Lama zittenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:30 schreef charmed_angel het volgende:
Spuugbeest
Ja ik weet wat een lama is
LOL Kut ik ging keihard lachenquote:
Nee, de lama moest over de kameel springenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
LOL Kut ik ging keihard lachen
Dus de Lama moest gaan springen, en dat deed de lama niet en toen zeiden ze lama zitten
Ow er was ook een kameelquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, de lama moest over de kameel springen
Je vroeg er anders wel naar.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:30 schreef charmed_angel het volgende:
Spuugbeest
Ja ik weet wat een lama is
Jaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow er was ook een kameel
Dus een lama en een kameel
Een kameel heeft twee bulten.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een lama en een kameel?
lama zittenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een lama en een kameel?
Nee wel gewoon een lama, weet je zo'n spuugbeest, alleen die lama deed samen met die kameel meet aan HGTquote:
Ja weet ik veelquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja duh![]()
Dat weet ik ook wel
Maar vond het wel grappig
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja duh![]()
Dat weet ik ook wel
Maar vond het wel grappig
Sowieso in 2 topics posten, ben blij dat ik de KSC er niet meer bij heb. Of is dat topic een beetje oegh?quote:
KSCquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sowieso in 2 topics posten, ben blij dat ik de KSC er niet meer bij heb. Of is dat topic een beetje oegh?
Die loopt ook nog. Maar daar zitten nu geen mensen die ook hier of in 49 zitten.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sowieso in 2 topics posten, ben blij dat ik de KSC er niet meer bij heb. Of is dat topic een beetje oegh?
Ja dat is waarquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dát heb ik de laatste tijd wel vaker
En bij jou weet je het toch nooit
Je hebt mij in het ootje genomen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je ging er zo lekker op in![]()
[..]
Wat
Ja ik mis het soms wel een beetjequote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Die loopt ook nog. Maar daar zitten nu geen mensen die ook hier of in 49 zitten.
Gelukkig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |