zoals de voice of holland?quote:
En ja je mag me aanrakenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:16 schreef Snuf. het volgende:
[..]
zoals de voice of holland?
Ik heb op dezelfde school gezeten als Jamai, kom uit hetzelfde stadje en werk bij het restaurant waar hij werkte
Ook goedquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:15 schreef Lutte het volgende:
Thuis.. Maak van die vier maar twee Benny, ben gesloopt.
Zoals The Voice, X Factor, Idols, So you wannabe zo'n dansertje, enz.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:16 schreef Snuf. het volgende:
[..]
zoals de voice of holland?
Ik heb op dezelfde school gezeten als Jamai, kom uit hetzelfde stadje en werk bij het restaurant waar hij werkte
twitter:KatrienDuckNL twitterde op dinsdag 19-07-2011 om 22:16:32Ik draai een oude cd van Marco Snorbato. Als ik "Waarom nou ei" hoor, krijg ik steevast natte veren. #tranentrekker reageer retweet
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:18 schreef iBenny het volgende:
twitter:KatrienDuckNL twitterde op dinsdag 19-07-2011 om 22:16:32Ik draai een oude cd van Marco Snorbato. Als ik "Waarom nou ei" hoor, krijg ik steevast natte veren. #tranentrekker reageer retweet
Ik had vroeger een Donald Duck abonnement dit datquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:18 schreef iBenny het volgende:
Jonge woudlopershandboekquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:19 schreef iBenny het volgende:
https://twitter.com/#!/DonaldDuckNL/duckstad
Vervelend niet.. Maar waterspelletjes hè, de hele boel omkleden naar kleren die nat mochten worden, toen waren ze doorweekt moesten ze weer in hun spijkerbroek nou dat ging echt niet.quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Plaats je paint van Snufland eens
Je had je handen dus vol aan het helpenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vervelend niet.. Maar waterspelletjes hè, de hele boel omkleden naar kleren die nat mochten worden, toen waren ze doorweekt moesten ze weer in hun spijkerbroek nou dat ging echt niet.
En je moet eigenlijk zes zijn om mee te doen, maar wij hebben twee dochtertjes van de organisatie en die zijn vier en vijf, die kunnen echt niks zelf. En ik weet niet hoe je een kind sokken aandoet ofzo. En het meisje wat vandaag meehielp als begeleider zei ook echt zo: nou, je hebt vast goed geoefend voor later.
En toen moest ik denken aan wat ik had gezegd en toen had ik er pas twee gehad
Ik zit precies op de grens van klote accent en noobquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind hem geweldig
Benny is nog net geen Noob
Ik ben wel een duitser.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind hem geweldig
Benny is nog net geen Noob
Jij hebt toch in klote accent land gewoondquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zit precies op de grens van klote accent en noob![]()
Kloptquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij hebt toch in klote accent land gewoond
Echt niet normaal, en ze willen allemaal een handje en alles.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je had je handen dus vol aan het helpen
Maar dat hoort er ook bij én dat kan toch best leuk zijn?
Dat is toch tof.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Echt niet normaal, en ze willen allemaal een handje en alles.
En het was wel leuk hoor, maar het sloopt je zo. Je rent de hele tijd van hot naar her, 99% van de spelletjes bestaat uit gooi de leiding nat (waaronder Lutte in het schavot bekogeld door sponzen) en echt die koppies dan
Maar je bent zo met die kinderen bezig, heeft iedereen droge kleren aan, heeft iedereen wat te drinken, dat je zelf gauw vergeet te eten enzo.
Zaansquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Amsterdams is nog goed te nassen, maar hoe hoger je komt, hoe gekker het word.
Op zich wel, maar ik was te klein dus ik stond zo ongemakkelijk en ik heb nog enorme last van mijn voortand na een wortelkanaalbehandeling en er kwamen dus steeds natte sponzen op. En de andere leiding (die was niet vast) wilde echt niet erin en ik wou die kindjes niet teleurstellen, maar het deed wel zo'n zeer.quote:
Da's wel liefquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Op zich wel, maar ik was te klein dus ik stond zo ongemakkelijk en ik heb nog enorme last van mijn voortand na een wortelkanaalbehandeling en er kwamen dus steeds natte sponzen op. En de andere leiding (die was niet vast) wilde echt niet erin en ik wou die kindjes niet teleurstellen, maar het deed wel zo'n zeer.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Op zich wel, maar ik was te klein dus ik stond zo ongemakkelijk en ik heb nog enorme last van mijn voortand na een wortelkanaalbehandeling en er kwamen dus steeds natte sponzen op. En de andere leiding (die was niet vast) wilde echt niet erin en ik wou die kindjes niet teleurstellen, maar het deed wel zo'n zeer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |