Het is alleen voor nieuwe abonnementen/verlengingen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar hoe moet ik dat begrijpen, ben ik dus ook de sjaak ondanks dat mijn abbonement nog wel eventjes loopt? Of ben je pas de sjaak als je abonnement afloopt en je wilt verlengen?
Zal ik het voorde gein maar eens toestaan?quote:A coalition of tribalists, health experts, and civil rights proponents have recently suggested legalizing cannibalism for consumers of willing would-be meals.
The Debate
"I see absolutely no problem with people digging into each other at dinnertime, so long as everyone is willing," Dave O'Bannon, the editor of the monthly magazine 'To Serve Man', quips, "Not only does it solve hunger problems and create jobs, but it also adds variety to Parodico's sometimes dull palette."
Civil rights leader Melbourne Wong came out publicly for moderate pro-cannibalism legislation, commenting, "While it may strike some as a crude, even evil practice, our ancestors have practiced cannibalism for years. If we create a government organization to strictly regulate and grade all human meat prior to its arrival on the market, we can ensure that respect for diversity is maintained while health concerns are also allayed. And instead of killing average people, why not make being turned into snack foods a post-mortem option? Like donating your body to science!"
"You're all absolutely out of your minds!" exclaims Alexei Licorish, head of Parodico's largest health-food manufacturer. "It's immoral, it's unhealthy, and it's disgusting. Not only are these so-called 'dietary rights' activists leading us down a dark path of sin, but right into a marketplace with yet another product that's almost as bad as beef!"
Ik zit nou over het ANC en Robbeneiland te denken. Feit blijft dat het ANC d.m.v. geweld probeerde politieke invloed te verwerven. c.q. politieke veranderingen tot stand te brengen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:40 schreef KoosVogels het volgende:
Maar in jouw ogen is het blijkbaar minder erg wanneer negers worden doodgeknuppeld en gediscrimineerd, of niet V_P?
Had toch geen zin meer om te posten?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:52 schreef Hexagon het volgende:
Waar is Klopkoek eigenlijk nu weer?
Is ie weer tegen een ban aan gelopen?
Moh, er valt best wat voor te zeggen soms. Zoals V_P al zei; het verzet in W.O.2 was in feite ook terrorisme, maar ik denk niet dat veel mensen er moeite mee hebben.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:53 schreef KoosVogels het volgende:
Terrorisme kun je nooit rechtvaardigen, je kunt het echter wel begrijpen. Wat het ANC deed valt wellicht niet goed te praten, maar wanneer een regering mensen in een uitzichtloze positie drukt. dan gaan zij geweld als de enige oplossing zien. Dat is wat er ook is gebeurd in Zuid-Afrika. Of denk je dat de autoriteiten er wat voor voelden om zonder slag of stoot veranderingen door te voeren?
Ja het is een slopend vak dat bestuurder zijnquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:19 schreef Reya het volgende:
Angela Merkel begint er ook met de dag slechter uit te zien, zeg.
Ik schrok daar gisteren ook van.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:19 schreef Reya het volgende:
Angela Merkel begint er ook met de dag slechter uit te zien, zeg.
Ik ben benieuwd hoe Rutte over een paar jaar uitzietquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:22 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja het is een slopend vak dat bestuurder zijn
Dat is juist mijn vraag, waar ligt die grens die je aanspreekt?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:59 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Moh, er valt best wat voor te zeggen soms. Zoals V_P al zei; het verzet in W.O.2 was in feite ook terrorisme, maar ik denk niet dat veel mensen er moeite mee hebben.
Dan mag ie wel eens snel een lekker wijf scorenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:25 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe Rutte over een paar jaar uitziet
Als zijnde de voormalige heersers van Afghanistan lijkt de Taliban mij een legitieme verzetsorganisatie. Het is allemaal een kwestie van perceptie.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is juist mijn vraag, waar ligt die grens die je aanspreekt?
Zou je op die manier ook aanslagen op Amerikaanse kazerne's in Duitsland kunnen rechtvaardigen, bedoeld om zo de operaties in Irak en Afghanistan te bemoeilijken?
Is de Taliban een legitieme verzetsorganisatie, net zoals het Nederlandse verzet in WO2?
Zal mij benieuwen welke buitenlandse opvolger en dus overname al staat ingepland....quote:
Ging dat over identiteitsfraude?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:28 schreef von_Preussen het volgende:
Andere vraag, ik ben op zoek naar een uitzending (docu?) van de publieke omroep, daarin vertelden een (Turkse?) ondernemer en een Nederlandse mevrouw over het feit dat ze ten onrechte in een overheidscomputer werden aangemerkt als crimineel. Het gevolg daarvan was dat hun hele leven overhoop werd gehaald zonder dat daar een reden voor was, alleen een (foutief) vinkje achter je naam was genoeg om voor al die problemen te zorgen.
Weet iemand welke uitzending / aflevering ik bedoel?
Zo gaat het hier altijd. Het is zeldzaam als er een paar uur voorbij gaan zonder dat er iemand wordt beledigd.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:37 schreef MaJo het volgende:
Goedemorgen vanuit een zonnig Spanjeik heb al een paar verhitte discussies gemist zie ik
Gisteravond was wel vet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:58 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Zo gaat het hier altijd. Het is zeldzaam als er een paar uur voorbij gaan zonder dat er iemand wordt beledigd.
Nee, het had er zijdelings mee te maken, maar het was de "echte" identiteit van mensen die door een fout in een computersysteem als crimineel aangemerkt werden en daar allerlei gevolgen van ondervonden (vastgezet, rekening bevroren, bestorming door een AT).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |