SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
Ja doei.
Ja, de auto's alles.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Linedancen bij Bob de Bouwer?
Ik ook! Ik mag morgen weer! en overmorgen en de dag daarna, en de dag daarnaquote:
Laten we een praatgroepje beginnen.quote:
morgen is mn enige dagje vrij. ja en zondag danquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ook! Ik mag morgen weer! en overmorgen en de dag daarna, en de dag daarna
Ik ben Dastan.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Laten we een praatgroepje beginnen.
Ja, ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen met leren.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh jeetje. Morgen is de grote dag.
Hallo Dastan. Ik ben Rellende_Rotscholier.quote:
Hallo Rellende_Rotscholier.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hallo Dastan. Ik ben Rellende_Rotscholier.
Ik vind dat nogal herkenbaar, ik zit met precies hetzelfde probleem.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:29 schreef Dastan het volgende:
[..]
Hallo Rellende_Rotscholier.
Ik vind het moeilijk om te beginnen met leren.
Iedereen applaudisseert. Het is goed dat we dit eruit hebben gegooid.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind dat nogal herkenbaar, ik zit met precies hetzelfde probleem.
Er is inderdaad sprake van een flinke opluchting.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:31 schreef Dastan het volgende:
[..]
Iedereen applaudisseert. Het is goed dat we dit eruit hebben gegooid.
WAS HET MAAR ZO SIMPELquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:36 schreef Heroinjunk het volgende:
Leer gewoon ff en haal het in een keer klaar.
Het blijkt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een brevet van onvermogen.
Dat is echt simpel schattie.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nee, ik moet ook m'n theorie halen.
Daar kom ik donderdag dan wel achter.quote:
Als je leert.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar kom ik donderdag dan wel achter.
Joh ik heb het in 2 dagen erin gestampt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, daar zit dus het probleem.
Hmm, vandaag ben ik eigenlijk begonnen en ik heb morgen nog. Dan moet het mij dus eigenlijk ook lukken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Joh ik heb het in 2 dagen erin gestampt.
Doe oefenexamens, dat helpt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hmm, vandaag ben ik eigenlijk begonnen en ik heb morgen nog. Dan moet het mij dus eigenlijk ook lukken.
Eerst even het boek lezen en daarna ga ik oefenexamens doen.quote:
Dat kan niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:53 schreef Dastan het volgende:
Zo toch maar eens wat gaan leren dan.![]()
Pfff.
O ja. Helemaal vergeten waar dat voor stond. Maar ja, het moet wel even.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat je een deelnemer van de SOG SC bent geworden.
Bericht van de ouders van R_R:quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://cobysantos.com/
geile shit johhhh
hoe vaak seksen jullie nou nog?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bericht van de ouders van R_R:
R_R ligt hier op de grond spastische bewegingen te maken met kwijl uit zijn mond. We willen je via deze weg bedanken dat je ons verlost hebt van dat kutkind.
Met vriendelijke groeten,
de ouders van R_R.
Valt jou uberhaupt nog wat bij te leren danquote:
Nee.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Valt jou uberhaupt nog wat bij te leren dan!
Jij weet toch alles al.
Ongepaste vraag, derhalve geen antwoord.quote:
Ah dat lukt je welquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:55 schreef Dastan het volgende:
[..]
O ja. Helemaal vergeten waar dat voor stond. Maar ja, het moet wel even.
In ieder geval de dagen van de week en de getallen.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bericht van de ouders van R_R:
R_R ligt hier op de grond spastische bewegingen te maken met kwijl uit zijn mond. We willen je via deze weg bedanken dat je ons verlost hebt van dat kutkind.
Met vriendelijke groeten,
de ouders van R_R.
Ow. Nooit.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ongepaste vraag, derhalve geen antwoord.
he vader van rellende kutscholier, krijg je 'm al weleens neit omhooog?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ongepaste vraag, derhalve geen antwoord.
Dat wil wel eens voorkomen ja, plassen gaat soms ook wel eens lastig. Kwalijke zaken man, kwalijke zaken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:57 schreef Dastan het volgende:
[..]
he vader van rellende kutscholier, krijg je 'm al weleens neit omhooog?![]()
![]()
![]()
Houdt u is incorrect. Staat dat zo in het boek?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Buiten de bebouwde kom wordt helaas vaak veel sneller gereden en meer ingehaald dan ter plaatse is toegestaan en/of verantwoord is. Haast, irritatie of een verkeerde verkeersmentaliteit is meestal de reden van dit onverantwoord verkeerdsgedrag. Doe daar niet aan mee en houdt u aan de regels. Goed voor uw hart en de verkeersveiligheid.
Nou, hij heeft plas- en erectieproblemen, naar verluidt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan blijft mijn vraag nog steeds van toepassing.
Ja.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:06 schreef Dastan het volgende:
[..]
Houdt u is incorrect. Staat dat zo in het boek?
Hoeveel mag je in de bebouwde kom rijden?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Buiten de bebouwde kom wordt helaas vaak veel sneller gereden en meer ingehaald dan ter plaatse is toegestaan en/of verantwoord is. Haast, irritatie of een verkeerde verkeersmentaliteit is meestal de reden van dit onverantwoord verkeerdsgedrag. Doe daar niet aan mee en houdt u aan de regels. Goed voor uw hart en de verkeersveiligheid.
Dit inderdaad, lastige kwesties.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:06 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nou, hij heeft plas- en erectieproblemen, naar verluidt.
Dat klinkt niet zo goed. Wat gaan ze daar tegen aan doen?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:06 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nou, hij heeft plas- en erectieproblemen, naar verluidt.
Hangt van de situatie af. Gewoon 50 meestal, in een woonwijk 30 en woonerf stapvoets.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoeveel mag je in de bebouwde kom rijden?
Grote jongen. Je bent geslaagd.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hangt van de situatie af. Gewoon 50 meestal, in een woonwijk 30 en woonerf stapvoets.
Wtf man.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Grote jongen. Je bent geslaagd.
Ik dacht eerst 80![]()
![]()
Diep.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:09 schreef Gitaarmat het volgende:
Hoe dik moet het profiel op je banden minimaal zijn.
70 millimeter?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:09 schreef Gitaarmat het volgende:
Pff, heb ik vanmiddag nog gelezen maar ik ben het weer vergeten.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:09 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik weet het. Vanmiddag vroeg ik nog: waar rijden we eigenlijk?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wtf man.
Dat is juist buiten de bebouwde kom.
Oh, ik dacht 1,7. Zat ik toch aardig in de buurt.quote:
Vraag aan Renesite, ik had eerst 17 millimeter staan.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oh, ik dacht 1,7. Zat ik toch aardig in de buurt.
Ja, maar het is 1,6 mm.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:11 schreef Dastan het volgende:
[..]
Vraag aan Renesite, ik had eerst 17 millimeter staan.
HIHAHOHIHIquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:11 schreef Dastan het volgende:
[..]
Vraag aan Renesite, ik had eerst 17 millimeter staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |