Nu wel.quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:09 schreef charmed_angel het volgende:
Jullie hadden dat niet door van VH

Ah, dat verklaart dat jij overal Bella bij haalde? Of hij.. eerder vandaag..quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:09 schreef charmed_angel het volgende:
Jullie hadden dat niet door van VH

Huhquote:Op woensdag 20 juli 2011 03:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart dat jij overal Bella bij haalde? Of hij.. eerder vandaag..

First comes love, then comes marriage, then comes VH with a Babycarriage..quote:

VH achter een kinderwagen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
First comes love, then comes marriage, then comes VH with a Babycarriage..

Ik ben jaloers.quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:14 schreef Viro het volgende:
Echt een ijsjes meet plannen terwijl ik F1 auto's en coureurs ga bewonderen.
Lewis was slim om Nicole ten huwelijk te vragen anders had ik haar zaterdag en zondag versierd in de pit

Ik zit er nog in ook.quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:07 schreef JJH het volgende:
Hoe een dag bier drinken ontaarde in een geheim genootschap.
Mono.

Neger wat.quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
VH deed het trouwens eerder zelf met Marathon Meet..

Daar heb je ook weer een punt..quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:15 schreef charmed_angel het volgende:
Sowieso is Bella leuk
Dus die vraag ik automatisch mee naar een meet

Ik wil wel ruilen met je?quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:14 schreef Viro het volgende:
Echt een ijsjes meet plannen terwijl ik F1 auto's en coureurs ga bewonderen.
Lewis was slim om Nicole ten huwelijk te vragen anders had ik haar zaterdag en zondag versierd in de pit

Hier niet anders..quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Trouwens, die link in je sig geeft een 404.

Bellaquote:Op woensdag 20 juli 2011 03:15 schreef charmed_angel het volgende:
Sowieso is Bella leuk
Dus die vraag ik automatisch mee naar een meet

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |