Die gaan zeer waarschijnlijk volgen hoor ik net op RTL 7.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:47 schreef IkWilbert het volgende:
Gekkenwerk inderdaad, je bent me net voor met een KLB topic![]()
Ik heb nu HI en betaal 20 euro in de maand. Als dit abonnement volgend jaar is afgelopen ga ik naar de buren dat weet ik al wel.
Desnoods betaal je een maand dubbel.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:49 schreef Intrepidity het volgende:
Ik hoop van harte dat Vodafone nog even wacht met nieuwe tarieven. Vanaf 14 augustus kan ik een nieuw abonnement aanvragen.
Op 14 augustus zit ik op 2 maanden voor einde contract. Als je dan een nieuw abo afsluit hoef je niet dubbel te betalen (al vind ik dat niet zo'n ramp) en kan je je nummer behouden, en dat laatste is wel erg belangrijk voor me.quote:
Als er een kameel over de dam is gaan er zéker meer volgen.quote:
Ik gebruik denk ik 250MB per maand. Maar dat is het punt niet eens zozeer, deze prijzen zijn gewoon schandalig. Het is anno 2011 en een paar bitjes die door de lucht vliegen kosten echt geen drol. KPN wil de marge gewoon schandalig hoog houden.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:51 schreef NiGeLaToR het volgende:
Hoeveel data gebruiken jullie eigenlijk?
Valt me op dat ik alleen veel data gebruik als ik in de auto mp3's ga streamen vanuit huis ofzo, maar qua facebook/twitter/email/etc is het nog geen 100mb per maand. Ik denk dat dus uiteindelijk veel mensen genoeg hebben aan vrij weinig data.
Overigens; what. the. fok.
Wat een prijzen voor zo weinig data.. alsof 'internet' in ene net zo schaars als olie is geworden
De prijs-per-mb is meegestegen met de goudprijzen![]()
KPN is gek geworden![]()
![]()
Door mobiel internet smsen mensen nauwelijks meerquote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:51 schreef NiGeLaToR het volgende:
Hoeveel data gebruiken jullie eigenlijk?
Valt me op dat ik alleen veel data gebruik als ik in de auto mp3's ga streamen vanuit huis ofzo, maar qua facebook/twitter/email/etc is het nog geen 100mb per maand. Ik denk dat dus uiteindelijk veel mensen genoeg hebben aan vrij weinig data.
Overigens; what. the. fok.
Wat een prijzen voor zo weinig data.. alsof 'internet' in ene net zo schaars als olie is geworden
De prijs-per-mb is meegestegen met de goudprijzen![]()
KPN is gek geworden![]()
![]()
http://tweakers.net/nieuw(...)artphonekorting.html ,quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:52 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Door mobiel internet smsen mensen nauwelijks meerDat voelt KPN in hun sms bundels.
Uhm dus?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:52 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Door mobiel internet smsen mensen nauwelijks meerDat voelt KPN in hun sms bundels.
Idd, wie neemt het initiatief voor een landelijke actie?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:55 schreef Crutch het volgende:
Als je KPN een lesje wil leren zou je eigenlijk collectief moeten overstappen.
Andere aanbieders kunnen daar makkelijk van profiteren zolang ze niet meegaan met dit idiote gedrag van KPN.
En jij denkt dat de andere providers niet gaan volgen? Dit is allang bekonkeld tussen de hoge heren, anders zou het bedrijf wel heel dom zijn deze verhogingen door te voeren.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:56 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Idd, wie neemt het initiatief voor een landelijke actie?
Ik geef het 1 maand. Daarnaast is het niet onbeperkt maar heb je een FUP van rond de 1GB.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:02 schreef Sant. het volgende:
kut KPN!
Ik T-Mobile met onbeperkt internet voor 10 euro p/mnd
kijke ens op de hi site, is echt niet zo.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:03 schreef 2NutZ het volgende:
Ik betaal nu 30 eu bij Hi voor een bel en internetbundel.
Dit gaat straks 5x over de kop volgens die tabel? wat?
Stap zo over, vieze honden... ben al 10 jaar klant ofso en dan dit? wtf man.
Wat de FUCK es een FUP?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:03 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik geef het 1 maand. Daarnaast is het niet onbeperkt maar heb je een FUP van rond de 1GB.
Een fair use policy. Als je meer dan 10x het gemiddelde (en dat is zo'n 100MB) van alle klanten gebruikt gaat je snelheid na een waarschuwing zodanig omlaag dat het praktisch onbruikbaar wordt.quote:
fair use policyquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:04 schreef Sant. het volgende:
[..]
Wat de FUCK es een FUP?
- ik heb dit toch gewoon conctractueel vastgelegd. Ik geloof niet dat ze dat zomaar kunnen gaan veranderen.
Ja oke, ach uiteindelijk heb je toch bijna overal wifi (thuis, vrienden, kroeg) zoveel gb verbruik ik nietquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:05 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Een fair use policy. Als je meer dan 10x het gemiddelde (en dat is zo'n 100MB) van alle klanten gebruikt gaat je snelheid na een waarschuwing zodanig omlaag dat het praktisch onbruikbaar wordt.
Prima toch, kan ik het goed vergelijken met wat ik nu heb, ook inclusief toestel.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:07 schreef Magneet het volgende:
Overigens zijn bovenstaande prijzen incl de kosten die je voor het toestel bijbetaald, slecht screenshot dus.
Dat is nog steeds de meest afgesloten abonnementsvorm, en dus goed vergelijkingsmateriaal. Sim-only tarieven zijn nog niet bekend volgensmij.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:07 schreef Magneet het volgende:
Overigens zijn bovenstaande prijzen incl de kosten die je voor het toestel bijbetaald, slecht screenshot dus.
http://tweakers.net/nieuw(...)artphonekorting.htmlquote:
klopt maar je kan alleen sim-only vergelijken aangezien iedereen een ander toestel wil.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Prima toch, kan ik het goed vergelijken met wat ik nu heb, ook inclusief toestel.
Maar de abonnementsprijzen met een toestel blijven gelijk, alleen het bijbetaalbedrag voor het toestel varieert.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:09 schreef Magneet het volgende:
[..]
klopt maar je kan alleen sim-only vergelijken aangezien iedereen een ander toestel wil.
De nieuwe abonnementen gaan op 5 september in voor klanten van Hi en KPN. Hi begint bij 27,50 euro, inclusief toestel. Dan heb je 100mb datalimietquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:02 schreef Magneet het volgende:
Volgens hi.nl ben ik met het goedkoopste bel abbo nog steeds maar 27 euro voor 2GB kwijt hoor ( goedkoopste abbo+ inet extra + inet verdubbelaar)
Nou nou! 50,00/57,50 euro inclusief toestel voor een datalimiet van 1 GB! Hahahahahaha!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:07 schreef Magneet het volgende:
Schrok me idd al kapot zeg...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:07 schreef Magneet het volgende:
Alsnogquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:07 schreef Magneet het volgende:
ik zie nu de link ja, gelukkig kan ik nog in augustus verlengen, daarna hebben ze 2 jaar om het te fixen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
De nieuwe abonnementen gaan op 5 september in voor klanten van Hi en KPN. Hi begint bij 27,50 euro, inclusief toestel. Dan heb je 100mb datalimiet
Dan hebben we weer het lte of hoe heet het hier, daar zullen ze ook weer dik op willen verdienenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:17 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik zie nu de link ja, gelukkig kan ik nog in augustus verlengen, daarna hebben ze 2 jaar om het te fixen.
das binnenkort ook afgelopen hoor door al die stink roaming regels van de eu.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:16 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
AlsnogBij T-Mobile betaal ik maar 25 euro en onbeperkt data
Per jaar mag ik hopen?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:19 schreef Oksel het volgende:
Ik heb Hi VIB 125 abbo. Voor 125 EUR onbeperkt bellen / data / sms.
is ook maar hi/kpn is nu eenmaal de enige met fatsoenlijke ontvangst hier in de regio. Gelukkig is het in dit huis beter maar eerst was kpn/hi de enige waarmee ik ontvangst had in mijn oude huis. Laat staan umts.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan hebben we weer het lte of hoe heet het hier, daar zullen ze ook weer dik op willen verdienen
Dan moet je zo ongeveer ook wel in the middle of nowhere wonen gok ik. Ik woon praktisch gezien al in the middle of nowhere en heb met T-mobile gewoon 3G ontvangst binnen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:20 schreef Magneet het volgende:
[..]
is ook maar hi/kpn is nu eenmaal de enige met fatsoenlijke ontvangst hier in de regio. Gelukkig is het in dit huis beter maar eerst was kpn/hi de enige waarmee ik ontvangst had in mijn oude huis. Laat staan umts.
ik zit tegen de Belgische grens aan ( Budel) Vodafone weet ik waarom het daar bagger was maar de andere bijna niks ook.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:22 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Dan moet je zo ongeveer ook wel in the middle of nowhere wonen gok ik. Ik woon praktisch gezien al in the middle of nowhere en heb met T-mobile gewoon 3G ontvangst binnen.
125 EUR / maand, voor alles onbeperkt. En daar ben ik blij mee. Ik bel 'nogal' veel. En is ook m'n zakelijk abbo overigens. Ik had aan m'n Hi 150 Abbo nooit genoeg, ging d'r overheen.quote:
Kan hoor, ik schrik van dat soort bedragen, maar ik heb dan nog te veel aan 100 bel-/SMS-minuten.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:29 schreef Oksel het volgende:
[..]
125 EUR / maand, voor alles onbeperkt. En daar ben ik blij mee.
Dan is 125 euro een koopje.quote:
Hoe krijg je dat voor elkaar? 3000 minuten is 50 uur. Er van uitgaande dat je 4,5*40 uur per maand werkt zit je 27% van iedere werkdag te bellen. Da's veel.quote:
Eigen ondernemer.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:34 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar? 3000 minuten is 50 uur. Er van uitgaande dat je 4,5*40 uur per maand werkt zit je 27% van iedere werkdag te bellen. Da's veel.
Mijn abonnement loopt over een maand af. Ik ga uiteraard ook ergens anders mijn heil zoeken! Ridicule tarieven dit zeg!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:06 schreef djgrasveld het volgende:
Ik ga sowieso mijn abbonement niet laten verlengen als hij afgelopen is
Ze flikkeren maar een eind op met hun $%#& tarieven
Hier (de Peel) heb ik ook geen bereik met Vodafone, alleen KPN heeft fatsoenlijke dekking in dit gebied.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:24 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik zit tegen de Belgische grens aan ( Budel) Vodafone weet ik waarom het daar bagger was maar de andere bijna niks ook.
quote:1) Internetbundels zijn niet bedoeld voor VOIP (Voice over IP) of SMSoIP (SMS over IP) diensten. KPN behoudt zich het recht voor om maatregelen te nemen omtrent het gebruik van VOIP en SMSoIP diensten met gebruikmaking van Internetbundels.
Tuurlijk niet. Je hebt getekend voor een bepaald bedraagquote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:40 schreef timp0e het volgende:
En gaan deze prijzen gelden voor bestaande contracten? Anders ben ik de lul...
Goeiiiiie deal!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:19 schreef Oksel het volgende:
Ik heb Hi VIB 125 abbo. Voor 125 EUR onbeperkt bellen / data / sms.
Het lullige is dat als KPN eenzijdig de tarieven aanpast voor bestaande contracten je per direct kunt opzeggen, maar dat andere aanbieders de geldstroom waarschijnlijk zullen volgen (daar zijn gegarandeerd allang prijsafspraken over gemaakt tussen KPN en andere aanbieders) en dat je dus nergens anders naartoe kan zonder je scheel te betalen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Je hebt getekend voor een bepaald bedraag
Ik denk eerder dat KPN niet meer weet wat het met de huidige markt aanmoetquote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:49 schreef Klonk het volgende:
Is dit nou een gevolg van dat hele gebeuren van de internetneutraliteit?
16 wakkere uren per dag, 480 per maand.quote:
12 dagen te laat om nog twee jaar goedkoop tarief te scoren. Dat wordt iets nieuws uitzoeken.quote:Het is op dit moment nog niet mogelijk om je contract te verlengen, omdat je huidige contract nog loopt.
Na 16 september 2011 kan je je contract verlengen op Hi.nl. Je kunt dan een nieuwe telefoon uitzoeken in de online shop.
quote:
Ook heel slim geweest van KPN het voor een dumpprijs van 2,50 euro per maand aan te bieden,quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:36 schreef Bosbeetle het volgende:
Dit komt dus allemaal door smartphones.Waarschijnlijk heeft het een iets snellere vlucht genomen dan ze dachten. Wel erg slim eerst ongelimiteerd aanbieden en dan hop lekker voor laten betalen. Zeker voor al die mensen die meer dan 2 GB aan internet gebruiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |