[/nerdmodus on]quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Morgen koop ik eindelijk mijn externe harde schijf.Zin in.
Je zal je maar ergens op verheugen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Morgen koop ik eindelijk mijn externe harde schijf.Zin in.
vandaag rijles gehad en moest ineens uitstappen kreeg ik allerlei uitleg over dat soort dingen.quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je zal je maar ergens op verheugen.
quote:
KINDERACHTIG INDERDAADquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je zal je maar ergens op verheugen.
Kan me niet herinneren dat dat in mijn boek stond.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij is al drie maanden bezig met leren.
HAHA JIJ BENT OUDDDDquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat dat in mijn boek stond.
Staat er ook niet in, maar als het goed ik legt je rijlesinstructeur dat uit. Want met het examen kan het evt zo zijn dat ze je ineens wat vragen over de banden,motorkap,knopjes oid.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat dat in mijn boek stond.
En overstekend wild ook.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Houd rekening met modder en mest op de rijbaan.
Weet ik, maar mij heeft ze het niet uitgelegd. Ik heb alleen de motorkap en de binnenkant van de auto gehad.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:16 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Staat er ook niet in, maar als het goed ik legt je rijlesinstructeur dat uit. Want met het examen kan het evt zo zijn dat ze je ineens wat vragen over de banden,motorkap,knopjes oid.
Dat theorie boekje slaat helemaal nergens op. Die meerkeuze antwoorden:quote:
Nou R_R, jij hoeft niet meer te leren.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:18 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Dat theorie boekje slaat helemaal nergens op. Die meerkeuze antwoorden:!
Zie je 'n bordje met een vliegtuig en dan bij A) Overstekende vliegtuigen.
SPOORVORMING OH MIJN GOD SPOORVORMING OH NEE WAT EEN ELLENDEquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:17 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Weet ik, maar mij heeft ze het niet uitgelegd. Ik heb alleen de motorkap en de binnenkant van de auto gehad.
Ik ken wel aquaplaning.
Ach.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:16 schreef Etsu het volgende:
Klinkerbotsing, je post klopt niet. Er staat 'mijn', maar je moet hem nog kopen dus 'mijn' is niet geheel op z'n plaats.
quote:22222 (gemiddeld 30 per dag)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |