Je muziek klinkt ook wat zacht tov DJ Erik?quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Owww, verkeerde versie op m'n schijf, bahah
Negeer mij niet VH en C_Aquote:
maar ik draai ook wel hardquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:34 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Je muziek klinkt ook wat zacht tov DJ Erik?
Ja dat is geen goed antwoord ik wil minuut tot minuut beschrijvingen, quotes, uitspraken, afspraken, namen, rugnummers.quote:
jaloers!quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:35 schreef Viro het volgende:
Morgen rond deze tijd vertrek ik naar Duitsland voor F1 GP van Duitsland komende weekend
Op C_A? Nee dat meen je niet.quote:
Dat kan, maar niks veranderd sinds gisterenquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:34 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Je muziek klinkt ook wat zacht tov DJ Erik?
Ik voel de liefdequote:Op woensdag 20 juli 2011 02:36 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga nu echt slapen
Welterusten en veel liefde
Jaja.quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:36 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga nu echt slapen
Welterustenquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:36 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga nu echt slapen
Ik moet slapen, vraag maar aan VHquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat is geen goed antwoord ik wil minuut tot minuut beschrijvingen, quotes, uitspraken, afspraken, namen, rugnummers.
Slaap lekker!quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:36 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga nu echt slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |