Nee hoor, in het echt zijn de meeste mensen vreselijk introvert en durven niets te zeggen!quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:15 schreef Boze_Appel het volgende:
De meeste mensen zijn grofweg hetzelfde als online meestal, alleen dan vaak net een klein stapje minder uitgesproken.
Ja verdomme, alsof ik daar wat aan kan doen!quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee hoor, in het echt zijn de meeste mensen vreselijk introvert en durven niets te zeggen!
Nee, dat bedacht ik mij later ook.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik zie dat nergens geïmpliceerd worden.
Projectie?quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee hoor, in het echt zijn de meeste mensen vreselijk introvert en durven niets te zeggen!
Dat was de versie van de meet van php. Sindsdien een running joke geworden.quote:
Was php een beetje stilletjes?quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat was de versie van de meet van php. Sindsdien een running joke geworden.
Mijn land begint een aaneenknoping van tegenstrijdigheden te wordenquote:The Rogue Nation of Parodico is a small, safe nation, notable for its absence of drug laws. Its hard-nosed, cynical population of 20 million are ruled by a mostly-benevolent dictator, who grants the populace the freedom to live their own lives but watches carefully for anyone to slip up.
The large, corrupt government is mainly concerned with Law & Order, although Education and Defence are secondary priorities. The average income tax rate is 28%, but much higher for the wealthy. A very small private sector is dominated by the Book Publishing industry.
Parodico's children are widely acknowledged as the most foul-mouthed in the region, the government is avowedly atheist, there has been a series of riots between local cannibals and health food advocates, and membership in the state-owned Church of Parodico is mandatory and all other faith organisations are banned. Crime -- especially youth-related -- is well under control, thanks to a well-funded police force. Parodico's national animal is the Penguin, which is also the nation's favorite main course, and its currency is the Rupee.
Geen idee. Ik heb vooral met GS, VS en reya zitten ouwehoeren.quote:
Ik heb maar heel kort met 'm gesproken, maar hij bevestigde m'n vooroordelen wel: grote bek op het internet, maar op zondag met oma een taart bakken.quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik heb maar heel kort met 'm gesproken, maar hij bevestigde m'n vooroordelen wel: grote bek op het internet, maar op zondag met oma een taart bakken.
En een glas melk drinken.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik heb maar heel kort met 'm gesproken, maar hij bevestigde m'n vooroordelen wel: grote bek op het internet, maar op zondag met oma een taart bakken.
Groepjesvorming, bah.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb vooral met GS, VS en reya zitten ouwehoeren.
Grappig, die tic heb je wel snel ontdekt. Ik heb er volgens mij over de honderd.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:38 schreef eriksd het volgende:
Friek doet zijn ogen even dicht als hij ergens helemaal in opgaat. Beetje lastig uit te leggen
Ik hoor wel eens dat ik heel gepassioneerd m'n mening kan verkondigen. Volgens mij hebben jullie daar ook iets van opgepikt.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:42 schreef eriksd het volgende:
Het is in mijn ogen vooral een teken dat je volkomen staat achter datgene wat je zegt. Niet gecalculeerd ofzo.
Wat is daar verschrikkelijk aan?quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:31 schreef DutchErrorist het volgende:
StaphorstDaar woont mijn vriendin vlakbij, wat een verschrikkelijk dorp is dat zeg.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:48 schreef KoosVogels het volgende:
Als ik iets intelligents roep, streel ik altijd over mijn baard. Het zal jullie dan ook niet verbazen dat ik mij altijd netjes op tijd scheer.
Klopt. Je bent dan ook goed te trollen in het echtquote:Op woensdag 20 juli 2011 10:51 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik hoor wel eens dat ik heel gepassioneerd m'n mening kan verkondigen. Volgens mij hebben jullie daar ook iets van opgepikt.
Heb ik ook last van. Dan zit je helemaal in trance en ratel je maar door. Top is dat.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:51 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik hoor wel eens dat ik heel gepassioneerd m'n mening kan verkondigen. Volgens mij hebben jullie daar ook iets van opgepikt.
Ik maak dan altijd met twee vingers een puntje in mijn sik.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:48 schreef KoosVogels het volgende:
Als ik iets intelligents roep, streel ik altijd over mijn baard. Het zal jullie dan ook niet verbazen dat ik mij altijd netjes op tijd scheer.
Ik krijg je nog wel met voor die haargrens-opmerking.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Klopt. Je bent dan ook goed te trollen in het echt
Jij raakte steeds geirriteerderquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:01 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik krijg je nog wel met voor die haargrens-opmerking.
Ik heb eens een ex gehad die het leuk vond om daar me constant mee te kutten. Zat ik bijvoorbeeld te klagen over iets, reageert ze droog, "Jaja, je werd er met je haren bij gesleept.. oh nee wacht!"quote:
Kies gewoon de juiste insteek. Verwacht er geen serieuze discussie op niveau te kunnen voeren.quote:
Zeker een vorm van projectie, echter niet van mijn kant. Zoals al aangegeven werd door erik, er zit een symbolische betekenis achter.quote:
Hoewel ik mijn best doe om als een onprettige persoonlijkheid over te komen blijkt hetgeen wat jij stelt meer met de waarheid overeen te komen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
V_P lijkt me wel een geschikte kerel om een biertje mee te drinken.
"In de Tweede Wereldoorlog werd in veel gemeenten onder NSB-invloed gemengd zwemmen toegestaan."quote:
Friek is kalend?quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:01 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik krijg je nog wel met voor die haargrens-opmerking.
Ik had in dat topic ook al gepleit voor rehabilitatie van de NSB.quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:18 schreef remlof het volgende:
Zo zie je maar dat elke partij heeft wel een paar goeie standpunten heeft.
Ik zie het net. Heb nu PVV gebruikt in de reactie op jouw NSB-post.quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik had in dat topic ook al gepleit voor rehabilitatie van de NSB.
Ik ben helaas in een 'negers zijn inferieur'-discussie verzeild geraakt.quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:18 schreef remlof het volgende:
[..]
"In de Tweede Wereldoorlog werd in veel gemeenten onder NSB-invloed gemengd zwemmen toegestaan."
Zo zie je maar dat elke partij heeft wel een paar goeie standpunten heeft.
Maar dit is natuurlijk van de zotte: 'Zedelijke boerkini voorbeeld voor gereformeerden'
Berlitz is wedergekeerd?quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben helaas in een 'negers zijn inferieur'-discussie verzeild geraakt.
Hahaha. Wat een heldinquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:12 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik heb eens een ex gehad die het leuk vond om daar me constant mee te kutten. Zat ik bijvoorbeeld te klagen over iets, reageert ze droog, "Jaja, je werd er met je haren bij gesleept.. oh nee wacht!"
Viel besser immer Party zu machen mein freund.quote:
Tot het geld van je ouders op is?quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Viel besser immer Party zu machen mein freund.
Sterker nog, ik ben het. Sinds m'n zestiende ben ik kalende (haaruitval) en op m'n achttiende besloten de tondeuse ter hand te nemen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Friek is kalend?
Geeft niet hoor, recentelijk nog het compliment van iemand gekregen op de foto van mijn rijbewijs: "hee, op die foto had je nog wel veel haar".
Nee, er blijken meer users te zijn die dergelijke driften met pijn en moeite moeten onderdrukken.quote:
Helaas wel.quote:
Zijn bandtijd is voorbij inderdaad, moet alleen effe mailen voor een unban van z'n originele account.quote:
True true, ik zie het zo, het ligt buiten mijn macht om iets aan mijn haarverlies te doen, dus dan kan ik dat alleen maar accepteren.quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:28 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Sterker nog, ik ben het. Sinds m'n zestiende ben ik kalende (haaruitval) en op m'n achttiende besloten de tondeuse ter hand te nemen.
Maar och, beetje ouderdom vallen de dames wel voor, dus weescht niet treurig.
Nou ja, niet helemaal waar dat het buiten je macht ligt. Al ben ik benieuwd over welke pillen men in hemelsnaam spreekt als oplossing voor de kaalheid.quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
True true, ik zie het zo, het ligt buiten mijn macht om iets aan mijn haarverlies te doen, dus dan kan ik dat alleen maar accepteren.
Anders dan dat ik zo'n latente vetklep ben, daar kan ik wél wat aan doen. Ben nu ook sinds enkele dagen begonnen om elke dag een stuk te gaan wandelen, op (zware) kisten en met m'n 12-kilo scherfvest om teneinde het iets zwaarder te maken.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nou ja, niet helemaal waar dat het buiten je macht ligt. Al ben ik benieuwd over welke pillen men in hemelsnaam spreekt als oplossing voor de kaalheid.
Geweldige quote overigens:quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nou ja, niet helemaal waar dat het buiten je macht ligt. Al ben ik benieuwd over welke pillen men in hemelsnaam spreekt als oplossing voor de kaalheid.
Overigens ben ik het wel eens met je gedachtegang: alles wat buiten m'n macht ligt kan ik geen invloed op uitoefenen, waardoor het zinloos wordt om je druk over te maken.
quote:Maar sommige mannen blijven liever kaal. Zoals de 31-jarige nrc.next-redacteur Arjen van Veelen (“Mijn kop ziet eruit als de kunstwereld na de bezuinigingen”).
Ik vond 30 centimeter er af destijds wel voldoende.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:02 schreef Boze_Appel het volgende:
Als je het eenmaal volledig kaal hebt geschoren wil je niet meer terug.![]()
Tenzij je natuurlijk eoa. quasimodohoofd hebt.
Hippie.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vond 30 centimeter er af destijds wel voldoende.
Werkschuw metaltuig.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vond 30 centimeter er af destijds wel voldoende.
Ben ik zelf niet zo van. Ik werk het liever bij met een tondeuse, waardoor er nog een halve millimeter haar overblijft. Praktisch gezien is dat gewoon kaal, maar voor het oog maakt het nogal een verschil. Ik vind dat gladde kale maar te glibberig.quote:
Dan kan je beter de nobiliteit hebben met een jachtgeweer inderdaad.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:42 schreef KoosVogels het volgende:
Ik geef werkschuw dierenleed-tuig effe een flinke veeg uit de pan.
Wat ik me afvroeg hè... Heb jij veel heteroseksuele mannelijke vrienden? En zo ja, komt het dan vaak voor dat ze in een dronken bui tegen je aan staan te rijden, of is dat meer iets voor heteroseksuele mannen onder elkaar?quote:
Ja die heb ik wel, en nee dat is me nooit overkomen. Zal wel iets voor hetero's zijn, maar zelfs als ze niet weten dat ik homo ben heb ik er nooit last van gehad. Of ik zou twijfelen aan jouw vrienden als ik jou was.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:45 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Wat ik me afvroeg hè... Heb jij veel heteroseksuele mannelijke vrienden? En zo ja, komt het dan vaak voor dat ze in een dronken bui tegen je aan staan te rijden, of is dat meer iets voor heteroseksuele mannen onder elkaar?
Dat doe ik al jaren.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja die heb ik wel, en nee dat is me nooit overkomen. Zal wel iets voor hetero's zijn, maar zelfs als ze niet weten dat ik homo ben heb ik er nooit last van gehad. Of ik zou twijfelen aan jouw vrienden als ik jou was.
quote:
Dierenactivisten bedienen zich van onderbuik-tactieken.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan kan je beter de nobiliteit hebben met een jachtgeweer inderdaad.
Ze zijn dan ook links.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dierenactivisten bedienen zich van onderbuik-tactieken.
Rechts doet dat net zo goed.quote:
Je bedoelt net zoals Volkert de milieuambtenaar Chris van der Werken met z'n onderbuik heeft bewerkt?quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dierenactivisten bedienen zich van onderbuik-tactieken.
Neen, ik zei dat het ze schichtiger maakt leningen te verstrekken, waardoor de maatschappij vertraagd. En dat is geen onzinnige bangmakerij, het is nota bene al sinds 2008 aan de gang, het trekt nu eindelijk uit het slop en nu komt de overheid opnieuw met regulaties en dwang om de banken een poot uit te steken, dan kan je hetzelfde verwachten ja.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rechts doet dat net zo goed.
Hoor ik iemand over banken die geen leningen meer kunnen verstrekken waardoor de maatschappij tot stilstand komt, als de regels worden aangescherpt?
Onzinnige bangmakerij.
Ik blijk op dit punt niet zo geliefd binnen mijn vriendenkring (quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee buiten de homo's ken ik geen jongens die dat doen eerlijk gezegd, maar leuk dat je meedoet.
Beter weer terug naar de situatie voor 2008 zodat men in alle rust weer een bubble kan creeren, of niet?quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neen, ik zei dat het ze schichtiger maakt leningen te verstrekken, waardoor de maatschappij vertraagd. En dat is geen onzinnige bangmakerij, het is nota bene al sinds 2008 aan de gang, het trekt nu eindelijk uit het slop en nu komt de overheid opnieuw met regulaties en dwang om de banken een poot uit te steken, dan kan je hetzelfde verwachten ja.
Hm, dat doen zelfs homo's niet moet ik zeggen, in een dronken bui in een club voor de lol tegen elkaar grinden voor paar seconden maar daar houdt 't ook wel mee op hoor.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:52 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik blijk op dit punt niet zo geliefd binnen mijn vriendenkring (), maar het is onder sommigen al jaren een soort 'running gag' elkaar van achter dan wel van voren te berijden wanneer de ander bijvoorbeeld bukt om zijn schoenen te pakken.
Liever een ietwat meer piekende en dalende conjunctuur dan moedwillig zand in de economische motor te gooien.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beter weer terug naar de situatie voor 2008 zodat men in alle rust weer een bubble kan creeren, of niet?
Ik zie dat anders, maar goed.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Liever een ietwat meer piekende en dalende conjunctuur dan moedwillig zand in de economische motor te gooien.
Ik snap niet waarom of je geleidelijke stagnatie prefereert boven een conjunctuurstelsel.quote:
Mwoah, misschien omdat de laatste crisis nogal wat ellende heeft veroorzaakt. Oke, ik ben niet persoonlijk geraakt, maar ik heb het wonderlijke vermogen om niet alleen aan mijzelf en mijn familie te denken.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom of je geleidelijke stagnatie prefereert boven een conjunctuurstelsel.
Het wordt pas echt leuk als je vervolgens de kwestie 'teenslippers' aan de orde brengt. Dan is het 'flikker op man, ik ben geen homo'.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, dat doen zelfs homo's niet moet ik zeggen, in een dronken bui in een club voor de lol tegen elkaar grinden voor paar seconden maar daar houdt 't ook wel mee op hoor.
Maar wat met al die Nederlanders die de afgelopen 10 jaar enorm hebben geprofiteerd van de huizenbubbel?quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, misschien omdat de laatste crisis nogal wat ellende heeft veroorzaakt. Oke, ik ben niet persoonlijk geraakt, maar ik heb het wonderlijke vermogen om niet alleen aan mijzelf en mijn familie te denken.
Mag je nou mee met die opgezwollen haring?quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:55 schreef KoosVogels het volgende:
Klote-appel, ik wilde de stilte doorbreken.
Weet ik nog niet. Ik moet daarvoor eerst op audiente bij mijn vrienden in Nijmegen, ben ik bang.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mag je nou mee met die opgezwollen haring?
Huis van bewaring?quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:05 schreef KoosVogels het volgende:
Zo, ik heb een mooi hotelletje gevonden.
Bek houden, vetklep.quote:
quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mag je nou mee met die opgezwollen haring?
quote:
quote:
Homo.quote:
quote:
Homo is geen scheldwoord.quote:
Mis? Je kan niet fietsen? Elke Hollandsche jongen behoort toch fatsoenlijke te kunnen fietsen?quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:21 schreef eriksd het volgende:
Ik moet zeggen dat het hebben van een fiets niet bevorderlijk is voor mijn voornemen minder te vloeken. Het ging vandaag tot 2x behoorlijk mis.
Wel voor normale mensen.quote:
Ik kan zeer fatsoenlijk fietsen. Zelfs dermate fatsoenlijk dat ik van andere mensen dat ook verwacht. Ook van toeristen. En die kunnen dat niet. En dan ontplof ik.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mis? Je kan niet fietsen? Elke Hollandsche jongen behoort toch fatsoenlijke te kunnen fietsen?
Homohater.quote:
Nou...quote:
Ik heb alleen de schurft aan relnichten.quote:
Was daar toen niet zo'n rechtszaak van tegen een politieagent die vond dat homo een scheldwoord was maar de rechter hem ongelijk gaf?quote:
Wat kan mij het nou boeien wat de rechter ervan vindt. Ik constateer het simpele feit dat het in de samenleving als een scheldwoord wordt gezien.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Was daar toen niet zo'n rechtszaak van tegen een politieagent die vond dat homo een scheldwoord was maar de rechter hem ongelijk gaf?
De samenleving is gek.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat kan mij het nou boeien wat de rechter ervan vindt. Ik constateer het simpele feit dat het in de samenleving als een scheldwoord wordt gezien.
quote:‘Homo’ is geen scheldwoord. Dat blijkt uit de uitspraak van de politierechter in Den Bosch. Pas als je zegt ‘vieze homo’ of ‘vuile homo’ is er sprake van belediging. De rechter bepaalde dat in zaak die door een agent was aangespannen tegen een 19-jarige Utrechtenaar. Hij had ‘homo' geroepen tegen de politieman.
Dat ik je net zo goed uit kan schelden voor plantenbak.quote:
Maar: 'Homo als scheldwoord moet kunnen'quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat kan mij het nou boeien wat de rechter ervan vindt. Ik constateer het simpele feit dat het in de samenleving als een scheldwoord wordt gezien.
Jaha, in strafrechtelijke zin misschien niet. Ik snap dat ook wel, anders had de rechter geimpliceerd dat er iets mis is met homoseksualiteit. Politieke uitspraak dus.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar: 'Homo als scheldwoord moet kunnen'
Als iemand een risico vormt bij bloedtransfusies wil dat nog niet zeggen dat het woord homo een scheldwoord is, overdreven kwast dat je d'r bent.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:30 schreef KoosVogels het volgende:
VS is een rare jongen. Ene moment roept hij dat homo's abnormaal zijn en een risicogroep vormen. En de andere dag beweert hij dat het begrip homo geen scheldwoord is.
Kutfietsers ook altijd.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:21 schreef eriksd het volgende:
Ik moet zeggen dat het hebben van een fiets niet bevorderlijk is voor mijn voornemen minder te vloeken. Het ging vandaag tot 2x behoorlijk mis.
Mogen twee ouders van gelijk geslacht wel ouders worden volgens jou?quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als iemand een risico vormt bij bloedtransfusies wil dat nog niet zeggen dat het woord homo een scheldwoord is, overdreven kwast dat je d'r bent.
Ik word anders niet graag een abnormale risicofactor genoemd.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als iemand een risico vormt bij bloedtransfusies wil dat nog niet zeggen dat het woord homo een scheldwoord is, overdreven kwast dat je d'r bent.
Dat ben je anders wel, voor de fatsoenlijke journalistiek.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik word anders niet graag een abnormale risicofactor genoemd.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat ben je anders wel, voor de fatsoenlijke journalistiek.
Waarom niet?quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Mogen twee ouders van gelijk geslacht wel ouders worden volgens jou?
Ik snap de vraag niet. Wat bedoelen ze met "niet normaal doen" dan?quote:Ik heb niets tegen homo’s, als ze maar normaal doen…
Kutnichten, gebroken polsjes gedrag, van die wijven.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik snap de vraag niet. Wat bedoelen ze met "niet normaal doen" dan?
Lijkt mij niet erg fijn voor het kind.quote:
Hand in hand over straat lopen, elkaar zoenen en meer van dat soort walgelijk gedrag.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik snap de vraag niet. Wat bedoelen ze met "niet normaal doen" dan?
Boeiend, die heeft sowieso al een kutleven want die is geadopteerd.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Lijkt mij niet erg fijn voor het kind.
Moeten ze lekker zelf weten. Ik heb alleen een hekel aan zo'n hele kliek om zo'n meisje. Hoe heet dat ook alweer?quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kutnichten, gebroken polsjes gedrag, van die wijven.
Het is tijd dat ik mod word en jou kan noten, tyfushomo.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat ben je anders wel, voor de fatsoenlijke journalistiek.
As if I care.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:37 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat hoort niet bij de natuurlijke orde volgens je conservatieve vrienden.
Impliceert remlof met deze uitspraak dat als je behoorlijk gay scoort, homosexualiteit een probleem zou vormen?quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:36 schreef Voorschrift het volgende:
Oh en ik heb remlof z'n "hoe straight ben jij" test gedaan.
JOUW SCORE IS:
10 van maximaal 15 punten.Jij bent behoorlijk straight. Homoseksualiteit is voor jou niet echt een probleem.
Mijn watte?quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:36 schreef Voorschrift het volgende:
Oh en ik heb remlof z'n "hoe straight ben jij" test gedaan.
JOUW SCORE IS:
10 van maximaal 15 punten.Jij bent behoorlijk straight. Homoseksualiteit is voor jou niet echt een probleem.
Wanhopige losers?quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Moeten ze lekker zelf weten. Ik heb alleen een hekel aan zo'n hele kliek om zo'n meisje. Hoe heet dat ook alweer?
Je bent een goeie gast en ook wel een goede mod maar het lijkt mij voor POL niet zo handig Koosquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is tijd dat ik mod word en jou kan noten, tyfushomo.
Uit je nu.nl bron.quote:
Kan je geadopteerde kinderen niet als ze 18 zijn als ongewenst vreemdeling de grens over mikken?quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Boeiend, die heeft sowieso al een kutleven want die is geadopteerd.
Nee, die uitslag impliceert dat ik aardig straight ben maar geen probleem heb met homoseksualiteit.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Impliceert remlof met deze uitspraak dat als je behoorlijk gay scoort, homosexualiteit een probleem zou vormen?
VS?quote:Homo’s zijn altijd uit op seks.
Dat zal dan wel.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:39 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Een GroenLinks-standpunt van VS; ik wist wel dat ik er ééntje kon vinden.
Ik had "nee" ingevuld.quote:
Wat een gewetensvraag.quote:Religieuze scholen mogen openlijk homoseksuele docenten weigeren.
Wel weer typisch dat je iets met VS z'n noten wil doen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is tijd dat ik mod word en jou kan noten, tyfushomo.
POL-meestermod Koos.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je bent een goeie gast en ook wel een goede mod maar het lijkt mij voor POL niet zo handig Koos
quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wel weer typisch dat je iets met VS z'n noten wil doen.
Nee hoor, religieuze scholen zijn per definitie instituten waar kinderen worden geïndoctrineerd, je hebt immers ook geen "communistische school" of "kapitalistische school". Gewoonweg algemeen openbaar onderwijs, klaar uit.quote:
Awh, broeder!quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:41 schreef remlof het volgende:
Zelfde als Vs:
Alleen mannen die in het openbaar zoenen blijf ik ranzig vinden en ik vind kindertjes met twee papa's of twee mama's niet zo'n goed idee.quote:
* Boze_Appel wijst naar de kutrelnicht.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:43 schreef KoosVogels het volgende:
Waarom gaat het hier elke dag over gays?
Jij kwam ermee op de proppen, indien je eriksd een homo noemde.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:43 schreef KoosVogels het volgende:
Waarom gaat het hier elke dag over gays?
Ga je eerst die vraag stellen omdat je laag scoorde?quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:44 schreef eriksd het volgende:
Die titel van die test is ook wel apart eigenlijk. Impliceren ze nu dat als je een lage score haalt, en dus homoseksualiteit een probleem vindt, je zelf latent homo bent?
Mwoah, het zit toch wel lastig hoor. Ik heb me ook vaak m'n hoofd gebroken over die kwestie. Alleen maar openbaar onderwijs (staatsonderwijs?) klinkt voor mij juist socialistisch in de oren.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee hoor, religieuze scholen zijn per definitie instituten waar kinderen worden geïndoctrineerd, je hebt immers ook geen "communistische school" of "kapitalistische school". Gewoonweg algemeen openbaar onderwijs, klaar uit.
Ik ben nog aan het peinzen over die leraren.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ga je eerst die vraag stellen omdat je laag scoorde?
Och ik heb er niks geen problemen mee vriendlief een pakkerd te geven in het openbaar, maar beetje op z'n Frans zoals sommigen, no thx, zo erg ben ik ook weer niet.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen mannen die in het openbaar zoenen blijf ik ranzig vinden en ik vind kindertjes met twee papa's of twee mama's niet zo'n goed idee.
Maar dat was niet bedoeld als compliment of als aanzetje voor een discussie.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij kwam ermee op de proppen, indien je eriksd een homo noemde.
Waarom?quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het peinzen over die leraren.
Nee, gewoon een openbare school waar geen enkele levensbeschouwing of politieke stroming aan de orde is. Je kan het er in het kader van godsdienstlessen of maatschappijleer wel over hebben, maar zelfs die tere kinderzieltjes moeten de vrijheid hebben om in het onderwijs zelf te beslissen wat ze willen aanhangen of niet.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:45 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Mwoah, het zit toch wel lastig hoor. Ik heb me ook vaak m'n hoofd gebroken over die kwestie. Alleen maar openbaar onderwijs (staatsonderwijs?) klinkt voor mij juist socialistisch in de oren.
Nee, maar je realiseert je wel als ik hier "kutmoslim" ga roepen er hoogstwaarschijnlijk een discussie over de PVV, xenofobie en linkse hippie's gaat volgen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar dat was niet bedoeld als compliment of als aanzetje voor een discussie.
Nou, los daarvan hebben mensen recht op hun eigen overtuiging. Bovendien vind ik het vrijheid van vereniging.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:45 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Mwoah, het zit toch wel lastig hoor. Ik heb me ook vaak m'n hoofd gebroken over die kwestie. Alleen maar openbaar onderwijs (staatsonderwijs?) klinkt voor mij juist socialistisch in de oren.
Reli-scholen die een homoseksuele leraar ontslaan, bedoel je? Vind dat een lastig verhaal, simpelweg omdat de argumenten van de school zo zwak zijn.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom?
Een ieder staat vrij te weigeren wat hij/zij wil, net als die juwelier, ik vind dat 't wel mag dus.
Dus als ik een nationaal-socialistische "Führerschule" wil beginnen dan moet dat mogen?quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nou, los daarvan hebben mensen recht op hun eigen overtuiging. Bovendien vind ik het vrijheid van vereniging.
Dat is onmogelijk, er bestaat niet iets als een neutrale levensvisie. Wat schrijf je dan in het missie-statement als je een school opricht? Het is ons om het even wat iemand leert?quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, gewoon een openbare school waar geen enkele levensbeschouwing of politieke stroming aan de orde is.
Nee, dingen als wiskunde, taal, natuurkunde, zeg maar de gewone algemene vakken. Levensbeschouwing is iets wat je van huis uit meekrijgt, daar heeft een school niets mee te maken.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:50 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk, er bestaat niet iets als een neutrale levensvisie. Wat schrijf je dan in het missie-statement als je een school opricht? Het is ons om het even wat iemand leert?
Ow ik zoen mijn beste vrienden ook op de wang als ik ze, dat bedoelde ik dus nietquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och ik heb er niks geen problemen mee vriendlief een pakkerd te geven in het openbaar, maar beetje op z'n Frans zoals sommigen, no thx, zo erg ben ik ook weer niet.
Dat ligt m.i. sowieso anders bij instellingen die publiek gefinancierd worden. Verder is dit natuurlijk makkelijker te zeggen wanneer het marginale groeperingen of beperkte hoeveelheden instanties betreft.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom?
Een ieder staat vrij te weigeren wat hij/zij wil, net als die juwelier, ik vind dat 't wel mag dus.
Eens, een werkloze blanke bijstandsmoeder zou nooit een neger aan de deur mogen weigeren.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat ligt m.i. sowieso anders bij instellingen die publiek gefinancierd worden.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:55 schreef von_Preussen het volgende:
Hihihi, het cadeau doen van diploma's blijft doorgaan:
http://www.bnr.nl/meernie(...)oma-voor-vwo-zakkers
quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Eens, een werkloze blanke bijstandsmoeder zou nooit een neger aan de deur mogen weigeren.
Dat is belachelijk, alsof iemand die zakt voor het VWO zondermeer zou slagen voor de HAVOquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:55 schreef von_Preussen het volgende:
Hihihi, het cadeau doen van diploma's blijft doorgaan:
http://www.bnr.nl/meernie(...)oma-voor-vwo-zakkers
Ik probeer je juist te vertellen dat zoiets een illusie is. Je kan niet een cruciaal onderdeel van de opvoeding (de school) los zien van een bepaalde politieke of levensbeschouwelijke overtuiging. Je voedt kinderen altijd met een fundamentele reden op, niet zomaar vanuit het niets. Ik wil dat door de opvoeding en scholing mensen de instrumenten krijgen om zichzelf te kunnen verwerkelijken als mens (vrij humanistisch). Anderen zullen juist antwoorden dat ze d.m.v onderwijs beter in staat zullen zijn God te kunnen dienen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, dingen als wiskunde, taal, natuurkunde, zeg maar de gewone algemene vakken. Levensbeschouwing is iets wat je van huis uit meekrijgt, daar heeft een school niets mee te maken.
Ik krijg de krant cadeau bij een pak Popla.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:58 schreef KoosVogels het volgende:
Ik krijg mijn diploma cadeau bij een kratje bier.
Je baan heb je zeker bij bij een kraslot gewonnen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:58 schreef KoosVogels het volgende:
Ik krijg mijn diploma cadeau bij een kratje bier.
En je studie zeker bij tien porties bitterballen?quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik krijg de krant cadeau bij een pak Popla.
Nee joh, ik doe nog iets van een serieuze studie. We zitten niet allemaal op het HBO hé.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En je studie zeker bij tien porties bitterballen?
Het HBO een onserieuze studie noemen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee joh, ik doe nog iets van een serieuze studie. We zitten niet allemaal op het HBO hé.
Ik ook trouwens, maar tegelijkertijd blijft het wel vrij gevaarlijk als ze discriminerend te werk gaan. Maar goed, dat is de eeuwige strijd tussen de godsdienstvrijheid en gelijkwaardigheid van mensen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nou, los daarvan hebben mensen recht op hun eigen overtuiging. Bovendien vind ik het vrijheid van vereniging.
Onserieus?quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het HBO een onserieuze studie noemen.
Fiscaal recht is geen serieus studie, man.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee joh, ik doe nog iets van een serieuze studie. We zitten niet allemaal op het HBO hé.
Inderdaad. Het is een onserieuze onderwijsvorm.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het HBO een onserieuze studie noemen.
Daarom zei ik ook "iets van".quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Fiscaal recht is geen serieus studie, man.
Je kan altijd nog zeggen dat rechtsgeleerdheid sowieso geen wetenschap is en niet thuishoort op een universiteit.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Fiscaal recht is geen serieus studie, man.
Hier kan ik het alleen mee eens zijn, maar blijf ik van mening dat levensbeschouwelijke zaken op school beslist behandelt moeten worden, maar zeker niet een grondslag moeten zijn.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:58 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik probeer je juist te vertellen dat zoiets een illusie is. Je kan niet een cruciaal onderdeel van de opvoeding (de school) los zien van een bepaalde politieke of levensbeschouwelijke overtuiging. Je voedt kinderen altijd met een fundamentele reden op, niet zomaar vanuit het niets. Ik wil dat door de opvoeding en scholing mensen de instrumenten krijgen om zichzelf te kunnen verwerkelijken als mens (vrij humanistisch). Anderen zullen juist antwoorden dat ze d.m.v onderwijs beter in staat zullen zijn God te kunnen dienen.
Het is juist om die reden dat goed onderwijs van levensbelang is.
Ligt maar net aan de studie, maar over het algemeen ben ik het met je eens.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:03 schreef KoosVogels het volgende:
HBO stelt overigens geen reet voor, dat ben ik wel met erik eens.
Waartoe het verworden is over het algemeen niet nee. Veel te veel wrakhout en veel te simpel. Maar de vraag "wat is recht" is op praktisch en theoretisch niveau best een interessant onderwerp.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:02 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je kan altijd nog zeggen dat rechtsgeleerdheid sowieso geen wetenschap is en niet thuishoort op een universiteit.
En als het aan Zijlstra ligt, dan stelt het academisch onderwijs over enige tijd ook geen zak meer voor, omdat als "schnell, schnell" moet.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:03 schreef KoosVogels het volgende:
HBO stelt overigens geen reet voor, dat ben ik wel met erik eens.
Journalistiek stelde in ieder geval geen zak voor.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:03 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ligt maar net aan de studie, maar over het algemeen ben ik het met je eens.
Geen bitterballen en toch happenquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik moest lachen.quote:
Schrijven leren de meesten dan ook op de basisschool.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Journalistiek stelde in ieder geval geen zak voor.
Wel een interessant vraagstuk inderdaad. Ga volgend schooljaar ook het vak staatsrecht volgen. Rechtsfilosofie is m'n favoriete tak van filosofie.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waartoe het verworden is over het algemeen niet nee. Veel te veel wrakhout en veel te simpel. Maar de vraag "wat is recht" is op praktisch en theoretisch niveau best een interessant onderwerp.
Mijn volgende vraag is niet bedoeld om je af te zeiken, mocht dat zo overkomen. Maar als je straks klaar bent met studeren, wat wil jij qua beroep dan gaan doen? Het "geweten" van de natie worden?quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wel een interessant vraagstuk inderdaad. Ga volgend schooljaar ook het vak staatsrecht volgen. Rechtsfilosofie is m'n favoriete tak van filosofie.
Stel je er niet teveel van voor hoor. Als je aan een willekeurige rechten-doos vraagt: mag een dakloze brood stelen krijg je geen discussie over wat recht is in dat geval, maar met pijn en moeite een of ander gaar wetsartikel en als je geluk hebt nog de juiste ook.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wel een interessant vraagstuk inderdaad. Ga volgend schooljaar ook het vak staatsrecht volgen. Rechtsfilosofie is m'n favoriete tak van filosofie.
Ik heb daar zo mijn twijfels over sinds ik FOK! heb ontdekt,quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Schrijven leren de meesten dan ook op de basisschool.
Af en toe lijken het inderdaad wel kleuters die wat wild op het keyboard rammen en kwijlen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb daar zo mijn twijfels over sinds ik FOK! heb ontdekt,
Tsja, ik weet dat het niveau bij rechten nogal sterk varieert.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Stel je er niet teveel van voor hoor. Als je aan een willekeurige rechten-doos vraagt: mag een dakloze brood stelen krijg je geen discussie over wat recht is in dat geval, maar met pijn en moeite een of ander gaar wetsartikel en als je geluk hebt nog de juiste ook.
Even lezen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:10 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Tsja, ik weet dat het niveau bij rechten nogal sterk varieert.
Overigens, mocht je nog een interessant artikel willen lezen over wat het recht als recht kan betekenen: klik. Geschreven door één van m'n hoogleraren.
Deze vraag krijg ik wekelijks op m'n bord, dus ik voel me niet bepaald beledigd.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mijn volgende vraag is niet bedoeld om je af te zeiken, mocht dat zo overkomen. Maar als je straks klaar bent met studeren, wat wil jij qua beroep dan gaan doen? Het "geweten" van de natie worden?
Wil je jezelf dat wel aandoen?quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:29 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Deze vraag krijg ik wekelijks op m'n bord, dus ik voel me niet bepaald beledigd.
Maar goed, het is altijd maar de vraag waar je terecht komt na een studie met slechte baangarantie. Tot nu toe is mijn plan om m'n master af te ronden en een postdoctorale lerarenopleiding te volgen (zodat ik kan lesgeven op het voortgezet onderwijs en HBO). Andere optie is om in Tilburg of Rotterdam een research master te volgen en vervolgens te promoveren (al lijkt me dat sterk met het huidige politieke klimaat met bijbehorende bezuinigingen), of daarna aan de slag bij bijvoorbeeld het wetenschappelijk bureau van D66. Lijkt me ook erg leuk.
Ja, ik heb al eens lesgegeven op het vmbo.quote:
Ik wilde 'm bijna erin koppen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het gaat om het feit dat je het HBO nog een studie noemt.
Dan kan je alles aanquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:43 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja, ik heb al eens lesgegeven op het vmbo.
Jij komt ook van het HBO he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
Een hardwerkende leerlingquote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:46 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Jij komt ook van het HBO he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De achterbuurt van het VWO ?quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:49 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Een hardwerkende leerling![]()
Mijn klas was alleen wat beruchter. In het eerste jaar al drie schorsingen te pakken, een leraar aan het huilen gemaakt en veruit de laagste punten van de hele stroming havo/vwo
Ja, preciesquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De achterbuurt van het VWO ?![]()
Je vader moet jou eigenlijk daar evacueren
Ja, omdat van jaar 1 naar jaar 2 de helft eruit gingquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:02 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hm, je vindt de klas stiekem best gezellig
De harde kern blijft over ?quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:03 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ja, omdat van jaar 1 naar jaar 2 de helft eruit ging
Jij begrijpt hetquote:
Daar ben ik allang wegquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hoe is het daar op de boerencamping?
Mooi dierentuin daar. Ga je nog daarheen?quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:12 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Daar ben ik allang wegLogeer nu bij familie in Emmen
quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:13 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mooi dierentuin daar. Ga je nog daarheen?
Ich habe kein experiencequote:Op woensdag 20 juli 2011 17:16 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Aapjes kijken is leuk hoor.![]()
Nee, serieus, echt een van de mooiste dierentuinen
Dat moet je opdoen. Dit is je kansquote:
Dat moet je ook maar kunnen volgens mij.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:43 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja, ik heb al eens lesgegeven op het vmbo.
Pater EG, u bent gezakt voor uw examen modern doenquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat moet je opdoen. Dit is je kans![]()
De mooiste dierentuin die ik ook heb gezien. Misschien lopen daar ook wel mooie chicks rond
Nee hoor.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:20 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Pater EG, u bent gezakt voor uw examen modern doen
Heb ik nietquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee hoor.Neem je smartphone en leef je uit.
Jawel Paterquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een pc mag ik hopen?
Ik heb zojuist mijn engelse Trenchcoat van de stomerij gehaald, die normaalgesproken alleen door 50+ers wordt gedragen.quote:
Heb je Angry Birds al geprobeerd?quote:
Hihiquote:
En weet de jouwe het al?quote:
Zal haar zo vertellen dat ik volgens de test hetero ben.quote:
Ik had o.a. 0 punten op de vraag of ik het erg zou vinden als mensen mij voor homo aan zouden zienquote:
Is ook niet erg, tenzij je een groep boze allochtonen tegen 't lijf loopt.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik had o.a. 0 punten op de vraag of ik het erg zou vinden als mensen mij voor homo aan zouden zien
Oh en Abba![]()
Episch.quote:
Blauwtje gelopen bij Voorschrift?quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:03 schreef betyar het volgende:
Nog steeds over die meet aan het ouwehoeren en hoe geweldig iedereen niet was???
Tip: de volgende keer rosebier geven.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Ja, ik dacht hem te strikken met het bierpakketje, helaas is het allemaal anders gelopen![]()
![]()
![]()
Dat mag ik niet kopen van de dokter, alleen al van het aankijken krijg ik uitslag op een plek waar je geen uitslag wilt hebben.quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:31 schreef dotCommunism het volgende:
8 uur lang vergaderd vandaag, ik ben gesloopt.
Alsjeblieft, kun je weer even lachen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:31 schreef dotCommunism het volgende:
Het eerste kwartier echt vergaderd en de rest valt zeker onder WVTTK te scharen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:31 schreef dotCommunism het volgende:
Was het maar waar, gezien hun salaris.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:32 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
![]()
8 uur vergaderen, ben je Europarlementarier geworden?
Domme kut.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:37 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Alsjeblieft, kun je weer even lachen.
Hier nog een ludieke reactie op dit alles.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:37 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Alsjeblieft, kun je weer even lachen.
Ik wel. Typisch hetero.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och ik heb er niks geen problemen mee vriendlief een pakkerd te geven in het openbaar, maar beetje op z'n Frans zoals sommigen, no thx, zo erg ben ik ook weer niet.
Ja maar dat is dan ook niet de goede site Koos.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:59 schreef KoosVogels het volgende:
Bronnen presenteren staat tegenwoordig schijnbaar te boek als retoriek.
Wel als de bron mij onwelgevallig is.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:59 schreef KoosVogels het volgende:
Bronnen presenteren staat tegenwoordig schijnbaar te boek als retoriek.
Hoezo?quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Ja maar dat is dan ook niet de goede site Koos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |