Dit soort opmerkingen kan je hier kwijtquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:01 schreef Angel-Joy het volgende:
Slecht!!! Allemaal na-maak van Jersey shore(l) alleen dan slechter!!!
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:05 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
@Faux. Geniale omschrijving van Oh Oh Drachten
Geloof niet dat je legitiem bent..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:19 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Redelijk tot matig. Ongeveer de helft al. Zint dat je wel?
Hij is legitiem, reeds bewezen in een ander topic.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:23 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Geloof niet dat je legitiem bent..
Nee. Geouwehoer is leuk, vandalisme niet.quote:Gooi een stoeptegel van die viaduct dan als je durft!?
Wat is je kenteken dan?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:25 schreef Skippy_ball het volgende:
Oh, en doe het op een zaterdag. Anders moet ik straks in de file op de A7
71-JBL-9quote:
topicstarterquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:34 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
Srry dat ik missch zo dom ben, maar wat is TS?
Topicstarter. Moet elke nieuwe FOK!ker leren, maak je niet druk.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:34 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
Srry dat ik missch zo dom ben, maar wat is TS?
Ja, deze:quote:
Vanwaar ben jij zo lovend?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:35 schreef Levolution het volgende:
[..]
Topicstarter. Moet elke nieuwe FOK!ker leren, maak je niet druk.
Kun je niet tillenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:36 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Dan gooi ik liever met stoepranden ipv stoeptegels
Ik heb wel moeten lachen om die filmpjes, bovendien is het voor hun leeftijd prima gemonteerd. Deze jongens trappen lol én ondernemen iets. Ik kan niet bevatten waarom een stel volwassen kerels het nodig vindt om ze hiervoor zwart te maken.quote:
Thx Faux, nog wat ideeën?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:36 schreef Faux. het volgende:
Ik heb alle drie de afleveringen gezien, zeker het kijken waard. Kan niet wachten op aflevering 4.
Woot sws welquote:
Das onze beste sjaak ;Dquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:39 schreef JochemP het volgende:
Voor 14-jarigen wel aardige After Effects skills
Enig idee hoe duur zo'n ding is? ik heb echt geen idee ;oquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:39 schreef Levolution het volgende:
Jongens, neem een green screen en maak foute chroma keys.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |