Beetje laf dus wel als je niet het risico wilt nemen om minpunten op te lopen. Als er volgend jaar zo'n spelletje gespeeld wordt moet dat dus maar in de regels opgenomen worden dat deelnemers die bewust niets invullen het maximale aantal minpunten moeten krijgen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:28 schreef Ambrosius het volgende:
Ik zou even nog een keer lezen volgende keer voordat je iets post, ik heb nergens gezegd dat ik het niet expres doe. Ik doe het ontzettend expres namelijk.
100% mee eens, zoals ik van tevoren al had aangekondigd aan de organisatie.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Beetje laf dus wel als je niet het risico wilt nemen om minpunten op te lopen. Als er volgend jaar zo'n spelletje gespeeld wordt moet dat dus maar in de regels opgenomen worden dat deelnemers die bewust niets invullen het maximale aantal minpunten moeten krijgen.
Ik heb 'm geopend om de OP te kunnen bijwerken de komende dagen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:32 schreef De_kromme het volgende:
Messias, ik had nog wel zo'n mooie TT in de gaten, jammer dat je hem opende.
He Ambro, je hebt gelijk man. Internetprobz voor jou! En nu stil en niks meer invullen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
100% mee eens, zoals ik van tevoren al had aangekondigd aan de organisatie.
Crosspostje voor de zekerheidquote:
Na twee keer (of drie) niet invullen iemand eruit gooien zou beter zijn, aangezien sommigen het ook een keertje kunnen vergeten en dan meteen eruit liggen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:47 schreef DeMessias het volgende:
Het makkelijkst zou geweest zijn dat je na 1 (of 2x) niet-invullen uitgeschreven werd van het klassement. Immers, als je het voorstel van Ambro zou toepassen met maximale minpunten, zit je bij sommige spelers, die maar 1 of 2x meegedaan hebben, aan bijvoorbeeld -250.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:08 schreef Mercurial het volgende:
[..]
LOSER![]()
Etappe 18:
1. Andy Schleck
2. Contador
3. Evans
Nu weer niet.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:50 schreef Coos het volgende:
Etappe 18
Evans
Contador
Uran
Het leek vandaag nergens op mijn voorspelling
Als je nog niemand hebt, ik wil de laatste dagen wel doen. Je hebt mijn email nog wel als het goed is.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:25 schreef DeMessias het volgende:
Vanaf morgen kan ik De Dagzege niet zelf meer bewerken. Ik ga morgen namelijk naar Tomorrowland en zaterdag vertrek ik op reis. Is er iemand die deze drie laatste dagen kan overnemen? De Excelfile wordt dan doorgestuurd. Het dagklassement en het algemeen klassement worden automatisch berekend na het ingeven van de prono en de bijhorende punten.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:31 schreef DeMessias het volgende:
Gefeliciteerd roos85met als prono 1. Andy Schleck (1) 2. Evans (3) 3. Samuel Sanchez (18)
[ afbeelding ]
kutsmoes.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:31 schreef Bastiefcg het volgende:
Mensen, ik was jarig, dus vandaar dat er geen stand is gepost. Ik ga nu mijn kater wegslapen en zal de standen morgen hier plaatsen.
volgend jaar, denk ik.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:54 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar de uitslag. Wanneer kunnen we deze verwachten?
Het was me toch een enorme kater.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:31 schreef Bastiefcg het volgende:
Mensen, ik was jarig, dus vandaar dat er geen stand is gepost. Ik ga nu mijn kater wegslapen en zal de standen morgen hier plaatsen.
Volgend jaar maar je vakantie anders plannenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:15 schreef DeMessias het volgende:
Kom je terug uit vakantie, blijkt dat de stand niet meer bijgehouden werd...
Ik ook, en met een 31ste plaats tussen het mannelijk geweld mag ik ook niet klagenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:40 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ben met twee dagzeges toch aardig tevreden!
Heb zelden een vrouw horen klagen als ze tussen 31 man wasquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik ook, en met een 31ste plaats tussen het mannelijk geweld mag ik ook niet klagen
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:31 schreef franklop het volgende:
[..]
Heb zelden een vrouw horen klagen als ze tussen 31 man was
Sluit ik me helemaal bij aan! Leuk idee en alles. Bedankt!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:04 schreef golfer het volgende:
Gefeliciteerd aan de winnaar en de organisator. Toevalligerwijs dezelfde persoon.
Vond het leuk.
Volgend jaar maar weer, maar dan met wat striktere regels omtrent (expres) niet invullen enzo.

|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |