Heb je foto van jezelf met een kaartje erbij met datum en : FOK!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:16 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk wel als het haalbaar is.
Ik wijs u er even op dat u zich momenteel op het Oh Oh Drachten bevindt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:16 schreef Trollscience het volgende:
Nee even serieus nu: Wat een rotzooi
Leuk ik ga aan de slag, maximaal 10 minuten ofzo is de playtime?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:16 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk wel als het haalbaar is.
Denk je dat ik nep ben? Ik kan wel ff hoi vieze_freddie op mijn youtubekanaal zetten?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:17 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Heb je foto van jezelf met een kaartje erbij met datum en : FOK!
??
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:17 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Ik wijs u er even op dat u zich momenteel op het Oh Oh Drachten bevindt.
Swap.avi 2quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:16 schreef das_phantom het volgende:
Hey maar als ik een script schrijf voor aflevering 5 gaan jullie het dan verfilmen?
Mag langer, het is ten slotte de laatste aflevering dus leef je uit en maak het zo lang als je wil! (YouTube heeft sinds kort een uitgebreide upload functie waarmee je unlimited lengte kan uploaden)quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:17 schreef das_phantom het volgende:
[..]
Leuk ik ga aan de slag, maximaal 10 minuten ofzo is de playtime?
Ok ok stuur er gelijk ff een link bijquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:18 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Denk je dat ik nep ben? Ik kan wel ff hoi vieze_freddie op mijn youtubekanaal zetten?
Ok primaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:20 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Mag langer, het is ten slotte de laatste aflevering dus leef je uit en maak het zo lang als je wil! (YouTube heeft sinds kort een uitgebreide upload functie waarmee je unlimited lengte kan uploaden)
Volgens mij is dit toch echt Fok! onzin?..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:17 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Ik wijs u er even op dat u zich momenteel op het Oh Oh Drachten bevindt.
Omdat trollquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:20 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Waarom zou ik me voordoen als de maker van Oh Oh Drachten?
zet ff op je youtube kanaal danquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:20 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Waarom zou ik me voordoen als de maker van Oh Oh Drachten?
Ok.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:21 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
zet ff op je youtube kanaal dan
quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:25 schreef vieze_freddie het volgende:
Trollsience1: niet de user trollsience
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |