SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 49:
kerels met lange blonde lokken, geile kabouters, eeuwige maagden, geweldige christenen, stelletjes, dames met tieten waar je u tegen zegt, homo's met geweldige muziek smaak, negers voor excuus en knuffels, pubers voor onzekerheden, ouders om op ons te letten
en wat hebben we allemaal gemeen :
smerige vunzige gedachtes.. muziek, autisten want FOK!
[Radio 49] #465 c_a zit op de pot, op de pot. Doe de deur op slotquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:32 schreef charmed_angel het volgende:
Wat is de TT? Ik zie hem niet helemaal
over dat je een pot bent enzoquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:32 schreef charmed_angel het volgende:
[Radio 49] #465 c_a zit op de pot, op de pot. Doe de deur op slotquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:32 schreef charmed_angel het volgende:
Voor die meet?quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:33 schreef charmed_angel het volgende:
Kut moet even mijn afspraak van de fysio verplaatsen donderdag
Ik lig in bed nuquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
[Radio 49] #465 c_a zit op de pot, op de pot. Doe de deur op slot
vraag hem gewoon mee joh!quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:33 schreef charmed_angel het volgende:
Kut moet even mijn afspraak van de fysio verplaatsen donderdag
Je muziek klinkt ook wat zacht tov DJ Erik?quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Owww, verkeerde versie op m'n schijf, bahah
Negeer mij niet VH en C_Aquote:
maar ik draai ook wel hardquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:34 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Je muziek klinkt ook wat zacht tov DJ Erik?
Ja dat is geen goed antwoord ik wil minuut tot minuut beschrijvingen, quotes, uitspraken, afspraken, namen, rugnummers.quote:
jaloers!quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:35 schreef Viro het volgende:
Morgen rond deze tijd vertrek ik naar Duitsland voor F1 GP van Duitsland komende weekend
Op C_A? Nee dat meen je niet.quote:
Dat kan, maar niks veranderd sinds gisterenquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:34 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Je muziek klinkt ook wat zacht tov DJ Erik?
Ik voel de liefdequote:Op woensdag 20 juli 2011 02:36 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga nu echt slapen
Welterusten en veel liefde
Jaja.quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:36 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga nu echt slapen
Welterustenquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:36 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga nu echt slapen
Ik moet slapen, vraag maar aan VHquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat is geen goed antwoord ik wil minuut tot minuut beschrijvingen, quotes, uitspraken, afspraken, namen, rugnummers.
Slaap lekker!quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:36 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga nu echt slapen
VH, moet Miran slapen?quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moet slapen, vraag maar aan VH
quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:37 schreef ValHallen het volgende:
Al die mensen die nu denken dat ik verliefd ben op C_A
Iemand anders
VH richt je vriendin eens goed af.quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moet slapen, vraag maar aan VH
ik wou spa nog proberen, maar was ook al te laat, dus misschien volgend jaar! hockenheim,spa of monaco!quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:37 schreef Viro het volgende:
[..]
ergens in februari weekend pass gekocht
Oh ik wou net Faye gaan whatsappenquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:37 schreef ValHallen het volgende:
Iemand anders
Ik vind het wel schattigquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:37 schreef ValHallen het volgende:
Iemand anders
Toch niet ik hè?quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:37 schreef ValHallen het volgende:
Iemand anders
Ja maar ik zit bijna nooit op msn.quote:
Ik kon kiezen tussen Spa of Nürburgring. Spa was mij te duur dus gekozen voor laatste (ben een student)quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ik wou spa nog proberen, maar was ook al te laat, dus misschien volgend jaar! hockenheim,spa of monaco!
quote:
Heuj, msn is nog best van deze tijd ja!quote:
Hoaxquote:
Trustenquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:41 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ga slapen, val om, de groetjes allemaal
quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:41 schreef Fokker89 het volgende:
slaap lekkerquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:41 schreef Fokker89 het volgende:
Msnquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heuj, msn is nog best van deze tijd ja!
En jij ging slapen, al een uur geleden ofzo..
Weltrsuenquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:41 schreef Fokker89 het volgende:
Wijntje dan maar?quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Msn
Ja ik ben c_awel niet wel niet
Vandaag?quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:41 schreef iBenny het volgende:
JJH, hoe kun jij nou al op 276 post zitten?![]()
Kan Lutte op mijn schouder komen huilen van verdriet, daar maak ik dan heel handig gebruik vanquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Volgens mij komt het daar wel op neer, ik heb nog geen van beiden zien ontkennen.
En ik blijf alleen achter.quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee Benny en lutte
En JJH en VH
Ow en wij, maar dag wist je al
Whuuuut?quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee Benny en lutte
En JJH en VH
Ik heb volgens mij een Fok! harem en ik ben niet eens een moslimquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee Benny en lutte
En JJH en VH
Samzz heeft mij vanavond gehosseld.quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:44 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij een Fok! harem en ik ben niet eens een moslim![]()
![]()
Knetter, Carooltje, Samzz, jij en nog een paar andere dames
quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Whuuuut?
Fijn dat ik het ook nog even hoor.
Rose dan?quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik drink niet, dat is slecht voor je
quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik drink niet, dat is slecht voor je
Ik wil liever geen fokkerquote:
Ze noemde mij vanavond nog een droomman.quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:45 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik heb Samzz gehosseld, dus jij hebt pech
Ow laat maar, ik deel niet graagquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:44 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij een Fok! harem en ik ben niet eens een moslim![]()
![]()
Knetter, Carooltje, Samzz, jij en nog een paar andere dames
Voortaan rubbertjes om je handen doenquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:45 schreef ValHallen het volgende:
Stiekem was ik het die Faye heeft bezwangerd
Scherp. Heel scherp.quote:
Whehe you're being playedquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Ze noemde mij vanavond nog een droomman.
Er is genoeg Viro voor alle damesquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow laat maar, ik deel niet graag
Nee laat maarquote:
Ik kan mijn agenda wel zo regelen dat jij mij een hele dag voor jezelf hebtquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee laat maar![]()
Ik wil een hele Viro voor mezelf of anders niet
Ik heb je nummer nietquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:47 schreef Viro het volgende:
Maare mensen een fijne nacht, ik ga film kijken. Mocht guppie aangezet worden. Stuur maar een Whatsapp bericht
OKEE IEDERE MOTHERFUCKER BEHALVE VH DURF DIE LAPO TE PAKKEN IK KOM JE HALEN VRIEND(IN) IK KOM JE HALENquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:48 schreef ValHallen het volgende:
Als ik trouwens de lapo had gehad hadden jullie het al geweten
Okquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:48 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik kan mijn agenda wel zo regelen dat jij mij een hele dag voor jezelf hebt
De tank draait zich om?quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kan niet hardop lachen
Maar het bed beweegt
moet je je vibo een paar standjes lager zettenquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kan niet hardop lachen
Maar het bed beweegt
Die zijn helemaal ergquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet gek
Ik ben Jehova gewordenik raak soms in de war van al die geloven
Ik bedoel dat je niet meer drinkt... vanwege...quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet gek
Ik ben Jehova gewordenik raak soms in de war van al die geloven
quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je niet meer drinkt... vanwege...
Mis ik wat? Is c_a ook bezwangerd door VH?quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee geen idee, zondagquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Thanksquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hierna een verzoekje van MsMessy, ookal doe ik eigenlijk geen verzoekjes vannacht
Stttt we zouden het stilhoudenquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:54 schreef Viro het volgende:
[..]
Mis ik wat? Is c_a ook bezwangerd door VH?
Aha, dus toch.quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:54 schreef Viro het volgende:
[..]
Mis ik wat? Is c_a ook bezwangerd door VH?
Nu is het verpestquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Stttt we zouden het stilhouden
Ja, waarom niet. Is mij opgevallen dat jij vaak op begin van middagen draait. Is het wel handig om iemand te kunnen bereiken om guppie uit te zetten. (excuus voor sekstexting via WAquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ikmkrijg serieus gewoon je nummer
quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:56 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja, waarom niet. Is mij opgevallen dat jij vaak op begin van middagen draait. Is het wel handig om iemand te kunnen bereiken om guppie uit te zetten. (excuus voor sekstexting via WA)
quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Stttt we zouden het stilhouden
quote:
Wat een dekhengst is die VH.quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:59 schreef Viro het volgende:
We hebben dan Lisa (kind van c_a & VH), Amy (kind van faye & VH)
Nu nog wachten op Shelley
Mijn zoon heet sowieso Usain later.quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:59 schreef Viro het volgende:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:59 schreef Viro het volgende:
Gewoon zitten blijven..quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:02 schreef Viro het volgende:
Ik wil nu echt film gaan kijken maar jullie zijn te gezellig bezig hier
Lutte en ik fixen die wel ffquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:59 schreef Viro het volgende:
Kunnen ze live fout ventje doen voor VH![]()
Ik zag het ook pas enorm laat.quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:59 schreef Viro het volgende:
Kunnen ze live fout ventje doen voor VH![]()
Dat waren ze altijd alquote:Op woensdag 20 juli 2011 03:03 schreef ValHallen het volgende:
De nachten zijn tegenwoordig echt kostelijk
Zijn er trouwens nog steeds mensen die niks doorhebben?
quote:
Nee ik heb niets door omdat ik er amper benquote:Op woensdag 20 juli 2011 03:03 schreef ValHallen het volgende:
Ik ben fucking slecht in dat soort dingen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:03 schreef ValHallen het volgende:
Ik zie je er niet tussen staan , bij whatsappquote:Op woensdag 20 juli 2011 03:02 schreef Viro het volgende:
Ik wil nu echt film gaan kijken maar jullie zijn te gezellig bezig hier
Hij doet het weerquote:Op woensdag 20 juli 2011 03:06 schreef iBenny het volgende:
C_a gaat trouwens slapen. Dr toetsenbord doet het niet meer
Lol, krijg je met een iPhone. Na een jaar moet je betalen voor het gebruiken van toetsenbordquote:Op woensdag 20 juli 2011 03:06 schreef iBenny het volgende:
C_a gaat trouwens slapen. Dr toetsenbord doet het niet meer
als het goed is heb je net een bericht ontvangen van mijquote:Op woensdag 20 juli 2011 03:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zie je er niet tussen staan , bij whatsapp
jaquote:Op woensdag 20 juli 2011 03:07 schreef Viro het volgende:
[..]
als het goed is heb je net een bericht ontvangen van mij
Nu wel.quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:09 schreef charmed_angel het volgende:
Jullie hadden dat niet door van VH
Ah, dat verklaart dat jij overal Bella bij haalde? Of hij.. eerder vandaag..quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:09 schreef charmed_angel het volgende:
Jullie hadden dat niet door van VH
Huhquote:Op woensdag 20 juli 2011 03:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart dat jij overal Bella bij haalde? Of hij.. eerder vandaag..
First comes love, then comes marriage, then comes VH with a Babycarriage..quote:
VH achter een kinderwagen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
First comes love, then comes marriage, then comes VH with a Babycarriage..
Ik ben jaloers.quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:14 schreef Viro het volgende:
Echt een ijsjes meet plannen terwijl ik F1 auto's en coureurs ga bewonderen.
Lewis was slim om Nicole ten huwelijk te vragen anders had ik haar zaterdag en zondag versierd in de pit
Ik zit er nog in ook.quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:07 schreef JJH het volgende:
Hoe een dag bier drinken ontaarde in een geheim genootschap.
Mono.
Neger wat.quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
VH deed het trouwens eerder zelf met Marathon Meet..
Daar heb je ook weer een punt..quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:15 schreef charmed_angel het volgende:
Sowieso is Bella leuk![]()
Dus die vraag ik automatisch mee naar een meet
Ik wil wel ruilen met je?quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:14 schreef Viro het volgende:
Echt een ijsjes meet plannen terwijl ik F1 auto's en coureurs ga bewonderen.
Lewis was slim om Nicole ten huwelijk te vragen anders had ik haar zaterdag en zondag versierd in de pit
Hier niet anders..quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Trouwens, die link in je sig geeft een 404.
Bellaquote:Op woensdag 20 juli 2011 03:15 schreef charmed_angel het volgende:
Sowieso is Bella leuk![]()
Dus die vraag ik automatisch mee naar een meet
Leuk koppie.quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
Genoeg over Bella, zeg eens wat over de DJ!
Dat spookte ook door m'n hoofd..quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:20 schreef ValHallen het volgende:
Zoals een wijs 17 jarig meisje zei op MSN:
*Hoe krijg je het voor elkaar
*Je valt op een meisje die je 90% van de tijd knockout hebt gezien
*
quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:20 schreef ValHallen het volgende:
*
Ja maar je post nu ook al een tijdje mee in tal enzo.quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:20 schreef ValHallen het volgende:
*
quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:20 schreef ValHallen het volgende:
*
Waarom denk je dat ik naar TAL gingquote:Op woensdag 20 juli 2011 03:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar je post nu ook al een tijdje mee in tal enzo.
Jullie zijn voor elkaar gemaakt, vind ik dan
What do you say to the DJ.....?!quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
Genoeg over Bella, zeg eens wat over de DJ!
Echt, er komt hier gewoon een rol kwartjes naar beneden gepleurd.quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik naar TAL ging
Heeft Faye dat gezegd?quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:20 schreef ValHallen het volgende:
*
Ja dat wist ik welquote:Op woensdag 20 juli 2011 03:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik naar TAL ging
Ho ho, niet te veel op de zaken vooruit lopenquote:Op woensdag 20 juli 2011 03:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Echt, er komt hier gewoon een rol kwartjes naar beneden gepleurd.
Wéér een TAL-stelletje.
Mjah, weinig, de enige die luisterd is MsMessy volgensmij anywayquote:
Is me ook weleens gebeurt kerel.quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:24 schreef heloef het volgende:
Trouwens het kan erger ik was verliefd op een meisje die ik 3 minuten heb gezien.
Wat is erger?
Hoiquote:Op woensdag 20 juli 2011 03:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, weinig, de enige die luisterd is MsMessy volgensmij anyway
De eerste indruk kan zo geweldig verpletterend zijn.quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:24 schreef heloef het volgende:
Trouwens het kan erger ik was verliefd op een meisje die ik 3 minuten heb gezien.
Wat is erger?
Bustedquote:Op woensdag 20 juli 2011 03:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Was het zo duidelijk
Ik dacht al vrij discreet het topic binnen te wandelen
Ik luister ook nietquote:Op woensdag 20 juli 2011 03:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Was het zo duidelijk
Ik dacht dat dat gewoon vanwege de meet wasquote:Op woensdag 20 juli 2011 03:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Was het zo duidelijk
Wij zijn tof.quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:28 schreef ValHallen het volgende:
Maar TAL SC is echt heel tof heb ik gemerkt dus niks dan liefde voor de mensen daar
TAL, waar staat dat voor?quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:28 schreef ValHallen het volgende:
Maar TAL SC is echt heel tof heb ik gemerkt dus niks dan liefde voor de mensen daar
Maar dan zit ik vervolgens het topic niet te lezenquote:Op woensdag 20 juli 2011 03:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zie dat altijd wel vrij snelquote:Op woensdag 20 juli 2011 03:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Was het zo duidelijk
Ik ook niet, want vind het onderwerp niet zo denderendquote:Op woensdag 20 juli 2011 03:29 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Maar dan zit ik vervolgens het topic niet te lezen
Dus jij hebt een week als dubbelspion geleefdquote:Op woensdag 20 juli 2011 03:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zie dat altijd wel vrij snel
Maar het komt ook omdat ik wist dat het wederzijds is enzo
Dat verklaart weer iets anders...quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zie dat altijd wel vrij snel
Maar het komt ook omdat ik wist dat het wederzijds is enzo
Een beetje TAL inteelt hier in 49 inderdaad.quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ook niet, want vind het onderwerp niet zo denderend
Geloof je het zelf?quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:30 schreef charmed_angel het volgende:
Maar ik ga echt slapen nu, eerst nog even plassen
Trusten
Jealousy is a bitchquote:Op woensdag 20 juli 2011 03:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nuo nee, dat niet zo zeer.. Maar nvmquote:Op woensdag 20 juli 2011 03:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Een beetje TAL inteelt hier in 49 inderdaad.
quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Talentenjachten. http://forum.fok.nl/TAL
Dat volg ik dus niet eensquote:Op woensdag 20 juli 2011 03:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Doei en bedanktquote:Op woensdag 20 juli 2011 03:30 schreef charmed_angel het volgende:
Maar ik ga echt slapen nu, eerst nog even plassen
Trusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |