Precies. Behalve D&S.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Geschiedenis was een van de weinige vakken waar ik het nog enigszins interessant vond om te leren.
Als je iets écht leuk vindt zie je leren ook niet echt als leren.quote:
Oké, daar heb jij dan weer een punt. Dat was kut.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Geschiedenis was een van de weinige vakken waar ik het nog enigszins interessant vond om te leren.
Dat was ook interessant, maar saai.quote:
Mmmm. Hangt er van af.quote:
Ik heb altijd een punt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oké, daar heb jij dan weer een punt. Dat was kut.
Daar zou ik sowieso niet naar kijken, momentopname alles.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:40 schreef Etsu het volgende:
KB, waar heb je het hoogst op gehaald op CE?
Engels en Geschiedenisquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:40 schreef Etsu het volgende:
KB, waar heb je het hoogst op gehaald op CE?
Nouja, als je een 9 hebt gehaald voor GS, en een 5 voor Engels, zou ik zeker geen Engels studeren.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar zou ik sowieso niet naar kijken, momentopname alles.
Nu neem je wel weer twee extremen, maar oké. In dat geval niet nee.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja, als je een 9 hebt gehaald voor GS, en een 5 voor Engels, zou ik zeker geen Engels studeren.
Nee, ik heb gewoon weer een punt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nu neem je wel weer twee extremen, maar oké. In dat geval niet nee.
Ja, kak heb dit jaar niet gehaald.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Sorry hoor
Maar vertel, heb ik iets gemist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |