zoals de voice of holland?quote:
En ja je mag me aanrakenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:16 schreef Snuf. het volgende:
[..]
zoals de voice of holland?
Ik heb op dezelfde school gezeten als Jamai, kom uit hetzelfde stadje en werk bij het restaurant waar hij werkte
Ook goedquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:15 schreef Lutte het volgende:
Thuis.. Maak van die vier maar twee Benny, ben gesloopt.
Zoals The Voice, X Factor, Idols, So you wannabe zo'n dansertje, enz.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:16 schreef Snuf. het volgende:
[..]
zoals de voice of holland?
Ik heb op dezelfde school gezeten als Jamai, kom uit hetzelfde stadje en werk bij het restaurant waar hij werkte
twitter:KatrienDuckNL twitterde op dinsdag 19-07-2011 om 22:16:32Ik draai een oude cd van Marco Snorbato. Als ik "Waarom nou ei" hoor, krijg ik steevast natte veren. #tranentrekker reageer retweet
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:18 schreef iBenny het volgende:
twitter:KatrienDuckNL twitterde op dinsdag 19-07-2011 om 22:16:32Ik draai een oude cd van Marco Snorbato. Als ik "Waarom nou ei" hoor, krijg ik steevast natte veren. #tranentrekker reageer retweet
Ik had vroeger een Donald Duck abonnement dit datquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:18 schreef iBenny het volgende:
Jonge woudlopershandboekquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:19 schreef iBenny het volgende:
https://twitter.com/#!/DonaldDuckNL/duckstad
Vervelend niet.. Maar waterspelletjes hè, de hele boel omkleden naar kleren die nat mochten worden, toen waren ze doorweekt moesten ze weer in hun spijkerbroek nou dat ging echt niet.quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Plaats je paint van Snufland eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |