Zit het ook eens één jaar tegen door diverse omstandigheden meteen ditquote:
dus ? is het dan meteen hosanna als de kopman als een faler rijdt ?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Zit het ook eens één jaar tegen door diverse omstandigheden meteen dit
Daarbij er is gewoon een etappe gewonnen.
Als een faler, zware valpartij gehad. Vergeten?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:39 schreef vincerusso het volgende:
[..]
dus ? is het dan meteen hosanna als de kopman als een faler rijdt ?
15 miljoen - 24 teams en 1 etappe gewonnen... de vlag kan uit hoor.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Zit het ook eens één jaar tegen door diverse omstandigheden meteen dit
Daarbij er is gewoon een etappe gewonnen.
verstand dat werkt alleen maar tegen bij wielrennenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Het zal vast al eens in een van de vorige topics besproken zijn, maar ik schakel net in en die van Vliet komt over alsof hij een doorsnee wielrennerfan is. Die man heeft er totaal geen verstand van en brabbelt maar wat.
Contador is ook vaak gevallen en waar fietst hij nu?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Als een faler, zware valpartij gehad. Vergeten?
contador is 1 keer hard gevallen, met weinig gevolgen..naja alleen 1,20 achterstandquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:41 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Contador is ook vaak gevallen en waar fietst hij nu?
Vino is ook gevallen en die ging naar huis de slapjanus!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:41 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Er is wel een verschil tussen de valpartijen, heb je ze gezien? Gesink vloog met 60 kilometer per uur over de kop.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:41 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Maar wat doe die dan nog in de tour ? hij rijdt toch nergens meer omquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Er is wel een verschil tussen de valpartijen, heb je ze gezien? Gesink vloog met 60 kilometer per uur over de kop.
Denk het ookquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:42 schreef Eenskijken het volgende:
het tweede reclameblok is korter, niet?
Ja, ze doen gewoon meer tweets.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:42 schreef Eenskijken het volgende:
het tweede reclameblok is korter, niet?
De ploeg helpen, proberen nog een etappe te winnen etc. etc.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:43 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Maar wat doe die dan nog in de tour ? hij rijdt toch nergens meer om
dus dan is het niet gestaakt geweest?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:44 schreef Droopie het volgende:
Ben Fan van Feyenoord en Vi maar dit slaat echt nergens op.
Is 5 minuten geweest en ze zijn allang weer bezig
Die reed in de Pyreneeën ook zwaar onder zijn niveau.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:41 schreef vincerusso het volgende:
[..]
beetje rook thats all, sfeer maken heet zo ietsquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dus dan is het niet gestaakt geweest?
vrouwenhandschriftquote:
Daar moeten de spelers eerst nog over stemmen, voordat we daar een antwoord op kunnen geven.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dus dan is het niet gestaakt geweest?
Ze sturen de scheidsrechter weg?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daar moeten de spelers eerst nog over stemmen, voordat we daar een antwoord op kunnen geven.
Maar de directie bemoeit zich er niet mee, dat scheelt tijdquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daar moeten de spelers eerst nog over stemmen, voordat we daar een antwoord op kunnen geven.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je bent niet de enigequote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:51 schreef marcodej het volgende:
Leuke missjes hoor. Ik ga voor de donkere.
Volgens sommige users is die andere een kermis koers...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:49 schreef Aalbers het volgende:
Servais Knaven. Denk dat ie met meer trots terugkijkt op een andere overwinning
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Volgens sommige users is die andere een kermis koers...
die wordt nu hard gemeptquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:54 schreef Karina het volgende:
Die andere miss is er met die fietser vandoor.
Ja ik weet het, zelf vind ik het een van de mooiste koersen in.het jaar. Maar er zijn helaas ook mensen die het niet snappen.quote:
Ja officieel wel volgens mij op papier... Wae ze op de pistes doet weten we niet...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:58 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Is Nicolien nog vrijgezel eigenlijk?
Is hij zo groot?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:00 schreef timm_95 het volgende:
Ik zie dries zn vriend achter danny zitten
Heb je het nu over Nicolien in Gert zijn slaapkamerquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:59 schreef Karina het volgende:
Lijkt me wel dat je je moet voorbereiden op de kou.
Geen Nicolienquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
ik kan niet wachten op het grapje van Gert.
Heeft dit programma een regie?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:01 schreef j0rdiiii het volgende:
tering geklap steeds, kan die gozert van de rtl regie niet even opdonderen
Op basis van het NK? Dan moet nee gaat Ruijgh ook mee.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:02 schreef Marcoss het volgende:
Denk eigenlijk dat maar 1 renner zo goed als zeker is van een WK-plaats en dat is Ligthart.
Nee, Ligthart kan sprinten en (vooral) kan een heuvel over. Ideale WK-renner.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:05 schreef Vork het volgende:
[..]
Op basis van het NK? Dan moet nee gaat Ruijgh ook mee.
De vraag is of hij nu al die afstand aankan.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nee, Ligthart kan sprinten en (vooral) kan een heuvel over. Ideale WK-renner.
Gewoon meenemen. Zoveel renners voor het vlakke hebben we niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:07 schreef marcodej het volgende:
[..]
De vraag is of hij nu al die afstand aankan.
Inderdaad, wel gewoon meenemen uiteraard. Ruijgje heeft zijn selectie ook wel verdiend.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Gewoon meenemen. Zoveel renners voor het vlakke hebben we niet.
Terpstra, Boom, Langeveld, Ligthart.... wie mis ik?
Ja, maar Ruijgh kan een heuvel meer dan behoorlijk over, kan beulen en kan ook nog in dienst rijden en heeft tactisch gezien een goed inzicht. Een sprinter meenemen is geen overbodige luxe, maar dan moet je 'm wel kunnen brengen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nee, Ligthart kan sprinten en (vooral) kan een heuvel over. Ideale WK-renner.
Ligt er ook aan hoe hij de rest van het seizoen in kleed.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:10 schreef marcodej het volgende:
[..]
Inderdaad, wel gewoon meenemen uiteraard. Ruijgje heeft zijn selectie ook wel verdiend.
De tour is niet perse een graadmeter voor t WKquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:10 schreef marcodej het volgende:
[..]
Inderdaad, wel gewoon meenemen uiteraard. Ruijgje heeft zijn selectie ook wel verdiend.
Tjallingii kan dit ook aanquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:11 schreef Vork het volgende:
Hoeveel heuvels zijn er eigenlijk in het parcours van het komende WK?
Niet per sé nee, maar kan je wel meenemen. Het NK is wat dat betreft een betere graadmeter.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:12 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
De tour is niet perse een graadmeter voor t WK
We hebben het over een renner die de tour en het NK opvalt. Dat is het dan. Laten we deze knaap niet groot maken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:14 schreef marcodej het volgende:
[..]
Niet per sé nee, maar kan je wel meenemen. Het NK is wat dat betreft een betere graadmeter.
quote:
Dauphineetje niet vergeten. En er zijn er weinig beter op dit moment.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:16 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
We hebben het over een renner die de tour en het NK opvalt. Dat is het dan. Laten we deze knaap niet groot maken.
Maar verder mag hij mee hoor.
Het WK is nog ver wegquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dauphineetje niet vergeten. En er zijn er weinig beter op dit moment.
Zeker en je zal ook wel een beetje vast zitten aan renners die goed voor eigen kansen kunnen rijden. Een sprinter en renners die 'm eventueel een stuk kunnen brengen en/of uit de wind kunnen houden is zeker geen overbodige luxe, maar ik zou, zeker in het geval van de Nederlandse ploeg, toch gaan voor aanvallers en renners die tempo kunnen maken en/of stukken alleen of in een klein gezelschap kunnen rijden. Tjallingii, Boom, Tankink, Terpstra... dat soort renners. Ruijgh zie ik dat ook doen, Langeveld, Weening... misschien wel zelfs een Kruiswijk, Ten Dam of Hoogerland (op basis van vorm) en Ligthart mee als sprinter (en als Nederlands kampioen niet te vergeten).Keuze zat. Hoeveel mogen er eigenlijk mee? 6? Of zouden we nu ook nog kans maken op een groter team?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Moet je niet gewoon het team samenstellen met de meeste kans van winnen ipv rijders die het verdienen?. Zonder echte berg heb je weinig aan een klimmer of hij het nou goed in bergen heeft gedaan of niet.
Ik zie het al. 6de op dit moment. Eerste 10 landen mogen 9 renners meenemen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:26 schreef rubbereend het volgende:
Volgens mij stond Nederland zo goed dat we er voorlopig 9 mee mogen nemen
Alsof het zin heeft met deze bondscoachquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:32 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik zie het al. 6de op dit moment. Eerste 10 landen mogen 9 renners meenemen.
Hij kan natuurlijk niet nu al van alles beloven. Het duurt ook nog wel even. Ik zou me ook afzijdig houden, informatie tot me nemen en later nog wel zien. Bovendien is dat dus nu nog 6de, dat kan zo veranderen, want zo heel erg goed staan de Nederlanders nu ook weer net in het algemeen klassement van de Tour, om maar eens wat te noemen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Alsof het zin heeft met deze bondscoachHet leek hem echt allemaal weinig te boeien.
Vind je het gek met zulke mafkezen aan tafel?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof het zin heeft met deze bondscoachHet leek hem echt allemaal weinig te boeien.
Zette hij zelf in met die meegebrachte pruik.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:41 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Vind je het gek met zulke mafkezen aan tafel?
De voorsprong van Nederland is behoorlijk groot, normaal blijven we wel in de top-10 staan.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:40 schreef Vork het volgende:
[..]
Hij kan natuurlijk niet nu al van alles beloven. Het duurt ook nog wel even. Ik zou me ook afzijdig houden, informatie tot me nemen en later nog wel zien. Bovendien is dat dus nu nog 6de, dat kan zo veranderen, want zo heel erg goed staan de Nederlanders nu ook weer net in het algemeen klassement van de Tour, om maar eens wat te noemen.
Dezequote:Op woensdag 20 juli 2011 18:30 schreef Bastiefcg het volgende:
Hoe heet het originele nummer van die parodie van gister? gevonden
Ik zou zo geloven dat het echt was. De intelligentie straalt er vanaf.quote:
Niet Gertje hatenquote:Op woensdag 20 juli 2011 18:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zou zo geloven dat het echt was. De intelligentie straalt er vanaf.
Maar dat kan ook door het accent komen.
Lol, ik had die franse versie nog nooit gehoordquote:Op woensdag 20 juli 2011 18:35 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Nee, dat is een slap aftreksel, ik bedoel deze
westra, tankink, weening, flens, clement, de kort, veelers, van leijenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Maaskant, Tsjalinghi en Ruigquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:15 schreef farscapevr8 het volgende:
[..]
westra, tankink, weening, flens, clement, de kort, veelers, van leijen
Selecteren op vorm dusquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:23 schreef farscapevr8 het volgende:
[..]
15, team a en b dan maar? of de rest met luxemburg mee:D
jij?quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:25 schreef Caland het volgende:
Iemand enig idee wie die gast rechts is?
[ afbeelding ]
Maaskand dus toch met een d?quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:09 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Je hebt 1 van de drie namen correct gespeld. Knap.
Ik zie liever dat hij eerst zijn basisschool nog afmaakt.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niet Gertje haten
Als ie straks de Nobelprijs voor de Natuurkunde wint, dan ben jij de eerste die staat te juichen...
Ruig staat wel een stuk beter.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:09 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Je hebt 1 van de drie namen correct gespeld. Knap.
Maaskant gaat trouwens echt niet naar het WK. Die rijdt dit seizoen geen deuk in een pakje boter (mede door zijn val in Parijs Nice). Of hij moet een goed naseizoen (Vuelta?) rijden.quote:
Dan zou hij juist fris moeten zijn. Het is wel zijn parcours...quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:13 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Maaskant gaat trouwens echt niet naar het WK. Die rijdt dit seizoen geen deuk in een pakje boter (mede door zijn val in Parijs Nice). Of hij moet een goed naseizoen (Vuelta?) rijden.
Ik erger me ook helemaal rot aan die gozer, terwijl ik hem vroeger toch altijd wel leuk vond.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:23 schreef tompsv18 het volgende:
Ben van der Burg is weer te gast. Ik begrijp echt niet waarom ze die zovaak uitnodigen, wat een irritante kerel is dat zeg
quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:25 schreef Caland het volgende:
Iemand enig idee wie die gast rechts is?
[ afbeelding ]
Voor z'n kapselquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:23 schreef tompsv18 het volgende:
Ben van der Burg is weer te gast. Ik begrijp echt niet waarom ze die zovaak uitnodigen, wat een irritante kerel is dat zeg
Onze Natuurkundige bedoel je ?quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:33 schreef Specularium het volgende:
Hij heeft een glas wijn teveel op. Merk je gelijk.
Nee hoor, zal er wel bij horenquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat je bij dit niveau begint af te haken
Nog 4 dagen
quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:40 schreef Proletariaat het volgende:
Wat is die kale voor achterlijke vent
Noob?quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:40 schreef Proletariaat het volgende:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:40 schreef Proletariaat het volgende:
Samen met Hansie en Driesquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:41 schreef Droopie het volgende:
Ik wil Gert de maandag na het wk, wel bij VI als gast
+ genee met wat extra gel, komt goedquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Samen met Hansie en Dries
Kijken of we Johan gek kunnen krijgen
Movistar wil dat ook doen, zeggen ze.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:43 schreef Caland het volgende:
Vraagje aan de echte kenners: is het niet een idee dat ploegen die de groene trui nog kunnen pakken in de bergen samen volle bak gaan rijden om Cav de tijdslimiet niet te laten halen of zeg ik iets doms?
Gilbert had het er over en Rojas ook. Maar hun teams zijn er niet echt geschikt voor.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:43 schreef Caland het volgende:
Vraagje aan de echte kenners: is het niet een idee dat ploegen die de groene trui nog kunnen pakken in de bergen samen volle bak gaan rijden om Cav de tijdslimiet niet te laten halen of zeg ik iets doms?
Movistar wil dit morgen toch doen?!quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:43 schreef Caland het volgende:
gewoon een helm op dr hoofd ;')quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:46 schreef marcodej het volgende:
Het is nog net geen kort, pittig kapsel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |