Ik vind jou vooral een karikatuur.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat jij gaat verkondigen dat ik ach zo'n schappelijke gozer ben.
Ik ben gek op ongenuanceerd roeptoeteren. Kleine kanttekening is echter dat ik weet ik dat ik op dat moment aan het roeptoeteren ben.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar doordat jij dat volgende level of self-consciousness hebt bereikt, vind je hen met de arrogante blinde visie dat hun mening de beste is, minder ontwikkeld of minder genuanceerd dan jouw mening. Daarnaast is de overtuiging dat je geen arrogante blinde visie kan hebben, ook een arrogante blinde visie. Dit zou namelijk elke vorm van ongenuanceerd denken of spreken wegzetten als iets wat voor jou een gepasseerd station is, omdat je inmiddels behoort verder te zijn dan dat en die disclaimer niet mag vergeten. De verplichting van een dergelijke disclaimer bij een mening die geventileerd wordt, is ook een starre opstelling.
Dat denken de meeste mensen van mij totdat ze erachter komen dat ik het serieus bedoel.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind jou vooral een karikatuur.
We mogen jou dus in het rijtje zetten van users die zichzelf heel speciaal vinden?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat denken de meeste mensen van mij totdat ze erachter komen dat ik het serieus bedoel.
Mooi gezegd!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ben gek op ongenuanceerd roeptoeteren. Kleine kanttekening is echter dat ik weet ik dat ik op dat moment aan het roeptoeteren ben.
Voor de rest heb je sec gezien natuurlijk gelijk: je zal altijd een mening hebben, en onwillekeurig vind je die de beste. En inherent daaraan is ook een soort onwillekeurige arrogantie omdat je andere meningen afdoet zijnde "lower level".
Dat doet mijns inziens niets af aan het feit dat ik mijn overtuiging minder overtuigd te zijn geen valse bescheidenheid vind, maar eerder een kwestie van voortschrijdend inzicht. Ik voel mij dan ook niet verheven boven mensen die dat niet beheersen, wellicht dat het juist een handicap van mij is en het hebben van een rigide mening de juiste weg. Punt is dat ik mijn achterhoofd gewoon hou dat ik niet weet wat wijsheid is.
En op menselijk niveau ben ik gewoon net zoveel waard als de rest.
Die komt klaar op dergelijke teksten inderdaad.quote:
Ja, alsof hij die nog niet allang op zijn Breitling geschoven heeftquote:
Nee, in het rijtje users dat zo ver heen is dat die niet meer te redden zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We mogen jou dus in het rijtje zetten van users die zichzelf heel speciaal vinden?
Dat kan prima. Het personage dat je hier soms neerzet is haast onmogelijk serieus te nemen, waardoor mensen een eigen invulling aan je werkelijke 'jij' zullen gaan geven.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat jij gaat verkondigen dat ik ach zo'n schappelijke gozer ben.
Een soort mongooltje?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, in het rijtje users dat zo ver heen is dat die niet meer te redden zijn.
Gaarne wil ik op de treffende omschrijving van mijn persoonlijkheid in mijn sig verwijzen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:25 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dat kan prima. Het personage dat je hier soms neerzet is haast onmogelijk serieus te nemen, waardoor mensen een eigen invulling aan je werkelijke 'jij' zullen gaan geven.
Ik vind mongooltjes nauwelijks knuffelbaar, als ik eerlijk ben.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Juist, alleen dan niet lief en knuffelbaar.
niets inderdaad.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:27 schreef GSbrder het volgende:
Wat maakt het ook uit of iemand wie dan ook serieus neemt op internet?
Ik ook niet. Mensen met het syndroom van down zijn losers, dat weten we allemaal.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind mongooltjes nauwelijks knuffelbaar, als ik eerlijk ben.
Hoho, nou niet plots eriks act jatten.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:27 schreef GSbrder het volgende:
Wat maakt het ook uit of iemand wie dan ook serieus neemt op internet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |