Nee morgenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:01 schreef charmed_angel het volgende:
Siep jij ging toch naar de Efteling vandaag?
http://www.nu.nl/binnenland/2568755/extreem-nat-weer-voorbij.htmlquote:Extreem nat weer is voorbij'
Laatste update: 19 juli 2011 09:27 info.
AMSTERDAM – Er is plotseling een einde gekomen aan het extreem natte weer in Nederland. Meteorologen van Weerplaza voorspellen op de lange termijn zelfs een flinke verbetering van het weer.
Het weer in juli Fotoserie
Er zou vandaag een regengebied uit Frankrijk naar Oost-Nederland en West-Duitsland trekken. Door noodweer in Zuid-Frankrijk is de koers echter gewijzigd, stelt meteoroloog Michiel Severin van Weerplaza.nl.
In Nederland schijnt vandaag de zon geregeld en valt er verspreid over het land een enkele bui. Het droge weer overheerst en het wordt vandaag 20 of 21 graden. Morgen kan het 23 graden worden.
Tot begin volgende week blijft het licht wisselvallig weer en kunnen er elke dag buien vallen. Maar op de langere termijn kan het beter worden. Halverwege volgende week neemt de kans op regen af, krijgt de zon meer ruimte en kan de temperatuur stijgen naar 20 tot 25 graden.
Noodweer
Het zuiden van Frankrijk heeft vandaag last van noodweer. Zeer zware regen-, hagel- en onweersbuien trekken in de loop van de dag via de Provence en Rivièra naar Zwitserland en Noord-Italië.
In twaalf uur tijd kan er tot dicht bij de 100 millimeter regen vallen. En in de bergen zal vanavond en vannacht boven 2000 meter zelfs sneeuw vallen, voorspelt Weerplaza.
Ja met mijn broer en neefjequote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ga je alweer naar het sprookjesbos
Mooie blauwe lucht, zon en hier een daar een wolkje...Wel fris, maar dat is voor de lopers wel fijn...super wandelweer dusquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:09 schreef Toverheks het volgende:
Laysa hoe is het weer bij jou..................
Je hebt je bloed of zaad niet gedoneerd?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah.. Werd net gebeld door artsen zonder grenzen, voor een donatie, en ik zei nee..
RENE WEES TROTS OP ME!!!!
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah.. Werd net gebeld door artsen zonder grenzen, voor een donatie, en ik zei nee..
RENE WEES TROTS OP ME!!!!
tegelijk. Wow!quote:
als het regent kan datquote:
Sowieso, ik ben een vrouwquote:
Ik ken jou wel hoor, jij gamed met haarquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
MogguhJullie denken nu wie is dit, nou hoi! Charmed heeft me hierheen gelokt
Lutte, vrijdag 22:00 - 0:00 uur, Skihut!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |