Lama zittenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:30 schreef charmed_angel het volgende:
Spuugbeest
Ja ik weet wat een lama is
LOL Kut ik ging keihard lachenquote:
Nee, de lama moest over de kameel springenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
LOL Kut ik ging keihard lachen
Dus de Lama moest gaan springen, en dat deed de lama niet en toen zeiden ze lama zitten
Ow er was ook een kameelquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, de lama moest over de kameel springen
Je vroeg er anders wel naar.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:30 schreef charmed_angel het volgende:
Spuugbeest
Ja ik weet wat een lama is
Jaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow er was ook een kameel
Dus een lama en een kameel
Een kameel heeft twee bulten.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een lama en een kameel?
lama zittenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een lama en een kameel?
Nee wel gewoon een lama, weet je zo'n spuugbeest, alleen die lama deed samen met die kameel meet aan HGTquote:
Ja weet ik veelquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja duh![]()
Dat weet ik ook wel
Maar vond het wel grappig
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja duh![]()
Dat weet ik ook wel
Maar vond het wel grappig
Sowieso in 2 topics posten, ben blij dat ik de KSC er niet meer bij heb. Of is dat topic een beetje oegh?quote:
KSCquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sowieso in 2 topics posten, ben blij dat ik de KSC er niet meer bij heb. Of is dat topic een beetje oegh?
Die loopt ook nog. Maar daar zitten nu geen mensen die ook hier of in 49 zitten.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sowieso in 2 topics posten, ben blij dat ik de KSC er niet meer bij heb. Of is dat topic een beetje oegh?
Ja dat is waarquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dát heb ik de laatste tijd wel vaker
En bij jou weet je het toch nooit
Je hebt mij in het ootje genomen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je ging er zo lekker op in![]()
[..]
Wat
Ja ik mis het soms wel een beetjequote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Die loopt ook nog. Maar daar zitten nu geen mensen die ook hier of in 49 zitten.
Gelukkig!
Om 4:55 gaat de treinquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het is omdat je zover weg woont, anders hadden we nu samen een ijsje kunnen eten
Die ontbreekt jaquote:
Eentje is al meer dan genoeg.quote:
Ik wilde het eigenlijk gewoon laten staan..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Weet ik tochIk was je gewoon voor, sneller dus
uberhaubt?quote:
Waarom zou ik dat moeten worden?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
überhaupt
Waarom ben jij nog geen spellchecker?
Neu, doe al genoegquote:
Weet ikquote:
Ik zie trouwens bijna nooit berichten van jou op de FP... klik ik de verkeerde aan?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Weet ik. Als in september school weer begint krijg ik het sowieso weer druk. En ik doe al twee dingen hier, dat is wel genoeg naast TAL
.
Nee, want ik review alleenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zie trouwens bijna nooit berichten van jou op de FP... klik ik de verkeerde aan?
Die heb ik niet gelezenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:08 schreef Zeroku het volgende:
Nee. De laatste was Planet Pit van Pitbull.
Staat nog op de FP als het goed is.quote:
Samenvatting; CD is kut.quote:
Ow, zonder ritme kun je ook prima leven hoor.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga zo maar eens slapen denk ik
Ben echt me ritme aan het kwijt raken
Niet goed
Voor als ik in november weer moet werkenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waar heb je een ritme voor nodig als je maanden vakantie hebt?
Slapen en leven wanner het je uitkomt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waar heb je een ritme voor nodig als je maanden vakantie hebt?
Ja maar jij bent het gewend, en je blijft zo vaag ritme houden enzoquote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Ow, zonder ritme kun je ook prima leven hoor.
Als je 1 oktober start is dat ruim van te vorenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Voor als ik in november weer moet werken
Ja dat is wel waarquote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Als je 1 oktober start is dat ruim van te voren
Wuut?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar jij bent het gewend, en je blijft zo vaag ritme houden enzo
Omdat: toet toet taxi
Okidoki.quote:
Omdat?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar jij bent het gewend, en je blijft zo vaag ritme houden enzo
Omdat: toet toet taxi
Ow, dat zijn we ondertussen wel gewend.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ze heeft geen eens drank op en nu al zo gek als een deur
Trustenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Geen gekke dingen meer zeggen hè? Ik ben net een beetje bijgekomen.
Ik ga trouwens ook plat.![]()
Welterustenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Geen gekke dingen meer zeggen hè? Ik ben net een beetje bijgekomen.
Ik ga trouwens ook plat.![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ze heeft geen eens drank op en nu al zo gek als een deur
* Crazy-M zoekt de sleutels onder de plantenbak en ziet dat er al licht aan is.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:39 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ook, welterusten
Ik sluit de deuren van het lieftallige TAL topic. Zodat Crazy ze morgen ochtend weer open kan doen
Gefeliciteerd?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 05:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[me=Crazy-M] zoekt de sleutels onder de plantenbak en ziet dat er al licht aan is.
[/me]
[me=Crazy-M] loopt naar binnen
[/me]
Morge Ian
tankequote:
Internet deed het gister al op mn telefoonquote:
heb er gisteravond verder niet meer naar gekewen.. Maar hij doet t weerquote:Op dinsdag 19 juli 2011 06:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Internet deed het gister al op mn telefoon
dank uquote:
ehm denk het 2dequote:Op dinsdag 19 juli 2011 08:55 schreef Laysa het volgende:
Haksie veel plezier bij F. vandaag![]()
![]()
Ben ik nou zo vroeg of is iedereen nu zo laat
dank uquote:
Nee morgenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:01 schreef charmed_angel het volgende:
Siep jij ging toch naar de Efteling vandaag?
http://www.nu.nl/binnenland/2568755/extreem-nat-weer-voorbij.htmlquote:Extreem nat weer is voorbij'
Laatste update: 19 juli 2011 09:27 info.
AMSTERDAM – Er is plotseling een einde gekomen aan het extreem natte weer in Nederland. Meteorologen van Weerplaza voorspellen op de lange termijn zelfs een flinke verbetering van het weer.
Het weer in juli Fotoserie
Er zou vandaag een regengebied uit Frankrijk naar Oost-Nederland en West-Duitsland trekken. Door noodweer in Zuid-Frankrijk is de koers echter gewijzigd, stelt meteoroloog Michiel Severin van Weerplaza.nl.
In Nederland schijnt vandaag de zon geregeld en valt er verspreid over het land een enkele bui. Het droge weer overheerst en het wordt vandaag 20 of 21 graden. Morgen kan het 23 graden worden.
Tot begin volgende week blijft het licht wisselvallig weer en kunnen er elke dag buien vallen. Maar op de langere termijn kan het beter worden. Halverwege volgende week neemt de kans op regen af, krijgt de zon meer ruimte en kan de temperatuur stijgen naar 20 tot 25 graden.
Noodweer
Het zuiden van Frankrijk heeft vandaag last van noodweer. Zeer zware regen-, hagel- en onweersbuien trekken in de loop van de dag via de Provence en Rivièra naar Zwitserland en Noord-Italië.
In twaalf uur tijd kan er tot dicht bij de 100 millimeter regen vallen. En in de bergen zal vanavond en vannacht boven 2000 meter zelfs sneeuw vallen, voorspelt Weerplaza.
Ja met mijn broer en neefjequote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ga je alweer naar het sprookjesbos
Mooie blauwe lucht, zon en hier een daar een wolkje...Wel fris, maar dat is voor de lopers wel fijn...super wandelweer dusquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:09 schreef Toverheks het volgende:
Laysa hoe is het weer bij jou..................
Je hebt je bloed of zaad niet gedoneerd?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah.. Werd net gebeld door artsen zonder grenzen, voor een donatie, en ik zei nee..
RENE WEES TROTS OP ME!!!!
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah.. Werd net gebeld door artsen zonder grenzen, voor een donatie, en ik zei nee..
RENE WEES TROTS OP ME!!!!
tegelijk. Wow!quote:
als het regent kan datquote:
Sowieso, ik ben een vrouwquote:
Ik ken jou wel hoor, jij gamed met haarquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
MogguhJullie denken nu wie is dit, nou hoi! Charmed heeft me hierheen gelokt
Lutte, vrijdag 22:00 - 0:00 uur, Skihut!
Kloptquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ken jou wel hoor, jij gamed met haar![]()
Goedemorgen
quote:
Wat doet ie dan?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:01 schreef Kally het volgende:
En volgens mij verveelt Ian zich![]()
Ik zit te wachten tot mijn haar wat droger is
Ow shitquote:
Sms-en, wat op zich niet erg is, maar dat ding ligt in de opladerquote:
Ze is goed he?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ow shitEhm nou oke 50 / 50
Al zal ze dat ook tegen gaan spreken
Dus jij moet telkens opstaanquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Sms-en, wat op zich niet erg is, maar dat ding ligt in de oplader
[..]
Ze is goed he?
Jij begrijpt hetquote:
Met een klem vast zetten...doe ik meestal...voelt het minder kledderquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:05 schreef Kally het volgende:
Godver ik wil boodschappen doen maar mijn haar is kledder
Als je met mij gamed lijkt iedereen goedquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Sms-en, wat op zich niet erg is, maar dat ding ligt in de oplader
[..]
Ze is goed he?
Uhm klem? Heb ik die?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Met een klem vast zetten...doe ik meestal...voelt het minder kledder
Ik ken het probleemquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Als je met mij gamed lijkt iedereen goed
Geen idee...ik heb er 1000quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhm klem? Heb ik die?
[..]
Ik ken het probleem
Ik heb 2 elastiekjes geloof ikquote:
Nou ja ...ik draai mn haar ook mij bij elkaar en prop er dan een klem om heen...Niks fancy's ofzoquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb 2 elastiekjes geloof ik
Ik ben te weinig vrouw
60/40 voor mij hequote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ow shitEhm nou oke 50 / 50
Al zal ze dat ook tegen gaan spreken
Ze cheatquote:
Duidelijk! Viel me in-game ook al opquote:
quote:
quote:
Dus je slaapt elke nacht maar zes uur?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ik ben niet moe ofzoAlleen een beetje suf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ik ben gewoon slimquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Duidelijk! Viel me in-game ook al op
Hier nog 1. Om 10 uur alweer klaarwakkerquote:
WTF...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:27 schreef Pheno het volgende:
Die prijzen van KPN en HiEn 101% zeker dat er prijsafspraken zijn gemaakt, wanneer gaan T-mobile en Vodafone ook verhogen? Einde mobiel internet
KPN ook.quote:
Deed je 3G het niet?quote:
Klopt ja. Ik heb nu een abonnement van 30 euro + 15 euro internet. Dat wordt geheid duurderquote:
Maar dan heb je wel een mobieltje erbij. Fap.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Voor het bedrag wat ik nu betaal kan ik maar 100mb gebruiken__________!
Nee even nietquote:
+1,quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik dacht eerst van![]()
En toen...oooooooooo CV natuurlijk
CV?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik dacht eerst van![]()
En toen...oooooooooo CV natuurlijk
CityVille.quote:
Voor de huidige abonnementen verandert op dit moment niksquote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb eindeloos online.. Dat blijft toch gewoon meelopen tot mn abonoment erop zit?
mooizo.. Maar als k abo verleng, ben ik de sjaak zeker?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Voor de huidige abonnementen verandert op dit moment niks
Yes sir.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
mooizo.. Maar als k abo verleng, ben ik de sjaak zeker?
En er stond dat ik het levenslang zou hebben!quote:
Ok ik kijk na mijn 1,5 uurtje draaien op radio 49quote:
Hoe laat? 3 uur?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok ik kijk na mijn 15 uurtje draaien op radio 49
Benny je luisterd wel he
Het is niet veel beter geworden sinds vannacht hequote:
Hij is nog suffer dan ikquote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Het is niet veel beter geworden sinds vannacht he
Uhh jij zet 15 uurtje ik weet nietquote:
Ow ik bedoel 1,5 uurtjequote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:08 schreef charmed_angel het volgende:
Whehehe zo een fout uurtje![]()
http://x-raydio.playtheradio.com/
Lekkerquote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
goed.. Nog 4 uurtjes werken! En dan pas morgen om 1300 uur
Doosquote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow ik bedoel 1,5 uurtje
Maar eerder in het topic zei ik al
[..]
dat ligt eraan, is die collega lekker?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Heb vanacht gedroomd over sex met collega.. Is dit fout van mij?
Jep.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
goed.. Nog 4 uurtjes werken! En dan pas morgen om 1300 uur
Say what?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Raaaaaar.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:55 schreef PatriQue89 het volgende:
dat is kutquote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:02 schreef Kally het volgende:
Ik ga zo een uurtje plat, heb me een tering koppijn
Nee gebrek aan slaapquote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is kut![]()
Door het weer misschien?
snel naar bed danquote:
Het betekent gewoon dat hij erg veel zin in jou heeft, en projecteert dat in zijn droomquote:
Tsk tsk tsk tsk.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Het betekent gewoon dat hij erg veel zin in jou heeft, en projecteert dat in zijn droom
joahquote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat ligt eraan, is die collega lekker?
Nu?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JJH kom je ook naar mijn foute uurtje luisteren
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:28 schreef ValHallen het volgende:
Zie ik nu dat Morpheus zich hier ook heeft gevoegd?
Beterquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij bent heul niet nieuw, je bent een kloon van c_a.
Jeffreynquote:
Oeh, dan krijgt ze ook zo'n hip tagjequote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij bent heul niet nieuw, je bent een kloon van c_a.
Tijd kunnen overleven zonder laptop?quote:
Vanwaar die brackets?quote:
Zie hem pimpen met jargon.quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja wil ik ook, maar ze willen me niet
Naaktfoto's doen het altijd goed, zie mij.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja wil ik ook, maar ze willen me niet
Klopt. Danny had een vogelverschrikker nodig. Hihi. See me joking. Whihiquote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Naaktfoto's doen het altijd goed, zie mij.
Zit nu op mijn broer zijn pc. Zo'n lompe gamerpc die meer op de binnenkant van Han Solo's Millenium Falcon lijkt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Tijd kunnen overleven zonder laptop?.
Whehequote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zit nu op mijn broer zijn pc. Zo'n lompe gamerpc die meer op de binnenkant van Han Solo's Millenium Falcon lijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |