Alledrie in de kopgroep, hup !quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:22 schreef JopJuh het volgende:
Morgen is ook echt een kut dag ...
1. Voeckler
2. Casar
3. Hoogerland
Totale gok

quote:Op zondag 10 juli 2011 18:16 schreef DeMessias het volgende:
Klassement maak ik morgen op; vandaag geen zin en geen tijd voor. Hoogerland en Flecha zal ik op 0 punten laten staan ipv -5 wegens uitzonderlijke omstandigheden.

Geen idee, doe maar een suggestiequote:

Nooit je regels aanpassen tijdens een pool....daar komt altijd gezeik van. Over een paar dagen zijn er weer byzondere omstandigheden, hoe lullig ook.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:22 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Geen idee, doe maar een suggestieAndere valpartijen heb ik niets aangepast maar toen was geen van die namen gepronostikeerd...

oh oke, dan maar zo laten lijkt mequote:Op zondag 10 juli 2011 18:22 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Geen idee, doe maar een suggestieAndere valpartijen heb ik niets aangepast maar toen was geen van die namen gepronostikeerd...

Ik heb de etappe niet gezien, enkel de laatste 40 km dus heb ik er geen idee van of ze voorop gebleven zouden hebben.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ze hebben nu eenmaal geen top 10 gereden.
Door pech, ja, maar zonder pech blijft die kopgroep niet eens vooruit.

Mee eens, ook al had ik Hoogerland in de top-3.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:32 schreef Mercurial het volgende:
Dit is een risico van elke pool. Bij Telesport ofzo geven ze je nu ook geen punten voor Flecha. Gewoon volgens de normale regels beoordelen.

Zat er ook niet ver vanaf...quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |