Nee hoor, in het echt zijn de meeste mensen vreselijk introvert en durven niets te zeggen!quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:15 schreef Boze_Appel het volgende:
De meeste mensen zijn grofweg hetzelfde als online meestal, alleen dan vaak net een klein stapje minder uitgesproken.
Ja verdomme, alsof ik daar wat aan kan doen!quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee hoor, in het echt zijn de meeste mensen vreselijk introvert en durven niets te zeggen!
Nee, dat bedacht ik mij later ook.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik zie dat nergens geïmpliceerd worden.
Projectie?quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee hoor, in het echt zijn de meeste mensen vreselijk introvert en durven niets te zeggen!
Dat was de versie van de meet van php. Sindsdien een running joke geworden.quote:
Was php een beetje stilletjes?quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat was de versie van de meet van php. Sindsdien een running joke geworden.
Mijn land begint een aaneenknoping van tegenstrijdigheden te wordenquote:The Rogue Nation of Parodico is a small, safe nation, notable for its absence of drug laws. Its hard-nosed, cynical population of 20 million are ruled by a mostly-benevolent dictator, who grants the populace the freedom to live their own lives but watches carefully for anyone to slip up.
The large, corrupt government is mainly concerned with Law & Order, although Education and Defence are secondary priorities. The average income tax rate is 28%, but much higher for the wealthy. A very small private sector is dominated by the Book Publishing industry.
Parodico's children are widely acknowledged as the most foul-mouthed in the region, the government is avowedly atheist, there has been a series of riots between local cannibals and health food advocates, and membership in the state-owned Church of Parodico is mandatory and all other faith organisations are banned. Crime -- especially youth-related -- is well under control, thanks to a well-funded police force. Parodico's national animal is the Penguin, which is also the nation's favorite main course, and its currency is the Rupee.
Geen idee. Ik heb vooral met GS, VS en reya zitten ouwehoeren.quote:
Ik heb maar heel kort met 'm gesproken, maar hij bevestigde m'n vooroordelen wel: grote bek op het internet, maar op zondag met oma een taart bakken.quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik heb maar heel kort met 'm gesproken, maar hij bevestigde m'n vooroordelen wel: grote bek op het internet, maar op zondag met oma een taart bakken.
En een glas melk drinken.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik heb maar heel kort met 'm gesproken, maar hij bevestigde m'n vooroordelen wel: grote bek op het internet, maar op zondag met oma een taart bakken.
Groepjesvorming, bah.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb vooral met GS, VS en reya zitten ouwehoeren.
Grappig, die tic heb je wel snel ontdekt. Ik heb er volgens mij over de honderd.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:38 schreef eriksd het volgende:
Friek doet zijn ogen even dicht als hij ergens helemaal in opgaat. Beetje lastig uit te leggen
Ik hoor wel eens dat ik heel gepassioneerd m'n mening kan verkondigen. Volgens mij hebben jullie daar ook iets van opgepikt.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:42 schreef eriksd het volgende:
Het is in mijn ogen vooral een teken dat je volkomen staat achter datgene wat je zegt. Niet gecalculeerd ofzo.
Wat is daar verschrikkelijk aan?quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:31 schreef DutchErrorist het volgende:
StaphorstDaar woont mijn vriendin vlakbij, wat een verschrikkelijk dorp is dat zeg.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:48 schreef KoosVogels het volgende:
Als ik iets intelligents roep, streel ik altijd over mijn baard. Het zal jullie dan ook niet verbazen dat ik mij altijd netjes op tijd scheer.
Klopt. Je bent dan ook goed te trollen in het echtquote:Op woensdag 20 juli 2011 10:51 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik hoor wel eens dat ik heel gepassioneerd m'n mening kan verkondigen. Volgens mij hebben jullie daar ook iets van opgepikt.
Heb ik ook last van. Dan zit je helemaal in trance en ratel je maar door. Top is dat.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:51 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik hoor wel eens dat ik heel gepassioneerd m'n mening kan verkondigen. Volgens mij hebben jullie daar ook iets van opgepikt.
Ik maak dan altijd met twee vingers een puntje in mijn sik.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:48 schreef KoosVogels het volgende:
Als ik iets intelligents roep, streel ik altijd over mijn baard. Het zal jullie dan ook niet verbazen dat ik mij altijd netjes op tijd scheer.
Ik krijg je nog wel met voor die haargrens-opmerking.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Klopt. Je bent dan ook goed te trollen in het echt
Jij raakte steeds geirriteerderquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:01 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik krijg je nog wel met voor die haargrens-opmerking.
Ik heb eens een ex gehad die het leuk vond om daar me constant mee te kutten. Zat ik bijvoorbeeld te klagen over iets, reageert ze droog, "Jaja, je werd er met je haren bij gesleept.. oh nee wacht!"quote:
Kies gewoon de juiste insteek. Verwacht er geen serieuze discussie op niveau te kunnen voeren.quote:
Zeker een vorm van projectie, echter niet van mijn kant. Zoals al aangegeven werd door erik, er zit een symbolische betekenis achter.quote:
Hoewel ik mijn best doe om als een onprettige persoonlijkheid over te komen blijkt hetgeen wat jij stelt meer met de waarheid overeen te komen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
V_P lijkt me wel een geschikte kerel om een biertje mee te drinken.
"In de Tweede Wereldoorlog werd in veel gemeenten onder NSB-invloed gemengd zwemmen toegestaan."quote:
Friek is kalend?quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:01 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik krijg je nog wel met voor die haargrens-opmerking.
Ik had in dat topic ook al gepleit voor rehabilitatie van de NSB.quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:18 schreef remlof het volgende:
Zo zie je maar dat elke partij heeft wel een paar goeie standpunten heeft.
Ik zie het net. Heb nu PVV gebruikt in de reactie op jouw NSB-post.quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik had in dat topic ook al gepleit voor rehabilitatie van de NSB.
Ik ben helaas in een 'negers zijn inferieur'-discussie verzeild geraakt.quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:18 schreef remlof het volgende:
[..]
"In de Tweede Wereldoorlog werd in veel gemeenten onder NSB-invloed gemengd zwemmen toegestaan."
Zo zie je maar dat elke partij heeft wel een paar goeie standpunten heeft.
Maar dit is natuurlijk van de zotte: 'Zedelijke boerkini voorbeeld voor gereformeerden'
Berlitz is wedergekeerd?quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben helaas in een 'negers zijn inferieur'-discussie verzeild geraakt.
Hahaha. Wat een heldinquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:12 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik heb eens een ex gehad die het leuk vond om daar me constant mee te kutten. Zat ik bijvoorbeeld te klagen over iets, reageert ze droog, "Jaja, je werd er met je haren bij gesleept.. oh nee wacht!"
Viel besser immer Party zu machen mein freund.quote:
Tot het geld van je ouders op is?quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Viel besser immer Party zu machen mein freund.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |