zoals de voice of holland?quote:
En ja je mag me aanrakenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:16 schreef Snuf. het volgende:
[..]
zoals de voice of holland?
Ik heb op dezelfde school gezeten als Jamai, kom uit hetzelfde stadje en werk bij het restaurant waar hij werkte
Ook goedquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:15 schreef Lutte het volgende:
Thuis.. Maak van die vier maar twee Benny, ben gesloopt.
Zoals The Voice, X Factor, Idols, So you wannabe zo'n dansertje, enz.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:16 schreef Snuf. het volgende:
[..]
zoals de voice of holland?
Ik heb op dezelfde school gezeten als Jamai, kom uit hetzelfde stadje en werk bij het restaurant waar hij werkte
twitter:KatrienDuckNL twitterde op dinsdag 19-07-2011 om 22:16:32Ik draai een oude cd van Marco Snorbato. Als ik "Waarom nou ei" hoor, krijg ik steevast natte veren. #tranentrekker reageer retweet
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:18 schreef iBenny het volgende:
twitter:KatrienDuckNL twitterde op dinsdag 19-07-2011 om 22:16:32Ik draai een oude cd van Marco Snorbato. Als ik "Waarom nou ei" hoor, krijg ik steevast natte veren. #tranentrekker reageer retweet
Ik had vroeger een Donald Duck abonnement dit datquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:18 schreef iBenny het volgende:
Jonge woudlopershandboekquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:19 schreef iBenny het volgende:
https://twitter.com/#!/DonaldDuckNL/duckstad
Vervelend niet.. Maar waterspelletjes hè, de hele boel omkleden naar kleren die nat mochten worden, toen waren ze doorweekt moesten ze weer in hun spijkerbroek nou dat ging echt niet.quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Plaats je paint van Snufland eens
Je had je handen dus vol aan het helpenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vervelend niet.. Maar waterspelletjes hè, de hele boel omkleden naar kleren die nat mochten worden, toen waren ze doorweekt moesten ze weer in hun spijkerbroek nou dat ging echt niet.
En je moet eigenlijk zes zijn om mee te doen, maar wij hebben twee dochtertjes van de organisatie en die zijn vier en vijf, die kunnen echt niks zelf. En ik weet niet hoe je een kind sokken aandoet ofzo. En het meisje wat vandaag meehielp als begeleider zei ook echt zo: nou, je hebt vast goed geoefend voor later.
En toen moest ik denken aan wat ik had gezegd en toen had ik er pas twee gehad
Ik zit precies op de grens van klote accent en noobquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind hem geweldig
Benny is nog net geen Noob
Ik ben wel een duitser.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind hem geweldig
Benny is nog net geen Noob
Jij hebt toch in klote accent land gewoondquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zit precies op de grens van klote accent en noob![]()
Kloptquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij hebt toch in klote accent land gewoond
Echt niet normaal, en ze willen allemaal een handje en alles.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je had je handen dus vol aan het helpen
Maar dat hoort er ook bij én dat kan toch best leuk zijn?
Dat is toch tof.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Echt niet normaal, en ze willen allemaal een handje en alles.
En het was wel leuk hoor, maar het sloopt je zo. Je rent de hele tijd van hot naar her, 99% van de spelletjes bestaat uit gooi de leiding nat (waaronder Lutte in het schavot bekogeld door sponzen) en echt die koppies dan
Maar je bent zo met die kinderen bezig, heeft iedereen droge kleren aan, heeft iedereen wat te drinken, dat je zelf gauw vergeet te eten enzo.
Zaansquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Amsterdams is nog goed te nassen, maar hoe hoger je komt, hoe gekker het word.
Op zich wel, maar ik was te klein dus ik stond zo ongemakkelijk en ik heb nog enorme last van mijn voortand na een wortelkanaalbehandeling en er kwamen dus steeds natte sponzen op. En de andere leiding (die was niet vast) wilde echt niet erin en ik wou die kindjes niet teleurstellen, maar het deed wel zo'n zeer.quote:
Da's wel liefquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Op zich wel, maar ik was te klein dus ik stond zo ongemakkelijk en ik heb nog enorme last van mijn voortand na een wortelkanaalbehandeling en er kwamen dus steeds natte sponzen op. En de andere leiding (die was niet vast) wilde echt niet erin en ik wou die kindjes niet teleurstellen, maar het deed wel zo'n zeer.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Op zich wel, maar ik was te klein dus ik stond zo ongemakkelijk en ik heb nog enorme last van mijn voortand na een wortelkanaalbehandeling en er kwamen dus steeds natte sponzen op. En de andere leiding (die was niet vast) wilde echt niet erin en ik wou die kindjes niet teleurstellen, maar het deed wel zo'n zeer.
Ahwquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Echt niet normaal, en ze willen allemaal een handje en alles.
En het was wel leuk hoor, maar het sloopt je zo. Je rent de hele tijd van hot naar her, 99% van de spelletjes bestaat uit gooi de leiding nat (waaronder Lutte in het schavot bekogeld door sponzen) en echt die koppies dan
Maar je bent zo met die kinderen bezig, heeft iedereen droge kleren aan, heeft iedereen wat te drinken, dat je zelf gauw vergeet te eten enzo.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:45 schreef Kally het volgende:
Mehhhhhh ik wil heul niet in Snufland wonen, moet ik gvd heel de dag met snufneus lopen, en Trique is boer
Whehehehehehehequote:
En ik ben duitser.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:45 schreef Kally het volgende:
Mehhhhhh ik wil heul niet in Snufland wonen, moet ik gvd heel de dag met snufneus lopen, en Trique is boer
Neequote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ahw
Maar heb je geen pauzes gehad, dat die kinderen zichzelf vermaakte en jijzelf pauze kon houden?
Ik zat op mijn foon en ik noemde jou nog geen firandaquote:
Nietusquote:
Leuk he, welkom in mijn wereldquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
NeeWe hebben 's ochtends als de kinderen er nog niet zijn een pauze alleen dan ben je alsnog bezig met weet ik veel wat allemaal, en als de kinderen er zijn ben je gewoon de hele tijd bezig.
En er wordt wel drinken rondgebracht maar dat gieten ze harder over hun leuke witte jurkje dan in hun mond. Maar dat komt omdat wij twee hele jonge kinderen hebben denk ikDus dan ben je daarmee bezig.
Is Snuf al door de ballotage dan?quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:50 schreef Kally het volgende:
Ik ben teut volgens mij
Godver ik moet morgen weer naar de Efteling, kotsend in Joris over de mensen voor me
Ik neem wel een tasje mee en hou het netjesquote:
Die limonade gaat nog steeds over witte kleding heenquote:
wil je dan een filmpje makenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:50 schreef Kally het volgende:
Ik ben teut volgens mij
Godver ik moet morgen weer naar de Efteling, kotsend in Joris over de mensen voor me
Weer naar de Efteling?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:50 schreef Kally het volgende:
Ik ben teut volgens mij
Euh, van mezelf kotsend, tuurlijk daar draai ik me hand niet voor omquote:
Haaiquote:
Met mijn broer en neefjequote:
Alweer?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:50 schreef Kally het volgende:
Ik ben teut volgens mij
Echt, horror. We hadden naast limonade ook nog chocoladeijs, heb de keukenrol geen seconde los kunnen laten.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Die limonade gaat nog steeds over witte kleding heen
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Echt, horror. We hadden naast limonade ook nog chocoladeijs, heb de keukenrol geen seconde los kunnen laten.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Euh, van mezelf kotsend, tuurlijk daar draai ik me hand niet voor om
Bazenoverhemdquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Chocola, zaterdag had de jongste zijn bazen overhemd aangedaan (hawaii) echt binnen 5 minuten zat er chocola op
Dat klinkt bekend.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Chocola, zaterdag had de jongste zijn bazen overhemd aangedaan (hawaii) echt binnen 5 minuten zat er chocola op
Je slaapt bij Renequote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Wisten jullie al dat ik vanavond niet thuis slaap?
Nah, ik maak er geen drama van als hij zo thuis komt, ik weet hoe hij isquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bazenoverhemd![]()
Dat zul je altijd zien ja
Maar zelf heb ik zoiets van, smeer jezelf maar onder, je bent kind, maar ik kan het niet maken tegenover die ouders
Sletquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Wisten jullie al dat ik vanavond niet thuis slaap?
Liefde alomquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:00 schreef iBenny het volgende:
De achterburen hebben weer ruzie met de gasten naast ons huis... ze hebben het raam al ingegooid en de pliessie is onderweg
Toffe buurt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:00 schreef iBenny het volgende:
De achterburen hebben weer ruzie met de gasten naast ons huis... ze hebben het raam al ingegooid en de pliessie is onderweg
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:00 schreef iBenny het volgende:
veel plezier morgen en weltrustenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:08 schreef Kally het volgende:
Ik ga slapen, morgen fris en fruitig om kwart voor 8 op
succes morgen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:08 schreef Kally het volgende:
Welterusten en veel pretquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:08 schreef Kally het volgende:
Ik voel wat aan... Nee.quote:
Ja, dan gaan wij niet een show houden, hier.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:23 schreef charmed_angel het volgende:
We zitten allemaal in het radio topic...
Knetters SEKS show is bezig
Ik ben er nog hoor!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:23 schreef charmed_angel het volgende:
We zitten allemaal in het radio topic...
Knetters SEKS show is bezig
Joe hai!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:27 schreef Lutte het volgende:
Slapen
Siep veel plezier morgen, Pat en René vanavond, c_a met knettertijd en Benny sterkte met de burenruzie
Kusjes
Welterusten smurfjequote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:27 schreef Lutte het volgende:
Slapen
Siep veel plezier morgen, Pat en René vanavond, c_a met knettertijd en Benny sterkte met de burenruzie
Kusjes
Weltrusten Lutjequote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:27 schreef Lutte het volgende:
Slapen
Kusjes
Welke?quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:52 schreef Fir3fly het volgende:
AH.
Mijn favoriete diepvriespizza is ineens niet meer in de schappen te vinden.
quote:
Verbaast me niets, het is echt eentje voor de kenners.quote:
Klopt... maar handig is het welquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:34 schreef Zeroku het volgende:
Klopt, maar ik heb ook al vaak echte pizza's gegeten en die zijn echt drie miljard keer lekkerder.
In die tijd dat een pizza opgewarmd moet worden heb ik al voor 62 mensen friet gebakken.quote:
Nee johquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
In die tijd dat een pizza opgewarmd moet worden heb ik al voor 62 mensen friet gebakken.
En patat dan?quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
In die tijd dat een pizza opgewarmd moet worden heb ik al voor 62 mensen friet gebakken.
Ze moeten minstens 22 minuten in de oven. Ik noe dat niet echt handig of snel.quote:
Mijn pizza's duren tien minuten ofzo. Ik heb echt een bazencombimagnetron.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ze moeten minstens 22 minuten in de oven. Ik noe dat niet echt handig of snel.
En Hans, die rommel verkopn ze hier niet
Hoe fuckimg veel watt is die dan?quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Mijn pizza's duren tien minuten ofzo. Ik heb echt een bazencombimagnetron.
Dat valt wel mee. Wel een standje dat ie oven, grill, en magnetron tegelijk gebruikt. Dat resulteert dus in lekker krokante pizza's zonder voorverwamen of lang bakken.quote:
Wij hebben ook zo'n combi, maar wij mogen een half uur per keer wachten. Leuk als je met vijf man pizza eerquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Wel een standje dat ie oven, grill, en magnetron tegelijk gebruikt. Dat resulteert dus in lekker krokante pizza's zonder voorverwamen of lang bakken.
Jaja, en je telefoon?quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:51 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga om 2 uur mijn laptop en mac uitzetten
Ik zit nu bij zo'n baas die je in twee keer afmaakt als hij je ziet, maar omdat ik al zovaak heb gefaald heb ik geen geld meer voor andere waoensquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan moet ik even kijken, het zegt me wel wat
Ow als ik hem heb, dan heb ik hem nog nooit gespeeld denk ikquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik zit nu bij zo'n baas die je in twee keer afmaakt als hij je ziet, maar omdat ik al zovaak heb gefaald heb ik geen geld meer voor andere waoensen nu kom ik niet verder.
Oh, hehequote:Op woensdag 20 juli 2011 01:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow als ik hem heb, dan heb ik hem nog nooit gespeeld denk ik
Miran.quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen idee
Maar hij lag ver onder me bed
Maar ik ga slapenWelterusten lievies
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:22 schreef iBenny het volgende:
Ik heb trek in een milkshake en M&M's... ik denk dat ik ongesteld moet worden
De Grand'Italia niet.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ze moeten minstens 22 minuten in de oven.
Ja ik ookquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Het was best erg.
Ik heb misschien alles bij elkaar een uurtje of zes gefokt.
Eén uur en tien minuten geleden.quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:10 schreef charmed_angel het volgende:
Ow wacht hoelaat zou ik gaan slapen
RR?quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:13 schreef iBenny het volgende:
Wat is de RR eigenlijk een inteeltbende geworden
Goedenavond, mijn waarde Watson.quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:13 schreef iBenny het volgende:
Meer mensen toelaten?quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:13 schreef iBenny het volgende:
Ach, na al die rellen mag dat ook wel...quote:
Ik hou je niet tegenquote:Op woensdag 20 juli 2011 03:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ach, na al die rellen mag dat ook wel...
Er zou een Kronieken der TAL Slowchats gemaakt moeten worden.
Zolang als er maar geen gekke capriolen van mij instaan.quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ach, na al die rellen mag dat ook wel...
Er zou een Kronieken der TAL Slowchats gemaakt moeten worden.
vijfdequote:Op woensdag 20 juli 2011 03:24 schreef JJH het volgende:
Ik heb zojuist begrepen dat er een vierde tal-setje is.
Oeh, wie wie wie?quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:24 schreef JJH het volgende:
Ik heb zojuist begrepen dat er een vierde tal-setje is.
Trusten Benny.quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:30 schreef iBenny het volgende:
Ik ga maar slapen... anders komt er niks van
Ik wil het wetenquote:
Check.quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:32 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb de lapo in radiotopic wil iemand nieuwe openen
Maarre, ik ben nog geen setje hoorquote:Op woensdag 20 juli 2011 03:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Mensen die het kunnen weten zijn ondertussen weg geloof ik.
Wel bijna.quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Maarre, ik ben nog geen setje hoorDaar moet echt wat meer voor gebeuren.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Wel bijna.
Maar die andere weet ik nog steeds niet.
Er is sprake van wederzijds leukvinden tussen Bella en mij volgens c_a.quote:
Waarom verbaast me dat nietsquote:Op woensdag 20 juli 2011 03:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
[..]
Er is sprake van wederzijds leukvinden tussen Bella en mij volgens c_a.
Klopt!quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:45 schreef Avey het volgende:
[..]
Waarom verbaast me dat niets
Bella is ook gewoon heel leuk natuurlijk
Hoi. Ik zie je in de verte voor me lopenquote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij en lutje.
Pat en René
Siep en Ian
Bella en VH
D_K en Laysa
Gelukkig zijn er nog mensen die hun hormonen buiten de SC kunnen houdenquote:
Ik ben ook binnengelaten toentertijdquote:
quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij en lutje.
Pat en René
Siep en Ian
en dan VH
Wie is de vijfde?
Ik zag hetquote:
dat is altijd fijnquote:Op woensdag 20 juli 2011 10:59 schreef charmed_angel het volgende:
Beter, bij die nieuwe kapsalon geen afspraak nodig, dus ik sluit achteraan in de rij en mijn uitgroei wordt vandaag nog bijgewerkt
ik doe het nooit zelf, maar ik denk dat ik het vl even niet meer verf...eens kijken hoe mn eigen kleur dr uit zietquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:07 schreef charmed_angel het volgende:
Nog 3 mensen voor me
Ik had zooo geen zin om het zelf te doen
Ik begreep dat dat en mooie kleur is toch?quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik doe het nooit zelf, maar ik denk dat ik het vl even niet meer verf...eens kijken hoe mn eigen kleur dr uit ziet
staat in de TTquote:
geeft kopje water aan C_Aquote:
Vroeger....100 jaar geledenquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik begreep dat dat en mooie kleur is toch?
Ik begin echt donker te wordenniet leuk
lolquote:
Altijd leuk om te kijken wat ze nu weer erin gaan zetten. En ze verwachten nogal wat hardware met de komst van Lion.quote:
of gewoon een storingquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Altijd leuk om te kijken wat ze nu weer erin gaan zetten. En ze verwachten nogal wat hardware met de komst van Lion.
Nope.quote:
omdat het kanquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:42 schreef charmed_angel het volgende:
Echt sommige mensen
Die kleding, dan vraag je je af: waarom?? Waarom??
en dat haal je uit ?quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow wacht het zijn kampers volgens mij
Nee, ik moet mijn bed delen met iemandquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan moet je niet heel de nacht seks hebben
Ze hebben butaangas bij zichquote:
quote:
niet te lang hequote:
twitter:martijn_zegt twitterde op woensdag 20-07-2011 om 07:41:44Als je prijs van smsje met nieuw KPN-tarief (35 cent) naar megabytes (182 bytes/sms) omrekent betaal je dik 2000 euro voor één MB aan sms... reageer retweet
Volgens buienradar zou het er of net langs gaan, of het is maar een klein buitje. Gewoon ergens in de rij staan, dan is het vast over als je eruit komt ofzoquote:
Dat is pas na twaalven.quote:
Ik krijg nu een gevoel van: Edithquote:
Het is altijd ergens na twaalven.quote:
Ergens worden kwaliteitsposts gemaaktquote:
Uhuhquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ergens worden kwaliteitsposts gemaakt.
Er werd wat detectivewerk verrichtquote:
Die 2,5 uur zou voor mij anders nog erger zijnquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:21 schreef charmed_angel het volgende:
Zo hoi
Gewoon 4 uur bij de kapper gezetenWaarvan 1,5 uur wachten
Dat klopt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |