Nee, jij bent een doos, dat is weer iets heel anders.quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, jij bent een doos, dat is weer iets heel anders.
MET JANquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mn ouders zeggen wel: Ja je kan in de vakanties dan naar Engeland om je Engelse uitspraak op te krikken
Klopt, dat durf ik inderdaad niet, ik verschuil mij altijd achter de mening van andere mensen en heb zelf nooit iets interessants te melden. Zo rol ik door het leven.quote:
Kunnen en durven is wat anders.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Klopt, dat durf ik inderdaad niet, ik verschuil mij altijd achter de mening van andere mensen en heb zelf nooit iets interessants te melden. Zo rol ik door het leven.
Je weet dat er geen Glastonbury 2012 is?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
We kunnen volgend jaar wel naar Glastonbury gaan KB.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
We kunnen volgend jaar wel naar Glastonbury gaan KB.
Serieus?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:46 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Je weet dat er geen Glastonbury 2012 is?
In Brighton is een festival.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Serieus?
Ander festival dan, je hebt er zat daar en ze zijn praktisch allemaal beter dan hier.
Ja, 2013 pas weer.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Serieus?
Ander festival dan, je hebt er zat daar en ze zijn praktisch allemaal beter dan hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |