Okquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:27 schreef vieze_freddie het volgende:
Kwaliteit dit, eey sjaak, zeg tegen glijertje dat die ook een fok account maakt !!
Zeg, dit is geen VMBO schoolquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:27 schreef vieze_freddie het volgende:
Kwaliteit dit, eey sjaak, zeg tegen glijertje dat die ook een fok account maakt !!
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:32 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik heb alle afleveringen gekeken.
Het is trouwens Trollsciencequote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:25 schreef vieze_freddie het volgende:
Trollsience1: niet de user trollsience
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Waar is jouw meesterwerk eigenlijk? Ik wil nu ook wel eens iets van jou zien met je praatjes.quote:
Fotoboek van Userquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:34 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
[..]
Waar is jouw meesterwerk eigenlijk? Ik wil nu ook wel eens iets van jou zien met je praatjes.
Ja, dat heb je gemist. Had je maar eerder lid moeten wordenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:34 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
[..]
Waar is jouw meesterwerk eigenlijk? Ik wil nu ook wel eens iets van jou zien met je praatjes.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:35 schreef Skippy_ball het volgende:
TrollScience IS een meesterwerk, die hoeft zich hier niet gaan bewijzen..
Ik heb het over YouTube. Daar moet hij nog alles bewijzen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:35 schreef Skippy_ball het volgende:
Het is trouwens Trollsciencequote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:35 schreef Skippy_ball het volgende:
Wel een goed idee. Ik moet zn adres ff hebben...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Gaan ze ook op bezoek bij Zanger Rinus?
Bedankt! Je bent de eerstequote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:37 schreef vieze_freddie het volgende:
Eey skippy je moet je signature nog invullen
Oh nee hoor schat, maar ik ga hier mijn kanaal niet neerdumpenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:37 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Ik heb het over YouTube. Daar moet hij nog alles bewijzen.
Zeg hem dat hij heel veel fans heeft op FOK!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:37 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Wel een goed idee. Ik moet zn adres ff hebben...
Ik ook niet. Dat deed iemand anders. Dat staat trouwens veel stoerder dan dat als iemand het zelf doet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Oh nee hoor schat, maar ik ga hier mijn kanaal niet neerdumpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |