is ook maar hi/kpn is nu eenmaal de enige met fatsoenlijke ontvangst hier in de regio. Gelukkig is het in dit huis beter maar eerst was kpn/hi de enige waarmee ik ontvangst had in mijn oude huis. Laat staan umts.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan hebben we weer het lte of hoe heet het hier, daar zullen ze ook weer dik op willen verdienen
Dan moet je zo ongeveer ook wel in the middle of nowhere wonen gok ik. Ik woon praktisch gezien al in the middle of nowhere en heb met T-mobile gewoon 3G ontvangst binnen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:20 schreef Magneet het volgende:
[..]
is ook maar hi/kpn is nu eenmaal de enige met fatsoenlijke ontvangst hier in de regio. Gelukkig is het in dit huis beter maar eerst was kpn/hi de enige waarmee ik ontvangst had in mijn oude huis. Laat staan umts.
ik zit tegen de Belgische grens aan ( Budel) Vodafone weet ik waarom het daar bagger was maar de andere bijna niks ook.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:22 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Dan moet je zo ongeveer ook wel in the middle of nowhere wonen gok ik. Ik woon praktisch gezien al in the middle of nowhere en heb met T-mobile gewoon 3G ontvangst binnen.
125 EUR / maand, voor alles onbeperkt. En daar ben ik blij mee. Ik bel 'nogal' veel. En is ook m'n zakelijk abbo overigens. Ik had aan m'n Hi 150 Abbo nooit genoeg, ging d'r overheen.quote:
Kan hoor, ik schrik van dat soort bedragen, maar ik heb dan nog te veel aan 100 bel-/SMS-minuten.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:29 schreef Oksel het volgende:
[..]
125 EUR / maand, voor alles onbeperkt. En daar ben ik blij mee.
Dan is 125 euro een koopje.quote:
Hoe krijg je dat voor elkaar? 3000 minuten is 50 uur. Er van uitgaande dat je 4,5*40 uur per maand werkt zit je 27% van iedere werkdag te bellen. Da's veel.quote:
Eigen ondernemer.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:34 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar? 3000 minuten is 50 uur. Er van uitgaande dat je 4,5*40 uur per maand werkt zit je 27% van iedere werkdag te bellen. Da's veel.
Mijn abonnement loopt over een maand af. Ik ga uiteraard ook ergens anders mijn heil zoeken! Ridicule tarieven dit zeg!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:06 schreef djgrasveld het volgende:
Ik ga sowieso mijn abbonement niet laten verlengen als hij afgelopen is
Ze flikkeren maar een eind op met hun $%#& tarieven
Hier (de Peel) heb ik ook geen bereik met Vodafone, alleen KPN heeft fatsoenlijke dekking in dit gebied.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:24 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik zit tegen de Belgische grens aan ( Budel) Vodafone weet ik waarom het daar bagger was maar de andere bijna niks ook.
quote:1) Internetbundels zijn niet bedoeld voor VOIP (Voice over IP) of SMSoIP (SMS over IP) diensten. KPN behoudt zich het recht voor om maatregelen te nemen omtrent het gebruik van VOIP en SMSoIP diensten met gebruikmaking van Internetbundels.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |