Om 4:55 gaat de treinquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het is omdat je zover weg woont, anders hadden we nu samen een ijsje kunnen eten
Die ontbreekt jaquote:
Eentje is al meer dan genoeg.quote:
Ik wilde het eigenlijk gewoon laten staan..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Weet ik tochIk was je gewoon voor, sneller dus
uberhaubt?quote:
Waarom zou ik dat moeten worden?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
überhaupt
Waarom ben jij nog geen spellchecker?
Neu, doe al genoegquote:
Weet ikquote:
Ik zie trouwens bijna nooit berichten van jou op de FP... klik ik de verkeerde aan?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Weet ik. Als in september school weer begint krijg ik het sowieso weer druk. En ik doe al twee dingen hier, dat is wel genoeg naast TAL
.
Nee, want ik review alleenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zie trouwens bijna nooit berichten van jou op de FP... klik ik de verkeerde aan?
Die heb ik niet gelezenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:08 schreef Zeroku het volgende:
Nee. De laatste was Planet Pit van Pitbull.
Staat nog op de FP als het goed is.quote:
Samenvatting; CD is kut.quote:
Ow, zonder ritme kun je ook prima leven hoor.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga zo maar eens slapen denk ik
Ben echt me ritme aan het kwijt raken
Niet goed
Voor als ik in november weer moet werkenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waar heb je een ritme voor nodig als je maanden vakantie hebt?
Slapen en leven wanner het je uitkomt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waar heb je een ritme voor nodig als je maanden vakantie hebt?
Ja maar jij bent het gewend, en je blijft zo vaag ritme houden enzoquote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Ow, zonder ritme kun je ook prima leven hoor.
Als je 1 oktober start is dat ruim van te vorenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Voor als ik in november weer moet werken
Ja dat is wel waarquote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Als je 1 oktober start is dat ruim van te voren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |