Ze stond bij de verkiezingen ook op een onverkiesbare plek. Ze is met voorkeursstemmen herkozen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:32 schreef KreKkeR het volgende:
Best een lekker ding, dus luister ik per definitie niet naar wat ze probeert te vertellen. Maar goed ook als ik de posts in dit topic zo bekijk... heeft me een hoop ellende bespaard
Volgens mij is het echt zo'n vrouw die mooi van buiten is maar extreem verrot en slecht van binnen:quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:36 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ze stond bij de verkiezingen ook op een onverkiesbare plek. Ze is met voorkeursstemmen herkozen.
En ik kan me geen enkele andere reden bedenken dan vanwegehaar mooie verschijning.
quote:Ook het rookverbod, dat sinds het Kabinet-Rutte wordt versoepeld, vind Uitslag het onduidelijk waar wel en niet mag worden gerookt: "Dat is funest. Overal staan weer asbakken op tafel" en daarom pleit zij voor een speciaal telefoonnummer, een kliklijn, dat tegen het illegaal roken wordt ingezet waarmee bezoekers de Voedsel- en Warenautoriteit direct kunnen waarschuwen[8]. In mei kwam ze in het nieuws door het ondersteunen van het pleidooi van het Regionaal College van de politieregio Twente om de drug GHB op lijst 1 van de Opiumwet te plaatsen. Dit betekent dat GHB dan niet langer wordt aangemerkt als softdrug en de politie er tegen kan optreden.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sabine_Uitslag
Ik denk volkomen principeloos en opportunistisch. Waait met iedere wind mee.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:42 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Volgens mij is het echt zo'n vrouw die mooi van buiten is maar extreem verrot en slecht van binnen:
Tuurlijk, dit is Fok.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:43 schreef DrDentz het volgende:
Toen ze op FOK kwam om vragen van users te beantwoorden kreeg ze alleen lieve vraagjes hoor.
Echt te slecht en toch moest ik gewoon hardop lachen!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:39 schreef MaGNeT het volgende:
Als we een poll openen over Sabine, dan weet ik de uitslag al...
rot eens op man. Jij bent de enige die trollt met je ['username trollt'] reacties.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:41 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dat is ze dan ook
en trollen ben jij ook niet vies van
Maanvis.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:13 schreef Maanvis het volgende:
Aha Sabine, je mag me bij wijze van mantelzorg wel eens een pijpbeurt komen geven

Kunst in één adem noemen met zorg en onderwijs.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:19 schreef JeMoeder het volgende:
Hoe is dit trouwens schrikwekkend? Het gedoogkabinet zal alle vormen van zorg afschaffen. Dat was toch allang duidelijk? Zorg, onderwijs en kunst moeten het ontzien tegenover het bedrijfsleven en vermogende burgers.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
[..]
Dat is ie niet, het is een echte pro-Israel hardliner en die mensen moeten we juist koesteren en waarderen. En ach, Bos was erger qua betrouwbaarheid.
Jammer dat hij niet bij d VVD zit .
Ik weet het niet. Sabine Uitslag heeft met deze column bewezen dat ze erg dicht bij het volk staat - lekker ongenuanceerd schreeuwen op het internet, dat doen we allemaal toch graag? Ze is in elk geval in mijn achting gestegen. Eindelijk iemand anders dan Wilders waar we ons lekker met z'n allen druk over kunnen maken op een bewolkte dinsdag. Dit topic was dan ook zeer vermakelijk om te lezen, hoewel ik de hypocrisie van bepaalde mensen hier op een gegeven moment een tikkeltje walgelijk begon te vinden. Hoeveel gebrek aan zelfkennis en realiteitszin - om over relativeringsvermogen nog maar te zwijgen - kun je hebben?quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:19 schreef Hexagon het volgende:
Ik vermoed dat deze actie het CDA flink schade gaat opleveren
Ik denk dat het voornamelijk een kwestie is van heel goed kunnen acteren bij het CIZ, om vervolgens zo`n mooie papieren constructie met een bekende op te zetten zoals hierboven genoemd, en laat de kassa dan maar rinkelen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:08 schreef MarMar het volgende:
@Scorpie je gaat voorbij aan het feit dat er een indicatie voor de zorguren is, die heb ik zelf niet opgesteld, was het maar zo'n luxe!
Ik ben het met je eens dat sommige maximum uurbedragen belachelijk zijn, zeker in het geval van familie. Die uurbedragen zijn echter afhankelijk van de zorgzwaarte en het is niet zo dat iedereen dat maximumbedrag ook krijgt aan pgb!
Om precies te zijn krijg ik per uur iets minder dan 20 euro netto. Ik mag best 50 euro per uur geven als ik dat zou willen, maar dan komt 30 daarvan dus gewoon uit eigen zak.
De indicatie komt niet van je eigen arts, maar van het CIZ. Bij sommige mensen gaat dat blijkbaar zomaar, maar dat is niet mijn ervaring.. Misschien had het CIZ in die gevallen die jij noemt beter haar werk moeten doen, maar dat is een speculatie van mijn kant.
Ik moest anders mijn volledige medische dossier overleggen, daar valt weinig aan te acteren.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik denk dat het voornamelijk een kwestie is van heel goed kunnen acteren bij het CIZ, om vervolgens zo`n mooie papieren constructie met een bekende op te zetten zoals hierboven genoemd, en laat de kassa dan maar rinkelen.
Die reacties niet gelezen bij mijn link? Staat het vrij specifiek uitgelegd wat men allemaal heeft gedaan.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:10 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik moest anders mijn volledige medische dossier overleggen, daar valt weinig aan te acteren.
Dat is dan ook juist wat er aan het hele PGB opzet schort; een zak geld geven en vervolgens weinig tot geen controle op uit voeren waar dat geld heen gaat, hoe dat besteed wordt en of dat legitiem gebeurt en bij de juiste mensen terecht komt. In de meeste gevallen is controle achteraf ook nagenoeg onmogelijkquote:Op woensdag 20 juli 2011 10:16 schreef MarMar het volgende:
Ik zal zo kijken, maar vooralsnog vind ik het dan eerder een geval van laksheid in de controle (wat bij mij absoluut niet aan de hand is/was) dan dat het nu zo is dat iedereen maar een pgb aanvraagt om er lekker mee te kunnen frauderen.
Ik weet best dat jij het niet zo bedoelt, maar men heeft er inmiddels wel zo'n idee van.
Ik zal eens lezen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:20 schreef MarMar het volgende:
Gelezen, blijf het raar vinden dat er in veel gevallen blijkbaar zo weinig controle is. Dat moet anders, dat ben ik het onmiddelijk met je eens.
Enfin, lees mijn blogs maar eens als het je interesseert, mijn perikelen met de gemeente zijn wel representatief voor mijn hele ervaring met het krijgen van hulp in natura of in pgb-vorm en dat gaat nooit zomaar. Het is dus prima mogelijk om meer controle uit te voeren mijns inziens en in sommige (mijn) gevallen slaat men daar juist enorm in door.
Ik zeg: pas het beleid aan, trek het gelijk en controleer iedereen even goed, verlaag het maximumbedrag.. dan zijn we een heel eind.
Geen idee of dat zo is, maar je ziet het idd veel bij vage psychische klachten. Verder aangrjipende verhalen op je blog. En je bent een hottie, maar dat wist je al.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:29 schreef MarMar het volgende:
Overigens valt mij op dat bij de fraudegevallen eigenlijk altijd sprake is van een diagnose op psychische grond?
Ik denk sowieso dat aandoeningen op fysiek vlak beter bewijsbaar zijn en daardoor waarschijnlijk ook minder fraudegevoelig..
http://www.rijksoverheid.(...)t-is-mantelzorg.htmlquote:Mantelzorg en gebruikelijke zorg
Bij mantelzorg duurt de verzorging meer dan 8 uur per week of langer dan 3 maanden achtereen. Heeft iemand minder zorg nodig, dan heet dat gebruikelijke zorg.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:04 schreef MarMar het volgende:
Vroeger kon een man met een gemiddeld inkomen (voorbeeld: leraar basisschool) nog prima een gezin en een huis onderhouden...
Google onderwijssalarissen, huisprijzen, hypotheeklasten en prijzen voor vaste lasten en reken maar uit hoe dat nu zit...
Propaganda much?quote:
Zo heb ik een zus van een vriendin van een tante ...quote:Uitslag spreekt tegen dat ze niet weet wat een mantelzorger doet. Een oom van haar is mantelzorger, zegt het Kamerlid.
en daar weer de buurvrouw van!quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo heb ik een zus van een vriendin van een tante ...
Juist, als oma zich eenzaam voelt dan zet ze de televisie maar wat harder.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:56 schreef yvonne het volgende:
Jij maakt dezelfde fout als Sabine,
; kijk eens hoe het vroeger was, toen ging het toch ook'
Met alle respect, dat leven is al ruim 50 jaar voorbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |