Redelijk gegoktquote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Bazenetappe morgen![]()
Etappe 14 naar Plateau de Beille
1 Frank Schleck (8)
2 Cadel Evans (4)
3 Ivan Basso (11)

quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:16 schreef DeMessias het volgende:
Gefeliciteerd roos85met als prono 1. Samuel Sanchez (2) 2. Andy Schleck (3) 3. Evans (4)
[ afbeelding ]

Feillu zit al thuis op de bankquote:

Ik kom wel aardig in de buurt volgens mij.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:04 schreef Gramulanion het volgende:
1. Cavendish
2. Farrar
3. Rojas
Om nog enigszins origineel te blijven.

Zal ik jou even -15 geven, gewoon omdat het kan?quote:Op maandag 18 juli 2011 18:58 schreef Ambrosius het volgende:
Ik voorspel niet, gewoon omdat het kan.

Gewaagdquote:Op maandag 18 juli 2011 18:58 schreef Ambrosius het volgende:

quote:Op maandag 18 juli 2011 18:58 schreef Ambrosius het volgende:

Doe rustig aan, zet ik alvast mijn voorspelling voor morgen neer:quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:56 schreef DeMessias het volgende:
Prono vergeten te noteren, dus even geduld.

ik ookquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:58 schreef Gramulanion het volgende:
Slagveld weer denk ik. Gelukkig heb ik iig Hushovd.

Zoiets lijkt mij wel toepasselijk, als je expres geen prono wilt invullen om te voorkomen dat je min-punten krijgt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:22 schreef De_kromme het volgende:
Ambro - 30 voor onsportiviteit als je het mij vraagt.

Dat is dus niet de reden. Ik, en nog velen met mij zag ik, vulden niet in, omdat het dus kan. Gewoon tactisch.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Zoiets lijkt mij wel toepasselijk, als je expres geen prono wilt invullen om te voorkomen dat je min-punten krijgt.

quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is dus niet de reden. Ik, en nog velen met mij zag ik, vulden niet in, omdat het dus kan. Gewoon tactisch.
Voor morgen hetzelfde.

Dat soms tactisch gespeeld moet wordenquote:

Precies. Van tevoren is volgens mij door meerdere mensen, in ieder geval door mij, aangegeven dat het vreemd is dat er geen minpunten worden gegeven voor een ontbrekende voorspelling. Als daar niets mee wordt gedaan, prima, maar ga dan niet nu lopen klagen als er mensen zijn die daar gebruik van maken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is dus niet de reden. Ik, en nog velen met mij zag ik, vulden niet in, omdat het dus kan. Gewoon tactisch.
Voor morgen hetzelfde.

Je doet het niet expres, maar toevallig wel omdat het tactisch is: HUH?!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Voor morgen hetzelfde.

Ik zou even nog een keer lezen volgende keer voordat je iets post, ik heb nergens gezegd dat ik het niet expres doe. Ik doe het ontzettend expres namelijk.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:27 schreef Tompsen het volgende:
[..]
Je doet het niet expres, maar toevallig wel omdat het tactisch is: HUH?!
Geef dan gewoon toe, want het is laf om niks in te vullen

Niemand klaagt hoor, je moet het lekker zelf weten. Maar als je niet wilt voorspellen, snap je het woord "spel" niet echt. Onsportief gedrag noem je dat, maar dat snappen sommigen hier niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:24 schreef Sdivad het volgende:
[..]
Precies. Van tevoren is volgens mij door meerdere mensen, in ieder geval door mij, aangegeven dat het vreemd is dat er geen minpunten worden gegeven voor een ontbrekende voorspelling. Als daar niets mee wordt gedaan, prima, maar ga dan niet nu lopen klagen als er mensen zijn die daar gebruik van maken.

Goed voor je knul.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik zou even nog een keer lezen volgende keer voordat je iets post, ik heb nergens gezegd dat ik het niet expres doe. Ik doe het ontzettend expres namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |