SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
Ja doei.
Ja, de auto's alles.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Linedancen bij Bob de Bouwer?
Ik ook! Ik mag morgen weer! en overmorgen en de dag daarna, en de dag daarnaquote:
Laten we een praatgroepje beginnen.quote:
morgen is mn enige dagje vrij. ja en zondag danquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ook! Ik mag morgen weer! en overmorgen en de dag daarna, en de dag daarna
Ik ben Dastan.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Laten we een praatgroepje beginnen.
Ja, ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen met leren.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh jeetje. Morgen is de grote dag.
Hallo Dastan. Ik ben Rellende_Rotscholier.quote:
Hallo Rellende_Rotscholier.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hallo Dastan. Ik ben Rellende_Rotscholier.
Ik vind dat nogal herkenbaar, ik zit met precies hetzelfde probleem.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:29 schreef Dastan het volgende:
[..]
Hallo Rellende_Rotscholier.
Ik vind het moeilijk om te beginnen met leren.
Iedereen applaudisseert. Het is goed dat we dit eruit hebben gegooid.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind dat nogal herkenbaar, ik zit met precies hetzelfde probleem.
Er is inderdaad sprake van een flinke opluchting.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:31 schreef Dastan het volgende:
[..]
Iedereen applaudisseert. Het is goed dat we dit eruit hebben gegooid.
WAS HET MAAR ZO SIMPELquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:36 schreef Heroinjunk het volgende:
Leer gewoon ff en haal het in een keer klaar.
Het blijkt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een brevet van onvermogen.
Dat is echt simpel schattie.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nee, ik moet ook m'n theorie halen.
Daar kom ik donderdag dan wel achter.quote:
Als je leert.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar kom ik donderdag dan wel achter.
Joh ik heb het in 2 dagen erin gestampt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, daar zit dus het probleem.
Hmm, vandaag ben ik eigenlijk begonnen en ik heb morgen nog. Dan moet het mij dus eigenlijk ook lukken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Joh ik heb het in 2 dagen erin gestampt.
Doe oefenexamens, dat helpt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hmm, vandaag ben ik eigenlijk begonnen en ik heb morgen nog. Dan moet het mij dus eigenlijk ook lukken.
Eerst even het boek lezen en daarna ga ik oefenexamens doen.quote:
Dat kan niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:53 schreef Dastan het volgende:
Zo toch maar eens wat gaan leren dan.![]()
Pfff.
O ja. Helemaal vergeten waar dat voor stond. Maar ja, het moet wel even.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat je een deelnemer van de SOG SC bent geworden.
Bericht van de ouders van R_R:quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://cobysantos.com/
geile shit johhhh
hoe vaak seksen jullie nou nog?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bericht van de ouders van R_R:
R_R ligt hier op de grond spastische bewegingen te maken met kwijl uit zijn mond. We willen je via deze weg bedanken dat je ons verlost hebt van dat kutkind.
Met vriendelijke groeten,
de ouders van R_R.
Valt jou uberhaupt nog wat bij te leren danquote:
Nee.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Valt jou uberhaupt nog wat bij te leren dan!
Jij weet toch alles al.
Ongepaste vraag, derhalve geen antwoord.quote:
Ah dat lukt je welquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:55 schreef Dastan het volgende:
[..]
O ja. Helemaal vergeten waar dat voor stond. Maar ja, het moet wel even.
In ieder geval de dagen van de week en de getallen.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bericht van de ouders van R_R:
R_R ligt hier op de grond spastische bewegingen te maken met kwijl uit zijn mond. We willen je via deze weg bedanken dat je ons verlost hebt van dat kutkind.
Met vriendelijke groeten,
de ouders van R_R.
Ow. Nooit.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ongepaste vraag, derhalve geen antwoord.
he vader van rellende kutscholier, krijg je 'm al weleens neit omhooog?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ongepaste vraag, derhalve geen antwoord.
Dat wil wel eens voorkomen ja, plassen gaat soms ook wel eens lastig. Kwalijke zaken man, kwalijke zaken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:57 schreef Dastan het volgende:
[..]
he vader van rellende kutscholier, krijg je 'm al weleens neit omhooog?![]()
![]()
![]()
Houdt u is incorrect. Staat dat zo in het boek?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Buiten de bebouwde kom wordt helaas vaak veel sneller gereden en meer ingehaald dan ter plaatse is toegestaan en/of verantwoord is. Haast, irritatie of een verkeerde verkeersmentaliteit is meestal de reden van dit onverantwoord verkeerdsgedrag. Doe daar niet aan mee en houdt u aan de regels. Goed voor uw hart en de verkeersveiligheid.
Nou, hij heeft plas- en erectieproblemen, naar verluidt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan blijft mijn vraag nog steeds van toepassing.
Ja.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:06 schreef Dastan het volgende:
[..]
Houdt u is incorrect. Staat dat zo in het boek?
Hoeveel mag je in de bebouwde kom rijden?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Buiten de bebouwde kom wordt helaas vaak veel sneller gereden en meer ingehaald dan ter plaatse is toegestaan en/of verantwoord is. Haast, irritatie of een verkeerde verkeersmentaliteit is meestal de reden van dit onverantwoord verkeerdsgedrag. Doe daar niet aan mee en houdt u aan de regels. Goed voor uw hart en de verkeersveiligheid.
Dit inderdaad, lastige kwesties.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:06 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nou, hij heeft plas- en erectieproblemen, naar verluidt.
Dat klinkt niet zo goed. Wat gaan ze daar tegen aan doen?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:06 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nou, hij heeft plas- en erectieproblemen, naar verluidt.
Hangt van de situatie af. Gewoon 50 meestal, in een woonwijk 30 en woonerf stapvoets.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoeveel mag je in de bebouwde kom rijden?
Grote jongen. Je bent geslaagd.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hangt van de situatie af. Gewoon 50 meestal, in een woonwijk 30 en woonerf stapvoets.
Wtf man.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Grote jongen. Je bent geslaagd.
Ik dacht eerst 80![]()
![]()
Diep.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:09 schreef Gitaarmat het volgende:
Hoe dik moet het profiel op je banden minimaal zijn.
70 millimeter?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:09 schreef Gitaarmat het volgende:
Pff, heb ik vanmiddag nog gelezen maar ik ben het weer vergeten.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:09 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik weet het. Vanmiddag vroeg ik nog: waar rijden we eigenlijk?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wtf man.
Dat is juist buiten de bebouwde kom.
Oh, ik dacht 1,7. Zat ik toch aardig in de buurt.quote:
Vraag aan Renesite, ik had eerst 17 millimeter staan.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oh, ik dacht 1,7. Zat ik toch aardig in de buurt.
Ja, maar het is 1,6 mm.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:11 schreef Dastan het volgende:
[..]
Vraag aan Renesite, ik had eerst 17 millimeter staan.
HIHAHOHIHIquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:11 schreef Dastan het volgende:
[..]
Vraag aan Renesite, ik had eerst 17 millimeter staan.
Ja toch?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Het is dan ook cm toch...
TOCH?
Nee.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
TOCH?
Klopt, en hoe kun je makkelijk controler of je nog genoeg profiel hebt?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is ook het minimum dan.
Nee.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
TOCH?
O rly?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is ook het minimum dan.
Even met je nagel erlangs.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:12 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Klopt, en hoe kun je makkelijk controler of je nog genoeg profiel hebt?
Heu heu.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
We zaten er naast, ach en wee.
Dat merk je vanzelf als je op een regenachtige dag gaat rijden.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:12 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Klopt, en hoe kun je makkelijk controler of je nog genoeg profiel hebt?
Nee, met je vinger.quote:
Sowieso.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat merk je vanzelf als je op een regenachtige dag gaat rijden.
Sulletje.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:13 schreef Etsu het volgende:
Hou op, ik ben nog niet eens begonnen aan m'n theorie![]()
Ey mattie zie mijn bericht dangquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:13 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Nee, met je vinger.
Er zit een bobbeltje tussen het profiel en het profiel moet dikker dan het bobbeltje zijn.
Waarquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:13 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Nee, met je vinger.
Er zit een bobbeltje tussen het profiel en het profiel moet dikker dan het bobbeltje zijn.
Waarom weet jij datquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:13 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Nee, met je vinger.
Hij is al drie maanden bezig met leren.quote:
[/nerdmodus on]quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Morgen koop ik eindelijk mijn externe harde schijf.Zin in.
Je zal je maar ergens op verheugen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Morgen koop ik eindelijk mijn externe harde schijf.Zin in.
vandaag rijles gehad en moest ineens uitstappen kreeg ik allerlei uitleg over dat soort dingen.quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je zal je maar ergens op verheugen.
quote:
KINDERACHTIG INDERDAADquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je zal je maar ergens op verheugen.
Kan me niet herinneren dat dat in mijn boek stond.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij is al drie maanden bezig met leren.
HAHA JIJ BENT OUDDDDquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat dat in mijn boek stond.
Staat er ook niet in, maar als het goed ik legt je rijlesinstructeur dat uit. Want met het examen kan het evt zo zijn dat ze je ineens wat vragen over de banden,motorkap,knopjes oid.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat dat in mijn boek stond.
En overstekend wild ook.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Houd rekening met modder en mest op de rijbaan.
Weet ik, maar mij heeft ze het niet uitgelegd. Ik heb alleen de motorkap en de binnenkant van de auto gehad.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:16 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Staat er ook niet in, maar als het goed ik legt je rijlesinstructeur dat uit. Want met het examen kan het evt zo zijn dat ze je ineens wat vragen over de banden,motorkap,knopjes oid.
Dat theorie boekje slaat helemaal nergens op. Die meerkeuze antwoorden:quote:
Nou R_R, jij hoeft niet meer te leren.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:18 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Dat theorie boekje slaat helemaal nergens op. Die meerkeuze antwoorden:!
Zie je 'n bordje met een vliegtuig en dan bij A) Overstekende vliegtuigen.
SPOORVORMING OH MIJN GOD SPOORVORMING OH NEE WAT EEN ELLENDEquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:17 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Weet ik, maar mij heeft ze het niet uitgelegd. Ik heb alleen de motorkap en de binnenkant van de auto gehad.
Ik ken wel aquaplaning.
Ach.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:16 schreef Etsu het volgende:
Klinkerbotsing, je post klopt niet. Er staat 'mijn', maar je moet hem nog kopen dus 'mijn' is niet geheel op z'n plaats.
quote:22222 (gemiddeld 30 per dag)
Staat ook op borden naast de weg, dus ja, ach. GEWOON GASSEN MET DIE HANDEL HEB IK VANDAAG OOK NOG GEDAAN.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
SPOORVORMING OH MIJN GOD SPOORVORMING OH NEE WAT EEN ELLENDE
Precies, gewoon schijt hebben en lekker je eigen ding doen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Staat ook op borden naast de weg, dus ja, ach. GEWOON GASSEN MET DIE HANDEL HEB IK VANDAAG OOK NOG GEDAAN.
gewoon lekker zuipen achter het stuurquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Precies, gewoon schijt hebben en lekker je eigen ding doen.
ja toch 'word ik rustiger van'quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sowieso altijd een goed idee.
Wa?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:21 schreef Dastan het volgende:
en wat las ik vandaag toch weer voor gekanker over de coffeeshops in Nederland.
bah.
Ja, precies.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
ja toch 'word ik rustiger van' [ afbeelding ]
ach, dat cda en pvv alles willen sluiten en dat het slappe vvd daar weer in meegaat.quote:
dat werd godverdomme eens tijd, dat die timmerman weer eens zijn verkruiste lichaam laat zien.quote:
M&O was best wel een poepvak ja.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, Nederlands, economie en informatica.
Wat is m&o voor een poepvakwhy?
Ach, m'n hele kelder staat nog vol dus ik heb wel genoeg voor 20 jaar nog.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:22 schreef Dastan het volgende:
[..]
ach, dat cda en pvv alles willen sluiten en dat het slappe vvd daar weer in meegaat.
sowieso nu met die europese unie wordt het onwaarschijnlijk dat we over tien jaar wiet nog gedogen schijnt het.
Ja? Kweek jij zelf?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:24 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ach, m'n hele kelder staat nog vol dus ik heb wel genoeg voor 20 jaar nog.
AIVD ingelicht.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:24 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ach, m'n hele kelder staat nog vol dus ik heb wel genoeg voor 20 jaar nog.
Wat is epibreren?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:27 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
nee, ik epibreer toch jonge dat is toch duidelijk jonge!Jonge
!
Waar is dat?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:32 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Mooi uitzicht hier alles http://imgur.com/Fo9np
EZELLquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:32 schreef Ezell het volgende:
Mijn reusachtige chocoladereep is bijna op. Nog een paar happen te gaan..
Vreemde ontwikkeling inderdaad, we willen meer weten.quote:
Waarom handiger?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik denk dat ik meer met Engels kan. Geschiedenis is leuk, maar Engels is handiger.
Nee, voor mijzelf.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:33 schreef Etsu het volgende:
Dus je wil zeggen dat mensen die geschiedenis gaan/willen studeren, dat ze niet handig bezig zijn?
Nouja, ze heeft wel een punt dat je er niet heel veel mee kan gaan doen en dat je met Engels sowieso meer kan gaan doen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:33 schreef Etsu het volgende:
Dus je wil zeggen dat mensen die geschiedenis gaan/willen studeren, dat ze niet handig bezig zijn?
quote:
Nou, nee.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nouja, ze heeft wel een punt dat je er niet heel veel mee kan gaan doen en dat je met Engels sowieso meer kan gaan doen.
Nice nice.quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nouja, ze heeft wel een punt dat je er niet heel veel mee kan gaan doen en dat je met Engels sowieso meer kan gaan doen.
Oké, dit is een groot argument om geen Engels te gaan doen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mn moeder zei vorig jaar al: Waarom ga je de pabo doen en niet Engels?
Nee weet ik ook wel.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:35 schreef Etsu het volgende:
Je hoeft echt geen lerarenopleiding Engels gedaan te hebben wil je kunnen redden in het buitenland hoor.
Haha jezus.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oké, dit is een groot argument om geen Engels te gaan doen.
Zolang je maar geen foute keuzes maakt. Want nu moet je het wel gewoon halen, wil je geen langstudeerboete krijgen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee weet ik ook wel.
[..]
Haha jezus.![]()
Ja, dat is ook zeer zeker waar.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zolang je maar geen foute keuzes maakt. Want nu moet je het wel gewoon halen, wil je geen langstudeerboete krijgen.
En ik zou wachten met uit-/inschrijven ivm antwoord op je mail.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zeer zeker waar.
Ik ben klaar met de pabo.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
En ik zou wachten met uit-/inschrijven ivm antwoord op je mail.
Onwaar. Ene is beter in Engels dan in geschiedenis, en iemand anders vindt andersom makkelijker.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Engels is wel makkelijker dan Geschiedenis qua leren denk ik.
Geschiedenis is veel leuker. Ik zou Engels echt nooit volhouden denk ik. Veel saaier dan rechten.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Engels is wel makkelijker dan Geschiedenis qua leren denk ik.
O, zo erg is dat toch niet? Geniet nog lekker van je internetloze vakantie. Voordat je het weet zit je weer in Nederland.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:36 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
ja, en ben er nog wel voor minimaal 3 weken, wel internetloos
Dus volgend jaar juf?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben klaar met de pabo.
Kreeg een mail van de examencommissie dat ze pas in week 34 kunnen vergaderen.
Precies. Behalve D&S.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Geschiedenis was een van de weinige vakken waar ik het nog enigszins interessant vond om te leren.
Als je iets écht leuk vindt zie je leren ook niet echt als leren.quote:
Oké, daar heb jij dan weer een punt. Dat was kut.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Geschiedenis was een van de weinige vakken waar ik het nog enigszins interessant vond om te leren.
Dat was ook interessant, maar saai.quote:
Mmmm. Hangt er van af.quote:
Ik heb altijd een punt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oké, daar heb jij dan weer een punt. Dat was kut.
Daar zou ik sowieso niet naar kijken, momentopname alles.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:40 schreef Etsu het volgende:
KB, waar heb je het hoogst op gehaald op CE?
Engels en Geschiedenisquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:40 schreef Etsu het volgende:
KB, waar heb je het hoogst op gehaald op CE?
Nouja, als je een 9 hebt gehaald voor GS, en een 5 voor Engels, zou ik zeker geen Engels studeren.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar zou ik sowieso niet naar kijken, momentopname alles.
Nu neem je wel weer twee extremen, maar oké. In dat geval niet nee.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja, als je een 9 hebt gehaald voor GS, en een 5 voor Engels, zou ik zeker geen Engels studeren.
Nee, ik heb gewoon weer een punt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nu neem je wel weer twee extremen, maar oké. In dat geval niet nee.
Ja, kak heb dit jaar niet gehaald.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Sorry hoor
Maar vertel, heb ik iets gemist?
Nee, jij bent een doos, dat is weer iets heel anders.quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, jij bent een doos, dat is weer iets heel anders.
MET JANquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mn ouders zeggen wel: Ja je kan in de vakanties dan naar Engeland om je Engelse uitspraak op te krikken
Klopt, dat durf ik inderdaad niet, ik verschuil mij altijd achter de mening van andere mensen en heb zelf nooit iets interessants te melden. Zo rol ik door het leven.quote:
Kunnen en durven is wat anders.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Klopt, dat durf ik inderdaad niet, ik verschuil mij altijd achter de mening van andere mensen en heb zelf nooit iets interessants te melden. Zo rol ik door het leven.
Je weet dat er geen Glastonbury 2012 is?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
We kunnen volgend jaar wel naar Glastonbury gaan KB.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
We kunnen volgend jaar wel naar Glastonbury gaan KB.
Serieus?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:46 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Je weet dat er geen Glastonbury 2012 is?
In Brighton is een festival.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Serieus?
Ander festival dan, je hebt er zat daar en ze zijn praktisch allemaal beter dan hier.
Ja, 2013 pas weer.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Serieus?
Ander festival dan, je hebt er zat daar en ze zijn praktisch allemaal beter dan hier.
Chill, dan hoeven we niet eens zo ver te reizen.quote:
Waarom dat dan? Glastonbury is fucking vet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:47 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ja, 2013 pas weer.
Reading/Leeds heb je ook nog. En T in the Park.
Brighton is sooooooooo gaafquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Chill, dan hoeven we niet eens zo ver te reizen.
Yep, dat ben ik.quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Brighton is sooooooooo gaaf
[..]
Yep, dat ben ik.
Blood Red Shoes komen uit Brighton, die zijn gaaf, voor de rest ken ik Brighton niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Brighton is sooooooooo gaaf
[..]
Yep, dat ben ik.
Het wordt te duur, weet niet of dat of het iets met de overheid te maken heeft?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarom dat dan? Glastonbury is fucking vet.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:48 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Het wordt te duur, weet niet of dat of het iets met de overheid te maken heeft?
Hoe duur?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:49 schreef Dastan het volgende:
[..]
Uiteraard.
Lowlands wordt volgend jaar waarschijnlijk ook onbetaalbaar door het kabinet.
Muah, ben er wel een beetje overheen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]ik dacht, misschien kan dat je opvrolijken?
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Blood Red Shoes komen uit Brighton, die zijn gaaf, voor de rest ken ik Brighton niet.
Dit jaar zo'n 155 euro. Volgend jaar 13% btw er bijop plus nog een standaard prijs verhoging. Reken maar op zo'n 180-200 euro.quote:
Arme Jordy.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:50 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Dit jaar zo'n 155 euro. Volgend jaar 13% btw er bijop plus nog een standaard prijs verhoging. Reken maar op zo'n 180-200 euro.
Alsof ik alleen een mening mag hebben over zaken waar ik heenga.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom vind je dat erg? Alsof jij naar Lowlands gaat.
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:51 schreef Dastan het volgende:
[..]
Alsof ik alleen een mening mag hebben over zaken waar ik heenga.
Het is het proberen waard als de line up een beetje goed is.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Muah, ben er wel een beetje overheen.
[..]![]()
Uhmmm ben de naam van het festival een beetje kwijt.. maar het was fucking vet, aldus mn vriendin.
Bohhhhhhhquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:52 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik zit hier van die vriesijsjes te eten.![]()
Trouwens, alsof jij weet dat ik volgend jaar niet ga.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat is je muzieksmaak dan? Want btw verhoging geldt voor alle festivals.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:52 schreef Dastan het volgende:
[..]
Trouwens, alsof jij weet dat ik volgend jaar niet ga.
Ik ken jou ondertussen wel een beetje en ik weet dat je zoiets walgelijk vindt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:52 schreef Dastan het volgende:
[..]
Trouwens, alsof jij weet dat ik volgend jaar niet ga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |