorse overwinningen in 1 TDF, Nederland al 6 jaar op 0. Gaat goed.
Wa's dat nu voor onzin, je kan er 10x afdalen. Dat maakt het niet minder gevaarlijk.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:06 schreef Lagrinta het volgende:
Niks gevaarlijk, de jongens hadden de afdaling gewoon kunnen verkennen.
Met 2 renners. Stel je voor als er 10 noren meedoenquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:06 schreef Ericr het volgende:
4 Noorse overwinningen in 1 TDF, Nederland al 6 jaar op 0. Gaat goed.
Klopt, als je iets hebt verkend dan is inderdaad al het gevaar weg. Chapeau!quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:06 schreef Lagrinta het volgende:
Niks gevaarlijk, de jongens hadden de afdaling gewoon kunnen verkennen.
Mollema was ook goed, EBH wat beter.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:05 schreef DeMessias het volgende:
Mollema verdiende toch niet om te winnen, als hij goed was had Bo Hagen nooit van 'm weggereden.
Van 47 naar 48equote:Op woensdag 20 juli 2011 17:06 schreef Keauning het volgende:
Gaat Ruijghs beste slechte klassering ook.
Omdat hij er van uit gaat dat Schleck met een spetterpoep zit.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:07 schreef Maver24 het volgende:
Maar waarom zou Contador nu als een malloot naar beneden aan het rijden zijn als hij vind dat hij betere benen heeft, dan ga je toch in de alpen toeslaan, ik vind het een stukje bewijs dat hij het toch niet zeker weet in de alpen of hij goed genoeg is,
inderdaad. Slechte baseringquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Klopt, als je iets hebt verkend dan is inderdaad al het gevaar weg. Chapeau!
Ik vind VO verrassend leuk rijden, toch wel een lichtpunt. Rabo is gewoon een ultieme faalploeg, altijd al geweest eigenlijk.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:04 schreef Keauning het volgende:
Hij moet pakken wat hij pakken kan.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:07 schreef Maver24 het volgende:
Maar waarom zou Contador nu als een malloot naar beneden aan het rijden zijn als hij vind dat hij betere benen heeft, dan ga je toch in de alpen toeslaan, ik vind het een stukje bewijs dat hij het toch niet zeker weet in de alpen of hij goed genoeg is,
Omdat je 2 en een halve minuut achter staat op de Schlecks, en per afdaling zoals gisteren zo 30 seconden kan goed maken. Die minuut hoef je dan niet meer in de Alpen goed te maken.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:07 schreef Maver24 het volgende:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind VO verrassend leuk rijden, toch wel een lichtpunt. Rabo is gewoon een ultieme faalploeg, altijd al geweest eigenlijk.
Als ie maar een beetje goed was, had ie m 10x over de kop moeten rijden in de klim.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:05 schreef DeMessias het volgende:
Mollema verdiende toch niet om te winnen, als hij goed was had Bo Hagen nooit van 'm weggereden.
Met piepende remmen en een jumpje, Hiver was er daar ook al af gegaan, stoppie van Samsan in de bocht, spectakel hoorquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:08 schreef Keauning het volgende:
Die Voeckler vloog ook echt dat plateautje op. Tering.
Voeckler kan zich ook supergoed gevoeld hebben, waardoor hij wat extra risico wou nemen. Dat belooft voor morgen!quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:08 schreef Szura het volgende:
Ik wil echt een gifje van die jump van Voeckler als avatar
maakt een beetje trieste indrukquote:
Moet je eens luisteren, het is zo gevaarlijk als je het zelf maakt. Gevaarlijk zou ik eerder willen omschrijven als technisch.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:07 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Wa's dat nu voor onzin, je kan er 10x afdalen. Dat maakt het niet minder gevaarlijk.
2 in zijn knie zijn los gegaan.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:09 schreef Keauning het volgende:
Zijn bilhechtingen zijn los gesprongen ofzo.
Er waren wel wat hechtingen los gesprongen, en op sommige plaatsen was het ontstoken..quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:09 schreef Keauning het volgende:
Zijn bilhechtingen zijn los gesprongen ofzo.
Als je Grinta hebt knal je gewoon met 120 naar beneden.. Klaar.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:10 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Moet je eens luisteren, het is zo gevaarlijk als je het zelf maakt. Gevaarlijk zou ik eerder willen omschrijven als technisch.
Samenzweringen van Euskaltel en Saxo bankquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:10 schreef Gramulanion het volgende:
Lol, een high-fiveje van Contador naar Samu.
Ik wens je bij deze veel succesquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:10 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Als je Grinta hebt knal je gewoon met 120 naar beneden.. Klaar.
Het was dan ook technisch. En gevaarlijk door het weinige zicht dat er was. En door de steiltegraad. En door de opeenvolging van bochten.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:10 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Moet je eens luisteren, het is zo gevaarlijk als je het zelf maakt. Gevaarlijk zou ik eerder willen omschrijven als technisch.
Die 2 zijn zulke faalhazen, niet normaal.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:10 schreef Ericr het volgende:
Goh Dijkstra ziet het handje ook na 20 minuten.
Dat heeft ook allemaal met risico te maken; het is niet als de afdaling van de Kemmelberg, die nog gevaarlijk is als je er stapvoets overheen rijdt. Uiteindelijk is elke afdaling gevaarlijk als je op het randje probeert te rijden.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:05 schreef Sautor het volgende:
[..]
2 of 3x, en je zag Contador volgens mij op een gegeven moment ook tijdens een bocht over een hobbel (boomwortel, steen weet ik veel wat) springen
Keutenberg?quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:13 schreef Maver24 het volgende:
hoe heet dat heuveltje in Nederland nou die ook een enorm hellingspercentage heeft waar je niet met de auto mag komen, ben het even kwijt
De VAM-Berg?quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:13 schreef Maver24 het volgende:
hoe heet dat heuveltje in Nederland nou die ook een enorm hellingspercentage heeft waar je niet met de auto mag komen, ben het even kwijt
Als je zo'n slecht bijliggende afdaling op 10km van de aankomst legt kan je verwachten dat er risico genomen gaat worden en op het randje gereden gaat worden..quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:12 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat heeft ook allemaal met risico te maken; het is niet als de afdaling van de Kemmelberg, die nog gevaarlijk is als je er stapvoets overheen rijdt. Uiteindelijk is elke afdaling gevaarlijk als je op het randje probeert te rijden.
Vader Voeckler zou me meer boeien.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:12 schreef Wilskracht het volgende:
TV Tip Vader en dochter Herijgers in Tour Vive le Velo vanavond.
Dochter Herijgers is nog wel een lekker dier en het liefje van VDB.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:12 schreef Wilskracht het volgende:
TV Tip Vader en dochter Herijgers in Tour Vive le Velo vanavond.
VAM-berg? De Keutenberg is het steilst, maar daar mag je gewoon overheen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:13 schreef Maver24 het volgende:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:13 schreef Maver24 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
Vertel!quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
Heb je het verhaal over de vader van Voeckler al gehoord?
Hij stond er waarschijnlijk zelf vlakbijquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:15 schreef Sheepcidus het volgende:
Wel mazzel dat die italiaan het hek naar zijn parkeerplaats open liet
Als ik daar woonde had ik snel dat hek dicht gedaan, kan je gewoon zegegn dat je een voeckler hebt gevangen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:15 schreef Sheepcidus het volgende:
Wel mazzel dat die italiaan het hek naar zijn parkeerplaats open liet
heb je het verhaal van Mollema al gehoord? Die fietste iedere dag naar school van Zuidhorn naar Groningen en probeerde telkens zn eigen tijd te verbeteren, totdat de Noordelijke Wielervereniging Groningen hem vroeg om bij hen te komen fietsen...de rest is geschiedenisquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
Heb je het verhaal over de vader van Voeckler al gehoord?
Vond je het zo mooi dan?quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:15 schreef Maver24 het volgende:
Ik kan me herinneren dat ik toen ooit een keer in Valkenburg en omstreken aan het fietsen was en dat ik ergens kwam, das was zo stijl dat ik moest afstappen, haha
quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:16 schreef Rudieh het volgende:
[..]
heb je het verhaal van Mollema al gehoord? Die fietste iedere dag naar school van Zuidhorn naar Groningen en probeerde telkens zn eigen tijd te verbeteren, totdat de Noordelijke Wielervereniging Groningen hem vroeg om bij hen te komen fietsen...de rest is geschiedenis
Nee echt?quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:16 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nou weet je, die vader is een keer gaan varen, en die is nooit meer teruggekomen!
De Rebellin-uitstraling, ook wel de "dood vogeltje" look genaamd.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:17 schreef Szura het volgende:
Wat een bakkus heeft die Vanendert toch zeg
Met zulke inhammen moet je ook niet zo'n helm dragenquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:17 schreef roos85 het volgende:
Die bruine strepen op het gezicht van Vandenendert
Johny heeft ze ook, en Ruijgh heeft een heel wit vlakquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:17 schreef roos85 het volgende:
Die bruine strepen op het gezicht van Vandenendert
inderdaadquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:18 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Met zulke inhammen moet je ook niet zo'n helm dragen
Dat ventje breekt af bij windkracht 2.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:18 schreef RemcoW23 het volgende:
Pokerface van Jelle.. Die breekt zo je nek en loopt doodleuk weg zonder met zijn ogen te knipperen. Een echte baas
quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:12 schreef Maver24 het volgende:
Schlecks gaan morgen vlammen, heb er nu al zin in
Qua klassement uiteindelijk weinig.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:18 schreef banaantjeEE het volgende:
Is er niets speciaals gebeurd vandaag?
oh bij hun is het me nog niet opgevallenquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:18 schreef Sautor het volgende:
[..]
Johny heeft ze ook, en Ruijgh heeft een heel wit vlak
Vaker Reportage kijken.. Juist dan zijn de bazenquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:19 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dat ventje breekt af bij windkracht 2.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:15 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De Zevenheuvelenweg. Das 15% minimaal.
Volgens mij hooguit 6% ofzo, wel geinig om te fietsen, één heuvel opknallen en dan zo hard gaan dat je bij de volgende bijna niet meer hoeft te trappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neil LOVES Carrots!
Nee, nooit iets gevonden (dacht ik)quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:19 schreef Sautor het volgende:
[..]
Hebben ze hem al gevonden dan (dood of levend?)
Ze hebben hem wel gevonden, maar niet dood of levend.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:19 schreef Sautor het volgende:
[..]
Hebben ze hem al gevonden dan (dood of levend?)
Geen valpartijen en dergelijke?quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:19 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Qua klassement uiteindelijk weinig.
quote:Van den Broeck kan deelnemen aan Vuelta
Laatste update: 20 juli 2011 16:19 info
HERENTALS - Jurgen Van den Broeck kan volgende maand deelnemen aan de Ronde van Spanje.
Foto: ANP
De renner van Omega Pharma-Lotto kreeg woensdag na onderzoek in het ziekenhuis van Herentals toestemming om de training te hervatten en zijn opwachting te maken in de Vuelta.
Van den Broeck liep vorige week bij een val in de negende etappe van de Ronde van Frankrijk zware verwondingen op, zoals een schouderbreuk en een klaplong.
Het vocht uit zijn longen is nu verdwenen en daarom mag hij weer trainen.
Elke seconde tijdswinst is er één. En hij laat tenminste iets zien, kunnen we van vele klassementsrenners niet zeggen, toch?quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:07 schreef Maver24 het volgende:
Als je er nog wat mee opschoot vandaag, maar ja, je hebt wel gelijk, proberen is altijd goed,quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:22 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Elke seconde tijdswinst is er één. En hij laat tenminste iets zien, kunnen we van vele klassementsrenners niet zeggen, toch?
Idd, hij stelt weinig voor op zich, zeker omdat je met flink wat vaart de volgende heuvel zo op bent. Eigenlijk jammer, want hij gaat best steil omhoog. Van Moorsel trainde daar vaak. Die ramt er uiteraard zonder moeite overheenquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:20 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Volgens mij hooguit 6% ofzo, wel geinig om te fietsen, één heuvel opknallen en dan zo hard gaan dat je bij de volgende bijna niet meer hoeft te trappen.
Notering?quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:20 schreef buzz1291 het volgende:
Mwah, gewoon Evans die de beste zaken doet. Maar dat zeg ik al een paar weken, en toen werd er hier hard gelachen. Mijn 100 euro inzet bij Unibet gaat echt een hele vakantie opleveren!
Hij zit te poepen voor de Alpen. Gaat ie in dit soort kutritjes een paar seconden proberen te pakken, omdat ie weet dat ie er afgereden wordt door Andy.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:22 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Elke seconde tijdswinst is er één. En hij laat tenminste iets zien, kunnen we van vele klassementsrenners niet zeggen, toch?
Of is hij daar een bordeel begonnen, en zit lekker elke dag cocktails te drinkenquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:22 schreef Sautor het volgende:
[..]
Wat erg, straks zit ie ergens vast in Thailand ofzo..
Dat kan je idd afvragen, daar geef ik je zeker gelijk in. Maar ja, Contador had wellicht gedacht dat de anderen er niet meer bijkwamen, zelfde geldt voor Sammy Sanchez.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:22 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Als je er nog wat mee opschoot vandaag, maar ja, je hebt wel gelijk, proberen is altijd goed,
Ik denk dat hij er nog afgereden gaat worden de komende twee etappes.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:20 schreef buzz1291 het volgende:
Mwah, gewoon Evans die de beste zaken doet. Maar dat zeg ik al een paar weken, en toen werd er hier hard gelachen. Mijn 100 euro inzet bij Unibet gaat echt een hele vakantie opleveren!
ja precies ze kwamen heel rap terug, denk dat evans toch heeft zitten doorstoempenquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:24 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Dat kan je idd afvragen, daar geef ik je zeker gelijk in. Maar ja, Contador had wellicht gedacht dat de anderen er niet meer bijkwamen, zelfde geldt voor Sammy Sanchez.
Ik vraag me af wie er van dat achtervolgende groepje klassementsrenners dan als een duvel naar beneden is geknald.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:26 schreef buzz1291 het volgende:
Als ze vandaag nu gewoon dat hek in die bocht van de laatste afdaling dicht gehouden hadden..... Dan had Cadel Evans nu al in het geel gereden. Kut Italianen ook altijd.
Niemand, ze trokken het dicht op het vlakke.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:24 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Dat kan je idd afvragen, daar geef ik je zeker gelijk in. Maar ja, Contador had wellicht gedacht dat de anderen er niet meer bijkwamen, zelfde geldt voor Sammy Sanchez.
Ik vraag me af wie er van dat achtervolgende groepje klassementsrenners dan als een duvel naar beneden is geknald.
Hehe, daar dacht ik ook al aanquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:23 schreef roos85 het volgende:
[..]
Of is hij daar een bordeel begonnen, en zit lekker elke dag cocktails te drinken
Je gaat nog huilen de komende dagen als je ziet dat Evans bergop gelost wordt door Contador en Andyquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:20 schreef buzz1291 het volgende:
Ah ok, dat heb ik dan even gemist bij het kijken. Op het vlakke ben je dan met twee uitgeteld tegen een groepje. Toch vond ik de actie van Contador en Sanchez, om seconden te winnen, ( want elke seconde telt, zeker deze Tour heb ik het gevoel ) héél goed.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:27 schreef Ericr het volgende:
[..]
Niemand, ze trokken het dicht op het vlakke.
Als het om gehard gaat, hebben die schleckjes idd wel een achterstand. Haha, wellicht nog wel om meer dingen. Ik moet zeggen dat ik Frank Schleck, wellicht niet aanvallender als zijn broer, ( alhoewel, wat we tot nu toe hebben gezien in de Tour ) maar wel veel sympathieker vindt dan Andy.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:26 schreef Drebbelman het volgende:
Die Schleckjes hebben toch zitten te zweten hoor, vanaf gisteren al. Qua tijdswinst mag het dan vandaag niets opleveren, de morele knal die Contador geeft werkt wel door in die babyhoofdjes van de Schleckjes.
Ja hij ging bidonnen halen, en heeft de hele dag geprobeerd om ze bij zijn ploegmaten te brengenquote:Op woensdag 20 juli 2011 18:07 schreef Kingstown het volgende:
Rui Costa wel met heel veel achterstand als laatste aangekomen (alleen)....is er iets met hem aan de hand?
Wat een waaghals!quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:09 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ja hij ging bidonnen halen, en heeft de hele dag geprobeerd om ze bij zijn ploegmaten te brengen
Dat zei Ducrot he, dat ie ff bidonnen ging halen. Of Dijkstra weet niet meer zekerquote:
Ricardo Ricco?quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:23 schreef roos85 het volgende:
[..]
Of is hij daar een bordeel begonnen, en zit lekker elke dag cocktails te drinken
quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:29 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |