Mwah, op een discussieforum kan het soms wel fijn zijn als mensen elkaar enigszins serieus nemen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:27 schreef GSbrder het volgende:
Wat maakt het ook uit of iemand wie dan ook serieus neemt op internet?
Zodra het kwijlt haak ik af.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En ik maar denken dat in de ogen van links alles wat zielig en / of kwetsbaar is, automatisch ook knuffelbaar is.
Na 1000 SC's in 6 maanden gevuld te hebben wordt dat soms wat lastig.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:29 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Mwah, op een discussieforum kan het soms wel fijn zijn als mensen elkaar enigszins serieus nemen.
Ik loop louter met veren op mijn hoed rond, dat mag ik wel bekend veronderstellen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:30 schreef KoosVogels het volgende:
Wel ballen dat je een foto van jezelf in de OP zet, V_P.
Ik zie het forum iets breder dan deze SC.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:30 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Na 1000 SC's in 6 maanden gevuld te hebben wordt dat soms wat lastig.
De inhoud serieus nemen is voldoende. Hier wordt zovaak op de man gespeeld en gaat een bepaalde club al zolang mee, dat ik mijn mond toch niet genuanceerd open kan trekken voordat ene mod met de libertarische kaart op de proppen komtquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:29 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Mwah, op een discussieforum kan het soms wel fijn zijn als mensen elkaar enigszins serieus nemen.
Er is ook nog iets buiten dit draadje?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:31 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik zie het forum iets breder dan deze SC.
Ik kan het één niet zonder het ander.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De inhoud serieus nemen is voldoende.
Moet je op 29 juli eens terugkomen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:29 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Communisme ookquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:31 schreef dotCommunism het volgende:
Libertarisme blijft altijd grappig, zeker als Zienswijze met zijn robots weer komt.
Tranen over m'n wangen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:31 schreef dotCommunism het volgende:
Libertarisme blijft altijd grappig, zeker als Zienswijze met zijn robots weer komt.
Toch wel. Anders zou niemand een kloon nemen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:32 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik kan het één niet zonder het ander.
Ik ken PHP wel. Aandoenlijke jongen, ergens.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Moet je op 29 juli eens terugkomen.
Hoho, elke post van Zienswijze is grappig. Niet alleen zn robot-geleuter.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:31 schreef dotCommunism het volgende:
Hihi, maar jij ookquote:
quote:
quote:
Hihihi, dat doet me eraan denken dat hij een keer voorstelde dat ouders een lening moesten nemen die hun kind dan als een soort slaaf moest gaan afbetalen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoho, elke post van Zienswijze is grappig. Niet alleen zn robot-geleuter.
Waarvan ken je hem?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:32 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik ken PHP wel. Aandoenlijke jongen, ergens.
Ik snap niet hoe dat verschil maakt. Als ik niet weet dat die persoon iemand is die ik normaal gesproken niet serieus neem, neem ik hem in dat geval wellicht 'per ongeluk' op basis van zijn post wel serieus, ja, maar dan neem ik dus alsnog beide serieus.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Toch wel. Anders zou niemand een kloon nemen.
Och ja. Wat een kerel. Krijg ook af en toe het idee dat hij zit te FOK!ken met een studieboek op zn schoot.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hihihi, dat doet me eraan denken dat hij een keer voorstelde dat ouders een lening moesten nemen die hun kind dan als een soort slaaf moest gaan afbetalen.
Hè? Je erkent dat je posts leest met een bepaald vooroordeel als ze door een user geschreven zijn, maar exact dezelfde tekst die door een kloon gespuid wordt, neem je wel serieus. Dan bewijs je toch mijn punt dat het voldoende is de inhoud serieus te nemen?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:35 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe dat verschil maakt. Als ik niet weet dat die persoon iemand is die ik normaal gesproken niet serieus neem, neem ik hem in dat geval wellicht 'per ongeluk' op basis van zijn post wel serieus, ja, maar dan neem ik dus alsnog beide serieus.
quote:
Nee, om de zakken van de ouders leeg te kloppen.quote:
Hoho, niet zo.quote:
Ik zeg ook niet dat het niet voldoende zou zijn... Ik zeg dat ik het niet kan. Dezelfde post kun je heel anders opvatten afhankelijk van wie hem plaatst. Lijkt me overigens niet zo bijzonder, zo gaat het in het dagelijks leven immers ook.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hè? Je erkent dat je posts leest met een bepaald vooroordeel als ze door een user geschreven zijn, maar exact dezelfde tekst die door een kloon gespuid wordt, neem je wel serieus. Dan bewijs je toch mijn punt dat het voldoende is de inhoud serieus te nemen?
Het dagelijks leven is juist gevoeliger dan het internet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:41 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet voldoende zou zijn... Ik zeg dat ik het niet kan. Dezelfde post kun je heel anders opvatten afhankelijk van wie hem plaatst. Lijkt me overigens niet zo bijzonder, zo gaat het in het dagelijks leven immers ook.
Kan je dat nader toelichten?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het dagelijks leven is juist gevoeliger dan het internet.
Bassie stinkt naar de drank.quote:
Het scheelt een paar onderkinnen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:40 schreef GSbrder het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Zoek de verschillen.
Iemand die in het dagelijks leven charismatisch, gevat, ad rem en meeslepend is, zal in een directe discussie veel eenvoudiger kunnen winnen dan op het internet, enkele dyslectici daargelaten. Daarom is discussieren op de ouderwetse manier eigenlijk mooier, non-verbale middelen ter beschikking, geen toetsenbord-helden maar echte real-time gevechten. Prachtig toch?quote:
Mwoah, je hebt geen research of bronnen bij de hand in real-lifequote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Iemand die in het dagelijks leven charismatisch, gevat, ad rem en meeslepend is, zal in een directe discussie veel eenvoudiger kunnen winnen dan op het internet, enkele dyslectici daargelaten. Daarom is discussieren op de ouderwetse manier eigenlijk mooier, non-verbale middelen ter beschikking, geen toetsenbord-helden maar echte real-time gevechten. Prachtig toch?
Wat een edele gedachte.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Iemand die in het dagelijks leven charismatisch, gevat, ad rem en meeslepend is, zal in een directe discussie veel eenvoudiger kunnen winnen dan op het internet, enkele dyslectici daargelaten. Daarom is discussieren op de ouderwetse manier eigenlijk mooier, non-verbale middelen ter beschikking, geen toetsenbord-helden maar echte real-time gevechten. Prachtig toch?
Als je enige algemene ontwikkeling hebt genoten hoef je ook niet allerhande zaken op te zoeken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mwoah, je hebt geen research of bronnen bij de hand in real-life
Nog een heel groot pluspunt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is een gemis, maar daar draait politiek dan ook niet omquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vind dat dit forum juist zijn waarde bewijst door mensen die zich door allerlei omstandigheden nooit in een discussie zouden mengen, ook een kans krijgen gehoord te worden.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oneens. Het fijne van echte discussies is dat je het van je eigen kennis en logica moet hebben, i.p.v. het simpelweg knippen en plakken van andermans wijsheden.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is een gemis, maar daar draait politiek dan ook niet om
Dat ligt er natuurlijk aan. Bij de digitale variant van het verbale debat is dat misschien het geval. M.i. zijn de interessantste discussies op fora eerder die waarin als het ware betogen worden afgewisseld.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:45 schreef von_Preussen het volgende:
Als je enige algemene ontwikkeling hebt genoten hoef je ook niet allerhande zaken op te zoeken.
Logica vereist geen bronnen en research.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:47 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Oneens. Het fijne van echte discussies is dat je het van je eigen kennis en logica moet hebben, i.p.v. het simpelweg knippen en plakken van een andermans wijsheden.
Leugensquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:31 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik zie het forum iets breder dan deze SC.
Jeroen is een held.quote:
De toegankelijkheid van al die informatie zorgt er in mijn beleving ook vaak voor dat mensen zich gewoon op de woorden van een ander gaan verlaten in plaats van zelf na te denken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Logica vereist geen bronnen en research.
Kennis eveneens niet. Is je parate kennis ongeloofwaardig, dan krijg je een schijndiscussie en dat is iets waar dit soort forum-fitties vaak de mist in gaan. Op het internet is namelijk elk fenomeen op 8 verschillende manieren te bewijzen en als jij bewijst dat de lucht blauw is, kan iemand anders met bronnen komen dat het rood is.
Zeg dat maar niet tegen je andere held Huub, die heeft een schijthekel aan Jeroen. En terecht overigens.quote:
Dat voorkom je dus in een discussie zonder een big data bias.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:51 schreef kLowJow het volgende:
[..]
De toegankelijkheid van al die informatie zorgt er in mijn beleving ook vaak voor dat mensen zich gewoon op de woorden van een ander gaan verlaten in plaats van zelf na te denken.
Brede basiskennis en overtuigd zijn van je eigen gelijk kom je een eind meequote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Das waar. Huub is een grotere heldquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Zeg dat maar niet tegen je andere held Huub, die heeft een schijthekel aan Jeroen. En terecht overigens.
Blind furyquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:57 schreef Boze_Appel het volgende:
Van de Nederlandse acteurs is er maar één held en dat is Rutger Hauer.
Blader Runner
LEXX
Hobo with a Shotgun
nuff said.
Er zit een verschil tussen iets op acht manieren kunnen ondersteunen met bewijs en twee tegenstrijdige stellingen kunnen 'bewijzen'. Het is natuurlijk aan de deelnemer om uit te maken waarom de argumenten voor X=a steekhoudender zijn dan die voor X=b.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Logica vereist geen bronnen en research.
Kennis eveneens niet. Is je parate kennis ongeloofwaardig, dan krijg je een schijndiscussie en dat is iets waar dit soort forum-fitties vaak de mist in gaan. Op het internet is namelijk elk fenomeen op 8 verschillende manieren te bewijzen en als jij bewijst dat de lucht blauw is, kan iemand anders met bronnen komen dat het rood is.
Dat is trouwens ook de klacht van het hedendaags filosoferen las ik laatst. Filosofen halen over het algemeen andere filosofen aan ipv van zelf over zaken goed na te denken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:51 schreef kLowJow het volgende:
[..]
De toegankelijkheid van al die informatie zorgt er in mijn beleving ook vaak voor dat mensen zich gewoon op de woorden van een ander gaan verlaten in plaats van zelf na te denken.
The Hitcherquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:57 schreef Boze_Appel het volgende:
Van de Nederlandse acteurs is er maar één held en dat is Rutger Hauer.
Blader Runner
LEXX
Hobo with a Shotgun
nuff said.
Daarom vereist logica ook geen kennis, nog eenzelfde startpositie.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen iets op acht manieren kunnen ondersteunen met bewijs en twee tegenstrijdige stellingen kunnen 'bewijzen'. Het is natuurlijk aan de deelnemer om uit te maken waarom de argumenten voor X=a steekhoudender zijn dan die voor X=b.
Hier krijg ik zo'n laatste-der-Mohikanen-gevoel van.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:59 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is trouwens ook de klacht van het hedendaags filosoferen las ik laatst. Filosofen halen over het algemeen andere filosofen aan ipv van zelf over zaken goed na te denken.
Goede vraag, volgens mij heeft zelfs Rock in jaren niets meer van hem gehoord.quote:
Allemaal waardig aan je muzieksmaak, er zit veel beters tussen. Niet iedereen kan altijd goed zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:01 schreef eriksd het volgende:
Jeroen Krabbe:
Prince of tides
The Fugitive
Living Daylights
Soldaat van Oranje
The Punisher.
Natuurlijk vereist logica kennis. Er zijn immers predikaten waarvan je de waarheid dient aan te nemen. Dat is over het algemeen hetgeen dat kennis vereist.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daarom vereist logica ook geen kennis, nog eenzelfde startpositie.
Men hoeft geen voorstander te zijn om te bewijzen waarom euthanasie slecht is, abortus moord of de doodstraf een prima straf.
Famke Janssen: http://www.imdb.com/name/nm0000463/quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:01 schreef eriksd het volgende:
Jeroen Krabbe:
Prince of tides
The Fugitive
Living Daylights
Soldaat van Oranje
The Punisher.
Waarom is dat zo? Dommen en kinderen kunnen met volkomen sluitende logische redenaties op de proppen komen, juist door de afwezigheid van verstikkende predikaten die inconsistent zijn met elkaar en daardoor het ontwikkelde individu doen twijfelen aan de juistheid van logica.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Natuurlijk vereist logica kennis. Er zijn immers predikaten waarvan je de waarheid dient aan te nemen. Dat is over het algemeen hetgeen dat kennis vereist.
Consistentie is een essentiële eigenschap van een logisch systeem. Wat ik bedoel met kennis als vereiste is dat logica bijvoorbeeld bestaat uit implicaties als A -> B. Daarbij dien je dan aan te nemen of af te leiden dat A waar is om te kunnen stellen dat B ook waar is. Als je A afleidt, dan zal dit weer moeten gebeuren op basis van dergelijke implicaties die uiteindelijk leiden tot een punt waar je een zeker gegeven voor waar zult moeten aannemen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waarom is dat zo? Dommen en kinderen kunnen met volkomen sluitende logische redenaties op de proppen komen, juist door de afwezigheid van verstikkende predikaten die inconsistent zijn met elkaar en daardoor het ontwikkelde individu doen twijfelen aan de juistheid van logica.
Check.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Er is zeker weer een programma over de Tour bezig??
http://wtfdraagtmart.wordpress.com/ is in ieder geval niet geupdate.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Er is zeker weer een programma over de Tour bezig??
Dank voor de bevestiging!quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://wtfdraagtmart.wordpress.com/ is in ieder geval niet geupdate.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://wtfdraagtmart.wordpress.com/ is in ieder geval niet geupdate.
Lamzakken zijn 'm gepeerd naar de tvquote:
Consistentie in een zeer kleine schaal wil nog niet zeggen dat er onderlinge consistentie moet bestaan. Een klein kind kan prima uitleggen waarom de paashaas niet bestaat en sinterklaas wel, zonder dat er dus implicaties uit de lessen van A genomen worden in de acceptatie van premisse B.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Consistentie is een essentiële eigenschap van een logisch systeem. Wat ik bedoel met kennis als vereiste is dat logica bijvoorbeeld bestaat uit implicaties als A -> B. Daarbij dien je dan aan te nemen of af te leiden dat A waar is om te kunnen stellen dat B ook waar is. Als je A afleidt, dan zal dit weer moeten gebeuren op basis van dergelijke implicaties die uiteindelijk leiden tot een punt waar je een zeker gegeven voor waar zult moeten aannemen.
Donutsquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:19 schreef kLowJow het volgende:
Sigaret roken, donuts halen, film kijken.
En neuken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:19 schreef kLowJow het volgende:
Sigaret roken, donuts halen, film kijken.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:20 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:19 schreef betyar het volgende:
Ik had vandaag mijn zus met haar 4 zonen en man op bezoek. was gezellig en ze hebben vis gevangen achter in de kikkerpoel.
Wat vind je hiervan?quote:
Shame on you.quote:
Oh wacht, kom jij zo weer met die 3 toto nummertjes aanzetten?quote:
Apart. Wel oke.quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh wacht, kom jij zo weer met die 3 toto nummertjes aanzetten?
Oeh, vertel eens.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]Ja, het enige wat ik post is Toto
![]()
Kijk eens in de spiegel snoetje
Volgens mij begrijp je niet zoveel van logica. Consistentie betekent dat er geen tegenstrijdige theorema's bestaan. Oftewel A en niet A mogen niet tegelijk waar zijn. Het mag niet zo zijn dat de paashaas tegelijk wel en tegelijk niet bestaat. De paashaas en sinterklaas mogen onafhankelijk van elkaar wel en niet bestaan, tenzij dit betekent dat onderliggende premissen tegelijk waar en niet waar zouden moeten zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Consistentie in een zeer kleine schaal wil nog niet zeggen dat er onderlinge consistentie moet bestaan. Een klein kind kan prima uitleggen waarom de paashaas niet bestaat en sinterklaas wel, zonder dat er dus implicaties uit de lessen van A genomen worden in de acceptatie van premisse B.
Neuh, weet je zelf welquote:
Geen idee eigenlijk. Ik post in ieder geval niet avond aan avond "can't stop loving you" of pamelaquote:
Een Tarzan doet altijd goed.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:33 schreef robin007bond het volgende:
Whiskers, weet je nog een cadeautje voor dat ene leuke meisje?
Schrödinger's paashaas, nouja, bijna dan.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:32 schreef Monolith het volgende:
Het mag niet zo zijn dat de paashaas tegelijk wel en tegelijk niet bestaat
Behalve wanneer de batterijen leeg zijn.quote:
Een beetje man zorgt ervoor dat hij ook op 230 werkt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Behalve wanneer de batterijen leeg zijn.
Regel dan meteen een Sybian.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:36 schreef betyar het volgende:
[..]
Een beetje man zorgt ervoor dat hij ook op 230 werkt.
Neequote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:33 schreef robin007bond het volgende:
Whiskers, weet je nog een cadeautje voor dat ene leuke meisje?
Parfummetje?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, ik weet er niet eens 1 voor mezelf, laat staan voor meisjes van 15
Daarnaast hangt het er van af wat voor type ze is en wat ze leuk vindt! Meisje van 15 dat ik "ken" hier op Fok kun je helemaal gelukkig maken met een plectrum van James Hetfield (true, maar lastig te verkrijgen), een ander meisje krijgt wellicht liever felroze glitternagellak..
![]()
Dus: Hoe goed ken je haar? Weet je wat ze leuk vindt? Ik zou zeggen: iets liefs, maar niet te kwijlerigs igg..
Ik ook nietquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Ik post in ieder geval niet avond aan avond "can't stop loving you" of pamela
Kan, maar ook dat kan persoonlijk zijn.. Ik word iig NIET blij als ik er 1 krijg die mij niet bevalt (en eigenlijk bevalt er maar 1)quote:
Damn. Ik weet het echt niet meer, een vriendin van haar zei dat ze een parfummetje wel kon waarderen. Maar stiekem vind ik dat een beetje duurquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan, maar ook dat kan persoonlijk zijn.. Ik word iig NIET blij als ik er 1 krijg die mij niet bevalt (en eigenlijk bevalt er maar 1)
Ik heb hier ergens een plectrum en sticks van Sepultura liggen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, ik weet er niet eens 1 voor mezelf, laat staan voor meisjes van 15
Daarnaast hangt het er van af wat voor type ze is en wat ze leuk vindt! Meisje van 15 dat ik "ken" hier op Fok kun je helemaal gelukkig maken met een plectrum van James Hetfield (true, maar lastig te verkrijgen), een ander meisje krijgt wellicht liever felroze glitternagellak..
![]()
Dus: Hoe goed ken je haar? Weet je wat ze leuk vindt? Ik zou zeggen: iets liefs, maar niet te kwijlerigs igg..
Misschien wil ze wel een breezer of Big Mac.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Damn. Ik weet het echt niet meer, een vriendin van haar zei dat ze een parfummetje wel kon waarderen. Maar stiekem vind ik dat een beetje duur
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Misschien wil ze wel een breezer of Big Mac.
Een Max skatebike.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Misschien wil ze wel een breezer of Big Mac.
Dat is ook veel te duur!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Damn. Ik weet het echt niet meer, een vriendin van haar zei dat ze een parfummetje wel kon waarderen. Maar stiekem vind ik dat een beetje duur
Die zou ik best willen hebben, maar zij niet gok ik zoquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:41 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb hier ergens een plectrum en sticks van Sepultura liggen.
Dat vrees ik ookquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die zou ik best willen hebben, maar zij niet gok ik zo
Dat zijn herinneringen van mijn schrale jaren als vrijgezel. Die dingen zijn heilig.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die zou ik best willen hebben, maar zij niet gok ik zo
Dat is wel heel erg teruggrijpen naar het bandjestijdperk bet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:49 schreef betyar het volgende:
[..]
brand een CD en zeg dat je er extra moeite voor hebt gedaan, kopen is zo makkelijk.
Zet het op een USB stick of mini SD.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg teruggrijpen naar het bandjestijdperk bet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Zet het op een USB stick of mini SD.Ik brand een muziek CD op een bluray.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan is het een puzzel om het op een normale cd-speler te draaien![]()
Kan dat??quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik brand een muziek CD op een bluray.
Dan is het een puzzel om het op een normale cd-speler te draaien
Ik ben uitgeweest met Maxquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:48 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat zijn herinneringen van mijn schrale jaren als vrijgezel. Die dingen zijn heilig.
Gewoon de .wav bestanden op een bluray zetten. Ze kan dan echter niet afspelen op de CD-speler dus moet ze de bluray eerst rippen op haar pc (als ze al een bluray drive heeft)quote:
Maar ook dan moet je weten wat ze leuk vindtquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik brand een muziek CD op een bluray.
Dan is het een puzzel om het op een normale cd-speler te draaien
Daar heb je in de auto met cd speler geen fuck aan dus.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gewoon de .wav bestanden op een bluray zetten. Ze kan dan echter niet afspelen op de CD-speler dus moet ze de bluray eerst rippen op haar pc (als ze al een bluray drive heeft).
Vervolgens moet ze het weer branden op een gewone CD.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:52 schreef Boze_Appel het volgende:
Het is heel simpel. Er zijn twee vrouwen. Of ze wil het duurste wat jij maar kan betalen of ze wil iets waar jij na over hebt gedacht en dan boeit het niet wat het is. Ohnee, ook nog een derde, dan wil ze een nieuwe keukenmixer, maar dan heb je een SGP-vrouw.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:54 schreef betyar het volgende:
[..]
Daar heb je in de auto met cd speler geen fuck aan dus.
Welterustenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:56 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik ga maar eens kussenknuffelen, morgen weer vroeg de weg op. Lekker op (half) lege snelwegen rijden.
Ik hou het bij de bewoonde wereld, dank je.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Welterusten![]()
Ik hoorde trouwens iemand hier in Zeeland in een Renault Twingo slayer luisteren
Jij was het niet?
Zeeland en een Twingo,nee dat ben ik niet geweest. Ik heb een gezinsautootje geen koekenblik.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Welterusten![]()
Ik hoorde trouwens iemand hier in Zeeland in een Renault Twingo slayer luisteren
Jij was het niet?
quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nou Robin (als je er nog bent), gooi er maar weer een muziekje in
Tja..quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, de SC is op slot tot de "midden in de nacht"-posters eventueel verschijnen
Oeh, Clannadquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:11 schreef robin007bond het volgende:
Ik ga trouwens op pianoles.
Ik wil zo graag dit kunnen:
Oh hahaha! Dit is van een anime.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Oeh, Clannad![]()
Al ken ik ze van de muziek van de tv-serie Robin Hood (met Michael Praed, meer dan 20 jaar geleden)
Ik hou niet eens van soapsquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh hahaha! Dit is van een anime.
Maar ik denk dus dat het echt wat voor jou is, misschien heb je nog wat vooroordelen? Er zijn echt series met flink wat drama enzo
quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik hou niet eens van soaps![]()
Maar je post maakt wel duidelijk hoe je over me denkt
Ik dacht dat je dat wel had meegekregen van het plectrum/glitternagellakverhaalquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
![]()
Dat is niet negatief hoor, ik dacht dat vrouwen over het algemeen daar wel van hielden.
Oh what am I wrong
Mwhehehe!quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat wel had meegekregen van het plectrum/glitternagellakverhaal
Dat kan wezen, maar ik tekende het voor je uitquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mwhehehe!
Tja, ik heb daar niet zo veel verstand van. Ik blijf toch autist he
Pff.. vertel mij wat! Ik ben zo jong en sta nu al versteld van wat ik allemaal ben tegengekomenquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat kan wezen, maar ik tekende het voor je uit
Anyway: er zijn ontelbaar veel soorten meisjes.vrouwen
Ik denk dat ze ze eerder omlaag brengt, de reacties her en der lezendequote:Op woensdag 20 juli 2011 00:24 schreef Hexagon het volgende:
Ik ben benieuwd of Sabine Uitslag met haar column het lukt om voor het CDA het laagterecord in de peilingen te verbeteren
Hey, ik heb bijna een feestje hequote:
Jij ja, jij woont er (in de buurt)quote:
Dat bedoel ik ook. 13 was al weken het laagterecord.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ze eerder omlaag brengt, de reacties her en der lezende
Heerlijk toch?quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hey, ik heb bijna een feestje he
Ik had de uitnodiging verkeerd gelezen en het blijkt al vrijdag te zijn!
Precies jaquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:32 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook. 13 was al weken het laagterecord.
Dat kan scherper dacht Sabine
Ga ik denk ik overmorgen doenquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Heerlijk toch?
Al een zenuwachtig bezoekje aan de drogisterij gebracht?
Post ik iets voor jou, en geen enkele reactiequote:Op woensdag 20 juli 2011 00:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh ik dacht voor een parfummetje
Nee, ik vrees dat het er daar niet van gaat komen.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:38 schreef eriksd het volgende:
Je moet gewoon van die klotecadeau's kopen. Een kunstgebit ofzo.
Laatst had ik voor een verstokte linkse het boek "Over rechts"gekocht, met een persoonlijke boodschap erin geschreven.
Sorry hoorquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Post ik iets voor jou, en geen enkele reactie
Ik twijfel of dat zo slim is, wel een goede streek van je trouwens!quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:38 schreef eriksd het volgende:
Je moet gewoon van die klotecadeau's kopen. Een kunstgebit ofzo.
Laatst had ik voor een verstokte linkse het boek "Over rechts"gekocht, met een persoonlijke boodschap erin geschreven.
Voor mij wel jaquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sorry hoor![]()
Ik kan het waarderen en ik heb er overheen gelezen, maar mijn ouders hebben die heel veel voor mij gedraaid toen ik klein was.
Sweet memories
Uiteindelijk onthouden mensen dat en als ze een beetje humor heeft weet je meteen of ze oke is.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik twijfel of dat zo slim is, wel een goede streek van je trouwens!
quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Uiteindelijk onthouden mensen dat en als ze een beetje humor heeft weet je meteen of ze oke is.
Ja, + hij is 15 + hij vindt haar leuk + laat 'm lekkerquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:42 schreef eriksd het volgende:
Ook een keer van die eetpapieren paspoorten zodat ze het land kon verlaten.
Eigenlijk best wel kutcadeau's.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:42 schreef eriksd het volgende:
Ook een keer van die eetpapieren paspoorten zodat ze het land kon verlaten.
Eigenlijk best wel kutcadeau's.
Kom nou, ze heeft toch wel humor.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, + hij is 15 + hij vindt haar leuk + laat 'm lekker
Een vriendin van haar zei dat ze alles wel kon waarderenquote:
Geen ideequote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:45 schreef eriksd het volgende:
Dan gewoon maar een luchtje.
Met een ludieke kaart erbij ofzo.
DUURquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:45 schreef eriksd het volgende:
Dan gewoon maar een luchtje.
Met een ludieke kaart erbij ofzo.
Niet TE zoet iddquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:46 schreef eriksd het volgende:
Wel een beetje een lief bericht erin hé. Beetje plagerig maar wel stiekem schattig ofzo.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:46 schreef eriksd het volgende:
Wel een beetje een lief bericht erin hé. Beetje plagerig maar wel stiekem schattig ofzo.
Lastig.quote:
Das juist de charme ervan.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[..]
Lastig.
Mijn handschrift is !@$$%*** dus dat is wel riskant.
Precies, boeit niet, maar moet wel ENIGZINS leesbaar zijnquote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm.
Hier een luchtje, want je stinkt!
xx Robin
Haha, daar zou ik nou kostelijk om kunnen lachenquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm.
Hier een luchtje, want je stinkt!
xx Robin
Duhquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Was ook een grapje he, maar dat hadden jullie denk ik wel door.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:52 schreef eriksd het volgende:
Rozen verwelken
Schepen vergaan
Maar die zure graflucht van je
Blijft altijd bestaan
Daarom dit luchtje
Zonder steun of zuchtje
Spuit hem op je binnen een tel
En wie weet kom ik dan ook wel
quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:56 schreef robin007bond het volgende:
Ik ben een slechte dichter![]()
Koeien worden gemolken
Geiten worden geslacht
Die vieze rotgeur, had ik nooit van een meid als jou verwacht.
Hier een lekker geurtje
Want ik ben in the need voor een beurtje
Snap je wat ik bedoel?
Dan weet je hoe ik me voel!
Aha!
Neequote:Op woensdag 20 juli 2011 01:01 schreef robin007bond het volgende:
Mongolen zijn scheel
De lucht is blauw
Als je maar weet dat ik heel veel van je hou!
Nee, dat is plakkerig![]()
Mongolen zijn scheel
De lucht is blauw
Als je maar weet, dat ik niet van een graflucht hou.
Hier een parfummetje
Heb ik al jouw nummertje?
Met mijn zure geld betaald
Hard voor gewerkt
Daarom stem ik voor VVD
Want ik wil meer geld in mijn portemonnee.
Ja, dat draaide het de nek omquote:
quote:
Tja. Verkeerd slaapritme heeft ook zijn nadelen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Shoot, morgen werken, maar te wakker
Bedankt voor je medelevenquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
![]()
Een echte meid zou dat kunnen waarderen
[..]
Tja. Verkeerd slaapritme heeft ook zijn nadelen.
Dankquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:05 schreef robin007bond het volgende:
Even nog een nummer voor Whiskers dan [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
Tsja, dan is het pitten of verkassen
Moet volgende week nog werken maar dan ook vakantie. Ben er ook wel aan toequote:
Ik heb al vakantiequote:Op woensdag 20 juli 2011 08:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Moet volgende week nog werken maar dan ook vakantie. Ben er ook wel aan toe
Aha, je hebt vrijgenomen voor Prinsjesdag?quote:Op woensdag 20 juli 2011 08:49 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb mn vakantie twee weken uitgesteld naar de tweede week van september
Tijdens Prinsjesdag zit ik met mn bakkes in de zon.quote:Op woensdag 20 juli 2011 08:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Aha, je hebt vrijgenomen voor Prinsjesdag?
Ah, je gaat kamperen tussen de Hollanders?quote:Op woensdag 20 juli 2011 08:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tijdens Prinsjesdag zit ik met mn bakkes in de zon.
Nee, ik ga naar een bestemming waar ik, als ik pech heb, hooguit vijf Nederlanders tref. Maar met een beetje geluk kom ik er geen tegen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 08:57 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ah, je gaat kamperen tussen de Hollanders?
Limburg?quote:Op woensdag 20 juli 2011 08:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, ik ga naar een bestemming waar ik, als ik pech heb, hooguit vijf Nederlanders tref. Maar met een beetje geluk kom ik er geen tegen.
Rotterdam?quote:Op woensdag 20 juli 2011 08:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, ik ga naar een bestemming waar ik, als ik pech heb, hooguit vijf Nederlanders tref. Maar met een beetje geluk kom ik er geen tegen.
Ik wens de achterblijvers veel plezier en succes.quote:Op woensdag 20 juli 2011 08:44 schreef Dutchnative het volgende:
Paar dagen nadat PHP unbanned wordt, vertrek ik
Inderdaad, dit wordt nog watquote:Op woensdag 20 juli 2011 09:02 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik wens de achterblijvers veel plezier en succes.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:02 schreef betyar het volgende:
[..]
Zelf stokenquote:Op woensdag 20 juli 2011 09:05 schreef betyar het volgende:
Zo dadelijk maar eens hout halen, als de kleinste nog eens een keer wakker wordt.
Als je terugkomt is de helft van de "andere" users gebanned.quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:02 schreef betyar het volgende:
[..]
Zo laat is het nou ook weer niet.quote:
Das waar. Bedankt voor het compliment.quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zo laat is het nou ook weer niet.
Ga eens een broodje voor mij halen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Das waar. Bedankt voor het compliment.
Ik ga eerst zelf eens even eten.quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ga eens een broodje voor mij halen.
Nog tips?quote:
Uhm, jij moet ook het eerste sms'je versturen, mn beste. Dat mens zit nu waarschijnlijk daarop te wachten.quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:41 schreef Friek_ het volgende:
Hmm, gister m'n nummer gegeven aan een dame in de kroeg. Niet meer zoveel van vernomen. Weer op naar de volgende dus.
Jij hebt een te verfijnde smaak.quote:
Een broodje bal, daar ga ik straks voor.quote:
Nah, heb enkel m'n eigen nummer gegeven. Groep waarmee ik was besloot plots om te gaan, dus schreef ik maar snel m'n eigen nummer op de achterkant van de rekening. Vond ik al niet ideaal, maar zou haar hierna hoogstwaarschijnlijk niet meer zien.quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Uhm, jij moet ook het eerste sms'je versturen, mn beste. Dat mens zit nu waarschijnlijk daarop te wachten.
Gister? Stuk ongeduld.quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:41 schreef Friek_ het volgende:
Hmm, gister m'n nummer gegeven aan een dame in de kroeg. Niet meer zoveel van vernomen. Weer op naar de volgende dus.
In de coffeeshop? Nice.quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:43 schreef Friek_ het volgende:
Het bizarre was wel dat ik in de coffeeshop erna werd gevraagd door één of ander wijf of ik nog 'thuis gebracht moest worden'.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ze heette Pam en ze zag eruit zoals haar naam doet vermoeden.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:05 schreef Boze_Appel het volgende:
"How log can go go".
Hirsch-Ballin vs Donner
huh? Heeft Hex een nieuw gezegde bedacht; ik vind het catchy.
Volgens mij is dat deel van het refrein van een van die walgelijke jaren tachtig nummers waar erik zo dol op is.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:05 schreef Boze_Appel het volgende:
"How log can go go".
Hirsch-Ballin vs Donner
huh? Heeft Hex een nieuw gezegde bedacht; ik vind het catchy.
Begint het gezeik nu al?quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens mij is dat deel van het refrein van een van die walgelijke jaren tachtig nummers waar erik zo dol op is.
Sorry, was een inkopper.quote:
Ik vrees dat ik daar geen drank voor nodig heb.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:14 schreef eriksd het volgende:
Ik verheug mij op een meet met Koos. Ik hoop dat hij onder invloed van drank exact hetzelfde taalgebruik hanteert als hier.
Dat klopt wel denk ik.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:15 schreef Boze_Appel het volgende:
De meeste mensen zijn grofweg hetzelfde als online meestal, alleen dan vaak net een klein stapje minder uitgesproken.
Van die lui die verkleed gaan als Orc.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:15 schreef Boze_Appel het volgende:
Tenzij je naar meets gaat van spelletjes.
Mwoah, ik ben toch echt zo uitgesproken in het echt als hier. Op m'n trollposts in R&P dan na. Maar ik houd er ook niet zulke radicale denkbeelden op na.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:15 schreef Boze_Appel het volgende:
De meeste mensen zijn grofweg hetzelfde als online meestal, alleen dan vaak net een klein stapje minder uitgesproken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |