Dit soort opmerkingen kan je hier kwijtquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:01 schreef Angel-Joy het volgende:
Slecht!!! Allemaal na-maak van Jersey shore(l) alleen dan slechter!!!
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:05 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
@Faux. Geniale omschrijving van Oh Oh Drachten
Geloof niet dat je legitiem bent..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:19 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Redelijk tot matig. Ongeveer de helft al. Zint dat je wel?
Hij is legitiem, reeds bewezen in een ander topic.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:23 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Geloof niet dat je legitiem bent..
Nee. Geouwehoer is leuk, vandalisme niet.quote:Gooi een stoeptegel van die viaduct dan als je durft!?
Wat is je kenteken dan?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:25 schreef Skippy_ball het volgende:
Oh, en doe het op een zaterdag. Anders moet ik straks in de file op de A7
71-JBL-9quote:
topicstarterquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:34 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
Srry dat ik missch zo dom ben, maar wat is TS?
Topicstarter. Moet elke nieuwe FOK!ker leren, maak je niet druk.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:34 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
Srry dat ik missch zo dom ben, maar wat is TS?
Ja, deze:quote:
Vanwaar ben jij zo lovend?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:35 schreef Levolution het volgende:
[..]
Topicstarter. Moet elke nieuwe FOK!ker leren, maak je niet druk.
Kun je niet tillenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:36 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Dan gooi ik liever met stoepranden ipv stoeptegels
Ik heb wel moeten lachen om die filmpjes, bovendien is het voor hun leeftijd prima gemonteerd. Deze jongens trappen lol én ondernemen iets. Ik kan niet bevatten waarom een stel volwassen kerels het nodig vindt om ze hiervoor zwart te maken.quote:
Thx Faux, nog wat ideeën?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:36 schreef Faux. het volgende:
Ik heb alle drie de afleveringen gezien, zeker het kijken waard. Kan niet wachten op aflevering 4.
Woot sws welquote:
Das onze beste sjaak ;Dquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:39 schreef JochemP het volgende:
Voor 14-jarigen wel aardige After Effects skills
Enig idee hoe duur zo'n ding is? ik heb echt geen idee ;oquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:39 schreef Levolution het volgende:
Jongens, neem een green screen en maak foute chroma keys.
Er is geen enkele etnische diversiteit te vinden. Daarom.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:38 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik heb wel moeten lachen om die filmpjes, bovendien is het voor hun leeftijd prima gemonteerd. Deze jongens trappen lol én ondernemen iets. Ik kan niet bevatten waarom een stel volwassen kerels het nodig vindt om ze hiervoor zwart te maken.
Aardig? Dit is het allermooiste dat ik ooit uit de hand van een 14-jarige heb zien komenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:39 schreef JochemP het volgende:
Voor 14-jarigen wel aardige After Effects skills
Een paar grote groene vellen uit de plaatselijke copyshop volstaatquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:40 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
Enig idee hoe duur zo'n ding is? ik heb echt geen idee ;o
Redelijk duur, maar je kan ook met een groen stukje textiel beginnen. En dan draai je gewoon zoiets in elkaar:quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:40 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
Enig idee hoe duur zo'n ding is? ik heb echt geen idee ;o
ok, want ik namelijk nog nooit met een greenscreen gewerkt ofzoquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:41 schreef JochemP het volgende:
[..]
Een paar grote groene vellen uit de plaatselijke copyshop volstaat
Zou wel bijdragen aan jullie show, aangezien ze in Oh Oh Cherso ook die knullige achtergronden gebruiken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:42 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
ok, want ik namelijk nog nooit met een greenscreen gewerkt ofzo
Ik ben zelf ook bezig met editen van filmpjes, op dit moment nog game filmpjes alleen een of andere stomme laptop met vista home kan al die chille programma's niet :Squote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:42 schreef Levolution het volgende:
[..]
Redelijk duur, maar je kan ook met een groen stukje textiel beginnen. En dan draai je gewoon zoiets in elkaar:
Kun je gelijk je AE skills oefenen.
Hopen dat er geen epileptisch iemand naar je plaatje gaat kijken, of is dit nog niet zo erg? xDquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:43 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zou wel bijdragen aan jullie show, aangezien ze in Oh Oh Cherso ook die knullige achtergronden gebruiken.
Ik beloof niks, maar ik misschien vanavond, als er dan geen andere mensen al bezig geweest zijn. Moet nu even weg.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:43 schreef Faux. het volgende:
Ik kan heel slecht omgaan met Paint/Photoshop, dus wie maakt even een mooie banner voor dit topic? [ afbeelding ]
Na het eten fix ik wel wat. Afmetingen?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:43 schreef Faux. het volgende:
Ik kan heel slecht omgaan met Paint/Photoshop, dus wie maakt even een mooie banner voor dit topic? [ afbeelding ]
Maakt niet uit.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:46 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Na het eten fix ik wel wat. Afmetingen?
Aboneer + geef groen duimpjequote:
quote:
Oh, even terug reageren.quote:
Die zullen stralen van trots.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:54 schreef Fluxer het volgende:
Ik wil hun ouders wel eens zien al we dat filmpje naar hen toesturen![]()
![]()
![]()
Ben jij een neger?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Sorry, ik heb al een comment geplaatst
Ik kan weinig aan de inhoud doen, behalve het een beetje leuk bewerken..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:08 schreef vieze_freddie het volgende:
Wat een bagger zeg, hoewel die edit skills wel grappig zijn
Superquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:10 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Deze week, als ik genoeg beeldmateriaal kirjg.
BAAS ben jij de eckte sjaak van oh oh drachten ??quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:09 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Ik kan weinig aan de inhoud doen, behalve het een beetje leuk bewerken..
Slijtage?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Niet waar, mijn Sjaak is zo wit als sneeuw
Klopt niet helemaal, ze zocht wel contact met ons maar ik zal ff bespreken of ze erin komt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:13 schreef das_phantom het volgende:
Hey maar Sjaak, kan in aflevering 4 of 5 meer van dit meisje erin?
Heb gehoord dat jullie daar contacten mee hebben
Wel slijtage dus.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik gebruik hem nooit, ik zit er alleen maar iedere dag aan met mijn rechtervuistje
Leuk he terug op het oude nestquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:15 schreef Trollscience het volgende:
Heftig dit!
Ik voel me net alsof ik op het VMBO zit![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:16 schreef Trollscience het volgende:
Nee even serieus nu: Wat een rotzooi
Ja waarschijnlijk wel als het haalbaar is.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:16 schreef das_phantom het volgende:
Hey maar als ik een script schrijf voor aflevering 5 gaan jullie het dan verfilmen?
Heb je foto van jezelf met een kaartje erbij met datum en : FOK!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:16 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk wel als het haalbaar is.
Ik wijs u er even op dat u zich momenteel op het Oh Oh Drachten bevindt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:16 schreef Trollscience het volgende:
Nee even serieus nu: Wat een rotzooi
Leuk ik ga aan de slag, maximaal 10 minuten ofzo is de playtime?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:16 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk wel als het haalbaar is.
Denk je dat ik nep ben? Ik kan wel ff hoi vieze_freddie op mijn youtubekanaal zetten?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:17 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Heb je foto van jezelf met een kaartje erbij met datum en : FOK!
??
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:17 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Ik wijs u er even op dat u zich momenteel op het Oh Oh Drachten bevindt.
Swap.avi 2quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:16 schreef das_phantom het volgende:
Hey maar als ik een script schrijf voor aflevering 5 gaan jullie het dan verfilmen?
Mag langer, het is ten slotte de laatste aflevering dus leef je uit en maak het zo lang als je wil! (YouTube heeft sinds kort een uitgebreide upload functie waarmee je unlimited lengte kan uploaden)quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:17 schreef das_phantom het volgende:
[..]
Leuk ik ga aan de slag, maximaal 10 minuten ofzo is de playtime?
Ok ok stuur er gelijk ff een link bijquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:18 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Denk je dat ik nep ben? Ik kan wel ff hoi vieze_freddie op mijn youtubekanaal zetten?
Ok primaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:20 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Mag langer, het is ten slotte de laatste aflevering dus leef je uit en maak het zo lang als je wil! (YouTube heeft sinds kort een uitgebreide upload functie waarmee je unlimited lengte kan uploaden)
Volgens mij is dit toch echt Fok! onzin?..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:17 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Ik wijs u er even op dat u zich momenteel op het Oh Oh Drachten bevindt.
Omdat trollquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:20 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Waarom zou ik me voordoen als de maker van Oh Oh Drachten?
zet ff op je youtube kanaal danquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:20 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Waarom zou ik me voordoen als de maker van Oh Oh Drachten?
Ok.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:21 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
zet ff op je youtube kanaal dan
quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:25 schreef vieze_freddie het volgende:
Trollsience1: niet de user trollsience
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Okquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:27 schreef vieze_freddie het volgende:
Kwaliteit dit, eey sjaak, zeg tegen glijertje dat die ook een fok account maakt !!
Zeg, dit is geen VMBO schoolquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:27 schreef vieze_freddie het volgende:
Kwaliteit dit, eey sjaak, zeg tegen glijertje dat die ook een fok account maakt !!
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:32 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik heb alle afleveringen gekeken.
Het is trouwens Trollsciencequote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:25 schreef vieze_freddie het volgende:
Trollsience1: niet de user trollsience
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Waar is jouw meesterwerk eigenlijk? Ik wil nu ook wel eens iets van jou zien met je praatjes.quote:
Fotoboek van Userquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:34 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
[..]
Waar is jouw meesterwerk eigenlijk? Ik wil nu ook wel eens iets van jou zien met je praatjes.
Ja, dat heb je gemist. Had je maar eerder lid moeten wordenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:34 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
[..]
Waar is jouw meesterwerk eigenlijk? Ik wil nu ook wel eens iets van jou zien met je praatjes.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:35 schreef Skippy_ball het volgende:
TrollScience IS een meesterwerk, die hoeft zich hier niet gaan bewijzen..
Ik heb het over YouTube. Daar moet hij nog alles bewijzen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:35 schreef Skippy_ball het volgende:
Het is trouwens Trollsciencequote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:35 schreef Skippy_ball het volgende:
Wel een goed idee. Ik moet zn adres ff hebben...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Gaan ze ook op bezoek bij Zanger Rinus?
Bedankt! Je bent de eerstequote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:37 schreef vieze_freddie het volgende:
Eey skippy je moet je signature nog invullen
Oh nee hoor schat, maar ik ga hier mijn kanaal niet neerdumpenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:37 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Ik heb het over YouTube. Daar moet hij nog alles bewijzen.
Zeg hem dat hij heel veel fans heeft op FOK!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:37 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Wel een goed idee. Ik moet zn adres ff hebben...
Ik ook niet. Dat deed iemand anders. Dat staat trouwens veel stoerder dan dat als iemand het zelf doet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Oh nee hoor schat, maar ik ga hier mijn kanaal niet neerdumpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |